8 gen Accord..
képekrol hogy állapitom meg hogy Advanced Safety vagy sem??
nem látod a kormány jobb felét, ill a CMBS feliratot sem(mármint a kapcsolot)
Sok külföldi beleirja hogy LKAS + stb aztán képeken sem a kezelöszerv nem latszik, sem a kapcsolok(olyan szögböl van fotozva) nem szivesen melónnék 900km-t oda vissza egy olyant megnézni amiben benne sincsen
ezek hiányában mit lehet még megnézni?
De most tényleg kínlódnál utángyártott szűrővel?
Spidy potom áron, talán 5000 Ft-ért hoz neked eredeti gyári gázolajszűrőt. Ilyen áron hármasával szoktam rendelni , és inkább cserélem sűrűbben, minthogy baj legyen.
Szia, köszi a tanácsot megpróbálom.
A Bosch szűrőt ezen a számon rendelted? vagy gyárit rendeltél és bosch volt benne? Az utángyártott piacon van ezen a számon Bosch szűrő, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy ez megfelel a gyári számon rendelt szűrőnek.
2018. március 15. 18:06:52: megválaszolva hrv2003 + által,
→ #134764 2018. március 14. 12:06:47: megválaszolva Kázmér + által,
→ #134760 2018. március 14. 10:26:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #134759
de viccet félretéve, nem tudom. az biztos, hogy nagyon jó cucc. nyilván van jobb is, de nekem ez teljesen megfelel és megérte a pénzt.
az előző futómű setuppal éreztem bizonytalanságot amikor gyorsan akartam iránytváltoztatni, dőlt is oldalra. most pedig egy álom. sokkal jobban tapad. mint egy mágnes amit odavonz az út.
Hasonlón én is gondolkodok. 2 hónapja van nálam egy '08-as 7gen és kicsit lágynak érzem a futóművet. Tudnál nekem segíteni, hogy hogyan és miként zajlott neked? Hol csináltattad?
Örülök, hogy neked is bevált, pozitív az élmény!
Ami érdekes, hogy miként tudja ezt a feszességet miközben meg nem betonkemény?
Mint ha a csillapító lenne progresszív, azaz az elmozdulás elején puha lenne, majd felkeményedne...vagy ilyesmi érzés.
Mert a rugók nem igazán nevezhetőek progresszíveknek.
Motor zaj
25 év és közel 600 ezer után ez a zaj jön a motorból. Olajnyomás visszajelző 1200 körül alszik el... Azt hiszem nem kérdés, hogy ennek annyi.
Kérdés viszont hogy F20Z1 => F18A3 csere milyen buktatókkal járhat?
Kábelköteg egyezik? működik a régi ecuval? Ha azt is cserélni kell mi lesz az imóval? Cseréljek gyújtáskapcsolót is? Egyéb amire hirtelen nem gondoltam?
1,5 év műszaki van még az autón, jó volna ha addig még életben tudnám tartani
Köszönöm a segítséget!
én már nyári kerekeken gurulok, ledobtam még pénteken a téliket.
ma pedig jó idő volt így hát csapattam egyet, leteszteltem a futóművet.
#TeinFlexZ
hát, kurva jó. gyári lengéscsillapító+pro-kit helyére ment a Tein és sokkal jobb, mind komfortban mind kezelhetőségben. nagyon érezni, hogy tapad a kocsi az úthoz, gyors irányváltásoknál nem volt oldaldülöngélés. nagyon piciket ráz-üt, de nincs az az érzése az embernek, hogy most fejeli ki az ablakot. rosszabb minőségű úton miközben kanyarodik az autó, ott elpattog picit.. de ez érthető.
a futómű magasságát nem bántottam, ahogyan jött a dobozba. amúgy teljesen fel van tekerve. csak ültetni tudom.
a keménységet pedig a futóműhöz kapott doksi alapján állítottam be amit javasolt a gyártó. de amúgy közel van a max keménységi értékhez.
Az a vicc, hogy Vaikis (a Litván srác) a logból látta, hogy vált a vtec.
ergo megtörténik a vtec váltás, csak az autó nem forog tovább és szabályoz.
egyébként az elejétől fogva erre gondoltam én is, hogy a sport kat. adta meg magát. csak hát ugye a szerelő azt mondta, hogy nézték és az rendben van. (ja, nézték, de hogy?! - mint utólag kiderült...)
szóval, anno amikor az 5 gen VTi-met megvettem 2001-ben, ott volt egy olyan jelenség, hogy amikor váltott a vtec akkor qrva erős lett a hangja, de nem ment az autó úgy ahogy kellett volna neki, sőt, elég gyengén ment...
akkor egy honda szerelő srác megnézte és mint a filmekben.
hátra sétált az autó seggéhez, mondta, hogy járassam alapjáraton az autót.
leguggolt megszagolta a kipuffot és annyit mondott, hogy rossz a katalizátorod...
mondom mi van???
ezt így ennyiből?!
azt mondja igen.
és bazzz igaza lett. tényleg a végét járta az akkor még gyári kat.
sokat használták rövid távon az autót és tönkre ment a kat. (valszeg nem tudott bemelegedni)
találkozott már valaki olyan xenon hibával hogy az egyik oldal világítás közben egy pillanatra erősebben felvillan? utána visszaáll normálisra, eltelik egy kis idő utána ismét villan egyet erősebben.
Mivel lehet a gond szerintetek? Kezdi megadni magát az égő? vagy a trafóval lesz gond?
Mondjuk nem véletlenül hangsúlyozzuk itt évek óta, hogy üzemanyagszűrőből a dízelhez csak gyárit használjon mindenki.
Az szerencsés eset, ha csak attól van a hiba, annak szívás, aki százezrekért kicserél egy csomó dolgot, egy ilyen banális dolog miatt.
Porlasztó hibánál csinál olyat, h melegen nem nagyon indul be az autó. Eleinte ritkán, később állandósodik ez.
Képes teljesen letiltani, és visszavesz a teljesítményből, 60-nál jobban nem lehet vele menni. Nincs valami tuningkütyü az autódban?
7 gen. Accord P1065 hibakód.
A kód elvileg alacsony üzemanyag nyomást jelent. Üzemanyagszűrő új Mahle, cserélve lett a nagynyomású szivattyú, a rail csővel együtt, a nyomásérzékelő is! de a hiba nem oldódott meg.
Hibajelenség 3000rpm felett az autó erősen megtorpan, de csak ritkán csinálja, egyszer le is állt, és nem indult be, csak pár perc múlva.
Ha valaki találkozott már a jelenséggel, és van infója megköszönném!
Előre is köszi!
2018. március 9. 12:08:27: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #134734 2018. március 9. 11:30:39: megválaszolva Kázmér + által,
→ #134733
szokott.. de már nem nagyon emlékszem cca. 1 éve nem vezettem az accordot, de asszem működik...
de csak ilyen rövid időre párásodás ellen, de ki be kapcsolgat.
Visszatérnék a Hondás berkekbe autó téren is, egy jó benzines 7gen fromájában.
Mindegy, hogy 2.0 vagy ATS, mindegy, hogy sedan vagy kombi, a km is alapvetően, csak valami jó állapotút szeretnék kifogni. Hahu-t nézem, de még nem indultam el megnézni egyet sem.
Ha esetleg valaki tervezi eladni, vagy már árulja, de nem jött le nekem hahu-n, hogy fórumos, pls szóljon.
köszi,
regu
p.s.: az ár az nyilván nem mindegy, de nem az elsődleges szempont
normalis. télen autózol, az automata klima be van kapcsolva.. az automata klima 2 dolgot csinál, egyszer hűt, ami most nem kell. a másik a párátlanítás, ezért a klíma ki be kapcsol.
Ha az ac-t kikapcsolod, akkor nincs párátlanítás, de cserébe nem kapcsol ki be a klímád és kevesebbet eszik a kocsi.
ha radugja a gepre, akkor megmondja melyik lambda jelzett..
2 van neked, egy a kat előtt egy meg utána..
a kat előtti ha hibát jelez, gyorsan orvosolni mert vagy a lambda ment tönkre az nem jó de fogyi növekedést okoz.. ha pl injektorok etc, akkor a motort teszed kockára..
a kat utáni már nem gond a kat állapotát méri. ha az jelez akkor mehetsz, de idővel csináltasd meg, vagy a lambda vagy a katalizátor kuka.
Ha rendesen olvassák ki, akkor tulképpen megmondja az autó hogy mi a baj és merre keressétek a megoldást.
Hát azt nem tudom. Tegnap elhoztam a kocsit, azóta bejöttem melóba, ~ 50 km. Nem villant ki. Elméletileg a keverékkel van baja, szegényes, vagy a benzin vagy a levegő kevés/sok elméletileg. Minden hozzátartozó dolgot megmért a szakim, érti a dolgát bízom benne. Azt mondta lehet a lambaszonda kezdett el elöregedni, de még ezt korai megmondani, azt mondta menjek használjam, ki fog jönni idővel, hogy pontosan mi a baja. Azt tudom, hogy a kipuff csörög nagyobb gázfröccsre, katalizátor lehet? vagy csak az a hangtompító vagy minek nevezett szarság ami a rezgést csillapítja? Ő szerinte nem a kipufogó oldalon lezs a gond, hanem vagy a lambdaszonda kezdi a hülyeségét, vagy valahol a szívó oldalon. Lehet valamelyik jeladó szarakszik, mert állítólag a hűtővíz jeladójának is köze lehet ehhez.
A klíma kompresszor rásegít a fűtésre és az kapcsolgat.(azt hiszem ) Teljesen normális, nekem is szokatlan volt, de vannak ilyenek. Ha kikapcsolod a fűtést akkor nem fog ki be kapcsolni
ui..(hallottam ezt az infot remélem jól írtam)
nem tudtak rájönni, (debrecen Honda szervíz) .....amit te is mondasz, mondtak rá vagy 3-4 hibát ami lehetséges.... de nem kezdte el kikísérletezni drága mulatság lett volna. Azóta 2.-dik autónak használja, kisebb nagyobb hibákkal
a kettes lambda miatt is tud cel-t dobni, de azt reflashkor pl. ki lehet kapcsolni az ecu-ban.
katalizátorod oké?
a lyukas hátsó dob miatt nem lesz cel.
nálam pl. olyan volt, hogy a sportkat. tönkrement (elolvadt a belseje - nem bírta a 950 fokot - persze ezt 6 év használat után!) a vtec nem váltott, hanem egyszerűen nem forgott tovább. 4600-nál leszabályzott.
ha feltettük a vtec váltást 5 ezerre akkor addig engedte forogni. és így tovább.
de mire rájöttem hogy a kat. ment tönkre... áhhh.
(gyertyákat csekkoltam, trafó csere, vtecszelep tömítés csere, tengelyérzékelőket felcseréltem, ecu csere - hátha nem ad jelet hogy váltson a vtec gondoltam, de semmi.
a katra már gyanakodtam az elején is, de mivel a szerelő 2 héttel előtte nézte így azt gondoltam, hogy rendben van.
mint utólag kiederűlt úgy nézték, hogy megemelték az autót és megütögették, hogy nem csörög-e a belseje... pffff.
Igen ez volt a gond. Bocsánat a hülye kérdés miatt.
Csak az volt a gond, hogy az eddigi autóiban az AC gombon volt egy led így egyértelmű volt nekem, hogy megy. köszönöm a segítséghet.
Lenne egy kérdésem.
Adott egy 7gen és azt csinálja, hogy üzemi hőfokon mikor megállok vele és csak járatom a motort akkor a hűtő ventilátor olyan 1-2 percenkét elindul és leáll, de ha ki kapcsolom a ventilátort belül akkor megszűnik a hiba, már ha egyáltalán ez hiba lenne.
Most először van Accordom és ez nekem kicsit fura.
Köszönöm a segítséget.
New York to Los Angeles and back. That’s how many miles Terry and Cindy logged monthly in their 2006 Accord. They traded it in with 710K miles on it and drove off with a new Civic. Here’s to more miles in 2018!