A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
2.4 I4 vagy 3.5 V6 (hibriddel is), opcionális 4WD, 8 ülés, választható dupla tetőablak, olyan belső tér, mint egy komplett iroda, én a közel 2 méteremmel úgy elfértem mindegyik ülésben, hogy nem hittem el. Használtan olyan 10 misiből itthon van. :-) Alkatrész meg nem kell csak az első egymilliomodik km-nél-
Valóban túlzás az is, de legalább tényleg rohadt nagy hely van benne, amit azért ki tud használni az ember.
Na, valami ilyesmi nálam az Accord Tourer is, mert abból is bőven elég volt nekem a 2 literes, de csak jó lenne egy 2.4
Kezdek ilyen téren erősen realizálódni már. Kéne több modell, amit szívesen vennék, de már nem tudnám azt mondani, hogy konkrétan vágynék rá. Kéne az NSX, de minek. S2000, Integra ugyanez. EP3 nagyon hiányzik, de még egyszer nem vennék, mert tudom, hogy megint minek.
Amire ilyen téren vágyok és ha kicsit megtehetném, (jelenleg nagyon nem) akkor max. egy Accord 2.4-es kéne 6-os manuál kézivel, de az is Tourer. Az lenne egy olyan verda, ami csak részben lenne felesleges, nagyobb részben hasznos, egy ilyen kéne. De még mindig extra lenne.
De őszintén jelenleg (és már jó ideje) olyan dolgok keringenek csak a koponyámban, mint szigetelés, terasz "nyílászárózása", meg kib*szott OTP hitel.
Míg ezek nincsenek meg, addig csak bili meg belelógó kéz van.
Én se szeretem a fhanszia kocsikat, de annyira szokták dicsérni tesztekben a sport Renault-okat (Clio, Megane RS), h egyet kipróbálnék. De akármikor nézek is rá az árakra, azok vmiért sosem occsók, egy jó kocsi árát meg nem adom oda érte. :-)
Kérdeztem már, h milyen Honda van még a bakancslistádon, amid még nem volt (NSX, S2000 nem ér, az mindenkinek kéne). Integra?
Pözsóék szerintem design-ban sosem voltak rosszak, a 206-os is pl. a maga idejében egy közkedvelt forma lett, majdnem nekünk is lett egy 2001-ben, de nagy szerencsénkre egy 7gen Civic lett végül.
Az új 208-as is jól néz ki, egyetértek.
De ettől függetlenül tartanám magamat az alapelvemhez, miszerint franciából maximum két dolog jöhet szóba: a szex meg a krémes. ( )
Kövezzetek meg, szerintem az új Peugeot 208-as formáját nagyon eltalálták. Elölről is szép, hátulról is szép, akárhányszor szembe jön velem azt érzem hogy kívánom. Az meg csak hab a tortán hogy van belőle E tütü. Csak ne kerülne egy banánköztársaság éves bevételébe, a kurva anyját....
Europe 2022: Check out the top 100 best-selling models in 30 of the European markets.
- The #Peugeot208 dethrones the #VWGolf, after 14 years of continous leadership. The last time a Peugeot led the ranking was in 2007 with the 207.
- The Golf lost 5 positions due to software issues, and more competition from its SUV siblings.
- #DaciaSandero still strong, taking sales away from cousin #RenaultClio, another big loser of the year.
- #VWTRoc, Europe's top-selling SUV.
- #Fiat500 shines thanks to the electric version.
- #HyundaiTucson hits top 10 for the first time.
- #CitroenC3 & #Peugeot2008 out of top 10.
- #TeslaModelY at 13th position, outperforming the 17th position obtained by #TeslaModel3 in 2021.
- #KiaSportage & #ToyotaYarisCross, among winners.
Europe 2022:
-VW confirmed leadership
-Toyota takes 2nd position. Hybrids behind success
-Mercedes outsold BMW
-Renault/Seat, victims of Dacia/Cupra success
-Kia outsold Hyundai. Dacia outsold Opel, Fiat, Citroen. Tesla ahead of Seat
-MG, big winner thanks to reasonable EV prices
Két dologból gondolom:
1. Így télen relatíve kévés levél van a fákon, de itt pl. a vendég mögött elég "intenzív" a növényzet.
2. Rendszeresen ugyanazok az autók közlekednek. Még a köztük lévő távolság is "igen hasonló". Ezek alapján két lehetőség van. Vagy körbe-körbe autóznak és figyelnek is a távolságokra , vagy ismétlések sorozata felvételről.
"Nos, megemelte-e az árakat a horvát euró januárban, ahogy riogattak vele?
NEM, az éves infláció a decemberi 13,1%-ról januárban 12,7%-ra LASSULT, az élelmiszerinfláció pedig 15,4%-ra, dezinfláció van. Nincs "euróinfláció", a verseny nem is nagyon teszi lehetővé a felfelé kerekítést.
Sőt, ha megnézzük, éppen az eurót használó országokban, Ausztriában, Szlovéniában és Horvátországban alacsonyabb az infláció a régióban. Az euróbevezetés előtti szükséges költségvetési szigor pedig alacsonyan tartotta a hiányt, nem engedte a horvát államot pénzt nyomtatni, ez is a kisebb infla felé mutatott. Ahogy az euróval a közös piacba való mélyebb integráltság is.
Nem véletlen, hogy a szétinflált magyarok járnak át olcsó kajáért a horvát boltokba euróval felfegyverkezve, és nem fordítva, ez mindent elmond."