A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Az elején engem is zavart, hogy nincs benne, de rájöttem, hogy a városban nem is kell. Amúgy meg nagyon praktikus a tároló rekesz a térelválasztókkal, szóval egy csomó biszbasz belefér, ha azt akarod
Honda E napi tipp...
(a 12V-os akksi nagyon gyorsan le tud merülni...és az autó csak bizonyos feltételek esetén tölti...)
"When I saw the Honda e at the Zurich Motor Show for the first time, they also had issues with the 12V battery despite the car was connected to a wallbox. The car was a people magnet and you had to cue to sit in it, of course people played around with the aquarium etc. After a couple of hours the car was dead, they called Honda Japan and have been told to buckle on the seatbelt even if no one is sitting in the car. After 20 mins, the 12V battery went back to life, so maybe this trick is still valid."
ez egy városi (elővárosi) kisautó, nem is akart (és tud) más lenni...
azok közül viszont talán az egyik legjobb, leg stílusosabb, a legkülönlegesebb és olyan ami ad azért némi vezetési élményt...
ha valaki mást akar belelátni, az azt kell mondjam csalódni fog...
nem első autó, nem családi autó, nem 4 személyes (max alkalmanként, vagy gyerekeknek), valóban apró csomagtérrel, és télen a wltp hatótáv kb. 60%-val...
aki nem tudja a cégnél vagy otthon tölteni annak tömény szívás lesz az élete...
szóval csak egy nagyon jól körülhatárolt felhasználói igényekhez passzol alapvetően ez a típusú elektromos autózás ebben az árszegmensben...
ha ez nincs fedésben az igényekkel, nem fog működni...
Hát igen ez az egyik hátránya ennek az autónak. A lassú töltés ha siet az ember. A másik meg a csomagtartó szinte teljes hiánya, plusz könyöklő és az ára.
nem tudom, nem használtam még...
a cégnél saját töltőm van, így "kint" soha nem töltöttem még...(baromi lassú is lenne...max ccs-en fogok ha kell...)
így a nap végén mindig 100%-on vagyok...
Megnéztük Bükön a volt kollegámnál, neki már nem volt. Másnap hívtam Szolnokot és akkor már nekik sem volt, mert előtte adták el az utolsót Gregó is ott volt épp. Most talán januárra tudnának hozni, vagy még később de már jóval drágábban. Ettől függetlenül még nem adtam fel hogy legyen, de lehet hogy egy ideig más lesz aztán majd utána veszek ilyent.
Ne balfaszkodj már. Mindenki mondja itt állandóan, h ha tényleg autót akarsz venni, akkor hívd Szolnokot, és lesz.Ne várd meg, h mindent elvigyenek előled....
7000ft kaparós sorsjegyből nyertünk 44000-et Nekem abból csak 2000/2000 a hasznom a többi apámé.öregnek szerencséje van.Ráadásul múltkor is nyert hasonló arányban.
Ólom pozitív
Kollégám jön,hogy "te nem vagy szabin?!de jó,meg kellene hegeszteni ezt a tengelyt!
Aki javított már törött tengelyt,az tudja,hogy központba hozni nem egszerű,meg ferde is lesz...
Mondom neki,jó,csinálok esztergán egy mindkét oldalt össze fogó betétet,oldalt kifúrrva ahol meg lehet hegeszteni,mert akkor központos lesz és utána... Mára kell,most kell megcsinálni!
jaaa...hát az cigány munka lesz.
De megcsiszoltam, meghegesztettem, még meleg volt kalapáltam rá ahol láttam, hogy sok. Pár tized lehetett benne végül és sikerült eltalálni a középpontot is!
A "szemre" és a körülményekhez képest nagyon jó lett.Főleg,hogy másnap mikor jött,ilyet szól a srác "apám azt mondta ez újkorában is görbe volt,most meg egyenes"!Így már érthető,hogy miért tört el...
Egy hét szabi ,konkrét terv nincs,a jazzt kell dinitrollal megfújni alul telibe.
a 300km sztem nem elérhető, advance-nál biztos nem...(de ki fogom próbálni...ami reálisabb nyáron városban klíma nélkül talán-talán egy 220-250km max elméleti hatótáv...)
ehhez min 10-11kwh/100km-es fogyasztás kellene 0%-ig...még bruttó 32kwh akkura számítva is...(ha marad 2-3kwh tartaléknak, ezzel tudnak játszani a gyártók, a honda ebben nagyon konzervatív akku kímélés miatt, majd 30+km a tartalék benne...)
ugye valójában a hivatalos nettó 28,5kwh...
ettől függetlenül lehet szoftverben eltérés, mint ahogy a hagyományos belsőégésüknél is van...attól függően melyik piacra gyártják...
A japán km rövidebb mint az EU.
Amúgy ez azért elég nagy lábon lövés lenne, ha tényleg le lenne butítva az EU piacra. Az egyik legnagyobb baja a hatótáv...