Megvettem ezt az ujsàgot. A yaris GR nyert a CTR elött 1 pontal ,DE a teszt végén odairjàk ,hogy nekik a gyöztes a Ford Focus ST ,mert ,mert ,mert az nagyon jo büdös tulkok
Hányingert kapok ezektől a büdös németektől. 1 tizeddel veszít a CTR nyílván!
Múltkor hasonlóan leszerepeltették a nem német autót ITT.
Majdnem ugyan annyi ló mind 3 autó... de a 300kg-al nehezebb porsche és a 400kg-al nehezebb BMW is lealázta a Lotus-t!
Amúgy ha "A" service van akkor a Honda is csak azt mondja, hogy olajat cserélj de szűrőt nem kell. "B" service-ben van az olaj+ szűrő csere, szóval gyárilag jártak el
persze, ezert is, no meg a horror arak miatt se hordom oda.
en szeretek ott lenni es nezni mit csinalnak, plusz en dontom el, hogy mikor cserelek olajat, nem amikor ok mondjak, ahogy te is irod, 20-30k kilometer, na persze.
de muszakira most ide vittem, kaptam rola papirt, ogy atneztek, egy jo pont lesz kesobb,ha eladnam.
Azért mert valami márka szerviz nem kell ám összeszarnia magát az embernek tőle. Anno tanulo koromban megfordultam márkaszervizekben, de akkor megfogadtam ha netán lesz is egyszer új autóm is csak a pecsét véget viszem el aztán majd én utánuk normálisan megcsinálom.
Attol, hogy HONDA van kint, lehet az adott szerelő egy hete van ott és vagy meg se száradt a pecsét a bizonyítványon vagy valami teljesen OFF szervízből vagy műhelyből jött át.
Nyílván ez nem minden szervízre igaz! Vannak kivételek, de sajnos a többségre igaz.
Eleve a legtöbb márka szervizintervallumátol a hideg ráz. 20-30e km olajcsere? Meg aztán ott is milyen olaj kerül bele? (láttam olyat szerelő ebdészünetben elment tescoba olajért, aztán a szervizből meg hazavitte a Total-t.)
Márkaszervíznek (IS) az a lényeg minél kevesebb idő alatt megoldja, hogy jöhessen a következő Te meg perkálj!
Ez ugyan olyan mint mikor elviszed műszakira az autót és átmegy te meg nyugodt vagy tökéletes az autód! Közben meg fut a szimulácio Co mérésnél és futomű diagnosztikánál is.
Biztos jelent is bármit a szalonban való átvizsgálás? Én pár hete vettem egy 2019es FK8-at a Chiswick-i Honda szalonból. Honda approved, 200+ pontos átvizsgálás, teljes szerviz stb.. stb.. Hát hazáig alig találtam olyan szarul törölt az ablaktörlő lapát a spricni meg inkább az ablaktörlő kart célozta mintsem a szélvédőt A levegőszűrőt nem cserélték, a pollenszűrő inkább fekete mint sem fehér de legalább az olaj szép tiszta. Átvételkor háromszor kérdeztem meg mi volt benne a 2éves szervizben, hát választ nem kaptam csak annyit, hogy minden amit ilyenkor kell. Sokadik noszogatás után elárulták ma, hogy olaj csere volt a "teljes szerviz", olaj szűrő nélkül.. Legalább a szerviz könyvet bepecsételték, jah azt is rossz helyen, a korrózió ellenörző oldalon Nem akarom leírni a véleményemet róluk, szerintem marad a magamnak való szervizelés továbbra is Mondjuk igen, legalább tisztán adták át nekem is
Honda szalonba vittem műszakira, annak ellenére, hogy a magasabb hatósági árat kérik el. Kaptam mellé egy ingyenes átvizsgálást is, ahol semmit se találtak kivéve a hátsó fékbetétek kopását.
de miért nem tudod már végre elfogadni h egyszerűen rossz volt a lemez présszerszáma hisz mindegyiken egyformán ilyen...
White-nak meg csak annyi h ez még hagyján h így képen bántja a szemed a hátsó kerékjárati ív + kerék kombó, de láttad már menet közbe az autót hátulról?? anno én azon döbbentem le h a hátsó nyomtáv mennyivel kisebb mint az első. lehet van benne optikai csalódás is, de úgy tudom h tényleg szélesebb is az első nyomtáv.
Ezzel a résszel nem tudok mint kezdeni a 9gen Fk2-n...
Ormótlan nagy... a felnit elnyeli.... nem tudom milyen felni, vagy ET, vagy mit lehet csinálni, hogy ne így nézzen ki szerencsétlen autó...
Ezek csak a Torque Request táblák. De minden mindennel összefügg.
Ha van kedved böngészni ECU paramétereket akkor kiexportáltam PDF-be anno. Ez egy visszafejtett FK2 ECU, elég sok hibával, de a lényeg látszik. CivicFK2.pdf
ok...
ez van valamilyen összefüggésben a menetstabilizálóval és kipörgésgátlóval...?
vagy ez csak szimpla motor karakterisztika ergo teljesítmény leadás és/vagy hajtáslánc védelem...?
Bosch ECU sajátossága. Pl el tudod vele érni, hogy 1-2-ben ne adja le a motor a max teljesítményt, így le tudod vinni normálisan az útra. Elég részletesen lehet ezt módosítani.