Ahpgy nézem annyival. Bár helye válogatja.
Pl a fekete projektoros lámpa 5genhez a tunershopban 62e, míg kint kb 50-re jön ki, és ott már újabb fajta van... de ez csak egy példa, szerintem sokminden olcsóbb lenne.
ha tudsz englisül irj egy brembo dealernak,hogy van-e nagyobb vagy megkel kérdezni más tipus mondjuk hogy egy type-r tárcsája jo-e és elférre
aszem ds sorozat nem rossz ferrodobol
Igen ezek rendben vannak. Én is ezeket gondoltam. mondjuk az első 4-et a felsorolásból.
A gond ott kezdődik, hogy kicsit utánna jártam és az elsőre(tehát a tárcsára azt mondták), hogy 2001-utáni civichez nem tudnak nagyobb, jobb tárcsát szerezni. Ennél a pontnál kicsit elkeseredtem...
Ferrodó betétre már van ajánlatom. Fém fékcsövekre is lesz hamarosan. Meg oilra is...
Bár a betétből sem tudom pontosan melyiket válasszam...
2006. április 18. 10:08:19: megválaszolva Andrew 0 által,
→ #192
vehetsz nagyobb és márkásabb tárcsát
vehetsz ferrodo fékbetétet
rakhatsz be fém fékcsöveket
valvoline fék olajat rakhatsz be
ha van komoly lovéd 4 dugatyus nyereg és 300 mm felett i tárcsa de ehez legelább már 15 colos felni
és nyomtávszélesitő kell
ha dobféked van átlehet alakitani tárcsásra
ha meg veszel mart féktárcsát az meg jobban eszi betétet és szerkezete is gyengébb lehet vagyis könyebben repedhet.
Namost, ha a légszűrő felülete nagyobb lesz akkor ugyanaz a szívóvákum ugyanolyan áteresztőképességű szűrőn több levegőt fog beszívni a nagyobb felületű szűrőn mint a kissebben (olyan mintha könnyebben engedné át a levegőt)
ez nem igy van, mert nem csak a legkisebb keresztmetszet szamit, a hanem a teljes szivocso legellenallasanak osszessege. ezert polirozzak fel belulrol es kerulik a szuk iveket.
egyebkent valahol lattam az inet-en, hogy egy szurodobozt kifurtak, sok helyen es papirszurovel direkstszuro kozeli eredmenykeet ertek el.
2006. április 18. 18:48:21: megválaszolva dodo46 + által,
→ #227
hmm egy papirszuro valami 3khuf, talan 5000km-ig nem is fojtja a motort erezhetoen. 3khuf-ot meg kibirok felevente es a motor sincs jobban terhelve porugyileg.
én csak kérdeznék, ha lehet:
ha adott egy keresztmetszet, amin keresztűl szívja a motor a levegőt, pl: a pillangószelepnél, legyen eza keresztmetszet 60mm.
na most teljesen mindegy hogy nagyobb lesz a légszűrő felülete vagy marad a gyári merta levegő úgy is azon a 60mm átmérőn fog átmenni
ez olyan mint egy szivattyú, a szivattyú szív x mennyiséget, előtte van egy gyári méret legyen ez is 60mm "cső", most mindegy hogy ha eléteszel egy 100mm csövet merta szívattyú úgy is csak x mennyiséget fog tudni szívni
szerintem, de ha nagyon bele akartok menni ebbe a témába van egy mérnök haverom a debreceni egyetemen és ő szívesen elmagyarázza ezeketa dolgokat
Szeretnék megoszatni veletek egy kísérleti eredményt amit én magam végeztem. Kaptam egy vadi új direktszűrőt (nem márkás, de nem is bovli, erős közepes osztályba sorolnám) Befújtam az olajjal és úgy szereltem fel a szívócsőre hogy közrefogtam egy igen erős fehér vászondarabot. Ennek az anyagnak tudtommal neve is az hogy "szűrőruha" és nem rongyolódik szét. Majd 500km(!!!) után kivettem. Hát elég koszos volt, a képen is jó látszik a csövön beüli része színe:
Persze nem akarok ezzel semmire utalni nem is vonok le következtetést, mert még nem próbáltam ki gyári papírszűrővel, meg a másik az hogy Szeged környékén lakok és ez elég poros térség.
az,de ha valaki komoly dolgot akar........
épp a Greddy dolgokat kereste itt valaki,a minőségért pedig fizetni kell,egy FK vagy Eibach futóművet nem lehet összehasonlítani egy TEIN-el szvsz
2006. április 17. 22:27:17: megválaszolva Vinci + által,
→ #151
Simán!Csak az alapkörből megy el egy kevés(ha sok menne el,egyértelmű hogy nem lenne megoldható)!
Ettől még nem lesz kókány szar!SZERINTEM..........
De az tény hogy a nagy alapkörös tengelyek jobbak,csak hát min. 2x annyiba kerül.
Én nekem ez a tapasztalatom. Az off hyundaiunkon a direkt csak simán fel van téve a csonkra és sokkal nyomatékosabb alul, meg felül is jobban megy. Majd lemérem, ha egyszer lesz rá időm gyári/direkttel!
A hondámon amikor vettem a csonkra volt téve egy JR direkt. Igy szar volt. Vettem rá egy rezo csövet+nagy direktszűrőt. Ezzel érezhetően nyomatékosabb lett kis fordulatokon, nagyon meg egy picit talán jobban ment a nagyobb szivófelület miatt(valamivel több levegőt tud igy szivni).
A legjobb megoldás az a hideglevegős csőtoldatos.
Jó, az igaz, hogy a sportbetét szűrő nem annyira káros a motorra mint a direkt, hiszen a gyári légszűrőház is sokat véd. De több levegő nem fog bemenni rajta.
2006. április 17. 23:36:42: megválaszolva dodo46 + által,
→ #173
Én pont az ellenkezőját javasolnám!
-Jó betétszűrő nekem bevált és nem igazán káros a motorra, jól szűr (igaz egyik se szűr úgy, mint a papír). pl. K&N
-Direkszűrő pedig csak magas fordulaton hoz, alul, középen végig sokkal rosszabb, mint a gyári (nem véletlenül terveztek elég bonyolult légszűrő rendszert gyárilag).
Ha már légszűrő akkor az AEM Cold Air Intake V2 vagy Comptech Icebox elég jó állítólag...
sportbetétet ne vegyél, semmit nem ér. Ugyanannyi levegőt enged át az is. A szűk keresztmetszet a gyári légszűrőház általában. A másik dolog meg hogy szarabbul szűr mint a papír.
ha mindenáron sportszűrőt akarsz akkor tegyél direktet. A gyári légszűrőház elhagyásával+a nagyobb felület miatt több levegőt tud szivni. De persze a hátránya az,hogy nem szűri a levegőt anyira+ha elér egy piszkossági szintet akkor nem eltömődik, hanem "átporzik", beengedi a piszkot! Már látam sajnos ilyet!
Még annyit mondok, hogy a donor autóm gyári szűrővel+gyári kipuffal nem megy szarul....
Egy kis szar szelep baszott ki velem, meg én magagmmal amikor nem tettem át a régi szívósorról. Ez az amelyik közvetlenül a hengerfej mellett, a 3-4 henger között van. Azt hittem csak egy átvezetés, és nem raktam át. Én pancser.....