Aláírásával mindenkit meglepett, mert addig ő volt a megállapodás legnagyobb ellenzője, a rivális szériát, a GPWC-t (Grand Prix World Championship) létrehozni kívánó F1-es motorgyártók szószólója. Néhány tollvonással átállt a másik oldalra, és kivonta magát a politikai belharcból is, amely a napokban érte el csúcspontját.
így azért már minden világos
egyik pillanatról a másikra hogy megzuhannak a nagy nevek.
egyszer fent, egyszer lent
én sem adnék nekik motort.
a bmw pont azért hagyja őket a csudába, mert túlságosan belepofáztak mindenbe és nem hagyták őket dolgozni.
akkor a honda miért álljon be egy szarkupacba dolgozni? elég a bar kupac így is........
hm...
azt tudtam hogy a kis kategóriákban is szó volt a 4 üteműre állásra, de azt nem hogy a háttérben így folynak a dolgok.
a hondát absz megértem, már ami az átállást illeti, pár éven belül minden motorjuk 4 ütemű injektoros lesz, és minden nagy motoruk abs-es etc, szóval a környezetvédelem és a biztonság nagyon elöl van a listán.
azt, hogy miért kell a 800-as motor, ezt nem tudom, csak gyanítom hogy van valami adu ászuk erre a lökettérfogatra. kaller úr mit gondol az eszmefuttatásomról?
Villanyszékes meg tuti hogy gurul jobbra-ballra, és megprobálja eladni a csapatát vmi jó nagy autógyárnak
Csak nehogy lemerüljön az akksija mielőtt sikerülne neki
2005. július 20. 12:40:08: megválaszolva Champ + által,
→ #798
Én nagyon remélem, hogy sokkal jobb motort csinál a Honda mint a Cosworth
Az egy dolog, hogy a Cosworth 21e-t forog maxon, de kíváncsi lennék hogy versenyen ezt mennyire kell leszabályozni, hogy kibirja a hétvégéket
Ezt tutira veszem, hogy kamu! Franko Willanyszekes csapatanak a kov. nehany evre vege van, mint a botnak, mivel mostantol nem gyari csapat! A BMW mar egy arva fillert nem szan rajuk, ez meg is latszik a teljesitmenyukon! Ugyhogy szerintem a kutya nem akar az ex-ubermens alakulattal szerzodni!
2005. július 20. 14:36:41: megválaszolva Type-R 0 által,
→ #800 2005. július 20. 10:43:48: megválaszolva Champ + által,
→ #797
Hella all,
Type-R-nek a teljes sztori. Szóval a 125 és 250 ccm-ben le akarták cserélni a kétütemű motorokat négyüteműekre. Ez persze nem tetszett a csapatokank. Sok olyan gyártó van, főleg az Olaszok, akiknek nincs is néhyütemű gépük ebben a kategóriában, rgo nincs is tapasztalatuk a motorok terén. Összefogtak, és azt akarták maradjon a kétütemű. A Honda az egyik legnagyobb gyártó, aki a MotoGP-ben gyakorlatilag a Ferrari szerepében tetszeleg, azt mondta, csak akkor járul hozzá a kétüteműeket támogató csapatok kolaiciójához, ha az évek óta rebesgetett, de mindig halogatott 1000 ccm es MotoGP lefogy 800 ccm-re. Hát ezt meg persze elfogadták a csapatok ezzel a feltétellel. Úgy hogy 2007-től 800 ccm a MotoGP, és kisebb kategóriában marad a kétütemű.
Sztori a by Kaller (a lakótársam)
elsődlegesen az f1total.com-ot olvasom, magyar oldalakat ha lehet kerülöm, egyrészt sehova nincsen kontaktjuk csak fordítgatnak, azt is fényévekkel később, másrészt sokszor hülyeséget is írnak.
Jah ez telleg ilyen barom, erre en is kiakadtam most Beultetnem ezt a faszt, es raeroszakolnam arra, hogy fekezzen jobb labbal! Vagy egy gokartban fekezzen jobb labbal!
húha jól hangzik.... erre a brno-i dologra térjünk szerintem majd mailben vissza, ha tényleg beférek, érdekelne!! most néztem motogp oldalon, augusztus 28-án lesz, még lehet hogy időben is passzolna
bevallom, ha nem lenne honda motorok között, valszeg akkor is motor buzi lennék, az csak hab a tortán hogy itt is van a hőn imádott márka
Én most kezdek rákapni. Persze ott is csak Honda. Az albérlőm a srác akit említettem, az nagyon nagy motoros. Évek óta minden futamot megnéz. By the way, nem akasz kijönni Brnoba a futamra, megyünk Talmácsinak szurkolni. Asszem van még egy hely a kocsiban!
Azt olvastam a Honda nyomására. Ha jól emlékszem hasonló agreement volt mint most az F1-ben. Valamihez a Honda hozzájárult, amit a többi csapat kért, és cserében ők kérték a 800ccm mocikat. Megkérdezem a haverom pontosan mi si volt az egyesség, ő nagy MotoGP buzi ha érdekel.
Paliknak a kuplungtémát már alapból észre sem veszem... elsütötte már párszor, hogy azért világít egyszerre a a gáz és a fék lámpa, mert olyankor a kuplungos lábával lép át a fékre.. a "legjobb pilóták így csinálják"
De hogy még a fordulatszámokról sincsen fogalma..
2005. július 13. 08:46:22: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #774
Palik aranyköpése Fizimiska motorleállásával kapcsolatban:
"-Az 1es fokozat táblára fel kellett volna a motort 6-7000-re pörgetnie, majd leugrani a kuplungról"
lol!
idiot
2005. július 12. 10:40:50: megválaszolva Champ + által,
→ #766
punciszaju jo pilota ez teny, csak azt a sok serleget inkabb a ferrarinak adnam, dehat ez a motorsport, manselltol es piquet-tol is elvennem azt a par unalmas gyozelmet, amikor gyakorlatilag ketten bohockodtak....es talan a 3.-at is lekoroztek...
azt nem értem ha a ferrári ,és a fiát anyagi gondokkal küzd,mié nem ad mondjuk sumák a költségvetésbe 50milliot?csak amig kilábalnak ebböl a szarbol. ha annyira odavannak maguktol? a punciszáju annyira nem gavallér? vagy ez nem ilyen eccerü? gyanittom nem kéne utána hivatalba menni dolgozni,busszal,és egy a levél-egy a párna bohockodnia!!! azt azé látom hogy a tojcinak sikerült a béka segge alól egyedül feljönnie oda,ahol tavaly a honda tartott!!!!igaz csak 1 évig. én is attoll rettegeg,hogy a végén még véletlenül ugy alakul,hogy a fiatosok megint gpwc-gyözelmet szereznek!!! naaztnemszeretném!!!! érdekes hogy akivel beszéltem a f-1-röl,mindenki utálta punciszájut! csak az drukkol neki aki csak azt látja hogy hu de gyors az a piros auto,az ott sumáher?
2005. július 11. 19:46:01: megválaszolva ePtOn 0 által,
→ #764
gyári hondát akarok látni a f-1-ben,vagy az uj sorozatba!!!!!
vagy williemset!!!
multkor itt irta valaki,hogy a honda a nyolvanas évek-ben nem nagyon jeleskedett!
én azé ezt megvétoznám!!
megvan valakinek a halál árnyékában cimü könyv? a f-1-ről? 83-as kiadás.
nekem megvan.vannak benne érdekes dolgok! főleg a ferrári visszaeséséröl!!