Tegnap reggel 8:00:
Üdv az ezüst dízel 7g sedan kollégának, talán NP... rendszámmal, én engedtelek ki a Méta utcára a fehér eGolffal, remélem megtalaltad, amit kerestél, kissé elveszettnek tűntél a környéken ????
Klubmatrica, meg egy repülőgép kontúr is volt mellette. Szép a vas, külön jó pont az irányjelzők használata mindenre ????
Sokan veszik amúgy az aliexpress-es 6e Ft-ost, és csak jókat írnak róla mindenhol.
Ezt a kínai UGY-t árulják itthon 20-30e Ft-ért sokan.
Bontottat csinál pl. Zsemító garanciával.
Vagy van a Kázmér féle javítgatás.
Én megvettem a gyárit, akkor még csak 133e Ft volt. Előttem megcsináltattam szakival, aztán végállásokon sírt a szervó, így nekem az a kör ilyen 200e Ft-ot karcolt.
cl7 accordnál akinek ráz az autó eleje, cseréljetek csapágyat a köztes féltengelyben.
Nálam főleg kigyorsításkor lehetett érezni leginkább a kormányon, pedálokon 2000es fordulat körül.
Komplett féltengelyeket cseréltettem előtte fölöslegesen, ti ne kövessétek el ezt a hibát...
91057-SR3-008 a csapágy gyári száma, méretek:33x55x15
Én méretazonos NTN csapággyal oldottam meg 6eft darabja...
Kb. hat évvel ezelőtt Hódmezővásárhelyen a Kutasi úton lévő hidraulika csövek gyártásával foglalkozó cégnél javíttattam meg az enyémet. Azóta is hibátlanul működik, szerintem az anyagát tekintve sokkal erősebb mint a gyári. Megkérdezték, hogy számlát kérek-e. Mondtam, hogy nem. 2500 ft. volt.
Az a baj, h már nem is számít durvának, elmebeteg ára van mindennek.
Az VW-ben az üzemanyagszűrőtől a tankhoz vezető üzemanyagcső cseréje 3 kilóba fájt.
Köszi! A javításra nem is gondoltam. Keresek a közelben egy céget, aki hidraulikával foglalkozik és beszélek velük. Ha normális árat mondanak, akkor javíttatom én is, így a gyári alkatrész marad benne. Az a durva, hogy a gyári cső 165 ezer Ft.
Én elvittem hidraulika szervízbe, és tökéletesen megcsinálták. Sok éven keresztül használtam azzal, hibátlan volt. Csak normális céghez vidd, mert van a gyári csőben egy szűkítő, ne hagyják ki belőle. A fém résznél szokott engedni, azt kicserélik könnyen.
Az u.gy.csöveket nem ismerem.
Sziasztok! Accord VII (CL, CN) -be ereszt a kormány szervó nyomócső. A gyári ~165e HUF-ba kerül, de találtam más beszállítótól is 16-18e HUF-ért is. Bontottat érdemes belerakni vagy ezek az utángyártottak is jók? Előre is köszi a válaszokat!
Nekem van 244.000 km után lett bontva a motor/akartam bele tenni még pár pacit,de nem lett belole semmi ,kellett a pénz másra/ így el lett adva.
nálam 0w40 olajjal ment 4000-5000 km ként cserélve az olaj/asszony ezzel hordta a gyerekeket ovodába naponta 1.5 km ment oda vissza 4 x .
Vannak képek a gyapágyakról és a motorrol .
Akitől vettem ő 5w30 olajjal járt vele évente cserélte .
Szeretnéd tusok küldeni képet messengeren a motor belsejéről.
Annyiért nem adtad volna, amennyiért én vettem Szóval nem fáj a fejem miatta. Tényleg csak egy olcsóbb játszósnak kellett, hogy ha véletlenül 2 irányba megyünk feleségemmel, akkor legyen.
"nyikorgó kuplungpedál effektus" --> vettél volna automatát, azzal nincs ilyen gond... Ha szóltál volna, ajánlottam volna egyet. Épp gondolkodom, hogy eladom, és újítok kicsit.
Köszi szépen! Nem ilyenre emlékeztem, de akkor elindulok ezen az úton. Volt valami a pedál lapja mögötti műanyag akármivel, hogy az nyikorog, és le volt vezetve, hogy mit kell csinálni. De hátha ez is jó lesz. THX még egyszer
Sziasztok! Honda Accord VII K20A6-hoz szeretnék ablaktörlő gumit vásárolni. Honda szervizben csak a gumi ~10e HUF/pár. Honnan lehet beszerezni olcsóbban? Esetleg tudnátok pontos specifikációt, hogy milyet lehetne rendelni! Köszönöm!
ha megnézed nagyon keveset adtak el belőle a világon...3400db ?
ebből eu a töredéke...emiatt az alkatrész ellátása se egyszerű...(bontott mára már esélytelen)
sok mindene egyedi és nem a sima accord...
ettől függetlenül egy korrekt darab jó tud lenni, szép kiállása van a mai napig...(nekünk volt a 2000-res évek elején)
a molesztálatlan daraboknak van ára is...
a h22 szereti csipegetni az olajat, illetve csapágy problémái lehetnek, plusz a szokásos korrózió (tűzfal)...
2020-ban már néztem amikor az első tulajdonos adta el...
egy csomó képet kaptam róla, korrózió szempontjából akkor korrekt volt...
német import...ő a 2. tulajdonos...
az ülések kárpitjai ki voltak javítva elöl (!) (feláldoztak egy hátsó recaro üléspárt miatta...!)
sajnos azóta vélhetően napi használatban nyúzták (téligumival?) ami nem tett jót neki...
egyébként nagyon baráti ár...
de esélyes, hogy 1-2milliót vélhetően rá kell költeni... (és az alkatrész ellátása sem egyszerű...)
a h22-ről már nem is beszélve...
Az Integra még rosszabb, kicsit még feljebb van árban. (+500k minimum, pláne ha ehhez hasonló az állapot, akkor még több)
De szerencsére már nem fáj a szívem utána. Ezt az Accord-ot előbb venném már.
Sziasztok! Mennyire bonyolult egy 2003-as Accorban a fényszórókat kicserélni? Illetve a fényszórókon a búra cserélhető? Előre is köszönöm a válaszokat!
Találtam két régebbi képemet, érdekességképpen beteszem ide őket.
Az accord fogyasztása tempomat száznál:
Sok szó esett róla, h mennyire csalnak a km órák. Akár 6-8-akat is lehet itt hallani. Lefotóztam, együtt látható a kettő. 140-nél 2-3 km/h, szerintem tökéletes....
Ja, és ezen is látszik a fogyi, 140-es pálya tempó.