Tök mindegy,csak szenzáció legyen!
Töprengek azon,hogy valami olyan sportközvetítést kéne lassan néznem,ami nem az üzletről szól,de egyre inkább úgy tűnik,ez sajnos reménytelen!
Reklám az egész. Nézettségi eredmény
Így sokkal többen nézték és valszeg a következő versenyt is többen fogják a tévében megnézni, hátha lesz egy kis botrány
Hát ennél a résznél én is szomorú voltam.Magyarország ennyit tud.Menjetek Indiába...Ja,persze..
Gondolkozzatok egy kicsit:
a világon minden,de minden!!! a pénzről szól.A FIA és a F1 jelenlegi teljhatalmú vezetői azt csinálnak,amit akarnak.Ez mindenkinek b@ssza a csőrét.Egy ilyen akcióval próbáltak elkezdeni vmit.Az, hogy a vacak mislen gumira rátudták fogni az egészet,az egy dolog.Nem újkeletű ez a próbálkozás.A mai F1 vezetői már nem valók a helyükre.
Azt én sem értem,mi a bánatért megy a Honda a csigazabálók fos gumijaival.Kíváncsi vagyok,mi lesz a folytatás és a következő futammal....
Na ezen Én is fetrengtem a nevetéstől. Mire gondolt? Hogy a szurkolók - látván a történteket - a futam gyorsan kimentek, és csináltattak ilyen pólókat, amin elküldenek valakit Indiába?
Hát szomorú volt végignézni, kár hogy ez lett az F1-ből.
De a közvetités alatt mégis volt egy pillanat(hála ami drága Palik Lacinknak), amikor fetrengtem a röhögéstől. Aki látta biztosan emlékszik. A szurkolók egymás mellett, póloikból kirakták a: GO INDIA fliratot. Hogy forditotta le ezt a mi iqfighter Laci barátunk: "Menjetek Indiába!"
A hülye tulok.
KB itt tart ma az F1
Szomorú
2005. június 20. 15:49:13: megválaszolva Vinci + által,
→ #430 2005. június 20. 15:30:32: megválaszolva Chris + által,
→ #427 2005. június 20. 14:53:14: megválaszolva Vincent + által,
→ #419
Ez a bojkot inkább a FIA eszetlen szabályai ellen demonstrált, csak ebbe a "gumibuliba" csomagolták.
Nekünk F1 rajongóknak tele a tökünk velük, képzeljétek a csapatokat!Évek óta felröppenek a pletykák, hogy kiszálnak a buliból és új "cirkuszt" alakítanak.
Kicsit ugyan hosszú, de megéri végigszaladni rajta.
Hogy mi is a fontos nekik
2005 UNITED STATES GRAND PRIX - RACE RESULTS
Below please find press release issued on Sunday 19th June 2005 in the press room at the Indianapolis Motor Speedway. The press release issued in the press room was signed by the respective Team Principals.
JOINT PRESS RELEASE FROM THE MICHELIN TEAMS
2005 UNITED STATES GRAND PRIX
The Michelin teams deeply regret the position that they have been put in today and would like to apologise to all the spectators, TV viewers, Formula One fans and sponsors for not being able to take part in today’s USA Grand Prix.
Following Ralf Schumacher’s accident on Friday morning, we were advised by Michelin that none of the tyres that were available to the teams could be used unless the vehicle speed in turn 13 was reduced. Without this Michelin did not consider the tyre to be safe to be used for the race.
All the teams are confident in Michelin and trust their advice as we know they are competent and responsible and their written instruction to us not to race unless changes to the circuit were made was accepted.
After final data from Michelin became available at 06.30 on Sunday morning it became clear that Michelin were not able to guarantee the safety of the drivers. Numerous discussions and meetings took place to find a safe solution to the problem. Every possibility for the race to go ahead in a safe manner was explored. The only practical solution was for a chicane to be installed prior to Turn 13 and nine of the teams were prepared to run under these conditions even forgoing championship points or by allowing non-Michelin teams to take top positions on the grid.
Unfortunately all proposals were rejected by the FIA.
Safety is always the first concern of any team and the FIA. Regrettably the teams were obliged to follow Michelin’s requirements not to race.
We are totally aware that the USA is an important market for Formula One and there is an obligation for Formula One to promote itself in a positive and professional manner. It is sad that we couldn’t showcase Formula One in the manner we would have liked today.
Illett volna kimenni versenyezni, akkor is, ha lemaradnak.
És a vén hülyéket (Max, Bernie, Charlie Whiting) már rég kiebrudalni.
Az amcsi csaj most örülhet, hogy nem adta a nevét ehhez a bohózathoz.
Amúgy meg az amerikai piac ugrott (sztem hosszú időre ez volt az utolsó F1 náluk), de ott a kínai, a török, a bahreini... dől a lé, és sajnos ez a lényeg.
Azért Ron Dennist meghallgatnám, megyek is a mclaren honlapjára...
lene egy kerdésem hivatalosan a honda bridge gumival jon ki a gyárbol de a f1 be fraci aszaral megyunk ez hogy van nem ertem??????????
de lehet hogy roszat kérdezek?????????
Igen, ott is a gumi volt a ludas. Éppen ezért nagyon is jól tudták, hogy milyen terhelés fogja érni a gumijaikat. De ettől függetlenül nem egy michelines versenyző fejete be sikeresen a futamot úgy, hogy nem 7körönként cserélték a kerekeket.
Egyébként meg elég érdekes hogy "otthon" már készen álltak a bevetésre a megerősitett abroncsok...miért nem azzal jöttek ? Nemhiszem hogy pénteken rájöttek, hogy szar, és szombat reggelre már készen is volt az uj gumma.
Lehet hogy azt gondolták, mindenképpen ki tudják cseréltetni a gumákat a futamra, és ezért az időmérőre hoztak egy hagyományos időmérő gumit ?
Tavaly hogy is volt az a Ralf féle elszállás? Az tán nem Mich. volt?
Már akkor is szart hoztak, csak nem volt téma...
Ott is a bal hátsó szállt el, nem?
2005. június 20. 14:26:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #417 2005. június 20. 14:01:55: megválaszolva Champ + által,
→ #412
Siralmas verseny volt. De ez sport. A sportnak pedig csak úgy van értelme, ha szabályok is vannak, amiket be kell tartani. Igazán csak egyetlen kérdőjel merül fel bennem: a michelin mégis mire számított ? Én totális hülyeségnek tarton az a bizonyos sikánt, még abban az esetben is, ha cserébe lemondanak a pontjaikról. Mi van akkor ha a verseny folyamán, (ahol ugye a michelin-es autók csak azért indulnak hogy "ott legyenek") a francia gumis egyik autoja összeütközik egy bridgestone abroncsokkal futó versenyzővel ? Ez szvsz egy elevel halálra ítélt ötlet volt.
Azt meg egyenesen szánalmasnak tartom, hogy sokan ebben a helyzetben is a ferrarit hozzák ki bűnbaknak. Eddig egész évben a gumik miatt szenvedtek, mégsem kértek semmiféle modosítást, hogy versenyképesek legyenek. (bele sem merek gondolni, hogy ezért ők mit kaptak volna)
A michelin-nek nagyon is jól kellett ismernie ezt a pályát, és ez a 7körös rágógumi csak vicc lehetett..
Tavaj is tudtak hozni olyan gumit ami elbirt 30-40 kört, erre most idén az új szabályok bevezetés után hoznak egy hétkörös gumit ?
Szerintem az összes felelősség a michelint terheli, ez nem játék ahol a szabályokat ugy formálják hogy mindenkinek jó legyen.
Jah, és mégvalami. Ahogy a cikkekből kiveszem: ha a michelin kap +0,2bart a gumikba akkor biztonságos a futam végéig. Akkor ezt miért nem tették meg ? Nehogy már a pályát szabjuk a gumik élettartamára..
Én szeretni Bridge, Yokohama...nem komálni nagyarcú franciarémes, dájcs überguma. PD arca még most is mekkora...hogy így a M. úgy a M.
Európában és a világ nagy részén ugyanolyan felfújt a franciák orcája, aminek ez a történet azért ad egy 'kis' fricskát. Még a hazai TV riporter urak is állandóan a Bridge-et sajnálják le és emelik piedesztálra a francúzokat. Most csak dadogtak és hallgattak kínjukban....
Szerintem ebből a legnagyobbat az ujságok, azon belűl is a sportujságok profitáltak. Elvégre ma reggel, noha végignéztem a futamot, azért megvettem életem első Nemzeti Sportját
Tiszta haszon nem?
A mislen megtiltotta a csapatoknak hogy versenyzzenek??? Ez mondjuk erdekes, mert szerintem a csapat donti el hogy mi legyen, nem egy beszallito...neked is apukad mondja azt hogy ne fussal, nem pedig a cipogyartod....legalabbis nekem ez igy logikus...
2005. június 20. 14:24:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #416
Túl drasztikus volt ez gumiszabály mindenfajta átmenet nélkül.
Tesztelni nem tesztelhetsz, de hirtelen állj elő a következő szezonra olyan gumikeverékkel ami kibír egy időmérőt, egy versenyt, kellő tapadást biztosít, biztonságos.Az autókat nem sikerült tökéletesre fejleszteni az idei szezonra, pedig ott kellő segítséget ad egy szélcsatorna is.
"-Figyeljetek már Mislenyék!Csináljatok már egy faszányos gumát, de jó legyen ám minden csapatnak ,minden pilótának a különböző aerodinamika,leszorító erő, vezetési stílus ellenére!Teszt?majd gyüjtitek a tapasztalatokat év közben!Az nem elég?"
Néha a negatív reklám a legjobb reklám!!! Ezt még nem hallotátok??? Ilyet még senki sem látott... végül is azért vannak a szabályok, h betartsák őket.... legyen miről beszélni az embereknek... meg a sajtónak... a fanatikusok úgy sem fognak elpártolni.... az hótziher .... Amerika, Amerika... hagyjuk inkább őket... akik mikrohullámű sütőben szárítják a macskát.....ugyan hagyjuk már... had pereskedjenek...
hát igen itt meg sokk minden lehet amirol mi nem tudunk es lehet hogy csak egy része lett publikus a vége mindig ugyan az szar van a palacsintába.
én elalutam a végere de ez nem jo enek a sportnak mert ha a fanatikusoknak se tec .é amit csinálnak akkor gáz van vagy nem????
röviden a lényeg:
a pályát újraaszfaltozták. mondták a gyártók, hogy szar lett. erre valahogy hosszirányban újramarták, de még mindig szar, ezen az aszfalton mentek most hétvégén.
a micselin ezt hónapokkal ezelőtt már tudta!!! (ha meg nem tudta, ezt inkább nem is folytatom)
ennek ellenére nem teszteltek hanem hoztak valamit, kb 19-re húztak lapot.
nem a csapatok döntöttek, hanem a mislen megtiltotta a csapatoknak hogy ezekkel a gumikkal menjenek. amit a csapatfőnökök elfogadtak. ezt mondta is a haug azonnal a német rtl-en, mikor kijött a megbeszélésről, hogy a felvezető körből azonnal kiállnak.
melyik jobb?
1. ez a minimum hogy elismerik, így legalább a világrengető blamázs ordenáré nagy blamázsra "redukálódik". végülis csak egy világ röhög rajtuk. és nem is igazán azért mert rossz lett a gumijuk, hanem a tények tudatában, hogy már régesrég tudták hogy más az aszfalt és nem csináltak semmit, hanem kvázi házárdoztak egyet.
2. mindegyik pilóta indulni akart, amilyen nyomás van már a pilótákon, kérdés nem fűződhet ahhoz, hogy a sok forrófejű tökig nyomja kerül amibe kerül
ami a sikán megépítéséhez kapcsolódik. még szép, hogy nem lett sikán. teljesen jogosan utasította el ezt a marhaságot a fia.
és hogy miben jobb a bridgstone? az, hogy szívtak és nem rinyáltak, hanem dolgoztak és dolgoznak. tudták hogy szarok a gumik, mégse kértek sikánt egyik pályára se...
ha valami nem tetszik, a francia kimegy sztrájkolni meg útlezárni, a japán meg megy és háromszor olyan keményen dolgozik. mentalitás, ez van.
2005. június 20. 12:52:40: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #404 2005. június 20. 11:31:33: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #400
A Michelin nem azt mondta hogy nem biztonságos a gumi,hanem,hogy ezen a guminyomáson nem az!Fel kellet volna emelni 0,2 BAR-ral és teljesen biztonságos lett volna
Ezt ugye Te sem hiszed el, hogy ez ennyire egyszerű?
A Michelin nem azt mondta hogy nem biztonságos a gumi,hanem,hogy ezen a guminyomáson nem az!Fel kellet volna emelni 0,2 BAR-ral és teljesen biztonságos lett volna!Ja,hogy akkor már kevésbé versenyképesek a többiek és nem indulnak?9 futamon keresztül szoptak a Bridgestone gumival a Ferrari-nál,mégsem szóltak egy szót sem,versenyeztek gyalázatos helyen is( az a csapat amelyik zsinórban nyert 5 vb címet).Szóval leszophat az összes többi csapat,mert ahhoz szarok voltak,hogy kicsit lassabban,de felvegyék a versenyt.Pedig a Ferrari pont ezt tette az elmúlt 9 futamon!
Félre ne értsetek nem a Ferrari seggét nyalom,mert én is a Hondának és a Toyotának szurkolok.És nem is a versenyzők tehetnek róla,mert azért kiváncsi lettem volna ha Trulli-t megkérdezed,hogy akar-e indulni vagy sem,hogy mit mond.Naná hogy indulni akart volna,pláne pole-ból.A csapat döntött így.Ez a szomorú!
Egyebkent mikor eldontottek het elejen, hogy melyik specifikaciot hozzak (michelin), akkor mit gondoltak? Nem tudtak a dontott kanyarrol? Kijottek helyszinre es azt mondtak: jeeeee! Vazzegg! De brutal! ???
A legjobb az lett volna ha versenyzesre alakalmas gumival jelennek meg, nem ultravekony kottonnal ami olyan erzetet kelt mintha nem is lenne, hiszen durranas utan mar nincs is
Egyebkent nemtom mit vitaztok, ezt a versenyt terv szerint teljesitette a csapatunk! Ennek orulni kene, hogy vegre valami ugy alakul ahogy elterveztek! Sikerult 1 safety car lap-et teljesiteni - motor sem robbant fel, gumik is maradtak, boxkiallas is sikerult, stb..!
En ertem, hogy azert szidod a mislent mert francia.
de oszinten mivel jobb a bridgestone? azert mert egy autora fejleszt? az aztan marhara versenykepes valasztas a tobbi csapatnak!
mindenki hibazhat, es igazabol most barmit csinalt volna a mislen, rajta csattan az ostor. ha azt mondja jok a gumik, es a futamon 10 auto falnak megy 300al, akkor felkotik oket, most hogy azt mondta a csapatoknak, ne induljanak (hozzateszem, szerintem a CSAPATOK DONTOTTEK - es talan pont politikai okobol), akkor meg azert geci. Persze valaki azt mondja szep dolog, mert ovja a pilotak epseget, de szerintem csupan a saja boret menti, mert ez kevesbe egobb, es igy erkolcsileg jobban johet ki a szarbol...
melyik jobb?
1. elismerni hogy hibaztal, es a pilotak epsegere hivatkozol hogy nem indulsz?
2. elindulsz ugy hogy tudod szar a gumi, es minden masodik mislenes falba csapodik?
ahogy olvastam a mislenesek lemondtak volna a pontokrol is a sikan megepitese utan....mondjuk az nem ugyana, mintha a helyezesukrol mondananak le mert igy ha elindultak volna, akkor a ferrari joval kevesebb pontot zsebelhetett volna be....
2005. június 20. 11:29:58: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #399 2005. június 20. 10:57:02: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #392
remélem jövőre visszatérnek bridzsre....
hónapokkal előtte tudták hogy tudják hogy új aszfalt van és szar gumikat hoztak el?
na ilyen a francia autó is, ezért nem lesz soha!!!!
A futam 1-2 mometumtól eltekintve felejthető volt. A kommentárok, illetve azok hiánya azonban beszédesen felejthetetlen. Mikor a sok felkészült kommentátor több mint 1 percig nem tudott megszólalni, mert nem volt témájuk. Szomorú volt.
Még jó , h Jacko' ügyében megszületett a per..... ez után beindul a persekedési dömping... lehet Jacko' még 2010-ben is az itéletre várna (kopaszon és akkora orral , mint a bazilika kilincs... ) Sajnos nem láttam a futamot.. kissé fáradt voltam... de majd valahogy bepótlom...
2005. június 20. 10:11:50: megválaszolva Chris + által,
→ #386