A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
Ez így elég kevés adat. Gyártó, típus, évjárat, motor ..stb minimum kell, hogy meg lehessen nézni, hogy egyátalán milyen ecu van benne, van-e hozzá hw és sw amivel lehet olvasni/írni, van-e hozzá bármi ami alapján meg lehet találni a szükséges paramétereket...stb
Nem csak nekem kéne, hanem ki kellene küldjem Arizónába ismerősnek, mert itt nézegetjük az ECU, UDCT, TCU meg IMA programot és nem jövünk rá, hogy hol vezérli a váltásokat.
Egyszerűbb ha odamegyünk segíteni, mi mondjuk mit hogyan kell, persze nem az egyszerű megoldással, hanem jó komplikált módszerrel, hogy a grego had szenvedjen, és közben kiolvassuk az egész maris-t
Van olyan elso fokozat, ami 18szor repult mar
A tervezett elettartamot 10re becsultek a tervezeskor, az osszes rakatatudos azt allitotta, hogy lehetetlen rentabilisan megcsinalni....sajnos ezt a SpaceX nem tudta
Jó pár éve volt egy pénzügyőr (vámos ahogy neveztük) elkobzott cuccokat árult.
Mesélték,h. dugig volt a csomagtartó csempészárúval. Olyan mesélte akinek elhiszem.
Most vagy elkobzott cuccok voltak, vagy azokkal kenték őket......
Sajnos az egész országot átszövi a korrupció és a csalás. Az egyén szintjétől a legfelsőbb rétegekig...
Manapság azt tartják idiótának aki becsületes...
Rendkívül ügyes volt. Olyan kanyarban, ahol a felüljárótól tényleg lóf'szt se lehet belátni a kanyarba, így kell beesni.... A jobb hátsó felni valószínűleg megkapta a magáét, csak nem annak kellett volna......
Lehet ha "0" km-es korától ezt használod talán ér valamit... De közvetlen befecskendezéses autóknál akkor sem sokat....
Mindenesetre a borsos felár nem nagyon éri meg...
valami ilyesmi fog megjelenni...
az autó vezethető marad, de a fékerő megnövekszik a fékpedálon...(mintha nem lenne rásegítés)
a regeneratív fékezés továbbra is működik...(egypedálos is...)
az egység backorder az eu-ban, 4-5 hónapot mond a honda...
a javított egység cikkszáma: 01469-TYF-E02 (a 01-es végű a régi)
Ugyanezt beszívtam én is, hogy fóliázás elött megszórt egy idióta egy halom kaviccsal mert lehajtott az útról.... én nem fényeztem újra az első lökhártót mert egyszerűen nem lesz már soha egyszínű a többi elemmel
Ugyan...ezeket én végülis szórakozásból vállalom pár embernek. Pénzt se kérek érte, aki ad az ad aki nem az nem Csak a műhelyért kell fizetni óránként 5000-et.
Fú azért volt mikor leizzadtam: Michelisz volt FK2-jében hátsó féket kellett cserélni. Na nekiesünk, erre a jobb hátsó nyereggel én nem tudom mi volt de alig lehetett visszatekerni és elszakadt menet közben a porvédő gumi.
Hát 30 percig rosszul voltam. Aztán kiderült, hogy a légtelenítő csavarok menete már annyira túl lett erőltetve, hogy hiába húztuk meg nem tömített rendesen. Új nyerget kellett venni hátra....nem volt olcsó móka...és állt az autó 4 napot.