"En 288.000 ft-os ajanlatot kaptam, leömlö, közepsö csö ill. hatso dob. Szerintem megeri, lesz 220 ló kb."
Te hiszel még a csodákban? Hányszor kell még beírni, hogy ez nem igaz ?
ÖK-nak lemértük az autóját és a MUGEN-nel se volt 200 lóerő.
Kecelen BOSCH padon 181 lóerő volt , nálunk tán még annyi se. Neked biztos teljesen más autód van ha 220 lóerős lesz .
És ha valaki olvas autós újságokat akkor magyar nyelvűben is megjelent talán 1 éve egy fekete CTR amit 185 lóerőre mértek Pesten.
Ha ezek után is 220-azol akkor én szerintem hülye vagy.
2006. május 1. 20:36:45: megválaszolva Lalow + által,
→ #993 2006. május 1. 16:12:00: megválaszolva Chris + által,
→ #985
Hat ennyiböl nem jössz ki az biztos. Szerintem nem éri meg a powerszelepes, 350 ezer alatt tuti nem usznad meg. A komplett meg valahol egy millio forint korul lenne. alapbol 1100 dolcsi plusz szallitas stb stb. ÖK-nek is belekerült 450 ezerbe anno, nekunk mar olcsobb lenne valamivel dehat....
Egyszerübb ha teszel rá leömlövel egy supersprintet, az megvan 290 alatt és több lóerőt kapsz. Nem mugen de most nem kell feltétlen mugen nemigaz
elküldve
küldök egy listát ami az enyémre jo és küldök egy excel listát az árakra ,ha neten megnézed cikkszámot (nem nehéz mert tipus szerint szét van válogatva) akkor megtudod keresni mibe figyel
2006. május 1. 13:56:10: megválaszolva Chris + által,
→ #978
állitolag,ha nyilt rendszere kapcsolsz ,akkor nö teljesitmény,de mivel két rendszer van fent igy suly többletet jelent,tehát az alap elgondolás hogy kapcsolásra legyen több teljesitményed
van egy gyári és van egy sportos,benyomsz egy kapcolot,és ennek hatására lezárja egy szelep a gyári rendszert,ekkor levegő másik sportos rendszeren fog távozni.
ha már így benne vagyunk a tippelésben (nem méretni akarok, csak kiváncsi vagyok)
az én autómra mit tippeltek:
"92-es, sedan, vti, 230ekm
Hengerfej bővítve, 0,5mm síkolás, integra szívósor, integra vezérműtengely-szeleprugó, emelt benzinnyomás, 4-1 leömlő, 60-as rendszer, egy gázgyorsítódob , egy sport középdob (csak hogy halkabb legyen egy minimális folytással), áteresztő hátsódob, van hozzá egy chip, ami nem padon készült (biztos lehet jobbat csinálni)
az autó kb 1130 kg lehetett Kaposújlakon (sofőrrel), kétszer ment 14,9-et 1/4-en (egymás után)
tippek?
2006. május 1. 12:59:16: megválaszolva Koczeka + által,
→ #973 2006. április 29. 12:46:10: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #913 2006. április 29. 12:44:56: megválaszolva PelyV(T)i + által,
→ #911
És most hogy Boti gépéről kiderült hogy mi a helyzet valójában, biztos kicsit visszaesik a hozzászólásszám. Viszont büszkén bejelenthetem hogy az én gépem a 3 éves állandó tuningnak köszönhetően 195 lóerő . Aki nem hiszi méresse le
2006. április 29. 11:21:24: megválaszolva boti + által,
→ #869
Holnapra tervezzük a felszállását a HTurbina nevü űrsiklónknak.
Mindenkit szeretettel várunk a Kennedy Space Centerben.
Garfield-ot tudtuk megszerezni katpitánynak de mindenképpen kéne egy jó kipufogó is a siklóra.