Kombi vagy sedan? Nekem kombi van és a kulcson lévő nyomógombra automatikusan nyitja a csomagtartót., ha 2 mp-ig nyomva tartom. Ha a kasztnin lévő gombbal sem műkodik, akkor lehet az ajtóban lévő motor a ludas. Hibát nem ir ki a műszerfalon?
Csak ezzel az a baj, h ránk nem az accord marketing hatott, hanem a 8-10 éves saját tapasztalat. És pont nem azoknak a véleményéből kell kiindulni, akik rövid használat után után botránkoznak egy ki tudja milyen előéletű autón, aminek már lehet 10 gazdája is volt.
Igy van, SÖT!! még inkább erösiti a kivétel a szabályt...megbizhato kocsi, de ez is elromolhat, igaz nem akkora százalékban mint más márkák....amit felsoroltak hibákat, az a modern dieselek kopo-fogyo "alkatrészei" vagy hanyagságbol eredtek......
Nem szabad a régebbi típusokkal összehasonlítani megbízhatóságot, akkor mások voltak az irányelvek, a fejlesztés szabadabb kezet kapott, egyszerűbb volt a technika is (nem kellett annyi kényelmi szolgáltatás), de a legfontosabb, hogy a különböző normák teljesítése miatti követelmények 2000 után nagyon megugrottak, szigorodtak. Vagy, ha nagyon akarunk hasonlítgatni akkor a 90-es évekbeli autókat vegyük egy kalap alá.
Nem hiszem, hogy itt nagyon rózsaszín világ lenne, vagy ha kicsit van is az normális, de az tény, hogy nem valami nagy gyakorisággal jelennek meg nagy problémák a hozzászólásokban, nézz be egy VW fórumba, ott szinte csak a hibákról van szó.
Ami pedig a cikket illeti, nem lenne vele baj, ha objektív lett volna, de nagyon nem az volt. Egy db elhagyagoltabb autóból kiindulva általánosított, az is ráadásul egy dízel, ami nem a japánok erőssége (hiszen miért is lenne az csak Európának fontos a kályha), de mégis becsületesen kifejlesztették.
(Nem neked célozva Kázmér, csak így benne lesz a folyamban)
A helyzet, hogy sokan rózsaszín szemüvegen keresztül nézitek az Accordot itt ezen a fórumon, ami jól is van így
De ne felejtsük el, hogy nagyon sok használtautó vásárló egy ilyen autó esetén ezekkel a hibákkal fog találkozni amiket a cikkíró leírt, sőt. Nagyon sok autó külföldröl azért kerül be az országba, mert ott már kidobásra ítélték, a nepper lecsap rájuk, és mivel a típus aránylag megbízható, ezért jó a marketing, pont a Totalcaron ez folyik minden csapból, hogy vegyél accordot vagy jazzt... aki meg megveszi az tud csalódni, ha mégis egy "várható/üzemszerű" költség felbukkan, akkor arra bizony költeni kell.
Mindazonáltal én továbbra is úgy gondolom, hogy ez az accord már nem az a minőségi színvonal, amit nekem pl. az Integrám jelentett. Van bőven gyengesége az első évjáratoknak (gyerekbetetsége, konstrukciós hibája, nevezzük ahogy akarjuk, és mindenki értse úgy, hogy nem veszi a szívére). Hogy más márkáknak több van? Lehet, de az is lehet, hogy nem sokkal, vagy nem annyival, amennyire az accord marketingje jó. Peace
Amúgy egy másik hozzávetésre, a 2001-es Lexus LS430-nak ami egy bitang nagy bumfordi bálna az accordhoz képest, szintén ilyen jó a CW értéke
igyekezz gyárit.. ha nem akkor bosch-t keress, bosch rendszer van benne, ergo ha boscht kapsz akkor az tuti passzol. Itt a szűrés pontossága nagyon fontos, ez az a pont ahol nippartsot etc nem vennék, csak valami márkásat..
De amúgy miből gondolja, hogy gagyi a karbonbetét? Teljesen jó, nekem kimondottan tetszik. Leömlő visszahíváson volt, talán le kellett volna írni, hogy ez elmaradt ennél az autónál. "hanyag szerelés miatt lógó első futómű" ... "A megbízhatóság szobra?" -> Na ne mááár, mi ez a szar cikk? SÁNDORFI GERGŐ inkább ne az autókkal foglalkozzon!
Akkor végül is megfejtettük, hogy miért van az a kapcsoló...
Aki olyan környéken lakik, az mindig zárva tartja, aki meg amolyan környéken lakik, az mindig nyitható állásban tartja. Asszem ebben a témában nincs több...
A raboló miatt van az kis kapcsoló.
Olyan helyen lakom, ahol nemhogy a csomitartót nem zárom, hanem még az autót sem.
Igen, pesten csináltam már olyat, h lenyomom a belső zárat, pont a csomitartó miatt, mert sok a kéregető a lámpáknál. De ezt is csak az itt ijesztgető fórumosok miatt, mert magamtól ilyen sosem jutott volna eszembe, h kikapják a bazárt a kocsiból a lámpánál álldogállva. Nem szoktam az ilyenhez hozzá, el is szoktam felejteni.
És a kulcs sem kell, hogy mindig nálad legyen, ha ki akarod nyitni. Ez rendben van. De mi van, ha jön a raboló a dugóban és kikapja az aranyrudat a csomagtartódból? Vagy ha ilyen környékre mész, akkor lenyomod az "összeszárbezár" gombot és akkor a csomi sem nyitható kívülről?
Nekem mindig így van. Nem kell nyitogatnom az első ajtót, és nem kell hajolgatnom (ami ilyen korbon már fontos szempont ) ahhoz, h belepakoljak valamit.
Belülről nyitható ugyanúgy. De kívül is van egy gomb a rendszám fölött, amit ha megnyomsz, kinyílik az ajtó. + a kulcson a gomb. Így ha belül azt a kis kapcsolót átállítod, akkor kívülről idegen nem tudja felnyitni a gomb megnyomásával.
Azt hittem belülről nyitható ugyanúgy, mint a régebbi Accordoknál is volt, vezetőülés mellett , akárcsak az üzemanyagtöltő ajtaja. Kívülről meg csak kulccsal.
Meg milyen eszméletlen igénytelenség kellett már ahhoz, hogy kiessen a futómű, és bebicskázzon a kocsi alá?
Meg az lenne az igazi összevetés, ha felsorolná a 13 év alatt bekövetkezett összes hibát az accordnál, meg egy bármilyen általa szabadon választott nem japán autónál is. Akkor esne le sokaknak az álla..........
Nem tudom miért nem azt emeli ki pl. hogy az Accord Cw értéke 0.26 ami még ma is kiemelkedő nem hogy akkor. Fikázni lehet a műszerfalat meg a karbonbetéteket de most milyen legyen egy tizen X éves autó? Nem a maiakhoz kell mérni úgy érzem hanem pl. egy korabeli Jürgen-wagenhez. Na akkor azonnal megprémiumosodna egy pillanat alatt...
Annyi értelme van, h ha állsz a lámpánál, kívülről valami rohadék tolvaj nem tudja kinyitni.
Hozzátenném, h sztem teljesen lehetetlen véletlenül átnyomkodni azt a kis kapcsolót. Hidd, el, h nem kell azzal semmit sem csinálni, úgy jó, ahogy van. Csak aki nem tudja, h van ilyen, az szokott szopni vele.
Összetett, lehet hogy eltömődött a részecskeszűrő, lehet hogy a nyomásszenzor szar, lehet hogy nem tud regenerálni mert rossz az egyik izzítógyertya, lehet szar az egr, lehet szar az egyik hőmérsékletszenzor a 3-4ből, lehet hogy csak az egyik gumicső elszakadt, lehet hogy a szenzor elektromos csatlakozója szar lehet hogy az egyik kábel szar. Szóval választhat.
Sziasztok! Ismerős vett egy 2014-es accordot, 2.2d. Amenet közben kidobja a részecskeszűrő problémát, és visszavesz a teljesítményből nagyon. Mi lehet a probléma? Mondtak valamit, hogy talán a füstérzékelő, vagy mi kormos lehet/nem működik. Vagy mi lehet még?
ismeretlen oka van annak a kapcsolónak talán pont ez hogy beszívják. Nekem 10 év óta nem történt ilyen malőr hogy átkapcsolódott volna, tehát nem mindennapos
Számomra érdekesebbek az ilyen használt autó tesztek, 200K+-os kocsikról, mert ilyeneket veszek általában. A dízel Accord minden teszt szerint jó, de ilyen korában, amikor a CR rendszer is el kezdhet tönkre menni, zsebbe nyúlós lehet a fenntartása, sokkal inkább, mint egy nem japónak. Bár CR dieselt ebben a korban s kilométerrel nem vennék semmi esetre, max teherautónak.
Annak a kapcsolónak amúgy mi értelme van? Annyian becumizták már, hogy véletlen átkapcsolták ki-bepakolás közben, aztán meg nem értették miért nem nyílik ki . Nekem 7.gen Accordom lenne, az volna az első dolgom, hogy ezt a baromságot kiiktassam.
"Érdekesség, hogy az öregebb hamarabb került a családba"
Ebben mi az érdekes, vagy meglepő?
(mellesleg olyan hülyeségeket ír az újságíró, hogy az már fáj, mintha mindenáron le akarná húzni az Accordot, tuti valami francia fost birtokol. "Sebaj, egy Hondában – még ha az egy Accord is, - legalább egy kevés bézbólsapkás stílus legyen, ápoljuk azokat a civices hagyományokat, nem igaz?"
Megkérdőjelezi a megbízhatóságát, de persze tök olyan dolgokat sorol fel, ami vagy szerelő hibájából adódott, vagy teljesen normális használat során kopó alkatrész javításából/cseréjéből. Meg miért ne lehetne kényelmes egy japán autó? Szerinte csak a franciák lehetnek?!)
Hát belülről a csomagtartófedél kárpitját le lehet szedni és nem kell szétszedni a zárszerkezetet de ott most meg nem mondom innen hogyan de ki lehet nyitni. Ezen én még nem csináltam csak másik autón. az is japán volt.
szia melyik biztosíték néztem a bizti táblán de csak központizár biztosítékot találtam. mármint szedjem szét a zárnyitószerkezetet? ha aku le fel nem segit?
Biztosítékok rendben? Ha igen lehet egy akkusaru le aztán fel történetet kipróbálnék. Aztán ha nem akkor lehet belülről kell kinyitni a burkolat megbontása után...