A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
a hatótávok érdekesek...
odakint (japán) valószínű kicsit más szoftverrel futnak az autók, hogy ezek a hatótávok kijönnek...(nem hiszem, hogy a japán mérési ciklus ennyire más lenne...)
Mocskos volt a szélvédő,mert a macskák folyton össze mászkálják (és még a nap is onnan sütött,mert honnan máshonnan),de a szomszéd macskái...kislányé,így nincs szívem a garázsajtóhoz tűzni őket.És még képernyőképet is csináltam a xiaomi 70mai a800s videójából a telefonomon.
Na de a lényeg,hogy reggel velem szembe jött ez!
In this test (via this page), the Honda e Advance could go another 31.8 km (19.8 miles) after showing 0% state of charge. It’s likely bad for the battery to do this regularly, but could be good to know in an emergency situation.
Ahogy gondolod, úgy is jó, ha viszlek egy körre, akkor csak a jobb1-re kell beülnöd.
Igen, az volt az, a szalonból hoztuk el. A HRV is tetszik, mondjuk azt nem vezettem, nem tudom, milyen ez az e:HEV.
Hát igen az is egy lehetőség De majd meglátom mi lesz. Asszony már bejelentette hogy jövőre nagymotorjogsi és egy nagymotorra is igényt tart. Szóval lehet hogy már csak egy 8gen typer marad a nagyobb tervből.
Én is gondolkodtam másban is, de a céges 7-es golf picit nagyobb de nincs 2,5millió különbség amiért adnák és az E között és mégis egy 5 éves autó lenne. És csak egy fényszóró 6-700e. És egyet már cseréltek tehát tönkre is mehet a másik is. Aztán ott a renault zoe, anyámék vettek egyet, nem rossz bár nagyobb az aksija de mégiscsak egy renault. Seat vw meg kicsi és fapad. Szóval még lennének a kia hyundai de azok meg drágábbak. Így vagy E vagy maradnak a mostaniak. Gonosz módon még egy 9gen typert is néztem De az is drága
Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, de én alapból senkinek nem vezetem az autóját, ilyen rizikót én nem vállalok. Na meg szalonban is csak viszonylag messziről csodáltam az E-t eddig is, nem ültem bele, nehogy túlságosan vágyjak rá.
Ez volt a szalonautó itt Zalaegerszegen ? Császkáltam többször az elmúlt hetekben egy fehér E mellett.
Látogatásunk célja egyébként a HR-V volt. Szemügyre vettük a szalonban a szürkét, meg mentünk egy kört a tesztautó fehérrel. Gondoltam meg is hirdetem a CIVIC-et.
Na valahogy így jutottunk el mi is az e-hez. Régóta gondolkodtunk már rajta, hogy kellene a városi futkározásra egy villanyos meghajtású autó, megnéztünk egy csomót, mindenféle modellt, meghatároztam egy keretet, aztán ez se tetszett, meg az se, a Honda meg annyira tetszett, hogy a végén már nem is érdekelt más. Drága? Persze. De manapság mi nem az. Annál meg nem utálok semmit sem jobban, ha megveszem a használtat, vagy kevésbé jót valamennyivel olcsóbban, aztán csak a szívás van vele.
Ez az osztott döntés tényleg hiányosság még, ezt kihagytam. De valahogy ez pont az az autó ami nekünk kell, szóval ebben a rózsaszín ködben a hiányosságok valahogy nem ütik meg az ingerküszöbömet. És igen, a fun factor
Hát annyit én sem adnék ki rá még a 100e-t is sajnálnám rá. Ez is csak egy próbaülés lett volna hogy milyen, én már vezettem asszony még nem, gondoltam megnézetem vele hátha tetszik. Aztán hátha lesz egy másik ok is amiért jó lenne.
Nekem nem feltétlen kellene de szeretnék valami áramosat, és ha már egyszer veszek akkor megpróbálok olyant ami tetszik is, vagy ha ránézek akkor jól esik és nem kell fanyalogni miatta.
Gratulálok! Mi 14.000km-nél járunk, továbbra is szeretjük. könyöklő tényleg nagyon hiányzik + amit nem értek, hogy ha már ilyen kicsi a csomagtartó akkor miért nem lehet osztottan dönteni a hátsó ülést? A kilincsmegoldás sem nőtt a szívünkhöz, mivel kis hatótávú városi autó jobb megoldást is találhattak volna, akár az aerodinamika rovására. A fedélzeti rendszer és a telefonos applikáció nem egy Tesla szint, de el lehet lenni vele, jó dolog az előhűtés/előfűtés. A minőség sem Tesla szint, de itt jó értelemben, a Teslán 11.000km-nél már kerékcsapágy csere garanciában, zörgések, itt semmi, és bár ereje kisebb a vezetési fun factor sokkal jobb a Hondában.
Először is leszögezném, hogy ez az első villanyos autónk, hibridet se vezettem előtte. Azért vettük, hogy a feleségem ne az 1,8-as benzines Civiccel vigye-hozza a gyerekeket iskolából, edzésről, küölönóráról, mamikhoz, stb. Na most erre a célra kitűnő, nem is találhattunk volna jobbat.
A hatótávja valahol 200 km körül van, de ez így városban több, mint elég, este, vagy délelőtt meg felrakjuk a házi "benzinkútra", másnapra újra 100%-al indul még a csepegtető töltéssel is.
Én imádom a kis fineszes megoldásokat, kamera a tükrök helyén, nem kell semmilyen kulcs, beülsz, nem kell semmit nyomkodni, csak elindulsz, kényelmes, hátsókerekes, így kvázi helyben megfordul, a myhonda appal bármit megtudhatsz az éppen aktuális állapotról.
A legnagyobb fless nekem az egypedálos mód. Ki kell tapasztalni, de így fékekre egyáltalán nincs szükség, baromi jól autózható. Valami irtózat jó a klíma, 25 fokra kell állítani, hogy ne legyen rohadt hideg bent, ezt nagyon eltalálták.
A műszerfal sokak szerint kicsit átláthatatlan, nekem személy szerint tetszik, az meg külön király, hogy van egy káva előtte, ahova rátámaszthatod a tenyered élét, és így nem kell a levegőből böködnöd.
Ami viszont nem tetszik: nincs könyöklő, aminek nem értem a miértjét, elfért volna bőven. A klímapanel szélső oldalán van (konkrétan a legszélső gomb) az ülésfűtés kapcsolója, egyszer már sikerült a térdemmel eltalálnom. Nem kellemes 25 fokban azt érezni, hogy égeted a szőrt a seggedről.... A csomagtartó: persze arra pont elég, hogy az iskolatáskák beleférjenek, de három gyereknél bevásárláskor már lehet annyi cucc, hogy kicsi. Szabhatták volna nagyobbra, dehát hátul van a motor meg a hajtás, ennyi fért el. Mondom, ez nem akkora probléma, de tényleg kicsi a raktér, na.
Összességében viszont olyan aha érzés, hogy csak mosolyogsz. Céleszköz, unikális platform, minden ízében alkatrészében érezni, hogy oda rakták, ahova tervezték, minden a helyén van, nem lötyög, nem zörög.
ETZ-m azért nem lett, mer a módszerváltáskor nyári melósként dolgoztam a húsipari vállalatnál (anyám bejuttatott) Pécsen, h vehessek egyet, de akkor tértek át a ruszkik a dollárelszámolásra, s az addig huszonezres motor nyolcvanezer lett..
Az Aprilia AF1 tényleg nagy szám volt akkoriban, két haveromnak is volt akkor amikor én ETZ-vel motoroztam (meg a nagy többség szintén). Kb mintha ufot láttunk volna. Bár ez szerintem 1-2 évvel később lehetett mint neked.
Főleg az volt nagy szám, ha néha odaadták egy körre.
Nekem az első motorom egy Aprilia AF1 volt, Olaszból hoztam be 94-ben. Az akkora szám volt akkor, h bárhol letettem Pécsen, visszaérve páran mindig körülállták.. :-) De a CBR is menő volt 4 évvel később Pesten, akkor még senkit nem ismertem a haver körben, akinek hasonló kaliberű gépe lett volna.
Ilyen hosszú ideig semmi járgányt nem tartottam még meg, motorok közt 3 év a max (VFR), de autónál is csak 3.5. A mostani Yamaha robesz a 16. motorom.
A Kresz tanfolyamot már 17 éves korom előtt elvégeztem. A szülinapom után 1 nappal mentem KRESZ vizsgára (ugyebár a 17-et be kellett tölteni) bő 1 hónap múlva már kezemben is volt a jogsi. Ennek immáron 33éve
Nekem is 31 éves a jogsi. Az első Hondámat 24 éve vettem (az volt a második motorom), egy Honda CBR1000F-et (a képen a kis cápa is látszik). Egy E21-es 320 és egy E24-es 635 BMW közé jött. :-) Motorból aztán volt több Honda, autóból csak a Civic, amikor ide regeltem.