5G civicé belemegy ,és lesz duda is.Enyémet is 5 G civic kormánnyal vettem.Most került bele egy Prelude kormány,de SRS-es.....nincs duda...kell vennem egy légzsákátvezetőt...
Sziasztok! Sportkormányt szeretnék rakni ludamba (2.0 4G), vagy valami értelmesebbet, mint a gyári, mert el van öregedve, morzsolódik szét, ezért mindenképp cserélném. Milyen adapterre vagy agyra vagy bármire van szükség? Esetleg egy link is sokat segítene, hogy honnan tudnák vásárolni hozzá
Esetleg, ki milyet használ és hogyan szerelte be? Tapasztalat?
Annyi hogy nagyon kicsi átmérőjűt nem szeretnék bele.
Köszi köszi előre is
Közben egyik ismerőstől kaptam lehetőséget,2 héten belül bele tudok próbálni egy tűrhető Hertz szettet.
Viszonyítási alapnak jó lesz legalább...
Aki szerelt már bele végfokot,illetve gyakrabban járt a padlókárpit alatt...Kérdezném,hol van kellő hely tápkábelt húzni az utastérben?
Belső küszöbbe ki-be lehet jutni egyszerűen?
13 vagy 14 mm a vezeték külső átmérője,ami adott,a tűzfalon átjutás illetve a motortéri elvezetés nem gond,csak mielőtt feleslegesen küszködnék,miközben van jobb hely...
Várom a tapasztalatot,és köszönöm az eddigieket!
Semmi elvárásom nem lesz a szerkezettől 100-120Hz alatt.
A jelenlegi konkrétan szét van esve,darabokra.
Valami kell bele...
Közép-magas?
Végülis---kb igen.
Lesz egy sub,tehát tényleg nem lesz elvárás semmiféle mély a kisebb hangszóróktól.
Másik autóban is úgy volt belőve a rendszer,hogy az első szett alulról 120hz-nél vágva,már nem tudom milyen szűrővel,de nagy meredekséggel,a kalaptartóban 4 nagyovál,azok vágva 80Hz-nél 12dB/okt.,és a Sub fel volt engedve 100 Hz környékéig,hogy azért legyen hangereje is.
Igazából a sub végfoka volt ott is csak problémás,7. vagy 8. vált be.
Pedig abban az autóban is csak 13cm-es,legolcsóbb szériás Pio-k vannak.
Hogy felesleges pénzkidobás-e-------hát valami hangszóró csak kell bele.....
Közép magas?Végülis igen,csak PAcuccoknál megszokva,hogy 3-400 Hz alatt még mélyközépről beszélgetünk,így írtam.
Hangszigetelésen nem gondolkodom,de a kábelek újrarögzítésén,és szivacsozásán igen.
Köszönöm a válaszokat!
Semmi faragásba nem akarok belemenni,még kiemelőkeretbe se jelen esetben,így maradok a 13cm-nél.
Mivel alulról elég meredeken meg lesz vágva,előzetes saccom alapján 24dB/oct kb 80-120Hz körül valahol,erre a mélyközép-feladatra elég lesz a 13 is.
Köszönöm szépen mindenkinek a tapasztalatokat!
16-os belemegy, nagy mágnessel is de kell hozzá egy kiemelő keret. A kárpittól az ablakig elég sok hely van. Itt egy ronda megoldás, de a kiemelő a lényeg.
Sziasztok!
4 G Prelude ajtóba mekkora hangszóró megy be faragás nélkül?
Esetleg valakinek tapasztalat,konkrét tipussal?
Gondolom káva-mélység se mindegy ablakemelő szerkezet miatt....
Neked is azt tudom írni, hogy azt válaszd amelyik jó állapotban van. Ne a motor legyen az első szempont, hanem az állapot.
Ha 2.3-asból van jó vétel, akkor azt is nyugodtan megveheted csak bele kell kalkulálni egy esetleges motorcserét is. ( tulajdonképpen ez bekövetkezhet egy F20 vagy H22 motor esetén is) De akkor mehet a helyére egy F20 és mehetnek rá a 2.3 sallangjai, aztán már csak P28 ECU-t kell szerezni, programozni és azzal is meglesz a 155-160paci.
Sőt tudtommal a 2.3-asok jobb felszereltségűek voltak, tehát még előnyben is részesítem a 2.0-hoz képest, ráadásul ebben az esetben nem kell majd leömlőt, szívósort vadászni, mert ez már ugye adott lesz.
A H22 meg megint egy külön kategória, annak is megvannak az előnyei és a hátrányai is. Erősebb, de drágább is. Van akinek megéri, van akinek nem.
Összegezve, ha 2.0-t veszel, akkor majd úgyis venni akarsz hozzá sok sok cuccot, hogy kicsit erősebb, jobban felszerelt legyen, ha 2.3-ast akkor nagy valószínűséggel egy másik motort, ha H22-t, akkor meg... ki tudja mit hoz a jövő.
Tehát a lényeg, azt vedd, amelyik a lehető legjobb állapotban van azok közt, ami belefér a keretbe.
Keresek megvételre 92-es 4 gen prelude-t. Van-e esetleg valakinek aki olcsón szabadulna tőle? Nincsenek illúzióim a futott km. illetve az állapotát illetően. Tudom, hogy kell rá költeni ismerem a típushibákat. 3-400 a keret az autóra. szeretném, ha 2000 motor lenne benne (nem akarok a 2.3-astól rettegni) illetve most ezt az autót néztem ki a hahu-n:
Sziasztok!
Kormánycsere zajlik,de problémába ütköztem.
A beszerzett jó kormány légzsákos,az autó nem amibe megy.
A duda kivezetés az eddigi civic kormányon sima gyûrû volt.
Ezen a kormányon meg az átvezetõ szerkezeten megy át...
Van valakinek ilyen átvezetõ eszköze?Akár hibás is megfelelne,ha még 1 szál jó benne az nekem már bõven elég,hisz csak a duda kapcsolt jelet vinné át...4 g prelude
Átnézve a kocsit, a vezetőoldali ajtónál levő, a képen is látható rész van legjobban elrohadva, akár újjal is benyomhatnám a lemezt... Durva. O.o Remélem azért tudják majd szépen javítani, mert a hátsó javítóív nem ér be az ajtó mögé... Valaki javította vagy javíttatta már ezt a részt?
Na, srácok, belevágtam a karosszéria felújításba. Pontosabban megtettem az első lépéseket. Ma megjött a jobb hátsó ív a fékmestertől. 2 hét múlva érkezik a bal oldali is, és akkor mehet lakatolásra.
Sziasztok!
Hátsó kerékjárati íveket szeretném rendbe hozni (végig szokásos rozsda). Tudtok ajánlani olyat aki nagyonnagyonszép munkát végez, reális áron? 5gen ludról lenne szó.
Köszönöm!
2015. május 9. 11:40:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #21060