HONDA fórum
2024. június 29. szombat, 10:19,  Péter, Pál Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#359 Andrew 0  2006. április 21. 09:49:48    ‹›  0 | rejt
akkor egyedül marad az ecu piszkálása és egy direkt szürő?

#358 Locutus +  2006. április 21. 09:49:08 re: #357 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez az alkalmazkodás hogy is megy?
Pl légszűrő tisztítás után, meg ilyesmiket követően is érdemes resetelni?
2006. április 21. 09:52:48: megválaszolva Koczeka +  által, → #360 

#357 Koczeka +  2006. április 21. 09:36:56 re: #356 (Andrew 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Azért SEMMI értelme kicserélni az injektorokat. 200 lóig simán elég a 240-es gyári.
Kb. +-25%-ot az ECU kompenzál simán.

Beteszed a cuccaidat és leveszed az akkusarukat pár percre (ECU reset). Ezután az ECU újra tanul, alkalmazkodik az ilyen minimális változtatásokhoz.
2006. április 21. 10:53:50: megválaszolva Lordie +  által, → #364 
2006. április 21. 09:49:08: megválaszolva Locutus +  által, → #358 

#356 Andrew 0  2006. április 21. 08:39:47 re: #355 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ok ,levegő növeléséhez elég egy direct szürű és egy rezonátor vagy kell-e más is?

Ham ondjuk kicsréltetem 370-re és valahogy megoldom több levegőt erre bvan irva az ecu akkor az már hoz többlet teljesitményt?
2006. április 21. 09:36:56: megválaszolva Koczeka +  által, → #357 

#355 Koczeka +  2006. április 21. 08:36:17 re: #354 (Andrew 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
B16, B18 240cc
H22 370cc
Népszerűek: 310-370-440-550 (nagyobb -akár 1000cc- csak ha turbós, de ott már nehéz eset az alapjárat)
2006. április 21. 08:39:47: megválaszolva Andrew 0  által, → #356 

#354 Andrew 0  2006. április 21. 08:21:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
alap esetben mekkora van hondákban? (injektor)
és mekkorára lehet kicserélni?
2006. április 21. 08:36:17: megválaszolva Koczeka +  által, → #355 

#353 Koczeka +  2006. április 21. 08:16:07 re: #350 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Hülyeség, ECU-t kell venni és specifikus programot írni műszeres mérés alapján!
A benzinnyomást célszerű alacsonyan tartani inkább nagyobb injektort használni.

#352 Andrew 0  2006. április 21. 08:03:50 re: #351 (rolyboy + )  ←  ‹›  0 | rejt
ergo kell akkor cumo ami benzint növeli
kell több levegő

és meg kel hozzá gondolom elktronika mai ezt szabályozza

#351 rolyboy +  2006. április 21. 07:58:27 re: #350 (Andrew 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szvsz tobb uzemanyaghoz tobb (hideg)levego kell,ugyhogy azt is alakitani kellene.Illetve egy bizonyos pontig birjak a nyomast a gyariak,de lehet kapni nagyobb nyomast biro injektorokat jo penzert.
2006. április 21. 08:03:50: megválaszolva Andrew 0  által, → #352 

#350 Andrew 0  2006. április 21. 07:50:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
az üzemanyag nyomás szabályzoval lehet teljesitmény növelést elérni? vagy csak arra jo,hogy nyomást növelje? az inketorok birják ezt nyomást?
2006. április 21. 08:16:07: megválaszolva Koczeka +  által, → #353 
2006. április 21. 07:58:27: megválaszolva rolyboy +  által, → #351 

#349 nbinszky +  2006. április 21. 01:16:22 re: #347 (juhilaci + )  ←  ‹›  0 | rejt
nekem megy...

#348 itr_henrik 0  2006. április 21. 00:03:43 re: #345 (juhilaci + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hmm, nálam simán megy, P30 rom-mal.

CROME beta 1.1.8
addExtrafeatures plugin 1.0


#347 juhilaci +  2006. április 20. 23:53:09 re: #346 (itr_henrik 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
pl. mi is az a másik megoldás ?
2006. április 21. 01:16:22: megválaszolva nbinszky +  által, → #349 

#346 itr_henrik 0  2006. április 20. 23:51:13 re: #344 (juhilaci + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha valamire, akkor pont a gyorsulgatásra lehet jó sztem is. Ha tűzforró szívósorral indulsz, akkor az pont addigra fog lehűlni, mire beértél a célba. Persze van aki ezt másképp olja meg... /smile7.gif
2006. április 20. 23:53:09: megválaszolva juhilaci +  által, → #347 

#345 juhilaci +  2006. április 20. 23:31:07    ‹›   →  ↑  0 | rejt
crome-mal küzdök, feltettem a plugint, meg szeretném nézni a launch controlt-t, de nem töltődik be, a 185. sorban lévő hibára hivatkozik 4x, utánna semmi... valakinek ötlet?
2006. április 21. 00:03:43: megválaszolva itr_henrik 0  által, → #348 

#344 juhilaci +  2006. április 20. 23:29:42 re: #335 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
tételezzük fel, hogy egy gyorsulás alatt, azért csak nem "fagy le" a pillangó, vagy mégis? gondolok itt arra, hogy verseny, beállsz a rajthoz, pörgetsz, utánna levezető.. max 30 mp full gázon (annyi sincs, inkább 15 mp..) annyi idő alatt már csak nem fagy meg...
2006. április 20. 23:51:13: megválaszolva itr_henrik 0  által, → #346 

#343 juhilaci +  2006. április 20. 23:27:38 re: #342 (itr_henrik 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
/meghajol/bowdown.gif /meghajol/bowdown2.gif /meghajol/smily1171.gif

#342 itr_henrik 0  2006. április 20. 23:13:18 re: #322 (juhilaci + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na jó, most elolvastam én is a linket. /smile2.gif Tényleg ezt írja. Passz, én se látok benne rációt...
2006. április 20. 23:27:38: megválaszolva juhilaci +  által, → #343 

#341 itr_henrik 0  2006. április 20. 22:59:32 re: #331 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tömítés van, csak nem hőszigetelő. Legalábbis Hondatáéknál nem...

#340 itr_henrik 0  2006. április 20. 22:58:07 re: #335 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, ezt én is vágom! /smile10.gif Mondjuk egy párszor néztem már full padlógázas menet után is, és nekem mindig forró volt. Max 1-2 mp-ig tudtam rajtatartani az ujjam, utána el kellett rántanom. Ilyenkor látok relációt abban, hogy egy ilyen hőszigetelő tömítés tényleg érhet vmit, mert pl. MR. Dyno-ban is 10 fokos környezeti különbség is 3-4%-os korrekció faktor változást eredményez.

#339 nbinszky +  2006. április 20. 22:55:20 re: #338 (Veinert 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Biztosan olcsóbb, bár nem tudom a külföldi árakat...

#338 Veinert 0  2006. április 20. 22:39:11 re: #336 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Értem,meggondolandó a dolog,de ha jól tom 95Le a max teljesítménye a B2 nek 69KW a nyomaték görbe szerint.Ehez mérve szerintem ez a növekedés nem ojan lehetetlen.Én ha rászánom magam akkor talán belevágok,ha tok olcsóbban szerezni alkatrészeket!Szerinted külföldi bontókban olcsóbb?
2006. április 20. 22:55:20: megválaszolva nbinszky +  által, → #339 

#337 juhilaci +  2006. április 20. 22:32:52 re: #331 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
nem vita csak megbeszéltük... igazából nem a tömítés a lényeg, hanem hogy a fórumon azt irta az arc, hogy csökkent a vízhőmérsékelete, ami nem világos számomra, hogy miért... :-)

#336 nbinszky +  2006. április 20. 22:24:03 re: #334 (Veinert 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát nem olcsó. Nekem 15e-be volt a komplettszívósor és kábelköteg. 25e volt a gyújtás és 20e az ECU.
Bontóban tudsz hozzájutni a cuccokhoz, feltéve ha odaadják igy külön, mert nekem sem akarta külön odaadni a pusztamonostori bontós...

Az egyik külföldi gyerek lemérette a kocsiját előtte-utánna és neki a 90LE-ből lett 109LE. Ezt a teljesítmény plusszt kicsit sokallom, de sztem 100LE biztos meg lesz az új szívósorral.

Ha érdekel a téma itt olvashatsz róla.
2006. április 20. 22:39:11: megválaszolva Veinert 0  által, → #338 

#335 grego +  2006. április 20. 22:15:31 re: #321 (itr_henrik 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Dugóban egyértelmű hogy meleg, alig van légáramlás a szivósoron. Nade full gázpedlon van ám légáram és légsebesség aminek van hűtő hatása konvektiv hőátadás útján.
2006. április 20. 23:29:42: megválaszolva juhilaci +  által, → #344 
2006. április 20. 22:58:07: megválaszolva itr_henrik 0  által, → #340 

#334 Veinert 0  2006. április 20. 22:13:29 re: #333 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez sokban van?És könnyen beszerelhető?És milyen teljesítmény növekedés várható tőlle?
2006. április 20. 22:24:03: megválaszolva nbinszky +  által, → #336 

#333 nbinszky +  2006. április 20. 22:06:47 re: #323 (Veinert 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Simán rá lehet tenni, kell hozzá ecu+gyújtás+kábelköteg(vagy saját magad behúzol egy pár szál vezetéket meg 1-2-t megcserélsz)

Én nekem itthon van a polcon az 1.6SI szívósora, gyujtása, motorvezérlője(+hozzá a csipp), kábelei, resistor box. Megvan minden csak most arra vár a beépítés, hogy megint üzemeljen a kocsim... Utánna megy rá a cucc. És lesz egy D15A6-om vagy mi... :)
2006. április 20. 22:13:29: megválaszolva Veinert 0  által, → #334 

#332 Veinert 0  2006. április 20. 21:57:10 re: #330 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Oké ,még megfontolom,köszi a felvilágosítást! /smile6.gif

#331 Koczeka +  2006. április 20. 21:53:32    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Ekkora vita 1 Hondata tömítésről!? /mosoly.gif
A pillangó és az öntvény között is van tömítés...
2006. április 20. 22:59:32: megválaszolva itr_henrik 0  által, → #341 
2006. április 20. 22:32:52: megválaszolva juhilaci +  által, → #337 

#330 -Törölt felhasználó- 2006. április 20. 21:50:54 re: #329 (Veinert 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Semmi köze a szívórendszernek hozzá csak szarrá volt már hajtva.
Ha tudod nyugodtan alakítsd át 10LE-t nyersz és kész!
2006. április 20. 21:57:10: megválaszolva Veinert 0  által, → #332 

#329 Veinert 0  2006. április 20. 21:45:39 re: #328 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor még sem olyan jó ötlet átalakítani?
2006. április 20. 21:50:54: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #330 

#328 -Törölt felhasználó- 2006. április 20. 21:35:40 re: #327 (Veinert 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyon egyszerű: mert zabálta az olajat /smile2.gif
2006. április 20. 21:45:39: megválaszolva Veinert 0  által, → #329 

#327 Veinert 0  2006. április 20. 21:25:59 re: #326 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha megkérdezhetem miért tetted a B2 est a B7 hellyett?
2006. április 20. 21:35:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #328 

#326 -Törölt felhasználó- 2006. április 20. 21:19:48 re: #325 (Veinert 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Semilyen károsodás nincs, nekem fordítva történt a dolog d15b7 kapott b2 motort.
Az alkatrészeket gondolom bontóból tudod beszerzni, de kérdezz rá valakitől, hogy az ESI-nek nem jó-e a befecskendezője rá. Abból több van!
2006. április 20. 21:25:59: megválaszolva Veinert 0  által, → #327 

#325 Veinert 0  2006. április 20. 21:10:43 re: #324 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudod mennyit kóstál egy ilyen átalakítás és milyen károsodások következhetnek be? /pislog/browraise2.gif
2006. április 20. 21:19:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #326 

#324 -Törölt felhasználó- 2006. április 20. 21:08:37 re: #323 (Veinert 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen be lehet építeni, de computer meg kábelköteg is kell hozzá!
2006. április 20. 21:10:43: megválaszolva Veinert 0  által, → #325 

#323 Veinert 0  2006. április 20. 21:00:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A D15B2 és a D15B7 moci között ha jól tudom csak a befecskenderés külömbözik,és nem tom ,hogy a B7 nek az injectorjait belehetne építeni B2 be!??De gondolom ha igen az electronikán is kéne változtatniValaki tud erről vmit? /egyeb/solarsystem.gif /egyeb/Inclassable54.gif
2006. április 20. 22:06:47: megválaszolva nbinszky +  által, → #333 
2006. április 20. 21:08:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #324 

#322 juhilaci +  2006. április 20. 19:34:16 re: #317 (itr_henrik 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
én nem a szívósor hőmérsékelt csökkenéséről beszélek (lehet hogy félreértelmeztem az angol linket) de ott arról beszél, hogy a motor vízhőmérsékelete csökken !!!! ezért ért félre mindenki :-) vagy én nem értem a szöveget ....
2006. április 20. 23:13:18: megválaszolva itr_henrik 0  által, → #342 

#321 itr_henrik 0  2006. április 20. 18:17:57 re: #318 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Wow! Ezt nem is gondoltam volna! Mindenesetre az én szívósorom elég forró szokott lenni egy jó kis dugó után...
2006. április 20. 22:15:31: megválaszolva grego +  által, → #335 

#320 nbinszky +  2006. április 20. 17:52:33 re: #315 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Teljesen egyetértek! Minden autó egy kicsit más, egyedileg kell beállítani! A motor állapota is nagyon sokat számít.
Pont ezért van ez a topik hogy ilyenekről beszéljünk!

A csipp nem fog egy gyári autón sztem +10LE-t hozni, ha mégis, akkor valamit nagyon elrontottak a gyártásnál... :)

Csiláltam én is olyan csippet az enyémbe, hogy túldúsítottam nagy fordulaton és -2-3LE-val kisebb lett a teljesítmény, de kis fordulaton ott volt a +xxNm nyomaték. jobban ment a kocsi, de LE az kevesebb volt.

Nem csak a LE növekedés számít. Ha feljebb vinném a tiltást +1-2LE-t kaphatnák (motorfüggő), de a kocsi nem menne jobban. Csak papíron lenne jobb a teljesítménye.

#319 nbinszky +  2006. április 20. 17:45:27 re: #314 (Locutus + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, 1:1 passzol a helyére.

#318 grego +  2006. április 20. 17:12:25 re: #317 (itr_henrik 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az nemcsak szibériai körülmények között jegesedik el. 30 fokban is képes rá, legalábbis mikor fékpadi mérést végeztünk bérbe akkor teljes terhelésen járó motorok szivócsöve olyan hideg volt hogy majdnem odafagyott a kezem. És mindez egy 30 fokos léghőmérsékletű csarnokban a BME-n.
2006. április 20. 18:17:57: megválaszolva itr_henrik 0  által, → #321 

#317 itr_henrik 0  2006. április 20. 17:07:41 re: #283 (juhilaci + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért csökken a hőmérséklet, mert: alapesetben a hűtővíz fűti a TB-t. Hiába van hőszigetelő szivósor tömítésed, a hf ugyan már nem melegíti (annyira) a szívósort, de a TB a másik oldalról igen. Ha a hűtéscsöveket összekötöd, akkor már a TB sem melegszik. Dettó ugyanez a helyzet az alapjárati szabályzó (IACV) esetében, a hűtővíz azt is fűti, ezt azonban már nem ajánlatos átkötni, mert bezavarhat az alapjáratodba. A TB-t egyébként azért fűtik, hogy ha Szibériában jársz, se jegesedjen meg a pillangód a beáramló jeges levegőtől...
2006. április 20. 19:34:16: megválaszolva juhilaci +  által, → #322 
2006. április 20. 17:12:25: megválaszolva grego +  által, → #318 

#316 grego +  2006. április 20. 16:51:25 re: #315 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja. Jó lett volna mérni nekem is, de elbasztam:( Majd next time.

#315 tschokker +  2006. április 20. 16:46:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Locutus Champ olive4 !
Ami egy autón ki van kisérletezve, és ráhangolva meg beállítva, az egy másik autón lehet hogy teljesen szar lesz. Mármint az ECU-ban levő programról beszélek. Még ha teljesen azonos leömlőt tesztek rá meg sportdobot meg direktszűrőt akkor sem biztos hogy jó lesz a teljesítmény és a fogyasztás.
Erről a témáról sokan tudnának beszélni , de általában mindenki halgat. Nemrég mértünk megint egy érdekes csiptuningos autót (opel vectra) . Ígértek neki +10 lóerőt és -2 lett belőle. Pedig érdekes módon még érezte is hogy jobban megy.
2006. április 20. 17:52:33: megválaszolva nbinszky +  által, → #320 
2006. április 20. 16:51:25: megválaszolva grego +  által, → #316 

#314 Locutus +  2006. április 20. 16:29:53 re: #313 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És az esi leömlő csak úgy 1:1 passzol a helyére?
2006. április 20. 17:45:27: megválaszolva nbinszky +  által, → #319 

#313 nbinszky +  2006. április 20. 16:29:04 re: #312 (Locutus + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
4-1, de nem olyan mint az igazi 4-1. Ez a hengerfej mögött megy egybe, az igazi meg alul a katalizátor előtt.
Gondolom azért tették ezt rá mert az LSI egy olcsó modell, költségcsökkentés miatt. Gondolom a d13b-n is ilyen a leömlő.

Az LSI leömlő talán turbósításhoz jó lenne... :)
2006. április 20. 16:29:53: megválaszolva Locutus +  által, → #314 

#312 Locutus +  2006. április 20. 16:25:54 re: #311 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De ezzel a logikával akkor az lsi-re miért 4-1-est tettek gyárilag?
2006. április 20. 16:29:04: megválaszolva nbinszky +  által, → #313 

#311 nbinszky +  2006. április 20. 16:13:30 re: #310 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az LSi leömlő az 4-1, de nem az igazi mivel egyből a hengerfej mögött megy egybe. Ez túl rövid táv és a hengerek visszadolgoznak a másik henger kipuffjához is(vagy mi) és nehezebben távoznak el a kipuff gázok. Az ESI leömlő az lejjebb megy össze 2-be majd alul a kat előt megy 1-be. Ez jobb mert itt nem tudnak ugy visszadolgozni a hengerek a másik hengerhez.
4-2-1: Inkább nyomatékra/kis fordulatra gyúr úgy tudom
4-1 (ami a kat előtt megy egybe): Nagyfordulati teljesítményre, alul nem igazán jobb ugy tudom
2006. április 20. 16:25:54: megválaszolva Locutus +  által, → #312 

#310 -Törölt felhasználó- 2006. április 20. 15:58:21    ‹›   →  ↑  0 | rejt
És még valami..

Az ESI leömlő mivel jobb mint a sima Lsi???
2006. április 20. 16:13:30: megválaszolva nbinszky +  által, → #311 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.33, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.191 mp, 8 query