Mentünk egy kört egy CVT executive-val azóta. A bőr a szokásos helyen ki volt kopva ebben is, 120.000 km-nél. Összességében inkább Accordos, mint a hatchback. A CVT viszont meglepő volt, én rosszabbra számítottam
De hűtőbilincs le szokott a réginél is rohadni, de nem 10 év után hanem már inkább 20. Mondjuk régen ugye amikor minden is jobb volt télen a hó kevesebb sót tartalmazott ami azért sokat ártott a korroziónak, így tovább bírta. Ellenben a karosszéria egy komolyabb eső után is elkezdett rohadni.
Hát ez már 10-15 évvel ezelőtt is így volt.
Made in Japan csavar rohad egy 9 gen civic-ben kb. 2 év után. Egy 6 genben meg miért nem rohad ennyire 20 év után sem?
Hűtővíz bilincs rendszeresen lerohad a hűtő alján a 9 genen, régen nem is hallottunk még hasonlóról se.
A csavarok szilárdsága nem lehet gyengébb, de a felületvédelme az gagyi. Ezért tűnik gyengébbnek mert hamarabb rohad és a mikrorepedések miatt törik el könnyebben mikor hozzányúlsz
Annyi helyről hallani és vagy akár tapasztalja is az ember, hogy az új autók műszakilag gyengébbek, mint a régiek. Többek között, hogy nincsenek olyan hosszú távra tervezve. Illetve hogy maga az anyagminőség gyengébb, pl. egy csavar szakítószilárdsága sokkal gyengébb egy új autóban, mint ugyanolyan erősségű csavar régi autóban (például Toyota esetén). Én is gondolkoztam újabb autón, mint a mostani Bubu, de valahogy az is visszatart, hogy az újabb autókban aztán már minden bimbammol, meg mit tudom én milyen hülyeségeket követel meg az EU a forgalombahelyezéshez, ami biztonságtechnikailag elismerem adott esetben remek rendszerek, de amúgy meg idegesítőek.
Miért cserélnéd le? Mert újabb? Mert jobban tetszik? Mert műszakilag jobb? Mert nagyobb? Mert garanciális? Csak kíváncsiság, hogy mi az oka, hogy cserélnéd?
Köszi, miket nem találsz . Mondjuk kicsit megszeppentem amikor megláttam hogy 12,5 kg /db . A mostani ilyen 19" méretű felnim 9,3 kg. Így annyira nem hajtom a dolgot, ráadásul 21" -ban kellene. Tudom tudom mi a f.szt válogatok, örüljek hogy van
Elég érthetetlen. Igaz ráment a délutánom, de frissítette. ezer próbálkozás után, mindent mindennel cserélgetve egyszer sikerült. És nem kellett fizetni sem érte. Lehet kiszámolták, h az az idő amit elbasztam vele kitette a 22 eurót, így nem kellett fizetni, és engedték telepíteni.
Igen, először lefrissítette a a gépen a szoftvert, legalábbis azt írta ki, és után próbáltam a pendrivon. Már azt is cseréltem, hátha az a rossz, de semmi változás, most is csak teker. De végülis mindegy, mert már lejárt a naptári év.....
Igen a vásárlás éve már az első év.
Hát az furcsa mert ha fizetős akkor is látnia kéne és akkor azt mondja hogy 22 EUR fizetése után letöltheted.
De ehhez már regisztrálni kell a Garmin-ban.
Na meg a legfrissebb PC garmin softver van? Frissítsd le azt is.
Nemrég cseréltem én is a betéteket. Az első 45 körül bírt ki, a hátsó olyan 53-at.
De elég keményen hajtok. Gondolom lehet bele keményebb, lassan kopó betétet is rakni, de akkor nem is fog ilyen jól.Én maradtam a gyárinál.
Lehet félreértelmeztem ezt az 5 évet. Én azt hittem, h a vásárlástól számítják, mondom gyorsan frissítem, a jövő héten lesz 5 éve, h megvettem.
De lehet, h ők ezt úgy értelmezik, h a 2019 már az első év, és 2023 decemberével lejárt az 5. év.
Mert elméletileg a kocsiról letöltöttem az USB-re (bár 3 mp volt, kicsit gyanús), utána indítottam a számítógépen a garminos frissítést, és csak pörög folyamatosan, h csatlakoztassam a garmin készülékemet, és "eszköz keresése".... Akármit csinálok, csak idáig jutok vele, de azt nem írja ki, h nem találja az eszközt, és vége, hanem folyamatosan keres.
Felmerült bennem, h megmérem tolómérővel a tárcsát.
De ezek után akkor ha elkezd zenélni a fékpofa akkor cseréltetem a tárcsát is.
Köszi szépen a válaszokat.
Két betét után már szoktak tárcsát is cserélni. Örülj hogy nem ATE fékek vannak rajta ott minden betétnél a tárcsa is annyira megkopik hogy bár még jó lenne az új betéttel de inkább cserélni szokták. Ha meg marad akkor max félidőig mehetsz a betéttel és a tárcsa már minimumon van. Persze kutya sem nézi a tárcsa vastagságot így van hogy 3-4 szett betét is elkopik mire valakinek feltűnik hogy hát izé tárcsát is kellene cserélni, vagy csak szimplán leszabályozzák a tárcsát a válla eltűnik és boldog a tudatlan tulaj, mert még nincs válla de már 3mm-rel a minimum alatt van a tárcsa.
Simán. A hátsó fék jobban kopik mint az első fék.
Tempomat és a VSA többet használja a hátsó fékeket.
Jahogy első fék.
Hát az is simán elfogy.
2 mm kopás lehet és már ha 1 mm alatt van akkor az új betét mire lekopik már a tárcsa a minimum alatt lesz ezért akar cserélni tárcsát is a szerviz.
Srácok mennyire életszerű az, hogy a 10. genes 1.5-es Civic-emen 75 ekm-nél a második fékbetétcserét prognosztizálja a szakszerviz, és szerintük tárcsákat is cserélni kell ?!
Városban van hajtva, nem mondom sportosan vezetek, de kicsit korainak érzem. Főleg a tárcsákat.
(mindez persze első kerekek)
10 gen szedán executive-val van valakinek tapasztalata? Bőrülés silány minősége, klímahűtő visszahívásos az összesnél, meg deréktámasz nyöszörgés a fő panasz általában. A hatchback-nél nekünk a tetőablak zörgésen kívül meg a kötelező deréktámasz nyikorgáson kívül nem jött elő más és a 150k fele tart a futásteljesítmény.
Mennyire van túlreagálva a bőrülés kopás az exe-nél? Elsősorban valós tapasztalatokat szeretnék, ha van valakinek sedan, mert a hatch-et ismerem, meg az általános "ez már nem az a régi jó Honda" nézőpontokat.
Igazából engem csak az alkatrész érdekelne. Lakatos ismerős van, sajnos az autó már nincs olyan esztétikai állapotban hogy százezreket költsek rá. Jobbára melós, pakolos autó lett belőle. Csak annyira akarom összerakni hogy még egy utolsó műszakit kapjon. A motorja viszont hibátlan ????