170Nm naggyon szép, de nem kevés ahoz 1 csöppet a lovak száma?
Van görbéd?
Bár mindenki elmenne hozzá és beállíttatná, mint te... ez a legolcsóbb megoldás (javítás helyett, preventív jelleggel).
Tudtam, de felesleges volt sietnem, annyira szar volt a szervezés.
1400-1600 ig volt a kategória ahol 3. lettem 1 mért idővel, mivel döntők elmaradtak. pedig én direkt azért nem mentem igyekeztem többet menni, hogy majd a döntőben javítok. 2. lett egy motoros (no comment a szervezésről) 1. lett egy 1.4 turbó fiat puntó.
Én időm 10,3 puntóé 10,1 . EZT AZ IDŐT NE HASONLÍTSA SENKI SEMMIHEZ MERT IGAZÁBÓL FOGALMAM SINCS HOGY MÉRTEK (de lehet a rendezőknek se)
dugyattyú, tengely, szívósor, és tegnap volt a fékpados hangolás.
De legalább jól megy: Pécs- Debrecen (kb 450 km) 6.15-től 22.30ig. durván 4 óra kb 110-es átlag ebbe volt főút, autópálya, és még pesten is át kellett menjek, ami azért erősen megfogott mert az m7 végén volt egy kis dugó is. 180 az utazó, még utánna kezd el igazán menni. Ja, és ezt 40 literből megjártam.
2006. április 23. 20:09:33: megválaszolva Lordie + által,
→ #423
Teljesítmény mérés-hangolás eredménye: 175 LE, 170 Nm.
Csoki majd később remélem berakja a görbét is.
Ezúton szeretném megköszönni Csokinak és tesójának a segítőkészséget
Öreg Kergyunak a segítségét és fuvart
az ismeretleneknek az olajat, szeleprugó átpakolást és mindent.
és hogyan lehet pontosan beállítani ? gyári helyére, a kocsinak semmi baja sincs, (csak eltekertem , de minek is na mindegy ) és nem tudom hogy mi a pontos helye, olyan 5mm szakaszban, vagy balra vagy jobbra tehát 1/4 fordulat között nem tudoma gyári helyét, valamilyen vákumos baszás lehet, mert ha tekertem többet akkor olyan hangja volt, és ez a csavar a szívó torok falán lévő 2 lyuknak a valamilyével van kapcsolatban, egyik irányba eset a fordulat, a másikba meg nőt, de utánna ha nem nyultam hozzá akkor visszaálta gyári alapjáratra, na valaki, nem , ja és mióta hozzányultam és kitakarítottam a szívótorok belsejét azóta rugalmasabb lett, a kocsi, de nem tudom hogy az mire van és mit befolyásol,
valaki valamit tud róla?
2006. április 22. 23:16:14: megválaszolva Tonx + által,
→ #397
off 1.7 cdti (ti piros) merivában on mit tud a motor?
Most a határnak kifele gyorsultam egy ilyennel, 2x2 sávon 40-ről előztünk egy traktort, majd uzsgyi. 1 autó előnnyel indult, de 150-ig csak annyira tudtam feljönni, hogy fej fej mellett haladtunk Egy csaj ült benne Mi meg 3-an az enyémben... 3-ban indultam 40-ről, de leforgattam végig... lehet inkább kettesből kellett volna...
Csak teljesítménymérés szempontjából megoldható a mobilitás, csak kéne venni egy olyan padot, vagy megcsinálni, és autós rendezvényeken lehetne méricskélni. Viszont hangolás szempontból nem lenne gazdaságos, mivel egy korrekt hangolás az egy nap, és egyszerűbb ha az autó jön ide mint ha mi vontatnánk helyszínre az egész cuccot, sokkal több lenne az utiköltség.... stb.
A héten volt nálunk egy szívó kétezres benzines opel, 2 lóerővel gyengébb volt a "tuning" programmal mint a gyárival. Dizeleknél meg az ígért 20-30 lóerő helyett 5-10 lóerő plussz van csak.
Bezúzatnánk a MÉH telepen a mérőpadot, akkor mi is hazudozhatnánk össze vissza, több is lenne a vevőnk.
nézesd át nincs-e valami baja,fékek stb.
tipus specifikus kipuffot vegyél azal nem lehet gond és akkor lehet még egy ecu hangolást
js és ésszel közlekedj a mert honda gurolo koporso
Sziasztok!
A jövő7 elején beleülök életem első 1.6 VTi-jébe és érdeklődnék, hogy mit érdemes első körben ellenőrizni/csinálni a gépen a szokásos vezműszíj, görgő, olaj, stb csere mellett?
Pl van értelme akksisaru levéltellel ECU resetet csinálni? Az is érdekelne, hogy igaz-e, ha a gyári légszűrőt/leömlőt/kipuffdobot/stb. cserélek, az meghülyíti a gyári beállításos ECU-t és lehet, hogy (ha kis mértékben is, de) csak rontok a teljesítményen? A gyári papír légszűrőbetét már nem a gyári, hanem K&N betétszűrő...ez is lehet gond? Visszaolvastam az egész topicot, de jópár dolog még így se volt teljesen tiszta, ezért kérdeztem....bocs ha láma vagyok, de ez lesz az első saját kocsim és Honda Cvic témában még nem vagyok kicsit sem otthon...
Köszi előre is!
2006. április 22. 08:16:52: megválaszolva Andrew 0 által,
→ #374
Nem.
A lambdád csak 14.0: 15.2 közötti AFRt mutat (ún. keskenysávú), ebből is csak a 14.7:1 (lambda 1) a pontos, a többi ettől távolodva pontatalanodik. Max. teljesitmény meg minden autónál más és más. Ált. utcai szivó verdánál 13-13.5:1 között szokott lenni, feltöltöttnél 12-12.5:1 között. Tehát ami a lambdád szerint dús, az is szegényebb már.
Egyébként ajánlom a Koczeka által is emlitett pgmfi tanulmányozását, sok érdekes dolog található ott.
amugy az hozhat teljesitményt,ha lambda szondát manipulálom? vagyis feltoztatom azt feszkot amit küld az ecu felé?mert ha alcsony feszko akkor keverék szegény nem?
2006. április 21. 10:51:13: megválaszolva Lordie + által,
→ #363
A lambda mérések alapján számol rövidtávú és hosszútávú korrekciót az ECU.
A hosszútávú korrekció mindíg játszik, még open loop-ban is (ilyenkor lambda leszarva).
Na ezért kell reset, hogy ezt újra nulláról beállítgassa.