HONDA fórum
2024. augusztus 25. vasárnap, 07:26,  Lajos, Patricia Legújabb regisztráltunk: klmnmjr 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3583 | 3582 | 3581 | 3580 | 3579 | 3578 | 3577 | 3576 | 3575 | 3574 | 3573 | 3572 | 3571 | 3570 | 3569 | 3568 | 3567 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#182680 integra_type_r 0  2021. március 15. 09:27:00 re: #182672 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
vegyél egy fk2-t...
ott az esés már részben be lett árazva...
és 20k körül már vannak...
alig drágább mint az si...

(bár sztem az pl. az fk8 értékvesztése se lesz annyira erős a jövőben mint korábban volt...)
2021. március 15. 12:08:17: megválaszolva DózeR +  által, → #182687 

#182679 DózeR +  2021. március 15. 09:19:52 re: #182677 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, de eddig át nem állt. Azzal eddig nem kellett foglalkozni. Nyilván ez más felállásba helyezi a dolgokat. De tudod még egy fólia és 8mFt. Hát akkor inkább egy 9g Type-R ha már Honda.
2021. március 15. 09:27:51: megválaszolva Dontwalk +  által, → #182681 

#182678 KawaBazsy 0  2021. március 15. 09:04:22 re: #182676 (DózeR + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Én 47 vagyok, s semmi különbséget nem érzek 20 éves koromhoz képest fizikálisan. A memóriám viszont romlik.. :-) Korodnál fogva viszont jöhet "másfajta" (gyerekvállalás) élmény is, az azért kitölti az ember életét, nem kell gondolkodni a hobbikon, meg hogy mivel üsse el az ember a napjait.. Mellette persze ugyanúgy lehet yo autó, csak előtérbe kerül a sok ülés, meg ajtó.

#182677 Dontwalk +  2021. március 15. 08:51:19 re: #182676 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azzal nem vagyok képben hogy a lengyel/litván árakra még mennyi ktg jön rá de amit hallani a műszaki vizsgákról hogy hány hónapot kell várni így már annyira nem sok...
2021. március 15. 09:19:52: megválaszolva DózeR +  által, → #182679 

#182676 DózeR +  2021. március 15. 07:30:07 re: #182675 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig Ő szeretne egy olyat ami csak bent áll a garázsba. :D
Egyébként én se gondolom máshogy. Bár ha be lennék töltve akkor lenne valami lerakott autóm az 100%, de mivel nem vagyok ezért máshogy látom. Minnyá' én is 40 vagyok és bár fizikálisan egyenlőre nem érzem, hogy öregszem de ésszel már felfogom, hogy ami elmúlt fiatalság már nem jön vissza. Szóval vagy élek és élvezek amit tudok a magam szintjén vagy rátudok, hogy semmit nem ÉLTEM csak léteztem. Mindig azt mondtam amikor a 14-20 éves korazakomról beszélgettem valakivel, hogy "lesz mit mesélnem az unokáimnak". Aztán jött ez a 30-as éveim amiről viszont sok dolgot nem. Persze nyaralgatunk meg minden, de több lenne benne mint amit megtettünk. Szóval jó lenne kicsit kevésbé fillérbaszónak lenni és kicsit több élményt venni a pénzért, mert az élményeket magunkkal visszük, a pénzt nem.

A zöld Si azért nem érdekel, mert egyrészt zöld - ami önmagában nem lenne gond. Másrészt viszont kerek 1mFt-al van a Lengyel/Litván Si árak felett, amit viszont nem akarok megfizetni. [SMIL:/ketelkedik/err.gif]

Persze hülye vagyok, mert szarhatnék erre az egészre, megcsipszeltethetném a Swiftet aztán kinyomhatnám a szemét mindenfelé, az illene bele a fenti 'élvezzük az életet' okosságba, de én fasz ennél azért komolyabbal akarnám élvezni... [SMIL:/merges/banghead.gif]
2021. március 15. 09:04:22: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #182678 
2021. március 15. 08:51:19: megválaszolva Dontwalk +  által, → #182677 

#182675 Dontwalk +  2021. március 15. 06:55:21 re: #182667 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szaki véleménye szerintem Te tudod mi erről a "veszek egy autót és garázsban tartom mert vigyázok rá és ne menjen bele km" dologról [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
És igaza van....
Nekem meg az ilyenről mindig az jut eszembe mikor valaki vesz egy szuper TV-t és a távirányítót nylonba becsomagolja, hogy ne kopjon... [SMIL:/nevet/rofl2.gif]
Én vennék egy FK8-at akkor járnék vele minden nap. Nem tartanék mellette "szaladgálóst" stb. Engem nem zavarna és bármit vennék azt nem a garázsomnak venném.
Szerintem a vigyázunk az autóra az nem csak úgy valósítható meg, hogy beállítom a garázs végébe...
2021. március 15. 09:46:18: megválaszolva grego +  által, → #182683 
2021. március 15. 07:30:07: megválaszolva DózeR +  által, → #182676 

#182674 Dontwalk +  2021. március 15. 06:45:37 re: #182672 (DózeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Miért nem repülsz rá erre a neonzöld SI-re? Megveszed, átfóliázod és kész. Elég egyedi lenne. Eskü gondolkodok ezen de nekem lehet kicsi lenne ez a coupe....

#182673 Yakumo +  2021. március 14. 23:29:48 re: #182671 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez igaz (általános érvényű) de azért, mert így is gondolom.
Én erősen le tudom szarni, hogy bárki mit gondol rólam, főleg ha spekulál, tőlem szórakoztathatja magát ezzel bárki, nem fog érdekelni.
Én ugyanúgy nem foglalkozom mással/nem irigylem, hogy neki mi honnan-hogyan van és ha ezt nem kapom vissza, akkor tényleg a legőszintébb módon szarok rá mit gondolnak rólam.

#182672 DózeR +  2021. március 14. 23:13:36 re: #182670 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bp. agglomerációban lakok. De ennek nincs jelentősége, ott ahol lakok ott senkit nem érdekelne, hogy FK8-al járok, itt normálisak az emberek meg a környék se egy putri. Ide tökéletesen ide illene. :)
Nekem ez az USA autós dolog nagyon rosszul jött és rosszkor. Az Si lett volna a tökéletes lépés. De elengedtem. Viszont így nincs igazán hova, és ez ami igazán zavar. Mert ha lett volna B vagy C opció akkor nem lenne semmi. De nem nagyon van. Persze tetszik még 1-2 autó, de mindegyikkel van valami fenntartásom, az Si lett volna az amivel nincs.
De lehet veszek egy sima 1.5T 5 ajtósat, kis csipsz aztán jó lesz. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2021. március 15. 09:27:00: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #182680 
2021. március 15. 06:45:37: megválaszolva Dontwalk +  által, → #182674 

#182671 Kázmér +  2021. március 14. 23:09:44 re: #182670 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Általános érvényű volt a mondatod, arra írtam. De dózer is kicsit vidéken lakik már...
2021. március 14. 23:29:48: megválaszolva Yakumo +  által, → #182673 

#182670 Yakumo +  2021. március 14. 22:56:52 re: #182669 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ööö, én egyszer vettem át felniket Dózertől, nem úgy rémlik, hogy vidéken tettem volna ezt, de ha mégis, akkor van baj a fejemben. [SMIL:/mosoly.gif]
Persze lehet költözött, meg hogy hülye vagyok, az is lehet. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]

De ha tényleg kisebb faluban lakik most, akkor értem, ott nehéz elbújni a "sentinelek" elől, az biztos.


szerk: ja, és amúgy kis községben lakom, igaz nem messze Pesttől, de itt is tök jól tudok nemtalálkozni senkivel, ha akarok. (de persze nem itt laknak a munkatársak, stb., ezt is értem)
2021. március 14. 23:13:36: megválaszolva DózeR +  által, → #182672 
2021. március 14. 23:09:44: megválaszolva Kázmér +  által, → #182671 


2021. március 14. 22:58: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#182669 Kázmér +  2021. március 14. 22:53:04 re: #182668 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Városból könnyű ilyet mondani. Költözz ki egy kis faluba. [SMIL:/smile5.gif]
2021. március 14. 22:56:52: megválaszolva Yakumo +  által, → #182670 

#182668 Yakumo +  2021. március 14. 22:50:31 re: #182667 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem így is tökéletesen érthető volt, csak ennyit szólnék hozzá. [SMIL:/smile1.gif]

(meg annyit, hogy a kollégák, stb. véleményét erősen le kell szarni, ha meg tényleg ez az "értékrend" működik csak bennük, akkor meg nem kell nekik arról tudniuk, hogy otthon milyen autód van a garázsban)
2021. március 14. 22:53:04: megválaszolva Kázmér +  által, → #182669 

#182667 DózeR +  2021. március 14. 21:15:54 re: #182625 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem ilyen jellegű dolgokra gondoltam. Nehéz erre úgy válaszolni, hogy ne írjak le olyan dolgokat az anyagi helyzetemről amihez amúgy senkinek semmi köze.
Van annyi pénzünk, hogy meg tudjuk venni és aztán fenn is tudnám tartani. De ugye ez a fenntartás azért olyan 2 irányú dolog.

- bent van a garázsba és csak örülök, hogy van, nézegetem, elmegyek lemosni, havonta 1x előveszem egy kellemes gurulásra és ennyi. Na ez nekem nem ad örömöt + akkor e mellé a 'használat' mellé kell még egy autó. Igen, de akkor mi? Mert azért az meleg lenne, hogy ilyet tartok a garázsban és közben járok egy 200eFt-os Swifttel. Mert arra viszont nincs büdzsé, hogy mellette még egy kellemes napi használósat is tartsak - ez így nagy luxus.

- használom aktívan. Úgy viszont azért erőteljes lehet az értékvesztés. És arra van pénzem, hogy megvegyem, de az nem fér bele, hogy 2 év alatt csak értékvesztésen bukjak mondjuk 3mFt-ot...

És erre értettem, hogy azon a szinten vagyok, hogy ki tudjam fizetni. De azt gondolom, hogy ilyen autót olyannak szabad venni, akit nem zavar az, hogy sok millió Ft lesz az esetleges + kiadása az értékvesztés meg egyéb dolgok miatt. Nem biztos, hogy lesz, a MOST PILLANATNYI helyzet szerint nem veszít az értékéből. De fél éve még volt eladó FK8 a hahu-n 8 és 8.5mFt-ért, tehát ezt nem lehet készpénznek venni, hogy ez 3-5 év távlatában ez mennyi pénz. Lehet 1mFt lehet 4... És azt gondolom, hogy olyan vegyen ilyen autót AKIT NEM ZAVAR egy ilyen mértékű plusz kiadás. Na engem igen. Mindezt úgy, hogy benne áll az autóba 10+mFt...
Lélekben könnyebb az, hogy 6-6.5mFt-os autó ami nem olyan réteg modell mint egy FK8, ezért bátrabban használod mert tudod, hogy 100 másik autóban pont ugyanúgy pörög a km ezért nem kerülsz hátrányba a piacon azzal, hogy használod. Viszont az FK8 az rétegmodell, sok embernek van mellette másik (normális) autója amit használ, ez által keveset használja az FK8-at, így tartja az értéket, hogy 5 éves de van benne 40ekm. Míg egy használós amiben van 5 évesen 120.000 az nyilván ehhez képest jelentősen kevesebbet ér. Tehát vagy nem használod és így nem okoz örömet de cserébe benne a pénz, VAGY használod de úgy jelentős lehet az értékvesztés.

Valamint a társadalm 'elvárás'. Sajnos olyan országban élünk ahol ez számít, még ha én le is akarom szarni... 15 évig vezettem kamiont, a feleségem jó helyen normális fizetésért dolgozik. Alapvetően megvehetném, de furán adná ki ha elmennék valahová dolgozni ahol a főnöknek töredéke értéke van az autónak amivel jár. Itthon ez számít. Ha máshogy nem, de mondjuk kollégák azért durván kiközösítenének egy olyan helyen, ahol a fizetés alapján egy 1mFt autódnad kellene lenni, de mivel Te előtte egy külföldi melóval összeraktál annyit, hogy megvedd aztán megvetted mert fenntartani meg tudod abból a bérből amit keresel....

Na szóval nem tudom ezt normálisan megfogalmazni, személyesen, szóban elő tudnám adni úgy, hogy érthető legyen.
2021. március 15. 06:55:21: megválaszolva Dontwalk +  által, → #182675 
2021. március 14. 22:50:31: megválaszolva Yakumo +  által, → #182668 

#182666 széna +  2021. március 14. 13:03:31    ‹›  0 | rejt
Sziasztok,
8 gen CIVIC-nél csinált már valaki testkábel tuningot?
Tudna segíteni - mit hová - hogyan? :)
THX!
-széna

#182665 grego +  2021. március 14. 12:19:09 re: #182664 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mam ár tuti 2x annyiba kerülne az anyag :D

#182664 sh adam 0  2021. március 14. 11:48:35 re: #182663 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
igen
2021. március 14. 12:19:09: megválaszolva grego +  által, → #182665 

#182663 grego +  2021. március 14. 11:40:38 re: #182662 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
304?
2021. március 14. 11:48:35: megválaszolva sh adam 0  által, → #182664 

#182662 sh adam 0  2021. március 14. 11:38:52 re: #182661 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na közben csak előkerestem az ajánlatokat és a 3m 63,5 x 1,5 és a 4db 63,5 x 1,5 90' ív lett volna egyik helyen 18e másik helyen 19e. :)

Persze, mert a kipufogós megtudja mennyiért hegeszt egy XY cég a gyógyszergyáraknak és azt gondolja, hogy ő is azon a színvonalon van és nyugodt szívvel kérhet el érte annyit. :)
2021. március 14. 11:40:38: megválaszolva grego +  által, → #182663 

#182661 integra_type_r 0  2021. március 14. 11:28:20 re: #182658 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
alapvetően nem feltétlenül az árral van a probléma...
mert az ár a nyújtott szolgáltatás minőséggel együtt értelmezhető...

de itthon az átlag hazai kkv szektor prémium árat akar számlázni, egy átlagos, vagy az alatti szolgáltatás minőségért...(persze vannak kivételek...)
a customer service-ről, meg a customer care-ről meg azt se tudják mi...
na így nem lehet prémium árat számlázni...
a piac ezt így nem fogadja el...

hogy ne lenne rá kereslet azt nem gondolom...
van rá kereslet, de nem a fentebb leírt formában...
2021. március 14. 11:38:52: megválaszolva sh adam 0  által, → #182662 

#182660 grego +  2021. március 14. 11:04:07 re: #182658 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Tiszta nyugat lesz lassan :D Drágább a munkadíj mint az anyag, ami ugye sok sok évig fordítva volt itthon.

#182659 madskillz +  2021. március 14. 11:03:01 re: #182658 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt


#182658 sh adam 0  2021. március 14. 10:55:58 re: #182656 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itthon is tudnának ilyet (tudnak is) csak nincs kereslet rá. Mikor a rozsdamentest is olyan árban varrják, hogy kb. jobban jársz ha megveszed a hegesztőt mindennel együtt és megtanulod mint kifizeted másnak. Anno pusztán kíváncsiságból pár kipufogóst megkérdeztem mennyi lenne egy 63mm-es roszdamentes rendszer a leömlőtől úgy, hogy viszem én a dobokat...hát 100-120e alatt nem volt senki. Úgy, hogy az 2-3m cső meg az a pár db ív jó ha lenne 25-30e. Nevetséges...
2021. március 14. 11:28:20: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #182661 
2021. március 14. 11:04:07: megválaszolva grego +  által, → #182660 
2021. március 14. 11:03:01: megválaszolva madskillz +  által, → #182659 

#182657 grego +  2021. március 14. 10:52:43 re: #182656 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha jól látom Január 22-én gyártotta le a ezt a 119. darabot :D

#182656 integra_type_r 0  2021. március 14. 10:48:18 re: #182655 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
egyébként brutál minőségben hegeszt a csaj...
és iszonyatos konzitensen...
érdemes megnézni a videóit is...


2021. március 14. 10:55:58: megválaszolva sh adam 0  által, → #182658 
2021. március 14. 10:52:43: megválaszolva grego +  által, → #182657 

#182655 grego +  2021. március 14. 10:37:58 re: #182654 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Minden világos :D
2021. március 14. 10:48:18: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #182656 

#182654 integra_type_r 0  2021. március 14. 10:37:20 re: #182651 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

hank a quality inspector... [SMIL:/nevet/smoker.gif]



2021. március 14. 10:37:58: megválaszolva grego +  által, → #182655 

#182653 grego +  2021. március 14. 10:37:04 re: #182652 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hm... én mindig is 15 fok körül éreztem a legjobbnak a kocsit.

#182652 integra_type_r 0  2021. március 14. 10:32:41 re: #182650 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ezt tudom, mindig szoktam nézni a LogR-ben...
nyáron dugóban állva van olyan 55-65 fok...
ha elindulok gyorsan visszahűl 35-40 fokra...

érzésre egyébként a motorteljesítmény maximuma 0-5 fokos külső hőmérsékletnél jön meg...
afelett biztos, hogy folyamatosan korrigálja az ecu...
2021. március 14. 10:37:04: megválaszolva grego +  által, → #182653 

#182651 grego +  2021. március 14. 10:22:37 re: #182647 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fogalmam sincs mennyire javítja, de a kollégánál nem a funkció volt a fő szempont hanem mert szép :D
Beleszeretett és a szerelem vak ugye.

A gyártó kamu sablon marketing szövege meg ez:

"Improve IATs, enhance mid-range power, and bring a new look to your engine bay! This pipe is a one-piece full titanium construction, and includes the mounting points for the OE stainless coolant lines. We have designed this to follow the factory dimensions and fitment as close as possible, while enlarging the inlet/outlet diameters to substantially increase the available airflow to the turbo. Below are the true inside diameter of both the OEM intake elbow and our titanium model. OEM IN: 62 mm OEM OUT: 59 mm (at turbo) Rampage Ti IN: 68 mm Rampage Ti OUT: 63.5mm (at turbo). Both use a 2.75″ inlet, so all of the aftermarket intake systems you are currently using will fit."

Amúgy meglepő hogy tökéletesen P&P, ami a tuning vagy aftermarket cuccok 90%-ról nagyon nem mondható el.
Minden luk, felfogatás és konzol, tökéletesen tized mm pontos. Ilyet még én nem láttam, szóval kváliti prodákt.
2021. március 14. 10:37:20: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #182654 

#182650 grego +  2021. március 14. 10:18:18 re: #182648 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy kettő IAT mérő van a CTR-ben. Egy a MAF-ban, egy meg a MAP-ban, ami a pillangó szelep után van (mert van egy előtte is:) ).
HDS-el nézegetve a MAF olyan 20-40 fokokat mutat amikor kint 5-10 fok van, ha állsz 40 ha mész 20. Ha áll az autó a MAP hőfok elmegy 60-70 fokig is. Viszont ha elindulsz és néha kicsit gyorsítasz is kb. 0.3-0.5 töltőnyomással akkor másodpercek alatt lemegy a 60-70 fok 40-re.
Szóval nem olyan szar ez végülis :D
2021. március 14. 10:32:41: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #182652 

#182649 Dontwalk +  2021. március 14. 10:13:28 re: #182639 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Úgy látom átvették a Toyotától ezt a cseszlovák retrotévés [SMIL:/egyeb/gasp.gif] kijelzős megoldást....

#182648 integra_type_r 0  2021. március 14. 10:11:33 re: #182646 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
mivel túl triviális, biztos megvan az oka, hogy nem tették...
hogy miért azt nem tudom...

de azt igen, kit kell számon kérned... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]



Hayao Matsutani
2021. március 14. 10:18:18: megválaszolva grego +  által, → #182650 

#182647 sh adam 0  2021. március 14. 10:01:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy ez mennyire javítja az IAT-t? Mellékesen fölösleges a titán kokain árban. Elég lenne egy vékony falú rozsdamentes is aztán mehet rá hőtükör vagy bármilyen bevonat.
Bár amilyen szinten be van építve ez a motortér meg merem kockáztatni nem sokat hoz a konyhára.
Hasonló mint a B-nél a thermal gasket...közben meg a pillangótól és az IACV-től meg fűti a víz. :)
Nyílván sok kicsi sokra megy, de egy jobb hatásfokú cooler többet hoz.

2021. március 14. 10:22:37: megválaszolva grego +  által, → #182651 

#182646 grego +  2021. március 14. 09:33:41 re: #182645 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor a kérdésem az, hogy ha a dízelnél tudtak gondolkodni itt miért nem? Fordítva teszed fel a turbót és voila.


2021. március 14. 10:11:33: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #182648 

#182645 integra_type_r 0  2021. március 14. 09:30:49 re: #182640 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nyilván baromi sok kompromisszumot kellett kötniük...(mint mindig)
és kiszámolták hogy ez egy termikusan is menedzselhető kompromisszum...
elég kompakt lett a rendszer így és költséghatékony...
másrészt nem nagyon van a motortérben hely (fk8-nál sem)...

biztos lehetne máshogy csövezni, de nem a gyári megoldás költségszintjéből...és az eredmény még kérdéses lenne...
(bár erre igazi tuner megoldást még nem láttam...mármint teljes inlet átcsövezésre...lehet nem véletlenül...)


2021. március 14. 09:33:41: megválaszolva grego +  által, → #182646 

#182644 grego +  2021. március 14. 09:18:11 re: #182643 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Látva azt a gyári csövet szinte kizárt.

#182643 Tonx +  2021. március 14. 09:17:42 re: #182642 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem 50-ből de legyen 70.
2021. március 14. 09:18:11: megválaszolva grego +  által, → #182644 

#182642 grego +  2021. március 14. 09:05:42 re: #182641 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát a gyári cső 500 EUR ez meg 950 dollár :D
Nem hinném, hogy 95 dollárból legyártják a gyári csövet.
2021. március 14. 09:17:42: megválaszolva Tonx +  által, → #182643 

#182641 Tonx +  2021. március 14. 09:00:24 re: #182640 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És ez előállítási költségben legalább 10x annyi mint a gyári cső.
2021. március 14. 09:05:42: megválaszolva grego +  által, → #182642 

#182640 grego +  2021. március 14. 08:11:17 re: #182638 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Well. Ezzel az észrevétellel érdemes a Honda mérnökeihez fordulni először, akik csilliárdokból képesek voltak egy nem praktikus szívórendszert kitalálni :D . Mert ugye: ki az a hülye, aki egy szívócsövet (és nem nyomócső, ahogy te hívod) képes fémből készíteni és a turbó/katalizátor kombó felett elvezetni ahol a legtöbb hőt össze tudja szedni?
Ebben a motortérben sok minden jobb mint a gyári megoldás, köztük ez is.

Összegezve:
- ez titán cső
- a gyári alumínium csőnek 10x nagyobb a hővezetési tényezője mint ennek
- a gyárihoz képest nagyobb átmérők vannak
- a gyári öntött alumínium belső felülete nem sima hanem durva, ennek ugye sima
- a gyári cső vastag öntvény ami van vagy 2.5 kg ez 0.5 kg
- az optika 100x szebb :D

Szóval összességében ez sokkal jobb mint a gyári, plusz a turbóra felkerült egy hőszigetelő blanket, ami csökkenti a hőterhelést a szívócső felé. Katalizátor sincs már benne.

Amúgy létezik karbon cső is oda, van akinek az van. Ellenben ki is adtak egy "visszahívást" rá, mert a tartófül kitőrhet a helyéről, és akkor a turbó szépen beszívja a darabokat aztán kakukk. Én biztos nem tennék egy ilyen bonyolultabb alakú és felfogatást igénylő cső helyére karbont. Máshova talán, de ide tuti nem.

Amúgy sokan tekergették már be hővédő fóliával is, meg kerámiáztatták le, mert mint írtam feljebb, minden megoldás jobb mint a gyári cucc.
2021. március 14. 09:30:49: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #182645 
2021. március 14. 09:00:24: megválaszolva Tonx +  által, → #182641 

#182639 integra_type_r 0  2021. március 14. 08:04:44 re: #182606 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2021. március 14. 10:13:28: megválaszolva Dontwalk +  által, → #182649 

#182638 delmarco 0  2021. március 14. 00:33:24 re: #182627 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Atom jol nez ki.
Viszont nem praktikus.
Sosem ertettem miert jo egy fem nyomocso a ami ugy atforrosodik a motorterben, hogy inkabb csak ront a helyzeten mint javit jelen estben meg a turbo szinte forralja. Inkabb mar akkor carbonbol.
Vagy, ha mindenkeppen fem akkor egy keramiabevontat vagy, ha mas nem egy hotukros ragasztoszallag ;) (Nem vicc lattam mar Ferrariba meg Porscheba is)
2021. március 14. 08:11:17: megválaszolva grego +  által, → #182640 

#182637 Kázmér +  2021. március 13. 21:24:27 re: #182635 (teletxt 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az asszonynak is marad a jazz.Pedig lehet már beleélte magát. [SMIL:/smile2.gif]

#182636 Kázmér +  2021. március 13. 21:23:49 re: #182634 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A fenébe..... [SMIL:/smile4.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#182635 teletxt 0  2021. március 13. 20:33:31 re: #182632 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem lett meg az ötös.

Be kell érni sajna az egyöttével. Brühühü [SMIL:/szomoru/cry2.gif]
2021. március 13. 21:24:27: megválaszolva Kázmér +  által, → #182637 

#182634 KawaBazsy 0  2021. március 13. 20:29:40 re: #182632 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem lett ötösöd.. :-)
2021. március 13. 21:23:49: megválaszolva Kázmér +  által, → #182636 

#182633 KawaBazsy 0  2021. március 13. 19:58:07 re: #182632 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Húú télleg, mik a számok? Jó lenne egy Ford GT is a garázsba.. :-)

#182632 Kázmér +  2021. március 13. 19:04:34 re: #182631 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én erre azt a megoldást találtam ki, h az asszony megkapná az 1,5T-t, én használnék egy Si coupet rohangálósnak, és lenne a garázsban egy CTR hobbiautónak. [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
Persze miután ma este megnyertem az ötöst a lottón. [SMIL:/szetvert.gif]
2021. március 13. 20:33:31: megválaszolva teletxt 0  által, → #182635 
2021. március 13. 20:29:40: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #182634 
2021. március 13. 19:58:07: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #182633 

#182631 Yakumo +  2021. március 13. 16:52:55 re: #182625 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Árban is van különbség, de nem az a lényeg, mert valóban nem sok. Fenntartásban sem nagy a különbség, az sem az oka. Egyszerűen egy Type-R-t nem használnak a legtöbben úgy mint egy "normál" autót, az inkább hobby autó mint mindennapi használatos. (grego is pl. télen ki sem áll vele, stb-stb.) Arról nem is beszélve, hogy néhanapján ki is nézel mondjuk vele ringre és hasonlók, az meg plusz pénz/idő.

Ilyen használatra meg egyszerűen nem "dobna" ki a kolléga ennyi pénzt, mert sem ideje, sem pénze nincsen annyi egy ilyen "úri" szórakozásra. A coupe-t viszont simán használhatod a mindennapokban is.

Egyet kivéve, a funkciót, mert ugye a CTR 5 ajtós, így jobban megfelelne mondjuk gyereke(ke)t oviba vinni, stb. [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
Szóval kétélű a dolog, de szerintem érthető azért a két autó közti különbség.
2021. március 13. 19:04:34: megválaszolva Kázmér +  által, → #182632 

 << eleje | 3583 | 3582 | 3581 | 3580 | 3579 | 3578 | 3577 | 3576 | 3575 | 3574 | 3573 | 3572 | 3571 | 3570 | 3569 | 3568 | 3567 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.22, 0.32, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.119 mp, 9 query