HONDA fórum
2024. június 1. szombat, 12:27,  Tünde, Tibold Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: Barnus 2.2i 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:



A turbósítás


G2IC Turbo Guide v2.0 (EN) - Ha érdekelnek a turbók, itt kezdd!

TurboFast.com TurboCalc (EN) - Ingyenesen letölthető turbóválasztási segédlet sok hasznos funkcióval.

Not2Fast T.E.F. (EN) - Turbó Hatékonysági Térképek

HT Turbo Kit Install (EN) - Általános Turbó kit beszerelési útmutató.

Homemade Turbo (EN) - Olcsó(bb) turbósítás, technikai cikkek.

HT Crankcase Evacuation Topik (EN) - A megnövekedett forgattyúház nyomás problémájának kezelése.


Átépített turbós Hondák behangolása mérőpadon Pécsen, tschokker fórumtársnál
#22843 sh adam 0  2020. április 22. 09:33:11 re: #22842 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ha a leömlő vagy a rendszer már nem megfelelő a konfighoz lehet backpress.
2020. április 23. 17:33:22: megválaszolva degumentes 0  által, → #22844 

#22842 degumentes 0  2020. április 21. 18:37:04 re: #22841 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt a backpressure dolgot nem értem és azt se tudom, hogy jrsc van e ilyen hatás, viszont a gyújtás valószínű, hogy nem ott lesz, ahol kellene lennie. Logolni nem tudok, map senzorra van ötletem hogyan tudnék élő adatokat nézni, a stroboszkópom szar, szóval gyújtásra se tudok ránézni. De valószínű meghagyom ezt a dolgot annak, aki nálam jobban ért hozzá, csak előtte a kipufogót kellene egy kicsit helyretenni. Viszont a mostani háburús helyzetből kifolyólag, azt nem tudini mikor lesz megint kipufogódob gyártás a Paraginál [SMIL:/szetvert.gif]
2020. április 22. 09:33:11: megválaszolva sh adam 0  által, → #22843 

#22841 LINSZTER +  2020. április 21. 16:26:56 re: #22838 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az AFR érték relatív. Ha részterhelésen mész (mondjuk akár 750mbar alatt) a 14.7 teljesen jó, nem kell dúsnak lennie. Túl nagy előgyújtástól simán szökik fel az EGT. De pl turbósnál a magas backpressure miatt is tud ám nőni.
2020. április 21. 18:37:04: megválaszolva degumentes 0  által, → #22842 

#22840 grego +  2020. április 21. 13:01:48 re: #22838 (degumentes 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Amit Peti írt az lehet a hunyó.

#22839 grego +  2020. április 21. 12:50:27 re: #22838 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Passz

#22838 degumentes 0  2020. április 21. 11:37:29 re: #22836 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok és merre keressem a problémát? Az AFR érték nem rossz, nincs kopogásos égés, benzin 100-as mol-os. [SMIL:/okoska.gif]
2020. április 21. 16:26:56: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22841 
2020. április 21. 13:01:48: megválaszolva grego +  által, → #22840 
2020. április 21. 12:50:27: megválaszolva grego +  által, → #22839 

#22837 LINSZTER +  2020. április 21. 11:35:04 re: #22835 (degumentes 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Azt is nézd, hogy adott tempónál mit mutat a map szenzor. Amúgy ha nem megfelelő a gyújtás attól simán nő az EGT.

#22836 grego +  2020. április 21. 11:02:39 re: #22835 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hát részterhelés mellett az nagyon sok. Jó a műszer egyáltalán?
Ha igen, akkor izgi. Legalább dől belőled az NOx ha más nem is :D
2020. április 21. 11:37:29: megválaszolva degumentes 0  által, → #22838 

#22835 degumentes 0  2020. április 21. 11:00:00 re: #22833 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem az afr-el van a problémám, hanem egt szenzort eddig nem használtam és nem tudom, hogy az normális e, hogy gyakorlatilag kiakadt a műszer, 1000C° környékén volt a kipufogógáz hőmérséklete, és 130-as utazóban mentem vele. A viszonylag dúsat arra írtam, hogy nem 14,7 és elméletileg a dúsabb keverék csökkentené a kipufogógáz hőmérsékletét. Vagy az az 1000C° rendben van? Én egy picit sokallom, a kompresszor állandó sebesség mellet szinte semmit nem tölt. 100-as benzint használok.
2020. április 21. 11:35:04: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22837 
2020. április 21. 11:02:39: megválaszolva grego +  által, → #22836 

#22834 grego +  2020. április 21. 09:02:46 re: #22833 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
11 felett szar :D

#22833 LINSZTER +  2020. április 21. 06:07:40 re: #22832 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
12-13-at nem nevezném viszonylag dúsnak
2020. április 21. 11:00:00: megválaszolva degumentes 0  által, → #22835 
2020. április 21. 09:02:46: megválaszolva grego +  által, → #22834 

#22832 degumentes 0  2020. április 21. 00:04:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
kompresszornál, ha az egt szenzor 1800F° körülre felmegy, viszont az afr érték viszonylag dús, 12-13 körüli, az normális? Alapból 0,4bár de csak ha padlógáz van, egyébként ez tartós 130-as autópályázásnál produkált, nem volt bántva. Normális esetben még nem ment 1600F° fölé.
2020. április 21. 06:07:40: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22833 

#22831 Sprint-R +  2019. szeptember 27. 09:11:27    ‹›  0 | rejt
Van itt valaki, aki hasznal/t TD05H-t ? leomlot hol erdemes csinaltatni es kb mennyi egy ilyen muvelet? Nem nagyon talalok infot errol sehol.

#22827 grego +  2018. november 25. 15:20:29 re: #22826 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt tudom :)

#22826 LINSZTER +  2018. november 25. 15:10:48 re: #22825 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig már a 8G is MAF-os volt és ott is ugyanez a helyzet :D
2018. november 25. 15:20:29: megválaszolva grego +  által, → #22827 

#22825 grego +  2018. november 25. 15:08:05 re: #22824 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ma is tanultunk valamit :D
2018. november 25. 15:10:48: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22826 

#22824 LINSZTER +  2018. november 25. 15:06:51 re: #22823 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagy egyátalán nem szól bele. A PRL Cobra is pl alig szól bele és ezért hoz ECU módosítás nélkül is.
2018. november 25. 15:08:05: megválaszolva grego +  által, → #22825 

#22823 grego +  2018. november 25. 15:02:20 re: #22822 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor azért van az, hogy egy Eventuri 10-20LE-t is hoz mert az is durván beleszól a MAF-ba de a jó irányba?
2018. november 25. 15:06:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22824 

#22822 LINSZTER +  2018. november 25. 14:56:16 re: #22820 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"The biggest difference between the intakes was the quality of the MAF signal. The Injen intake's unorthodox MAF housing design resulted in the ECU needing to pull 15-16% fuel at WOT in places to achieve the targeted air-fuel ratio. Luckily, the 10thGen Civic operates in closed loop at wide open throttle most of the time, but a 16% fuel adjustment is enough to make the car run deep into the 9's AFR without the correction. During part throttle operation, -20% short term trims were seen consistently. The PRL Cobra's "Street MAF" on the other hand was within 2-3% throughout the pulls with the stock MAF curve, and within +/-5-6% during partial throttle. The corrections with the PRL Cobra were consistent with the OEM MAF housing, which is a great feat. What does this mean? If you buy an Injen intake, you're going to need recalibration of the MAF scaling for proper operation."

2018. november 25. 15:02:20: megválaszolva grego +  által, → #22823 

#22821 LINSZTER +  2018. november 25. 14:50:22 re: #22820 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Csak kiváncs lettem volna. Sima 1.5T-nél is a legtöbb "intake" "elviszi" a MAF-ot így plusz powert se nagyon hoz önmagában.

#22820 grego +  2018. november 25. 14:48:27 re: #22819 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt úgyis tudjuk hogy jó :D
2018. november 25. 14:56:16: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22822 
2018. november 25. 14:50:22: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22821 

#22819 LINSZTER +  2018. november 25. 14:47:42 re: #22818 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pont az marad le ahol legalább programozva is van (vagy valami olyasmi) :D
2018. november 25. 14:48:27: megválaszolva grego +  által, → #22820 

#22818 grego +  2018. november 25. 14:28:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mikor a tuning szart se ér :D FK2 CTR mérések egyazon napon ugyanazon a padon.


2018. november 25. 14:47:42: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22819 

#22817 JDM Balint +  2018. október 23. 17:35:39 re: #22816 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
mi volt előtte ez, hogy tekerős az ablak d14?

#22816 -Törölt felhasználó- 2018. október 21. 21:26:24    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
K20 turbo építés :)
2018. október 23. 17:35:39: megválaszolva JDM Balint +  által, → #22817 

#22815 civic4d 0  2018. szeptember 22. 19:57:16    ‹›  0 | rejt
valaki tud segíteni abban hogy gates blue racing 103 fogas szíjat honnan lehetne beszerezni?

#22814 bütyök +  2018. május 19. 10:48:38 re: #22813 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
Milyen turbo van rajta?

#22813 nbinszky +  2018. május 18. 22:55:55 re: #22808 (Dady + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
juhilaci 1.5 turbóját én programoztam fel 1.5-bar-ra.
Itt a mr.dynos mérés, 1.18-al szorzod az itt látottakat és az kb a főtengely teljesítmény, mert ez keréken mért gyakorlatilag:

itt van az album link, ha a képet nem jelenítené meg: link

Lesz majd pados mérés is, mert mi is kiváncsiak vagyunk, hogy mennyi is valójában.
2018. május 19. 10:48:38: megválaszolva bütyök +  által, → #22814 

#22812 JDM EK4 +  2018. április 27. 06:38:18 re: #22808 (Dady + )  ←  ‹›  0 | rejt
Láttunk már 1.5 T-t 11-es időt futni 4 gen kasztniba ... Sőt 1.3-T is 5gen bódéval ;) úgy hogy nem lehetettlen az elképzelés:)

2018. április 27. 06:38: Szerkesztve JDM EK4 +  által, megtekintés

#22811 civic4d 0  2018. április 26. 21:44:53 re: #22804 (Dady + )  ←  ‹›  0 | rejt
én is rajta vagyok a témán már az új blokk megérkezett a gépműhelyből.ekkora teljesítményhez kelleni fog erősebb féltengelyek,torsen difi,komoly nyomószerkezet a kuplunghoz...turbós veztengely 300+hoz már alap.
a jelenlegi játszósom egy hónapja lett mérve 1.4bar-on 256le 310Nm -közel 30.000km van a motorba és még bírja nem mondom hogy meguntam vagy már kevés,inkább egyfajta kihívás számomra hogy mégbrutálisabb 1.5-ösöm legyen.

#22810 degumentes 0  2018. április 26. 16:57:23 re: #22808 (Dady + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mondjuk én ha turboznék, akkor vitara dugó importos H-hajtókar, arp hf csavar, fém hf tömítés, 3p store- nál ha jól emlékszem lehet rendelni acl racer csapágyat D15-höz, nagyobb injektorok, mindezt megfújni 1,7 bárral, hengerfejbe rugó szelep szeleptányért cserélnék, p28 ecu. Egy jó gépműhely, meg valaki aki ezt felprogizza neked. Kuplungot is erősíteni kellene, meg a hajtás többi részét se ártana. Majd kiegészítik a többiek, akik már csináltak ilyet ;) de szerintem csak az alkatrész amit most felsoroltam az több mint 400e és ebben se munkadíj se maga turbó, hűtők nincsenek benne:)

#22809 degumentes 0  2018. április 26. 12:24:31 re: #22808 (Dady + )  ←  ‹›  +1 | rejt
De ez 1.6, nem 1.5. Azt tudom, hogy 1bár környékén vitara dugóval az 1.5 kb 200-250le között van. De tessék D16-ra itthon is van példa. D16

#22808 Dady +  2018. április 26. 12:09:30 re: #22807 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyértelműen nem utcán szeretnék kiautózni ennyi lóerőt, arra ott van az FN2 , az említett autó garázsban áll már jó ideje és ha már nem nagyon van használva ráérek megépíteni. Ha már turbóznék akkor az, hogy megfújom 0.5 bárral nekem annyira nem opció mert akkor már csináljuk rendesen.

Kb ilyenre gondoltam úgy tűnik nem lehetetlen :)

Ezért volt a kérdés, hogy kb mi fog kelleni nekem a sok pénzen kívül mert azt tudom :D
2018. május 18. 22:55:56: megválaszolva nbinszky +  által, → #22813 
2018. április 27. 06:38:18: megválaszolva JDM EK4 +  által, → #22812 
2018. április 26. 16:57:23: megválaszolva degumentes 0  által, → #22810 
2018. április 26. 12:24:31: megválaszolva degumentes 0  által, → #22809 

#22807 degumentes 0  2018. április 26. 11:54:36 re: #22804 (Dady + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyébként, ha 100le-vel lejjebb adod, még akkor is rendesen ki lesz hegyezve az a D15. Azt elárulod, hogy mi célból szeretnél ennyi lóerőt? Mert 200le-t is elég kiautózni szerintem. Ha a sajátomból kijön 170le, majd a kompresszorral, annak olyan szinten örülni fogok...
2018. április 26. 12:09:30: megválaszolva Dady +  által, → #22808 

#22806 degumentes 0  2018. április 26. 01:34:25 re: #22804 (Dady + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Rengeteg pénzre [SMIL:/szetvert.gif]

#22805 Higany +  2018. április 25. 23:08:23 re: #22804 (Dady + )  ←  ‹›  +3 | rejt
D15-ből 300-350 lovat? Hát sok sikert hozzá!:D

#22804 Dady +  2018. április 25. 17:14:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv. Érdeklődöm adott egy d15 esi swap amiből lassan szeretnek egy kb. 300-350 lóerős konfigot kihozni.
Mire lesz kb szükségem. A motort szeretném mindenképp megtartani, szóval a B16-18-20 k20 ill ezek turbos változatai kizárva a lényeg h ebből legyen :)
Köszönöm a segítséget :)
2018. április 26. 21:44:53: megválaszolva civic4d 0  által, → #22811 
2018. április 26. 11:54:36: megválaszolva degumentes 0  által, → #22807 
2018. április 26. 01:34:25: megválaszolva degumentes 0  által, → #22806 
2018. április 25. 23:08:23: megválaszolva Higany +  által, → #22805 

#22803 civic4d 0  2018. február 27. 19:52:32 re: #22800 (MaxxisDH 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
https://jarmumechanika.hu/

2018. március 7. 10:34: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#22801 Csabber +  2018. február 27. 18:50:47 re: #22800 (MaxxisDH 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Kuplung: Facebook-->Zorst Stefan

#22800 MaxxisDH 0  2018. február 27. 13:19:43 re: #22797 (mancspapa + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sajnos nem kaptam választ így továbbra is fennáll a kérdés!
kiegészítve azzal, hogy tud e valaki olyan céget aki a készít kuplungot?
2018. február 27. 19:52:32: megválaszolva civic4d 0  által, → #22803 
2018. február 27. 18:50:47: megválaszolva Csabber +  által, → #22801 

#22798 MaxxisDH 0  2018. február 22. 08:31:37 re: #22797 (mancspapa + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszönöm!

#22797 mancspapa +  2018. február 21. 18:10:19 re: #22796 (MaxxisDH 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
facebookon keresd Norcen Dánielt (Szombathely), hivatkozz rám ;)
2018. február 27. 13:19:43: megválaszolva MaxxisDH 0  által, → #22800 
2018. február 22. 08:31:37: megválaszolva MaxxisDH 0  által, → #22798 

#22796 MaxxisDH 0  2018. február 21. 14:11:10 re: #22795 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem törekszem a könnyűségre. Tudom hogy a tartós pluszhoz motort kell építeni.
Elsősorban ez érdekel, hogy itt mit a neten van egy magyar 2.2 civic 300+le-vel.
Dízelben nincs tapasztalatom, viszont megkötés hogy dpf marad.
2018. február 21. 18:10:19: megválaszolva mancspapa +  által, → #22797 


2018. február 21. 14:12: Szerkesztve MaxxisDH 0  által, megtekintés

#22795 Tonx +  2018. február 18. 15:07:02 re: #22794 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel dízel ezért a Nm lesz a könnyebben kivitelezhető.
2018. február 21. 14:11:10: megválaszolva MaxxisDH 0  által, → #22796 

#22794 Honda imádó +  2018. február 18. 13:32:46 re: #22793 (MaxxisDH 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
100 plusz Nm-t vagy 100 plusz LE-t? [SMIL:/smile3.gif]
2018. február 18. 15:07:02: megválaszolva Tonx +  által, → #22795 

#22793 MaxxisDH 0  2018. február 4. 14:55:34 re: #22792 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ertem. Koszonom az információt.
Legalább 100pluszt szeretnek.
A könnyű turbós Civic után kevés a jelenlegi setup.
Mivel tartósan szeretnem, nem zarkozom el szerkezeti belenyúlástol
egyértelműen akkor kuplung az első.
Tudsz esetleg vagy tud esetleg valaki hozza?
2018. február 18. 13:32:46: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22794 

#22792 nbinszky +  2018. február 4. 09:27:22 re: #22789 (MaxxisDH 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
chiptuninggal tudsz elérni több nm-t és LE-t. mivel az ecu vezérli a turbónyomást, befecskendezett mennyiséget ezért kell a programon módosítani. meg lehet úgy csinálni(meg úgy is szoktuk), hogy pl 50%gázig marad a gyári befecskendezés/nyomás, aztán ettől nagyobb gázállásnál fokozatosan több teljesítmény lesz beállítva. Igy takarékos is marad ha ugy használod, meg megy is ha kell. A max teljesítménynek a kuplungod megcsúszása fog határt szabni első körben.
Egy lightosabb programmal mondjuk ~20le és 30-40nm nyomatékot lehet neki adni programból.
2018. február 4. 14:55:34: megválaszolva MaxxisDH 0  által, → #22793 

#22791 LINSZTER +  2018. január 24. 15:11:23 re: #22790 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ennyiért minimum kettőt [SMIL:/smile2.gif]

#22790 grego +  2018. január 24. 13:27:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nincs mese venni kell :D
2018. január 24. 15:11:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22791 

#22789 MaxxisDH 0  2018. január 23. 13:10:03 re: #22788 (juhilaci + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
köszönöm!
Mindenképpen tartós konfigot szeretnék, a chip tuningnak sosem voltam híve.
Miért hozhat sokat az új program?
2018. február 4. 09:27:22: megválaszolva nbinszky +  által, → #22792 

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.33, 0.38, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.056 mp, 9 query