Ja de ezek egy ház árából készülhettek.
Amúgy budget NSX/Lotus egy Toyota Mr2 (3gen) de nem a gyári 140lovas hig fos 1zz motorral hanem a celica Ts 2zz motorjával. Ha felbukkan 1-1 néha akkor olyan 8-10e euro körül meg lehet kaparintani. Nekem ha most nem sok pénzért kellene egy élmény gép akkor tuti azt vennék....ha "picivel" több akkor egy Lotus elise vagy Opel speedster.
Bulldog kollégának a napokban volt egy igen f*sza találkozása az alant látható NSX-szel, amit nagy szerencséjére meg is tudott örökíteni úgy rendesen, mert a tulaj együttműködő volt ez ügyben.
(Egy nagy KÖSZ neki innen tőlem is ezért! )
Ja, Bulldog kolléga nem szeret képet linkelni, ezért kért meg engem. Telefonban is beszéltünk, így az autó keret-sztoriját is megtudhattam, de ezt majd inkább tőle (Faggassátok csak ezerrel )
Az én rövid véleményem az, hogy gusztustalanul szép az állapota és 55.000 km van benne. Több nem is nagyon kell szerintem.
Képek:
Plusz egy kis rövid videó a gépezet beindításáról. Nem tudom a freemail hogyan és meddig tárolja, úgyhogy mentsétek ezerrel.
Most nagyon trendi lett a K az nsx-ben de én nem áldoznám fel a jó öreg szívó v6-ot a súly oltárán. kíváncsi lennék amúgy mennyivel könnyebb a K mint a C.