Sziasztok. Egy kis infót szeretnék kérni...
N22A1 és N22A2 között mi a különbség? N22A1 motoros Accordokat néztem,ill. N22A2 motoros Civiceket.
Ha jól tudom,az Accord N22A1 DPF mentes(jól tudom???)
A 8 gen Civic N22A2 2007-es elképzelhető,hogy már DPF-es?
Ha a két motor több ponton különbözik,melyik a javasoltabb?
Köszönöm előre is????
Sziasztok! Egy 8. generációs 2009 évj. Honda Accord 2.4-es manuális váltós autó tulajdonosa vagyok és a véleményeteket szeretném meghallgatni. Talán közületek is járt már valaki hasonló cipőben.
A klíma rendszer rakoncátlankodik. Egy bizonyos külső hőmérsékletig kifogástalanul működik, viszont amennyiben a külső hőmérséklet kb. 25 fok fölé emelkedik és mondjuk lendületesebben vezetek és növelem a teljesítményszintet, akkor a klíma már nem üzemel megfelelően.
Szerelő már látta. Rendszerben elegendő a hűtőközeg töltöttség, klímakompresszor működik, behúzó mágnestekercs rendben.
Első körben Ti mire gondoltok?
2022. augusztus 9. 09:28: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Nálunk a ranger volt olyan, h időnként a jobb 1-ben ülőt beborította egy pohár vízzel!
Tényleg nem egy-két csepp, hanem amikor úgy gondolta, belocsolta az "anyóst" 1 deci vízzel!
Tök új korától kezdve...
Az simán lehet, amit grego ír, de nálunk anyám 8gen-jénél akkor volt ilyen, amikor az első ablakokról le lett szedve a fólia, mondanom se kell, szarul. És így az üvegfelületen maradt ragacsréteg adott ki ilyen szenvedő/vonyító farkashorda hangot, durva volt.
Féktisztítóval leszedtük, megszűnt.^^
Civic FK2 esetében az első ablakok lehúzásánál jelentkező visító hangot lehet valamilyen úton módon orvosolni?
Mindkét oldalról jön, brutális hangerővel. Konkrétan olyan mintha sztereóban menne a disznóvágás, nagyon durva.
Tőgyek, rudak! Anyám elvitt a gipszelőbe a Jazzel, s vizet fedeztem fel az anyósülés előtti szőnyegen, állítólag már korábban a húgom is kiszúrta.. Mi lehet a gond, merre nézelődjünk?
Sziasztok!
Autóvásárlás előtti átvizsgálási lehetőséget keresnék Szombathelyen.
Varga Tibiéket kerestem az autovizsgalat.hu-nál, de kiesik nekik, nem tudják vállalni.
Egy jó szervizt és/vagy egy becsületes és hozzáértő szerelőt keresnék, aki átnéz nekem egy 2009-es 2.4-es kombi Accordot.
Előre is köszi a segítséget.
Jó rég nem jártam erre és bevallom most is kérdéssel jöttem... régebben Guvtávszon tudott unix-es alkatrész beszerzésben segíteni. Mostanság van akit hasonló témakörben meg lehet keresni?
Pont aktualis a téma. Nekem diesel CRV II -nél sír a szervo. és levegő buborékos az olajtartály.
Cső gondom lesz nekem is vagy esetleg vlmi tömítés ahol tud levegőt szívni???
ÉS ha cső akkor melyik?
Azért ez nem csak 1 darab cső.
Belső fémháló, és elég jól ki is van számolva.
Először én is csináltattam utángyártottat, ami 30e Ft volt. Olaj, munkadíj stb... és végállások felé sírt...
Aztán gyári, még 1x olaj, szerelési díj, és 200e Ft lett a vége. Igaz hibátlan is lett.
Az 5gen Civic mellett boldog tulajdonosa lettem egy 7gen FL 2.0 Accordnak. Boldogságom beárnyékolja, hogy sír a szervója. Visszakeresve ezt az utángyártott szervócső okozhatja...nekem is az van az autóban.
Mit javasoltok?
1. Utángyártottra csere. Létezik már olyan ami jó?
2. Jelenlegit megpróbálni felújíttatni. (nem tudom hogy benne van-e a mostaniban az a spirális izé)
3. Gyári beszerzése horror áron. ( ennek 53713-SEA-G01 vagy 53713-SEA-E02 a cikkszáma? )
LAKATOST keresnék, aki nem feltétlen ijed meg egy kis rozsdától, Budapesten vagy környéke lenne az igazi. (Ha nincs akkor vidék is szóbajöhet)
Van valakinek ötlete?
Köszi
Találkozott már valaki 6g-nél a 43-as hibalóddal? "Hibás üzemanyag ellátó rendszer, vagy hibás működés."
Lambdára tippelek de fölöslegesen nem szeretnék venni.
Jelenség az, hogy ha hideg az autó akkor elindulás után kb 20perccel dobja a hibakódot.
Hidegen pöccre indul de nem pörög fel olyan szépen kicsit döcögős és a gázra is furán reagál aztán pár másodperc múlva magaház tér.
Ujrainditás után eltűnik, de meleg motor mellett hamarabb kb. 3-5perc után visszajön megint.
Melegen is pöccre indul de akkor is picit döcögös az alapjárat.
Tapasztalataim szerint negyed óra töltés elég, ha amúgy jó az akku. Ilyenkor a ruszkival töltöm, s jobban rátekerem, kb a kapacitás ötödével (tizedével lehet amúgy hosszútávon).
Fél órát ment normál töltéssel, és kb. 2,5 órája van gyorstöltőn.
Közben hazaért párom, így megyünk az ő autójával, az akkut meg töltőm normál töltéssel délután meg éjjel.
De tök jó, hogy nem jelzi lezáráskor, hogy nyitva a csomagtartó, már másodjára járok így, hogy lemeríti teljesen. Még jó, hogy egyik esetben sem kellett épp sietnem, nem időre mentem.
Aku kapacitás (Ah) legyen mondjuk 50Ah
A töltőd ha tud 10A-rel tölteni ,akkor 5 óra kell elméletileg a 100%-hoz.
Kb egy órát én rajta hagynám,vagy kérnék egy zseb bikát,bika kábelt és utána magától is feltöltődik ha járatod a kocsit.
A másodlagos porbléma,hogy ha már mélymerült az aksi,és nem is mai darab,akkor lehet,hogy a következő indításnál már nem fog indítani.
Nálam ilyen esetekre van egy rc autó aksi 5ah és egy kis krokodil csipeszes kábel,értelemszerűen nem ilyen kis labor csipeszes.Azzal simán be indult a kcsoi,mikor nekem lemerült.
Szóval érdemes vagy egy tisztességes zsebbikára beruházni és azt feltöltve a kocsiban tartani,vagy olcsóbb alternatíva és ha a családban van amúgy is rc hobbis,akkor egy pár csipeszt aliról hozzá.
Mentünk volna ki a fiammal a Hungaroringre, de valamiért nyitva maradt a csomagtartó és teljesen lemerült az akku.
Feltettem töltőre, a leírásnak megfelelően kb. fél órát normál töltőre, majd átkapcsoltam gyorstöltőre.
Gyorstöltőn mennyi ideig kell töltenem, hogy be tudjam indítani, el tudjunk menni kb. 10 km-re, majd ott hazainduláskort újra be tudjam indítani?
Sehol nem találok erről információt.
Szerintem a trafót fölösleges cserélni.Az vagy működik vagy nem!Ha nem működik nincs olyan,hogy meleg-hideg motor.
Ha nem vagy szerelgetős típus,akkor inkább ne csináld.Számolni kell mindig,hogy mi van ha a csavar be van gyógyulva és nem tudod kicsavarni?!
Köszi!
Nemigazán műszaki beállítottságúak és az esetből már megkérdőjelezem,hogy egyáltalán értelmesek is.Úgy tűnik ez rám marad majd...,de legalább időben észlelték a problémát és nem tettek tönkre egy amúgy jól működő Hondát.Nem sietem el a dolgot,addig legalább bicikliznek kicsit.Jó is az,én már egy hete leraktam a kocsit és csak jövő hét végén indítom be,haza utazás céljából.
Azért nem tudják leszívni mert a tank aljában ahol bemegy a cső ott egy rugós lezáró van ami nem enged be mást csak folyadékot de csak be kifelé nem fog jönni. Amúgy a kézifék alatt van a lyuk ahol ki lehetne lopni az üzemanyagot. Elöl ahol feljön a motorhoz az üzemanyagcső ott bontsátok meg aztán rárakni egy kézi pumpát és aki elbaszta pumpálhat