ez az ábra csak a japán piacra történő gyártást/kiszállítást mutatja...a rendelések leállításig leadott rendelésekre vonatkozóan...
áprilisban állították le a japán rendelés felvételt, azért van ott egy "szakadás"...
most hivatalosan továbbra sem lehet rendelni japánban...
(függetlenül, hogy pl. az eu-ban lehet rendelést felvenni rá...)
az ellátási lánc, covid és félvezető hiány miatt...
a piros vonal a kumulált mennyiséget jelenti...
Hellfire ismét alkotott és nagy köszönet neki!
Ugyan nem sikerült kerek évfordulóra kihozni, de az első Civic-em pont 16 éve fotózta. Az is kék volt és ez is.
Mert a Honda a legolcsóbb anyagból kéri ezeket az elemeket. és eddig bírják.
Tök mindegy ki a gyártó...ha szar minőséget kér a Honda akkor azt kapja olcsón.
Ez kb. olyan betegség lehet ezeknél mint az EP-knél (1-2-3, tökmindegy melyik) volt a tükröknél lévő műanyag "háromszög" elem. Azokat is ótvar módon kiszívta a nap. Legtöbben, már akiket érdekelt, fényeztették idővel.
Itt a 17-ben jobban figyelek és szoktam köszönni mindenkinek, azután vagy visszaköszön, vagy nem. Kerületen kívül, meg ha pont úgy találkozunk, akkor villogok, integetek.
Most így hogy mondod, tényleg elnyomhatta a fényszóró az indexet.
Köszi a gép nevében, a kék tényleg nagyon bejövős szín. A segge az valóban hagy kivetnivalót ezzel egyetértünk, de tény és való keveset megyek magam mögött, így elvonatkoztatok tőle Ja meg a vasalódeszka kompenzál.
Azt eskü nem láttam, pedig ugye nézegettem hátra, de nem egyfolytában, (bölcsebb előre többet nézni vezetés közben ) meg azok a LED lámpák igencsak hangsúlyosak, főleg egy alacsonyabb autóból, mint a kis 6gen, így azok fénye szerintem elnyomhatta az indexeket.
De a lényeg, hogy fasza a gép és a kék ez egyik szín, aminél valahogy meg tudom bocsátani azt a segget és hátsó lámpákat is. (meg az SE sárgája, annál ugyanez )
De ez csak az én nyomorom , simán lesz*pnám magam, ha lenne egy FK8-am, szóval még számomra is irreleváns lényegében.
(hazafelé jöttem a 17. kerben, (Keresztúri út) amikor megjelent mögöttem a Kékség , aztán mielőtt ő balra, én meg tovább egyenesen, (Pesti út) küldtem neki egy Csá-t meg egy -ot )
Volt már itt fent a verdáról kép, de most meg nem mondom kié pontosan^^
Compared to the Integra Type S and the new Civic Type R, it seems that there is no front chamber, the exhaust valve control is different, and it becomes "always open" depending on the mode...
Ez más gyártóknál is így van sajnos, és nem a VW vagy Opel szintűre gondolok . Audinál nemrég futottam bele egy hátsó lökhárító problémába. Többször kellett újrakezdeni mert annyira elütött a kocsi színétől, hogy nem voltam hajlandó átvenni.
Szerintem azért, mert nem ők fényeznek. (vagy ha mégis, akkor tényleg össze-vissza)
De amikor az újonnan kihozott EP1 Civic-re 2001-ben megrendeltük a hátsó szárnyat, akkor a Szallerbeck elmondása szerint az fényezetlenül érkezett és nálunk lett valahol lefényezve, (akkor még nem volt hátul fényező/karosszéria műhelyük) utána került az autóra csak.
(Feketénél persze nem annyira feltűnő vagy számított, de egy CW igencsak kényes szín...)
Össze-vissza fényeznek Hondánál...
Ha ma rendelsz gyári lököst vagy bármilyen gyárilag NH0 színre fújt műanyag elemet, mind más fajta fehér lesz...és mind NH0...