HONDA fórum
2024. június 17. hétfő, 20:57,  Laura, Alida Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#418 Ádám 0  2006. április 23. 12:40:33 re: #417 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
ki van pakolva,mi? Meg nagyon rövid neki a 3. ott megy nagyot.

#417 PelyV(T)i +  2006. április 23. 12:38:25 re: #416 (Ádám 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az, de könnyebb is tőllem kb 100 kg-al.
2006. április 23. 12:40:33: megválaszolva Ádám 0  által, → #418 

#416 Ádám 0  2006. április 23. 12:34:19 re: #413 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"top tuning" matrica az oldal üvegeken ugye? Ha az akkor az 200paripa körül van...legalábbis tavaly ugy volt vhogy
2006. április 23. 12:38:25: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #417 

#415 PelyV(T)i +  2006. április 23. 12:33:54 re: #414 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
Görbét majd Csoki remélem rak be, mert nekem is kellene. Egy kicsit keveslem én is a lovakat, de a nyomatékkal meg vagyok elégedve.

Az a baj, hogy egyszerre került bele minden, igazából nem tudom melyik cucc mit válthat ki a gépből egyessével.

#414 Koczeka +  2006. április 23. 12:31:14 re: #401 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A felhasználó letiltva
170Nm naggyon szép, de nem kevés ahoz 1 csöppet a lovak száma?
Van görbéd?
Bár mindenki elmenne hozzá és beállíttatná, mint te... ez a legolcsóbb megoldás (javítás helyett, preventív jelleggel).
2006. április 24. 09:36:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #432 
2006. április 23. 19:43:40: megválaszolva killer Bee +  által, → #422 
2006. április 23. 12:41:40: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #419 
2006. április 23. 12:33:54: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #415 

#413 PelyV(T)i +  2006. április 23. 12:24:34 re: #412 (Ádám 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja, az
2006. április 23. 12:34:19: megválaszolva Ádám 0  által, → #416 

#412 Ádám 0  2006. április 23. 12:24:00 re: #411 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
piros punto?
2006. április 23. 12:24:34: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #413 

#411 PelyV(T)i +  2006. április 23. 12:19:39 re: #408 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudtam, de felesleges volt sietnem, annyira szar volt a szervezés.
1400-1600 ig volt a kategória ahol 3. lettem 1 mért idővel, mivel döntők elmaradtak. pedig én direkt azért nem mentem igyekeztem többet menni, hogy majd a döntőben javítok. 2. lett egy motoros :) (no comment a szervezésről) 1. lett egy 1.4 turbó fiat puntó.
Én időm 10,3 puntóé 10,1 . EZT AZ IDŐT NE HASONLÍTSA SENKI SEMMIHEZ MERT IGAZÁBÓL FOGALMAM SINCS HOGY MÉRTEK (de lehet a rendezőknek se)
2006. április 23. 13:26:57: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #420 
2006. április 23. 12:24:00: megválaszolva Ádám 0  által, → #412 

#410 Öreg Kergyu +  2006. április 23. 12:17:10 re: #408 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
versenyezni..:)

#409 PelyV(T)i +  2006. április 23. 12:16:27 re: #405 (janoskaz 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
dugyattyú, tengely, szívósor, és tegnap volt a fékpados hangolás.

De legalább jól megy: Pécs- Debrecen (kb 450 km) 6.15-től 22.30ig. durván 4 óra kb 110-es átlag ebbe volt főút, autópálya, és még pesten is át kellett menjek, ami azért erősen megfogott mert az m7 végén volt egy kis dugó is. 180 az utazó, még utánna kezd el igazán menni. Ja, és ezt 40 literből megjártam.
2006. április 23. 20:09:33: megválaszolva Lordie +  által, → #423 

#408 Öreg Kergyu +  2006. április 23. 12:15:03 re: #401 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyon szivesen! :)
Tudtál versebyezni?
2006. április 23. 12:19:39: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #411 
2006. április 23. 12:17:10: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #410 

#407 janoskaz 0  2006. április 23. 12:12:28 re: #405 (janoskaz 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
ja meg szelepek és rugók :)

#406 PelyV(T)i +  2006. április 23. 12:11:46 re: #404 (juhilaci + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja, de nem tudom, és valószínüleg nem is fogok már rájönni, ha valami nem jó.

#405 janoskaz 0  2006. április 23. 12:11:31 re: #403 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondoltam, h nem egy direktszűrővel jött ki ennyire :) Bár ha a magnum tuningtól vetted volna.. :)

Amit gondolok: tengely, csip, kipuff...
2006. április 23. 12:16:27: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #409 
2006. április 23. 12:12:28: megválaszolva janoskaz 0  által, → #407 

#404 juhilaci +  2006. április 23. 12:08:18 re: #403 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez padon mérve, főtengelyen??? valami nem ok /smile3.gif
2006. április 23. 12:11:46: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #406 

#403 PelyV(T)i +  2006. április 23. 12:04:21 re: #402 (janoskaz 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a baj, hogy sok, ahoz képest elmaradt a várt teljesítménytől.

Mert tudod, van aki egy direktszűrővel eléri azt ami nekem most sok 100-ba fájt. :)
2006. április 23. 19:26:26: megválaszolva itr_henrik 0  által, → #421 
2006. április 23. 12:11:31: megválaszolva janoskaz 0  által, → #405 
2006. április 23. 12:08:18: megválaszolva juhilaci +  által, → #404 

#402 janoskaz 0  2006. április 23. 11:59:35 re: #401 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És milyen okosítások vannak a kocsidban?
2006. április 23. 12:04:21: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #403 

#401 PelyV(T)i +  2006. április 23. 11:32:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Teljesítmény mérés-hangolás eredménye: 175 LE, 170 Nm.

Csoki majd később remélem berakja a görbét is.


Ezúton szeretném megköszönni Csokinak és tesójának a segítőkészséget
Öreg Kergyunak a segítségét és fuvart
az ismeretleneknek az olajat, szeleprugó átpakolást és mindent.
2006. április 23. 12:31:14: megválaszolva Koczeka +  által, → #414 
2006. április 23. 12:15:03: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #408 
2006. április 23. 11:59:35: megválaszolva janoskaz 0  által, → #402 

#399 dodo46 +  2006. április 23. 01:27:15 re: #397 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
egy életett mentettél meg /meghajol/bowdown.gif /meghajol/bowdown.gif /meghajol/bowdown.gif /meghajol/bowdown.gif /meghajol/bowdown.gif

#397 Tonx +  2006. április 22. 23:16:14 re: #394 (dodo46 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
alapjáratállító csavar
2006. április 23. 01:27:15: megválaszolva dodo46 +  által, → #399 

#394 dodo46 +  2006. április 22. 17:51:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
gyerekek!
Ez minek az állító csavarja???








és hogyan lehet pontosan beállítani ? gyári helyére, a kocsinak semmi baja sincs, (csak eltekertem , de minek is na mindegy ) és nem tudom hogy mi a pontos helye, olyan 5mm szakaszban, vagy balra vagy jobbra tehát 1/4 fordulat között nem tudoma gyári helyét, valamilyen vákumos baszás lehet, mert ha tekertem többet akkor olyan hangja volt, és ez a csavar a szívó torok falán lévő 2 lyuknak a valamilyével van kapcsolatban, egyik irányba eset a fordulat, a másikba meg nőt, de utánna ha nem nyultam hozzá akkor visszaálta gyári alapjáratra, na valaki, nem , ja és mióta hozzányultam és kitakarítottam a szívótorok belsejét azóta rugalmasabb lett, a kocsi, de nem tudom hogy az mire van és mit befolyásol,
valaki valamit tud róla?
2006. április 22. 23:16:14: megválaszolva Tonx +  által, → #397 

#393 grego +  2006. április 22. 17:18:18 re: #383 (Öreg Kergyu + )  ←  ‹›  0 | rejt
RÁJT!

#391 tschokker +  2006. április 22. 14:42:25 re: #390 (laspring + )  ←  ‹›  0 | rejt
két ECU volt hozzá (eredeti és egy ugyan olyan megcsippelve)

#390 laspring +  2006. április 22. 14:23:55 re: #380 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
gyári programmal is megmértétek?
2006. április 22. 14:42:25: megválaszolva tschokker +  által, → #391 

#389 Locutus +  2006. április 22. 14:08:36    ‹›  0 | rejt
off 1.7 cdti (ti piros) merivában on mit tud a motor?
Most a határnak kifele gyorsultam egy ilyennel, 2x2 sávon 40-ről előztünk egy traktort, majd uzsgyi. 1 autó előnnyel indult, de 150-ig csak annyira tudtam feljönni, hogy fej fej mellett haladtunk :) Egy csaj ült benne /mosoly.gif Mi meg 3-an az enyémben... 3-ban indultam 40-ről, de leforgattam végig... lehet inkább kettesből kellett volna...

#388 Gabe99 0  2006. április 22. 13:33:40 re: #384 (Veinert 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én a helyedben a magnum tuningot igen gyorsan elfelejteném....
Volt egyszer egy direktszűrőm tőlük.. inkább nem is részletezem.

#387 tschokker +  2006. április 22. 13:22:15 re: #385 (rolyboy + )  ←  ‹›  0 | rejt
Csak teljesítménymérés szempontjából megoldható a mobilitás, csak kéne venni egy olyan padot, vagy megcsinálni, és autós rendezvényeken lehetne méricskélni. Viszont hangolás szempontból nem lenne gazdaságos, mivel egy korrekt hangolás az egy nap, és egyszerűbb ha az autó jön ide mint ha mi vontatnánk helyszínre az egész cuccot, sokkal több lenne az utiköltség.... stb.

#386 Andrew 0  2006. április 22. 13:02:14    ‹›  0 | rejt
Pesten kel egy képviselet azt te lennnél spiller mindenki hozzád vinni a verdát nem pedig sufni tuning buherrálokhoz

#385 rolyboy +  2006. április 22. 12:53:48 re: #380 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csoki!
Komolyan gondoltam a mobilitast.Nem megoldhato vagy rossz iranyba gondolkodom?
2006. április 22. 13:22:15: megválaszolva tschokker +  által, → #387 

#384 Veinert 0  2006. április 22. 12:52:08 re: #382 (Kergyu 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elolvastam ,csak azt hittem ez más,mert ez nem tom ,hogy chiptuning-e mert végülis nem kell hozzányúlni az ECU hoz.
2006. április 22. 13:33:40: megválaszolva Gabe99 0  által, → #388 

#383 Öreg Kergyu +  2006. április 22. 12:51:23 re: #380 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyugi Csoki!!!

Maradj csak olyan becsületes, ahogy megismertünk!
Ez egyenlőre nem olyan nagy üzlet, viszont idővel be fog jönni, az biztos!

A "mindenáron tuning" meggyőtődésem el fog tolódni az igényesség feleé, mint a környező országokban, főleg tőlünk nyugatra már így is van.

Lassan véget ér a parasztvakítás kora, ezt az időt kell átvészelned.
2006. április 22. 17:18:18: megválaszolva grego +  által, → #393 

#382 Kergyu 0  2006. április 22. 12:49:05 re: #381 (Veinert 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elolvastad, hogy mit írt itt az előbb Csoki?
Szerinted mi igaz abból a hirdetésből?
Max az ára!:D :D :D
2006. április 22. 12:52:08: megválaszolva Veinert 0  által, → #384 

#381 Veinert 0  2006. április 22. 12:42:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez szerintetek megéri,vagy csak átvágás az egész?PowerChip /smile3.gif
2006. április 22. 12:49:05: megválaszolva Kergyu 0  által, → #382 

#380 tschokker +  2006. április 22. 12:32:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A héten volt nálunk egy szívó kétezres benzines opel, 2 lóerővel gyengébb volt a "tuning" programmal mint a gyárival. Dizeleknél meg az ígért 20-30 lóerő helyett 5-10 lóerő plussz van csak.
Bezúzatnánk a MÉH telepen a mérőpadot, akkor mi is hazudozhatnánk össze vissza, több is lenne a vevőnk.
2006. április 22. 14:23:55: megválaszolva laspring +  által, → #390 
2006. április 22. 12:53:48: megválaszolva rolyboy +  által, → #385 
2006. április 22. 12:51:23: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #383 

#375 Andrew 0  2006. április 22. 08:45:46    ‹›  0 | rejt
tud valaki még tuningot ,ha mondjuk,teljes kipuff kicserélve,direct szűrő kerül bele azon kivül mit lehet még csinálni milyen lehetőségek vannak?

#374 Andrew 0  2006. április 22. 08:16:52 re: #373 (Yanou + )  ←  ‹›  0 | rejt
nézesd át nincs-e valami baja,fékek stb.
tipus specifikus kipuffot vegyél azal nem lehet gond és akkor lehet még egy ecu hangolást
js és ésszel közlekedj a mert honda gurolo koporso

#373 Yanou +  2006. április 21. 17:43:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
A jövő7 elején beleülök életem első 1.6 VTi-jébe és érdeklődnék, hogy mit érdemes első körben ellenőrizni/csinálni a gépen a szokásos vezműszíj, görgő, olaj, stb csere mellett?
Pl van értelme akksisaru levéltellel ECU resetet csinálni? Az is érdekelne, hogy igaz-e, ha a gyári légszűrőt/leömlőt/kipuffdobot/stb. cserélek, az meghülyíti a gyári beállításos ECU-t és lehet, hogy (ha kis mértékben is, de) csak rontok a teljesítményen? A gyári papír légszűrőbetét már nem a gyári, hanem K&N betétszűrő...ez is lehet gond? Visszaolvastam az egész topicot, de jópár dolog még így se volt teljesen tiszta, ezért kérdeztem....bocs ha láma vagyok, de ez lesz az első saját kocsim és Honda Cvic témában még nem vagyok kicsit sem otthon...
Köszi előre is!
2006. április 22. 08:16:52: megválaszolva Andrew 0  által, → #374 

#372 Koczeka +  2006. április 21. 14:41:39 re: #370 (juhilaci + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Exactly

#371 Koczeka +  2006. április 21. 14:41:24 re: #364 (Lordie + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
Right

#370 juhilaci +  2006. április 21. 14:37:26    ‹›   →  ↑  0 | rejt
én ugy tudtam, hogy a d16 valahol 35 psi kb. , vti 38, itr 45
2006. április 21. 14:41:39: megválaszolva Koczeka +  által, → #372 

#369 Lordie +  2006. április 21. 14:24:48 re: #366 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
35-40psi (magasabb az ITR-é).

#368 itr_henrik 0  2006. április 21. 14:06:16 re: #366 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
B18C5/6: 48-56 psi

#367 Lordie +  2006. április 21. 11:19:33 re: #365 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Keress rá, kb. 10x volt már téma ;)

#366 tschokker +  2006. április 21. 11:03:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyári üzemanyagnyomás értékeket tud valaki ? B16 B18 D16 ..stb
Lehúzott vákuumcsővel
2006. április 21. 14:24:48: megválaszolva Lordie +  által, → #369 
2006. április 21. 14:06:16: megválaszolva itr_henrik 0  által, → #368 

#365 Andrew 0  2006. április 21. 10:56:23    ‹›   →  ↑  0 | rejt
gondolom akkor ez is csak parasztvakitás akkor
2006. április 21. 11:19:33: megválaszolva Lordie +  által, → #367 

#364 Lordie +  2006. április 21. 10:53:50 re: #357 (Koczeka + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyári nyomáson nem érsz el 200pacit 240cc-s injektorral pl B16A2-n. Hosszútávon tartósan meg főleg.
ITR-n nem véletlenül magasabb picit a nyomás.

2006. április 21. 14:41:24: megválaszolva Koczeka +  által, → #371 

#363 Lordie +  2006. április 21. 10:51:13 re: #362 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem.
A lambdád csak 14.0: 15.2 közötti AFRt mutat (ún. keskenysávú), ebből is csak a 14.7:1 (lambda 1) a pontos, a többi ettől távolodva pontatalanodik. Max. teljesitmény meg minden autónál más és más. Ált. utcai szivó verdánál 13-13.5:1 között szokott lenni, feltöltöttnél 12-12.5:1 között. Tehát ami a lambdád szerint dús, az is szegényebb már.

Egyébként ajánlom a Koczeka által is emlitett pgmfi tanulmányozását, sok érdekes dolog található ott.

#362 Andrew 0  2006. április 21. 10:02:26    ‹›   →  ↑  0 | rejt
amugy az hozhat teljesitményt,ha lambda szondát manipulálom? vagyis feltoztatom azt feszkot amit küld az ecu felé?mert ha alcsony feszko akkor keverék szegény nem?
2006. április 21. 10:51:13: megválaszolva Lordie +  által, → #363 

#361 Koczeka +  2006. április 21. 09:58:20    ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
ECU ügyben mindenki bőszen olvassa a www.pgmfi.org-ot és a www.hondata.com-ot!
Ott MINDEN infó elérhető ingyen.

#360 Koczeka +  2006. április 21. 09:52:48 re: #358 (Locutus + )  ←  ‹›  0 | rejt
A felhasználó letiltva
A lambda mérések alapján számol rövidtávú és hosszútávú korrekciót az ECU.
A hosszútávú korrekció mindíg játszik, még open loop-ban is (ilyenkor lambda leszarva).
Na ezért kell reset, hogy ezt újra nulláról beállítgassa.

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.09, 0.28, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.235 mp, 8 query