A Honda MotoGP motorjai V5-ösök keresztben!!!! Egyébként 25.000 körül forog és 220-250 LE. ja és Honda nyomására jövőre csak 800ccm a mostani 1000ccm helyett
Én is azt olvastam,mint Champ ,hogy az új moci a MotoGp motorokra hasonlít......
Azok meg 4 hengeresek,bőven 20e felett forognak,akkor hol ott a vibráció?
Elvileg a V8-nál ahhoz képest kisebb kéne legyen,nem?
Ha jól olvastam, akkor 17.000 a felső határa ezeknek a motoroknak jelenleg. (2,4 V8) A kevesebb henger miatt nagyobb a vibráció. Persze ez majd idővel feljebb mehet. A Cosworth persze bejelentette hogy neki 20.000 felett forog. Hiszem ha látom. Szerintem csak blöffölnek, mert senki nem akar tőlük motort venni jövőre.
Mert olyan 175 cm-ig lehet álltalában ideális űléspoziciót kialakítani a chassis-ban.Felette gond van,egész egyszerüen nemigen van több rendelkezésre álló hely.Tehát a zsoké alkatok erős felsőtesttel és nyakkal előnyben!
Ez a Webber gyerek magasabb Buttonnál,megpróbálok utánnanézni mekkora is.....
Egy dologért szorítok nagyon:
A Williams kapjon jövőre Honda motorokat,és a mocikkal együtt kapják meg bő nyállal Szato barátunkat is!
Nekünk még Webber is jobb volna,bár a srác sajnos 180 cm-es.
2005. július 11. 16:15:23: megválaszolva DomE 0 által,
→ #746
en azert nem latom ugy, hogy sato a japan nep problemaja lenne. biztos van nala tehetsegesebb, de ahogy nalunk is a zsotikat ultettek az autoba, ott is valami hasonlo kaliberu sracrol lehet szo ez esetben....
Az LFS bajnoksagban van egy Norbi nevu srac, most o probalkozik a szamgepes versenyek utan az elo sorozatban kivancsi leszek o mit tud, engem porra alazott Szal Weber, es Makai utan ujra egy szamgepes, aki tud is vezetni
természetesen, ez így van, de én ha tartós a motor, márpedig most úgy tűnik az lett végre, a hibát továbbra is az aerodinamikában látom elsődlegesen. a gumik jól kopnak és a kormányt sem rángatják túl, higgadtnak tűnik az autó.
A motorok lehet hogy jók most is, de elenyésző a különbség közöttük. Ha jövőre a Honda összepattintana egy olyan mocit ami faszául veri az összes többit, akkor akár még Sato is esélyes lehet, mivel ha máshol nem is, de a célegyenesben letudhat egy-egy autót Utána pedig ugysem birják visszaelőzni a jelenlegi szabályoknak hála..
Egyébként én már réges régen fellőttem volna Satot a holdra, vicc ahogy küszködik..
Japánok maradjanak csak a kétkerekűeknél, abban jók, ne erőltessék a plusz két kereket
2005. július 11. 15:57:57: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #742
hat versenyezni mindig jobb, mint nezni!
Palik megint kitett magaert, ralfot, es trullit, ugy 5 percig felcserelte....aztan egyszeruen megint elojott a gyerekkori betegsege, hogy a fektavon olyan nagyon meg tudjak kozeliteni egymast az autok, aztan a kigyorsitaskor megis elmarad az elotte levotol....komolyan mondom beteg. Arrol mar ne is beszeljunk, hogy ez az idiota barom RTL klub a ponttablazatokat SOSEM mutatja, akkor nyomja a reklamot!!!! ELMEBETEGSEG! Es ez a vadbarom tarsasag kapta meg a foc vb kozvetitesi jogait?????? JEZUSOM! mi lesz ott? minden gol elott reklam??? meg ha filmet vetitenek nyóckór, akkor nem adjak eloben a meccset, hanem atrakjak hajnal 3 ra?
lehet, de a motorral most sincs problema....button melle kene egy jo kis pilota (mert ugye egyedul a budos eletbe ne fog osszeszedni soksok pontot - erre tok jo pelda a ferrari, egy versenyt nyert eddig, megis a 3. osszetettben, ugy hogy alig van elmaradva az elotte levoktol!!! Mert ok - majdnem - mindig szereznek pontot, nem sokan, de ketten vannak!), meg egy auto es akkor elso haromban benn lenne a BAR.
Én ezzel az alfasuddal versenyeztem a pécsi "forma egy"-ben és egy versenynap után másodpercek voltak az élmezőny tagjai között, volt olyan 5.5km-es futam ahol 0.28mp-en belűl volt az első három. A gumiválasztás itt is lényeges szempont, előzés nincs, de hát az F1-ben se igen. Eljutottam oda, hogy egy ilyen amatőr verseny sokkal érdekesebb számomra mint egy "profi F1" verseny.
Nézem hogy köröznek az autók, és próbálnak a kommentátorok okosakat mondani, általában el szoktam aludni a tv előtt. Érdekességek meg izgalmak vannak ugyan de azok nem konkrétan a versenyzéssel kapcsolatosak hanem a szabályokkal meg gyártokkal meg büntetésekkel...stb kapcsolatosak.
2005. július 11. 15:11:12: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #736
Hmm, azert a pilota is sokat szamit!!! Ez jol latszik szinte mindegyik csapatnal! Joval tobbet hoz ki egy jo pilota, mint egy lassabb pilota (vagy a versenytempoja rosszabb, vagy sokat hibazik, vagy szerencsetlenebb). Alonso, Rai, Sumi, Trulli, Button nem veletlenul jobbak a csapattarsaknal. Amugy egyedul kinek van 0 pontja? (zsótin kivul)
A kerdes igazabol az, hogy a meklaren tenyleg gyorsabb a ronoknal es csak Alonso tehetsegenek koszonhetik a jo szereplest, vagy a ket auto kozott alig van kulonbseg. Amugy a ferrari sz meg mindig az elso 3 istallo kozott van, es nem gyozom hangsulyozni, szerintem boven van eselyuk iden is az elso helyre.
Sztm jövőre tehet egy szép nagy lépést előre a BAR.
Jönnek ugye az új szabályok, 2.4-es V8-as mocik a főszerepben. A motorfejlesztők toltak egy mondatot ami igen érdekes. Vmi olyasmit mondtak, hogy ez a 2.4-es V8-as sokkal inkább hasonlit a MotoGP-ben használatos motorokra, mint az eddigi F1-es V10-es mocikra. Ha ez így van, akkor a Honda aki ugye a legjobb motorokat csinálja a MotoGP-ben, jókora előnyt fog élvezni jövőre.
A kasztni egy más kérdés
2005. július 11. 15:50:57: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #740 2005. július 11. 15:07:45: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #734
Mondjuk én kellően utállom a franciákat,de az a rönyó motor minden csak nem gyenge.
Felmerült itt alant,hogy elforgathatta az Alfonsó,mert úgyis motorcsere lesz........az igaz,de ez a moci már túl volt egy versenyen,és mégis eltolta neki 18500-ig,és nem esett szét az istennek sem!!!!
Tehát tartós is a fospép!
Szerintem is összességében kell nézni a kocsit,csak úgy szabad:
-aerodinamika,
-gépészet (motor+váltó)
-felfüggesztés
-gumi
-boxtaktika
+ nem árt egy jó pilóta sem!
Valahogy úgy tűnik nekem,hogy a felsoroltakból talán a pilóta személye a legkevésbé meghatározó manapság...
Nomost,amelyik csapat itt megtalálja a megfelelő harmóniát,az jó esélyel pályázhat a WB címre!
Jelenleg most a Honda biztos nem.
2005. július 11. 15:50:03: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #739 2005. július 11. 15:04:51: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #732
Igaza volt ePtOn -nak,ez a Sató egy komplett fasz!!!!
Íme a cikk:
Takuma Sato elismerte, hogy saját hibájából állt meg az autója a vasárnapi Brit Nagydíj felvezető körében.
"Az történt, hogy miközben a rajtrács felé menet a szokásos rajtprocedúrát végeztem, és a gumikat melegítettem, rossz gombot nyomtam meg a kormányon" - mondta a BAR-os Sato, aki végül egykörös hátránnyal, a boxutcából vágott neki a versenynek.
"Szeretnék a csapat minden tagjától bocsánatot kérni, akik felkészítették számomra az autót, és rengeteg időt fektettek a Brit Nagydíjra való felkészülésbe. Nem tudtam elérni azt az eredményt, amit kitűztünk, és amit elérhettem volna."
"A csapat remek munkájának köszönhetően azonban visszatérhettem a versenybe, és igyekeztem a legjobb tudásomat nyújtani, de olyan nagy volt a hátrányom, hogy ez volt a maximum, amit megtehettem."
Sato végül meg tudta előzni Tiago Monteiro Jordanjét és a két Minardit, de így is csak a 16. helyre futotta az erejéből, miután a versenyt egyedül ő teljesítette egyetlen tankolással.
a német szakik szerint még mindig az első a honda moci, aztán a bmw/ferrari/merci és csak utána a rönyó
nincs mese, piszkosul jó annak a szekérnek az aerodinamikája
ha itt nem képesek ügyesnek lenni, akkor nem lesz itt honda győzelem soha
hát lehet már nem gyengébb, pl tegnap néztem: alonso versenyben is kihuzatta 18500-ig míg button csak 18000-ig, mondjuk lehet csak azért mert alonso már szétküldhette mert köv. versenyen úgyis új mocival megy...nem tudom.
Na igen, es ha igy gondolkodnak, akkor kis segitseggel, de ismet a ferrari fog nyerni iden!
szeptemberben epp annyira fogjak majd megbuntetni a csapatokat, hogy a ferrari nyerjen, es talan meg suhamer is bajnok lesz. telleg, sumi fanok vajon mit mondanak, milyen indokuk van arra, hogy most ilyen pocsekul szerepel sumak? ha akkora bajnok, hogy nem az autojanak koszonhette az utobbi nehany bajnoksagot, akkor most miert nem vitezkedik? erthetetlen
Az Forma-1 első számú főnöke, Bernie Ecclestone nem esne kétségbe, ha az elszakadással fenyegetőző istállók valóban távoznának a sorozatból, és másik autós szériát hoznának létre. Max Mosley-t támogatja, és készen áll, hogy diktatórikus módszerekkel létrehozza az új F1-et, amely a Ferrari népszerűségére alapozna.
"Az embereket nem igazán érdekli, mit csinálnak a motorgyártók és a csapatok. A Ferrarira kíváncsiak, és a Ferrari az FIA bajnokságában lenne".
bazzeeeeee...
2005. július 11. 13:02:03: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #722 2005. július 11. 13:00:27: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #721
Az tényleg tuti,hogy a Hondának van a legállatabb hangja!
A merci,rönó mélyebb hangot produkál.Gondolom szerepet játszik itt a hengerátmérő-löket méret/viszony.Ezért szeretjük mi ennyire a mi kis gépeinket...
nemtom szoktátok-e skubizni az autok hangját,mikor a fedélzeti adja a képet? szerintem a honda forog a legszebb hangon.annak a legegésségesebb a hangja! lehet hogy az a baj? a rönoknak olyan fos a hangjuk mint állat. biztos hogy van a hondába kakao,de ez a BAR nem tudja uralni. ha jol tudom ezer paci. a mezőny legerösebb dongomotorja . de akkor mi a gixer? szatonál még csak értem!
van az a mondás is hogy semmi sem forog ugy mint egy honda. szerintem ez a f-1-ben is igy van!
üdv
2005. július 11. 11:39:38: megválaszolva tipcsi + által,
→ #717 2005. július 10. 23:15:38: megválaszolva Vinci + által,
→ #711
OK-nak igaza van, telleg ennyi van a BARban, sooot, talan meg eron felul is teljesitett. Csoda hogy a ferkakat lenyomta!
Jo ez az eredmeny, csak egyedul (mert sato pontot ugye nem szerez "sosem"), meg ilyen hatranybol mar lufasz. De legalabb kuzdenek!