HONDA fórum
2024. szeptember 28. szombat, 03:02,  Vencel, Tarkány Legújabb regisztráltunk: aram80 0 



Téma neve:

Nyitotta: Boozilla + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 861 | 860 | 859 | 858 | 857 | 856 | 855 | 854 | 853 | 852 | 851 | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | vége >> 

Téma információk
Online F1

kers leirás angolul
kers magyarul
#42848 integra_type_r 0  2023. április 28. 18:34:55    ‹›  0 | rejt


#42847 Kázmér +  2023. április 27. 13:32:31    ‹›  0 | rejt
Csak megoldották az AlphaTaurinál a vezércserét, nyugdíjba megy év végén Tost.




#42846 integra_type_r 0  2023. április 26. 20:35:52    ‹›  0 | rejt

F1 is targeting 30 races by the 2030 F1 season...
Spain would have 2 races and and Madrid would be one of them...
There will be a Grand Prix in New York and on the US West Coast...
USA could have 5 races if everything goes well...



#42845 Kázmér +  2023. április 25. 12:23:03    ‹›  0 | rejt
Aston Martin+Honda?





#42844 integra_type_r 0  2023. április 21. 21:33:30    ‹›  0 | rejt

THE F1 ENGINE MAVERICK WHO SAVED HONDA (AT LEAST) THREE TIMES...


#42843 integra_type_r 0  2023. április 15. 19:08:06 re: #42684 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt


#42842 [TypeV] +  2023. április 14. 09:49:59 re: #42841 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Kezei szabadok.

#42841 JohnyFirpo +  2023. április 14. 02:15:16 re: #42838 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Makkos cipős díszbuzi. Ebben hogy tud felmászni a banánfára, lövésem sincs. [SMIL:/szetvert.gif]
2023. április 14. 09:49:59: megválaszolva [TypeV] +  által, → #42842 

#42840 integra_type_r 0  2023. április 13. 19:05:07    ‹›  +5 | rejt

MAGYAR CUKRÁSZLÁNY SÜTEMÉNYEIÉRT RAJONG A FORMA–1 – INTERJÚ URBANICS RÉKÁVAL



#42839 KawaBazsy 0  2023. április 11. 17:46:48 re: #42838 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Irígykedsz, mi? [SMIL:/szetvert.gif]

#42838 Yakumo +  2023. április 11. 17:28:01 re: #42837 (rooby + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
A ruha még csak-csak, bár egyértelmű pávabajnok az is, na de a lábán...... az a...... valami. Hát az.... nem is tudom mi. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2023. április 14. 02:15:16: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #42841 
2023. április 11. 17:46:48: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42839 

#42837 rooby +  2023. április 11. 10:42:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sheldon Cooper után szabadon:
Doppler effektus, ahogy egy RedBull elhúz mellette.



Szakertők láthatják még a DRS nyitási pontot is ... :D
2023. április 11. 17:28:01: megválaszolva Yakumo +  által, → #42838 


2023. április 11. 10:46: Szerkesztve rooby +  által, megtekintés

#42836 integra_type_r 0  2023. április 10. 17:44:51    ‹›  +1 | rejt


#42835 integra_type_r 0  2023. április 9. 10:09:32    ‹›  +3 | rejt

The RedBull has unmatched aerodynamic efficiency and stability...

There's been talking about RB10 using 'active' suspensions: this is not true, yet their 'secret' lies in their 'anti-dive' design...
Under braking, a load transfer happens from the rear tyres to the vehicle's front tyres...
The tyres' longitudinal force slows the vehicle down, but as the Centre of Mass is higher than the ground, it tends to make the vehicle 'flip'
This produces a 'pitch angle'...
This is not as extreme in racecars as in MotoGP: cars have a longer wheelbase and lower Centre of Mass, so the rear tyres remain in contact with the ground (hopefully!)

Still, the load transfer (deltaFinertia) makes the front suspension compress and the rear one extend.
When braking, the change in pitch shifts the application point of the downforce forwards: the front wing gets closer to the ground, producing more downforce; the floor/diffuser lifts, potentially reducing its downforce...As a consequence, the car might become unstable under braking...
Once braking stops and the driver is entering the corner, the 'static' pitch angle ripristinates...
The car's rear tyres are again pushed more towards the ground than the front ones, causing understeer and slow turn-in! The exact opposite of what we want...

Here RedBull's 'extreme' anti-dive comes into play:
The inclination of the wishbones of the front suspension is peculiar, as their extension intersects just below the centre of mass...
This way, only a part of the load transfer produces pitch! The car remains 'flat' under braking...

As the ground height doesn't change as much as other cars, the team can run the car closer to the ground, producing more downforce
Under braking, the car behaves similarly to a car with stiff suspensions... but as the springs are softer, it doesn't hop on uneven ground!

The big question: did the other teams know about 'anti-dive'? And if so, then why didn't they design it that way?
-An anti-dive geometry transmits higher forces onto the suspension components: therefore, these must be thicker and heavier...
-A driver expects the car to 'dive' proportionally to the braking intensity. If this doesn't happen, driver feedback is reduced...



#42834 integra_type_r 0  2023. április 8. 21:17:58    ‹›  +1 | rejt


#42833 Kázmér +  2023. április 5. 21:07:59 re: #42832 (rooby + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Mekkora hülye már ez.... [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

#42832 rooby +  2023. április 5. 16:25:20    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

2023. április 5. 21:07:59: megválaszolva Kázmér +  által, → #42833 

#42831 Koffein4live +  2023. április 5. 12:36:08 re: #42828 (rooby + )  ←  ‹›  +1 | rejt
#Justice4Massa [SMIL:/okoska.gif]

#42830 speter 0  2023. április 5. 07:15:07 re: #42829 (Mykee + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Elvitathatatlan, hogy az az év Massáé volt szerintem.

#42829 Mykee +  2023. április 5. 00:01:21 re: #42828 (rooby + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hát reméljük igen.
2023. április 5. 07:15:07: megválaszolva speter 0  által, → #42830 

#42828 rooby +  2023. április 4. 20:07:11    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vajon sikerül megszereznie az első VB-jét?


2023. április 5. 12:36:08: megválaszolva Koffein4live +  által, → #42831 
2023. április 5. 00:01:21: megválaszolva Mykee +  által, → #42829 

#42827 Kázmér +  2023. április 4. 16:31:30 re: #42823 (Ubike 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
És ugyanúgy delfinezik is mint a merci tavaly. [SMIL:/smile2.gif]

#42826 Kázmér +  2023. április 4. 16:30:13 re: #42820 (Tonx + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Ha másképp indulnak, akkor meg mások ágálnak ellene. Ha úgy indultak volna, h nem ütköznek, akkor meg más dolgon akad fennt valaki. Láttad, van aki azt sem értette, h miért kellett piros zászló. A másik meg azt mondta, h ez elkerülhetetlen volt, mert sok volt a szemét. Mindig lesz akinek nem tetszik valami.
Nekem meg az nem tetszik, h Ham rendszeresen eljátssza (főleg ha Max van elöl), h nagyon messze lemarad, és nagy űrt hagy az előtte haladókhoz képest. Tavaly rengetegszer csinálta, egy mocsok szemét alak. Sztem egyértelműen azért csinálja, mert a rajtrács elején tovább kell várakozni mindig, mert fel kell zárkózzon a sor vége teljesen, így ott tovább hülnek a gumik. Így az elölről induló RB gumijai tovább hülnek, mint ha korrektül menne mindenki. Ez rengeteget tud jelenteni rajtoláskor.
Állórajtnál nem kell tartani a 10 autós távolságot (nem értem, h miért), és ezzel rendesen vissza is él.
Letojnám a játszmáit, ha a sok Ham fanatikustól nem azt hallanánk állandóan, h lajoska mekkora szent ember...... [SMIL:/smile9.gif]

#42825 integra_type_r 0  2023. április 4. 15:51:58    ‹›  +2 | rejt


#42824 integra_type_r 0  2023. április 4. 13:21:06    ‹›  0 | rejt

Race - Summary #AustralianGP #AusGP

Race with most red flags in the F1 history! (x3)
Race paces defined by the tyre strategy and overtake difficulty
RUS with reliability issues in a MER in good shape
Solid race pace from SAI with the HARD
Unreachable VER and PER with his comeback after the Q problem.
ALO close to HAM during the whole race without a single overtaking change.
AM maximising points finishing in P3 and P4.
Good race pace for the ALP.
Double points for MCL, they needed it!
One stop strategy race. Most of the teams took advantage of the first red flag to put the HARD to the end (except SAI and RUS)
Two consecutive pit stops for PER during the first SC to switch from H to M to H to the end of the race and not stopping again.
Race pace defined by the tyre management (early pit stop) and overtake time threshold.
VER in the Red Bull was faster than anyone else (and managing tyres). 4 teams in similar pace (MER, AM, FER, ALP)
Race very influenced by the accidents and stewards decisions.
5s penalty for SAI finishing in P12 después de after crossing the finish line in P4.
GAS was not penalised after the collision with his team mater.
Race incident between LEC and STR in T3 in the first lap.



#42823 Ubike 0  2023. április 3. 13:46:37    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Russel kiállásakor ez ugrott be:
https://youtu.be/oVoS89Nt0fw?t=112
Full ilyen volt a hátulja. Fekete autó, fekete ruha. Épp csak nem üldözött bűnözőket. :)
2023. április 4. 16:31:30: megválaszolva Kázmér +  által, → #42827 

#42822 integra_type_r 0  2023. április 2. 20:48:51    ‹›  0 | rejt


#42821 Koffein4live +  2023. április 2. 19:02:05 re: #42820 (Tonx + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Izgalmat akartak, ha első körben eltudtak menni baleset nélkül, akkor az 56. körben is eltudnak menni, de nem bírtak magukkal [SMIL:/szetvert.gif]
Charlie Whiting ezt nem álló rajtból oldotta volna meg, de hát ezek az újak kritikán aluliak [SMIL:/smile8.gif]

#42820 Tonx +  2023. április 2. 18:35:53 re: #42819 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mondjuk nem értem miért kellett még az 56. körben erőltetni az újra kezdést. Mit vártak tőle hogy még 2 kört mennek és akkor vége? Szinte biztos voltam benne hogy nem tudnak ütközés nélkül végigmenni és szerintem ezt ők is tudták de így legalább egy csapat nullázott és lett két roncsuk.
2023. április 4. 16:30:13: megválaszolva Kázmér +  által, → #42826 
2023. április 2. 19:02:05: megválaszolva Koffein4live +  által, → #42821 

#42819 Kázmér +  2023. április 2. 15:37:35    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Már meg is óvta a Haas a végeredményt, de el is utasították.

https://www.vezess.hu/forma-1/2023/04/02/f1-megovtak-az-auszt
ral-nagydij-eredmenyet/



Pont amit a múltkor mondtam, h mindig lesznek új helyzetek, és jöhet megint egy szabálypontosítás, újraértelmezés.
Volt katyvasz rendesen.... [SMIL:/smile2.gif]

2023. április 2. 18:35:53: megválaszolva Tonx +  által, → #42820 

#42818 Kázmér +  2023. április 1. 20:18:04 re: #42817 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Magyarul a kép egyértelműsíti, h Ham már megint faszságokat beszélt, és nem csak az ő autójuk koncepciója ez az üléspozícíó.Ha csak levegőt vesz, már akkor is hazudik. Mint a múlt heti, h a merci soha nem volt ennyivel gyorsabb, mint a RB. [SMIL:/smile9.gif]

#42817 integra_type_r 0  2023. április 1. 19:51:20    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

MERCEDES SEAT POSITION A BIG PART OF HAMILTON’S STRUGGLES


2023. április 1. 20:18:04: megválaszolva Kázmér +  által, → #42818 

#42816 integra_type_r 0  2023. április 1. 19:48:14    ‹›  +1 | rejt

HOW did each car produce its performance?

-This time Alpine had the lowest drag
-RB added downforce... but remained very efficient
-Merc, Ferr and McL were balanced bewteen cornering and straight line speed
-Aston was a brick with great cornering
-Alfa was bad all around



#42815 integra_type_r 0  2023. április 1. 19:32:48    ‹›  +3 | rejt

More chord and camber on the flaps of the
@redbullracing #RB19 at the #AusGP, in order to increase the load on the front wing. The winglet of the endplate was also revised.



#42814 integra_type_r 0  2023. április 1. 06:46:57    ‹›  +3 | rejt

Ayrton Senna’s Honda V12 powered McLaren MP4 spits flames on downshift during the 1992 Formula 1 Grand Prix season...





2023. április 1. 06:49: Szerkesztve integra_type_r 0  által, megtekintés

#42813 MN6gen +  2023. március 31. 22:37:05 re: #42811 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hát ez gggggooooolllll [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]


#42812 skillet +  2023. március 31. 22:24:12 re: #42810 (MN6gen + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ezt a formát, basszus... Nem hiszem el. Hatalmas arc. :)

#42811 Kázmér +  2023. március 31. 21:05:46 re: #42810 (MN6gen + )  ←  ‹›   →  ↑  +5 | rejt
Vannak még Hamilton drukkerek? [SMIL:/smile3.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2023. március 31. 22:37:05: megválaszolva MN6gen +  által, → #42813 

#42810 MN6gen +  2023. március 31. 20:49:55    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Alonso továbbra sem lesz Hamilton drukkerek kedvence [SMIL:/smile2.gif]
2023. március 31. 22:24:12: megválaszolva skillet +  által, → #42812 
2023. március 31. 21:05:46: megválaszolva Kázmér +  által, → #42811 


2023. március 31. 21:06: Szerkesztve grego +  által, megtekintés
2023. március 31. 20:50: Szerkesztve MN6gen +  által, megtekintés

#42809 Dontwalk +  2023. március 30. 16:43:11 re: #42807 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt


#42808 integra_type_r 0  2023. március 30. 16:06:37    ‹›  +1 | rejt

Fantastic image of the detail around the leading edge of the floor, chassis and sidepod interface. RB clearly has done a lot of work in this area, which is more complex than anyone else. The stability of the sidepod undercut vortex is likely dependent on this....



#42807 integra_type_r 0  2023. március 30. 16:04:51 re: #42806 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt

Ayrton Senna Monaco 1984 Toleman...


2023. március 30. 16:43:11: megválaszolva Dontwalk +  által, → #42809 

#42806 Dontwalk +  2023. március 30. 15:39:24 re: #42800 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt

2023. március 30. 16:04:51: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #42807 

#42805 danithebig +  2023. március 30. 09:43:17 re: #42804 ([TypeV] + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Nekem amúgy furcsa, hogy Rus így nyíltan kóstolgatja (már nem először) Ham-t. Mégse olyan nagy a csapategység, vagy csak nem akarja hagyni, hogy elnyomott Ham csicskának tűnjön.

#42804 [TypeV] +  2023. március 30. 09:40:05 re: #42803 (danithebig + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Luíz megint tátott szájjal rohant a faszerdőbe. :D :D :D

Russell általában a rosszabb beállítást választja szerinte.

Mégis lerendezi rendszeresen Luííízt, még a rosszabb beállítással is.
2023. március 30. 09:43:17: megválaszolva danithebig +  által, → #42805 

#42803 danithebig +  2023. március 30. 09:09:21    ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Megy azért a böködés rendesen :D
2023. március 30. 09:40:05: megválaszolva [TypeV] +  által, → #42804 

#42802 integra_type_r 0  2023. március 29. 19:33:40    ‹›  0 | rejt


#42801 integra_type_r 0  2023. március 29. 16:53:06    ‹›  +2 | rejt

Ayrton Senna Signed Helmet Visor 1991 Final Championship Autographed 1:1 AS-02474
US $39,500
(kb. 13,8 millió Ft)

Ayrton Senna Signed Helmet Visor 1991 Final Championship Year Tribute Autographed Full Scale 1:1 AS-02474
This high end display F1 helmet was signed by Ayrton Senna in 1991.

SIGNED by Ayrton Senna
VERY RARE: Final Championship Year 1991
"91" inscription by Ayrton Senna
Autographed visor mounted a PROMO collector helmet
McLaren tribute helmet
Green inside
Honda visor
1:1 Full scale
COA by ASA (Armori Steele Authentics)
Tamper proof hologram
DISPLAY Replica helmet: CANNOT BE WORN TO RACE AT ANY TIME



#42800 integra_type_r 0  2023. március 26. 11:17:16 re: #42799 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +8 | rejt

Ayrton Senna 1991 Monaco Grand Prix...


2023. március 30. 15:39:24: megválaszolva Dontwalk +  által, → #42806 

#42799 Dontwalk +  2023. március 26. 08:24:13    ‹›   →  ↑  +4 | rejt

Gilles Villeneuve | Ferrari 312T5 | 1980 Dutch GP at Zandvoort.
2023. március 26. 11:17:16: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #42800 

 << eleje | 861 | 860 | 859 | 858 | 857 | 856 | 855 | 854 | 853 | 852 | 851 | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 1.07, 0.58, 0.5
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.114 mp, 10 query