HONDA fórum
2024. június 29. szombat, 10:12,  Péter, Pál Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#578 Locutus +  2006. április 26. 15:19:30 re: #576 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja ilyen kályhacső :D Ilyet nem akarok 10ért se :)
Én valami dupla végesre vadászok, de előbb utóbb megveszem boltban 30ért aztán kész...
2006. április 26. 15:24:44: megválaszolva nbinszky +  által, → #579 

#577 tschokker +  2006. április 26. 15:17:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csináltam egy általános iskolai tananyagban megtalálható számítást, amiből az derült ki, hogy az 1.5-ös motornál az 56-os pillangószelep átmérőnövelésén 10000 körüli fordulatszámnál már érdemes elgondolkodni.
2006. április 26. 15:25:56: megválaszolva nbinszky +  által, → #580 

#576 nbinszky +  2006. április 26. 15:09:24 re: #573 (Locutus + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
egyik ismerős megvette 20e-ért majd nem tetszett neki, hogy hangosabb mint a gyári és lealkudtam 10e-re.
kb 2-3hónapot használta és nem sokat járkált a kocsival. :)
Amúgy ilyen.
Ki kell fogni az ilyeneket. :) Mellesleg pont kapóra jött mert az előző dobom szétment.
2006. április 26. 15:19:30: megválaszolva Locutus +  által, → #578 

#573 Locutus +  2006. április 26. 15:02:10 re: #565 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen az a Zeus hátsó dob 10ezerért??
2006. április 26. 15:09:24: megválaszolva nbinszky +  által, → #576 

#570 nbinszky +  2006. április 26. 15:00:27 re: #560 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem csak a főtengelyben van a különbség a lökethossz miatt? Mert a dugóátmérő asszem egyforma.
de lehet igazad van, majd utánnanézek valahol addigra.
A csippet én is meg tudom csinálni. De sztem padon jobban be lehet állítani.

#568 tschokker +  2006. április 26. 14:59:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elárulok egy egyszerű lehetőséget, hogy megtudjátok van e a szívórendszerben valahol olyan pont amin érdemes változtatni. Ez egy egyszerű teszt, de hatásos lehet. Nekem kiderült a gyenge pont, ami nem a pillangószelep (nekem is 55-ös kb) hanem a gyári levegőszűrőház szívócsöve ami az első lámpa mögül kb 45-ös belső átmérőjű csövön szívja a levegőt. Ha az kiiktatom akkor 4500-5000 fordulat felett nem csökken a szívócsőnyomás, és ezzel a teljesítmény is.
Szóval a lényeg hogy utcán elvégezhető teszt, a MAP jel mérése, és ha az 1-2 %-nál többel csökken nagy fordulaton akkor van fojtás a szívórendszeren valahol. Nekem 4 %-ot csökkent a szívócsőnyomás 4500-5000 -től és ez 3-4 lóerőt jelentett a max teljesítménynél minuszba. Miután nem a 45-ös műanyag csövön szívta a levegőt hanem a légszűrőház tetejét lecsavaroztam , utána már csak 1.5 %-ot csökkent a nyomás.
Persze én ezt nem utcán mértem hanem padon , és közben loggoltam a szenzoradatokat.

Egyébként nekem amig széria volt a kipufogórendszerem és volt katalizátor, addig a gyári légszűrőház nem okozott fojtást, mivel a motor öblítése rosszabb volt a kipufogórendszer miatt. ezért van az, hogy sokan felteszik a széria motorhoz a direktszűrőt és rosszabb lesz, vagy nem változik semmit a teljesítmény. Persze a szívóhang az sokakat kárpótol /smile10.gif

Mindig rendszerben kell gondolkozni, persze sokak rendszerén van felesleges rész is, az egyik leronthatja a másikat.
2006. április 26. 15:38:32: megválaszolva RIHI 0  által, → #582 

#567 killer Bee +  2006. április 26. 14:55:47 re: #560 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de ha egy egész napot rászánsz akkor Honda szerelő leszel!
2006. április 26. 16:15:56: megválaszolva Tonx +  által, → #583 

#566 nbinszky +  2006. április 26. 14:53:10 re: #556 (RT 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Egyik ismerős szerelő. Nekem ennyi, de van úgy hogy pénzt sem kér mert én meg másban segítek neki. Meg a szerelénél én is segítek, tehát nem csak lesek. :)

#565 nbinszky +  2006. április 26. 14:50:47 re: #558 (RT 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
10e az ESI leömlő, 15e katkonverter, 22e a tuneres közép rendszer középdobbal (60as), 10e a Zeus hátsódob, 14e a Janóérnál a komplett szerelés+középrendszer átalakítása(a vége visszaszűkül gyár méretre eredetileg 4cm-en belül)+a cső tovább a hátsó dobig ami szűkül összébb a dob bemenetéhez.
2006. április 26. 15:02:10: megválaszolva Locutus +  által, → #573 

#564 RT 0  2006. április 26. 14:46:39 re: #561 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
jaja, igaz, csak akkor ha már ráköltöd, akkor legyen sokkalsokkaljobb nem?:)

#563 RT 0  2006. április 26. 14:45:58 re: #560 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
ha meghajtogatod magadnak a csövet a leömlőhőz, összeheggesztgeted, akkor kb 25 az egész kipuff

#562 killer Bee +  2006. április 26. 14:45:21 re: #549 (Locutus + )  ←  ‹›  0 | rejt
pont erröl ugattam aza elöbb.

#561 nbinszky +  2006. április 26. 14:44:59 re: #554 (RT 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze, hogy sok pénz, mindenkinek van valami hülyesége amibe a pénzét öli.
Én nem dohányzom, nem iszok, nem diszózok. Akkor talán ebbe ölhetem a pénzem, nem? :)
Legalább ebben legyen örömöm! :)
Különben meg terv, de amit irtál az nem mindet terveztem. Csak szépen sorjában és lehet nem jutok a végéig...

Különben meg az USA-ban elég sokan fognak hozzá egy ilyen olcsó motorhoz. Ez legalább óccsóóó. :)

Nincs harag! :)
2006. április 26. 14:46:39: megválaszolva RT 0  által, → #564 

#560 Tonx +  2006. április 26. 14:44:00 re: #544 (RT 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ESi hajtókarok hosszabbak szerintem.
Chip kb 1-2 óra olvasgatás után 2e anyagköltség meg egy ismerős aki a bin-t kiirja epromra.
2006. április 26. 15:00:27: megválaszolva nbinszky +  által, → #570 
2006. április 26. 14:55:47: megválaszolva killer Bee +  által, → #567 
2006. április 26. 14:45:58: megválaszolva RT 0  által, → #563 

#559 RT 0  2006. április 26. 14:43:47 re: #555 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
jól mondod
b-s váltó b-s motor

#558 RT 0  2006. április 26. 14:42:58 re: #552 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
71ből lehet, középdob nélkül egy olcsó leömlő/dob kombinációval
munkadíj nékül
2006. április 26. 14:50:47: megválaszolva nbinszky +  által, → #565 

#556 RT 0  2006. április 26. 14:40:55 re: #553 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
melyik szerelő az?
énis oda viszem ezentúl, mert nekem 35 egy olcsó embernél a drágánál motor-be 60volt
2006. április 26. 14:53:10: megválaszolva nbinszky +  által, → #566 

#555 nbinszky +  2006. április 26. 14:40:12 re: #549 (Locutus + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem ugyanaz, a VTI-é rövidebb. Az LSI-é ugyanaz mint az ESI-é. A VTI 2-esben kb ugyanannyit megy min az LSI 2-ben, de a VTI 8200rpm-en az LSI meg 6800rpm-en.
VTI váltóval jobban ugrana... De az B-s és ugytudom nem megy fel a D-s motorra. Vagy igen?
2006. április 26. 14:43:47: megválaszolva RT 0  által, → #559 

#554 RT 0  2006. április 26. 14:40:09 re: #552 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
akkor állj neki
én inkább szétosztogatnám a lóvét az rászorulók között, annak nagyobb az egy ft-ra jutó hatásfoka :)

ne legyen harag, de részemről egy ekkora költségvetésű projekt egy ilyen motoron :
lol

és tényleg peace, ez csak az én véleményem és nem ítéllek meg emberileg ezzel
csak azért írom, mert sok mostanában itt a marakodás, ebből ne legyen az
2006. április 26. 14:44:59: megválaszolva nbinszky +  által, → #561 

#553 nbinszky +  2006. április 26. 14:37:48 re: #545 (RT 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Motor ki-be szerelőnél 5e.
2006. április 26. 14:40:55: megválaszolva RT 0  által, → #556 

#552 nbinszky +  2006. április 26. 14:36:58 re: #544 (RT 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1. DPFI swap ~60e+ha nem te csinálod akkor munkadíj. Lehet 30e is, ha eladom a maradék cuccokat! :)
2. nem biztos hogy kell cserélni
3. ha erősebbek...ezt még nemtudom....
4. HF az kb ott van árra.
5. nem kell vti szívósor, csak a pillangója, de ez nem szükséges
6. A turbó még messze van. Csak szépen a lépcsőn felfelé akarok nenni. :)
7.komplett kipuff rendszer már megvan, 71e
8. szűrő+rezo 18-20e, de nekem csak uj szűrőt kell vennem
9. ezt nem tudom mennyi
10. ezt sem
11. hát igen, majd csokinál...
12. asszem DOHC-nél ennyi, ez SOHC. 40e

ja tényleg és a futómű tuning kimaradt. jobb fékek is kellenek. A többi már nekem megvan.

Én azért tulzásba nem megyek. A swap meglessz biztosan. Utánna jöhet a többi, ha tudok olcsón cuccokat szerezni. :)

Ha VTIm lenne akkor azt is piszkálnám... Ugyis csinálnák rajta valami. Nem birnám ki. Ez legalább olcsó motor és olcsó hozzá az alkatrész ha valami beszarik. A VTI az drágább....
2006. április 26. 14:42:58: megválaszolva RT 0  által, → #558 
2006. április 26. 14:40:09: megválaszolva RT 0  által, → #554 

#551 RT 0  2006. április 26. 14:33:41 re: #549 (Locutus + )  ←  ‹›  0 | rejt
hát nekem ez új info akkor

de a lényegen nem változtat

#549 Locutus +  2006. április 26. 14:30:36 re: #544 (RT 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A váltó az ugyanaz a d15b2-n mint a vti-ben, ha jóltom.
2006. április 26. 14:45:21: megválaszolva killer Bee +  által, → #562 
2006. április 26. 14:40:12: megválaszolva nbinszky +  által, → #555 
2006. április 26. 14:33:41: megválaszolva RT 0  által, → #551 

#548 Boozilla +  2006. április 26. 14:28:41 re: #454 (Koczeka + )  ←  ‹›  0 | rejt
np:D

#547 juhilaci +  2006. április 26. 14:26:10 re: #545 (RT 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
ezt nagyon jól látod !

#546 juhilaci +  2006. április 26. 14:25:11    ‹›  0 | rejt
--ccm-- . --rpm-- . -mennyiség(cm3) gyári pillangó(mm)
2 000 . 7 500 . 7 500 000 . 55
1 800 . 8 500 . 7 650 000 . 62
1 600 . 8 200 . 6 560 000 . 60
1 600 . 7 200 . 5 760 000 . 56
1 500 . 7 200 . 5 400 000 . 56



lehet, hogy tévedek a számításoknál (minden 2. fordulatra vettem 1x a térfogatot) és a beszívott mennyiséget (ami csak elméleti, mert a vácuumtól kezdve a gázlengéseken át stb.stb. még sok minden módosítja) is csak találgatni lehet, azért jól látszik, hogy a pillangó nem arányos a beszívott mennyiésggel... ez azt jelenti hogy a Honda mérnökei nem foglalkoztak ilyennel ? valaki felvilágosíthatna...

#545 RT 0  2006. április 26. 14:22:06 re: #544 (RT 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ja és ebben nincs benne egy esetleges portolás ára ( 85.000 ) és a motor ki/be
2006. április 26. 14:37:48: megválaszolva nbinszky +  által, → #553 
2006. április 26. 14:26:10: megválaszolva juhilaci +  által, → #547 

#544 RT 0  2006. április 26. 14:19:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Összekapcsoltam amit ketten írtatok terveket és nekem ez jött le :

1. DPFI-MPFI swap - ez nemtom mennyi, de legyen mondjuk 30.000
2. Csapágyak, gyűrűk(ha kell), stb kicserélése hogy bírják a tuningot. - ez legyen mondjuk 50.000 - de ez nem gyári cucc
3. 1.6ESI hajtókarok (ezek erősebbek mint a d15b2-é?, vagy valami erősebb hajtókar mint a gyári) - mondjuk 15.000
4. 1.6ESI hengerfej, és szeretném 1.5vtec-re megcsinálni. - 35.000
5. Valahogyan nagyobb pillangót tenni az SI szívósorra - vti szívósor mondjuk 25.000
6. Ha ez mind kész és nem lesz elég akkor tervben van a turbósítás projekt.... wáááá :)
7. teljes kipuff,50 -es rendszer 4- leümlö 100.000
8. tunershopos carbon rezo+dirictszürő nemtom, de legyen 10.000
9, fötengely+lendkerék könyités 12.500
10. kompresszió emelés mondjuk síkolással 6.000
11. chip 25.000
12. sportveztengely 80.000

ez így most kb 390.000Ft
ha valahol elszálltam árban, szóljatok

ennyiért vaze eladjátok az autótokat és vesztek VTi-t ami messze mindenben túlszárnyalja a kisebb motorral szerelt autótokat ( futómű, fékek, váltó...)

2006. április 26. 14:44:00: megválaszolva Tonx +  által, → #560 
2006. április 26. 14:36:58: megválaszolva nbinszky +  által, → #552 
2006. április 26. 14:30:36: megválaszolva Locutus +  által, → #549 
2006. április 26. 14:22:06: megválaszolva RT 0  által, → #545 

#543 juhilaci +  2006. április 26. 14:14:01 re: #532 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
az hogy vizszintes, vagy lekonyuló egy görbe a végén szerintem 1000 dologtól függ...

de: ha a szívójáratok (légszűrőrendszer, szívósor, hengerfej, és talán még a szelepfészek is) bővítve van, akkor lehet hogy hoz valamennyi teljesítmény többletet egy nagyobb pillangó... ismétlem, lehet...

az, hogy az ember kipróbálja a kocsiján, és talán 1 lovat hoz nem pedig 10-et, szerintem mindenkinek az egyéni döntése... ha valaki tuningolja az autót, és minnél nagyobb teljesítményt akar elérni, szerintem előbb utóbb szükség lehet a nagy pillangóra... szerintem nyugodtan oszd meg a véleményed, ő meg majd eldönti hogy ennek függvényében vesz valamit vagy nem...ha valaki tuningolni akar, és megszállot, az úgyis küzd még 0,1 lóerőért is...

Engem az érdekel igazán, hogy hogyan lehet megállapítani, hogy egy pillangó "nagy" (inkább felesleges, mint nagy szerintem) egy autóhoz?

#542 killer Bee +  2006. április 26. 14:06:43 re: #532 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
"Mégegyszer leírom , ha egy 2.0 szívó 165 lóerős DOHC 7500-öt forgó motornak elég az 55 mm-es pillangószelep úgy hogy nem konyul lefele a végén a teljesítménygörbe, akkor a ti 1.5-1.6 SOHC motorotokra minek a 60-as ?"

ez egy jo mondat.megerősiteném a luzerek kedvéért,az S2K /2liter 8000rpm UP 240lo/ pillangója egész véletlenül megegyezik valamelyik másik Hondáéval amiböl sok ezer szaladgál belöle az utakon...na mindegy ez a szivo tuning topik csak azt nem értem minek nyul hozzá az akinek fogalma nincs a 4ütemű motor müködéséről.természetesen tisztelet a kivételnek.

#541 nbinszky +  2006. április 26. 14:01:16 re: #540 (juhilaci + )  ←  ‹›  0 | rejt
3-an? ki még? te, én? meg?

#540 juhilaci +  2006. április 26. 13:53:24 re: #535 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
király lenne... ugy néz ki hogy már 3-an leszünk, ha jön boti 4-en ... kezd komoly verseny szaga lenni a dolognak! lesznek kupák is !
2006. április 26. 14:01:16: megválaszolva nbinszky +  által, → #541 

#539 nbinszky +  2006. április 26. 13:48:54 re: #532 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha megköszörültetem a vezérmű tengelyt, hogy nagyobbat nyisson+az 1.6os szivósor+1.6os HF akkor az már jelenthet 1-2 plussz LE-t nem? Persze, ha a vezérlés is hozzá van állítva....

#538 nbinszky +  2006. április 26. 13:43:21 re: #527 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
okok. az törik le, de ha egy kicsit kevésbé törne le akkor az jobb lenne, meg eleve több LE lenne akkor nagy fordulaton. Ha a nyomaték görbe nem törne le annyira a végén akkor a LE görbe sem olyan hirtelen egyenesedne ki. nem?

Én arra gondolok, hogy a DPFI pillangó illetve szivósor keresztmetszete a kicsi. Nem tud egyszerűen annyi levegőt átengedni nagyobb fordulaton mint ami kellene. Példának tudnám mondani a Német piacos 6gen 1.4i-ben a folytást.
Azt elhiszem, hogy nekem elég az 56-os pillangó, ugyse lesz nekem 1.5 szivóként 160LE-m.
A pillangó cserét meg csak kipróbálnám, hogy hoz-e valamit, ha tudnák szerezni nagyon olcsón(vagy ingyen, próbára). De nem erőltetem.

Én kiváncsi vagyok mások tapasztalataira, azért is irtam be ide a dolgokat, hogy ha hülyeség ugyis leszólja valaki. :)

Amúgy valahol van valami kalkulátor progi amivel ki lehet számítani, hogy mekkora kompresszi/köbcenti/LE-höz mekkora pillangóátmérő kell?

#537 nbinszky +  2006. április 26. 13:29:12 re: #526 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
jó lesz neked a B-s motorsódú szívósor? Neked D-s kéne nem? Mert a pillangót még csak valahogyan ráteszed...
2006. április 26. 16:48:41: megválaszolva boti +  által, → #588 

#536 CTDpeti +  2006. április 26. 13:29:09    ‹›  0 | rejt
láma kérdés: mi is pontosan a hf. portolás?

#535 nbinszky +  2006. április 26. 13:27:20 re: #525 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem sincs bejáratva, még csak 2tank benzint ment. De azért kenem neki! :)
2006. április 26. 16:47:57: megválaszolva boti +  által, → #587 
2006. április 26. 13:53:24: megválaszolva juhilaci +  által, → #540 

#534 -Törölt felhasználó- 2006. április 26. 13:21:48 re: #533 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sokat hozott a slikk, meg a kipakolás...
:)
2006. április 26. 16:47:11: megválaszolva boti +  által, → #586 

#533 boti +  2006. április 26. 13:16:16 re: #532 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
vtin minek gyárilag a 60?
sajna szívósort nekem nagyon körülményes lenne nagyobbat "varázsolni" rá.h.fej port van.de a szívosor jóval szűkebb.egyenlőre azt megpróbálom,hogy gyári sort bővíteni és nagyobb pillangó.
majd kiderül mi lesz.eddig amit csináltam rajta bejött,lehet ez nem fog.csodát amugy se várok tőle,de ha minden tervem megvalósul akkor ezek az apróságok jól jönnek majd késöbb:)
2006. április 26. 13:21:48: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #534 

#532 tschokker +  2006. április 26. 13:04:01 re: #528 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak nehogy utána a 200 lóerőt súrolja alulról a teljesítménye a motorodnak ! /smile6.gif

Komolyra fordítva a szót, nekem az a véleményem hogy nagyon kevesen halgatnak itt az emberek a jó szóra, el fogjátok érni hogy én sem írok be ide olyan tapasztalatokat amiket vagy a saját vagy más kárán tapasztaltam meg. Ha annak a pénznek a fele a zsebembe lehetne amit itt a fórumon néhányan feleslegesen költöttek el, igen messzire és sokáig mehetnék nyaralni belőle teljes ellátással, vagy vehetnék egy NSX-et MUGEN cuccokkal.

Utolsó példám a pillangószelep méretére: mértünk egy corsa gsi-t ami 1.6-os 100 lóerős eredetileg, tettek rá hengerenkénti pillangószelepet, és 107 lóerős lett tőle, pedig 130-at vártak. Jobb lett a hangja, tehát mentálisan megvolt a 130 ! Nagyon egyszerű a magyarázat, a vezérlés nem tette lehetővé hogy több levegőt szívjon be, ezért aztán tehettek volna 4 db 50-es vagy 60-as pillangószelepet is, akkor se lett volna erősebb az autó.

Mégegyszer leírom , ha egy 2.0 szívó 165 lóerős DOHC 7500-öt forgó motornak elég az 55 mm-es pillangószelep úgy hogy nem konyul lefele a végén a teljesítménygörbe, akkor a ti 1.5-1.6 SOHC motorotokra minek a 60-as ?
2006. április 27. 06:22:19: megválaszolva accordman 0  által, → #591 
2006. április 26. 14:14:01: megválaszolva juhilaci +  által, → #543 
2006. április 26. 14:06:43: megválaszolva killer Bee +  által, → #542 
2006. április 26. 13:48:54: megválaszolva nbinszky +  által, → #539 
2006. április 26. 13:16:16: megválaszolva boti +  által, → #533 

#531 -Törölt felhasználó- 2006. április 26. 12:51:03 re: #524 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem volt a kezemben!Ha tudom, Hogy eladó, lecsapok rá!

#530 boti +  2006. április 26. 12:46:53 re: #529 (Barnus 2.2i 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
hondára gondoltam:) .

#529 Barnus 2.2i 0  2006. április 26. 12:33:21 re: #528 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor még nem láttad a Hachiroku ( 1.6 Toyota Corolla ) szívósorát. Na az kicsi. Valamiért mondjuk mégis működik és jól megy :) .
2006. április 26. 12:46:53: megválaszolva boti +  által, → #530 

#528 boti +  2006. április 26. 12:22:14 re: #527 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem már régen tervben van a nagyobb pillangó.
sztem alul van méretezve.bármelyik 1.6os szívósora ránézésre kb. 2x akkorának tűnik.
2006. április 26. 13:04:01: megválaszolva tschokker +  által, → #532 
2006. április 26. 12:33:21: megválaszolva Barnus 2.2i 0  által, → #529 

#527 tschokker +  2006. április 26. 12:13:59 re: #515 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a nyomatékgörbéd ami " törik lefelé" , semmi köze a pillangószelephez, és a hengerfej kibővítése és polírozása sem változtatna ezen.

De hát látom hiába írok ide bármit, mert már boti is ráhörgött a nagyobb pillangószelepre.
2006. április 26. 13:43:21: megválaszolva nbinszky +  által, → #538 
2006. április 26. 12:22:14: megválaszolva boti +  által, → #528 

#526 boti +  2006. április 26. 12:03:39 re: #524 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mennyiért adnád?ja de a map neked nem rajta van ugye?
2006. április 26. 18:57:32: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #589 
2006. április 26. 13:29:12: megválaszolva nbinszky +  által, → #537 

#525 boti +  2006. április 26. 12:03:06 re: #523 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ok,de bekéne járatni mert még 20mp-t se járt a motorja:)
2006. április 26. 13:27:20: megválaszolva nbinszky +  által, → #535 

#524 PelyV(T)i +  2006. április 26. 11:56:53 re: #518 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem van VTi szívósorom is és pillangóm is feleslegben 1-1 darab.
2006. április 26. 12:51:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #531 
2006. április 26. 12:03:39: megválaszolva boti +  által, → #526 

#523 nbinszky +  2006. április 26. 11:50:19 re: #521 (boti + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
lejössz ide hozzánk a minimocival egyik hétvégén és rendezünk itt a gyár melletti parkolóban motorversenyt!
:)
2006. április 26. 12:03:06: megválaszolva boti +  által, → #525 

#522 nbinszky +  2006. április 26. 11:49:04 re: #517 (Andrew 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
akkor inkább az 1.6 szivósorát

 << eleje | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.31, 0.31, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.221 mp, 8 query