Szia! Ok, peace! A piros lesz az első, ami már a célegyenesben van. A fekete kb. szeptember végére fog elkészülni. Azért tényleg vannak szivatós részek a felújítás során.
Szia! Sokan jelezték, hogy ne írjak vissza ezen a fórumon, de mégis megteszem. Az első 2. gen. CRX-em két hét múlva elkészül majdnem gyári állapotúra. Egyébként a másik CRX-em fogja kapni érdekesség kedvéért (mivel kettő van, elnézést több, de itt nem kívánok vitát nyitni) a speciális gyári extra alkatrészeket (mint a Pole Assistot, kartámaszt, stb.). Hogy itt miért nem írok és csak "leselkedek", az az ilyen hozzászólások miatt van. Szerencsére tudtam menteni CRX-eket és jó gazdához kerültek (hozzám) és a jövőben még lehet, hogy többet is fogok menteni, ha tudok, de legalább én mentettem és vigyázok rájuk és nem fogom eladni őket. Szóval a segítségedet megköszönöm, de pont az ilyenek segítsége nem kell, mert vannak olyan CRX-esek (elég sokan, és nem tudom hogy neked van-e CRX-ed egyáltalán, hiszen ezen fórumba írtál be, de végül is mindegy), akik segítik a munkámat, segítenek mindenben és ezúton is köszönöm nekik. Lassan az emberek ilyenné válnak, mint a hozzászólásod és ez szomorú a számomra. Nyilván nem fogok a válaszodra majd reagálni, inkább "leselkedek" a jövőben is. Üdvözlettel, Laci
Hát a generátornak nem sok köze van a szikrához, najó az csinálja az áramot de ha szar attól még van szikra. Lehet ecu is, vagy nincs meg a 12V a trafóhoz.
Ha nem a főrelé - azaz van 12V, én először a gyújtás elektronikára vagy a tarfóra gyanakodnék. Mindkettő képes egyik pillanatról a másikra tönkre menni.
A rotoron és az elosztón jól/rosszul, de átvergődik a "delej" akkor is ha rossz állapotban van. Ott már nagyon nagy a feszültség, sőt - elméleti szinten - addig nő, míg át nem húz.
Ha egyáltalán nincs szikra, akkor az vagy nem is keletkezik, pl. a trafó vagy az elektronika hibájából, vagy rossz helyen húz ívet, elkerüli az elosztót, vagy a gyertyákat.
2018. július 2. 16:59:17: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #75182
Üdv Srácok!
Szeretném felújítani a hátsó futóművet,de sehol sem találok hátsó-alsó lengőkart.Csak felsőt.Van valakinek ötlete hol tudnám beszerezni?
Másik kérdés,felsőnek Febi Bilstein-t néztem,valakinek van tapasztalata a minőségével kapcsolatban?
Köszi!!!
Jah,Del Sol B16A2 a jószág.
2018. május 1. 19:06: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Üdv Mindenkinek!
Tegnap friss műszakisok lettünk!
Köszi mindenkinek az infókért a futómű felújítás témában. Elég kevés minden maradt érintetlenül a feltehetően 91'-ben még a gyárban beletett dolgokból eddig bírta
Pár infó:
Valóban a lentebb linkelt hátsó nagy szilent megfelel a CRX-ének.
A KYB Ultra SR, mivel pontosan nem kaptam méretre választ, kértem mellé KYB Excel G-ket is és összehasonlítottam, összemértem őket. A különbség, 1,1,5 cm-rel rövidebb az SR szára. Amúgy egyformák, csináltam pár (telefonos) képet mérő szalaggal megspékelve akit érdekel megmutatom. Gyári rugókkal lett összerakva (irdatlan magas lett szegényem.... ) részben a műszaki, meg hátha most komfortosabb lesz kicsit. Hát nem. Gyári rugókkal is sztem elég kemény, bár nagyon nem teszteltem nem sokat mentem vele azóta.
Elég érdekes a Honda alkatrész árazása. A hátsó nagy szilent is ugyanannyiba került mint a hátsó stab rúd tartó kicsi szilentje (Ami amúgy meg is maradt mert a prés sem bírt vele) ha épp valakinek kéne szóljon )
Hoppa, most vettem eszre, hogy leirtam ketszer ugyanazt. Alkatresz csak akkor lesz baj, ha osszetorod. Egy lokharito-sarvedo kombot erdekesebb beszerezni, mint egy Civic eseteben. De azert bontokban szokott az is lenni, nem kell ettol tartani. nonfl es fl kozott olyan sok kulonbseg igazabol nem volt. Amit nem emlitettem meg meg, hogy 96'tol felfele az ESi is gyarilag tarcsas hatso futomuvet kapott illetve a D16Z6 helyett D16Y8-cal szereltek. Es talan meg a hatso stabilizatort is megkapta illetve ABS is alap felszereletseg volt. VTi-kben ez 92'tol alap volt.
Azt hiszem nagy vonalakban megválaszoltad azokat, amikre kíváncsi voltam. A lényeg, hogy szerkezetileg megegyezik a Civic-kel, így alkatrész szempontjából nem kell tartani tőle. Meg persze a nonfl-fl közötti különbség érdekelt, illetve, hogy mit javítottak ki az fl modellekben. Én is már azokkal szemezgetek, habár húdenagy kínálat nincs a hahun. ESi-ben gondolkozok, mert a VTi-t még drágállom, de majd látjuk. Előbb úgyis a Saxotól kell megválnom, aztán jöhet a költségkeret megállapítása.
A kasztnielemeken kivul minden megegyezik az 5. gen Civiccel. En a helyedben facelift utani modellt vennek, ahol mar az uj gumikedert alkalmaztak, amivel kb. nullara csokken a beazas lehetosege. Az 92-94 kozotti modellek erre hajlamosak. Bar ha nem hasznalod sokat esoben, akkor nem hiszem, hogy nagy baja lenne. Rozsdara ugyanugy az iveknel es a kuszoboknel kell odafigyelni, mint mas hasonlo evjaratu Hondanal. Rozsdara ugyanugy az iveknel es a kuszoboknel kell odafigyelni, mint mas hasonlo evjaratu Hondanal. 95tol az ESi-ben es a VTi-ben is volt gyarilag legalabb vezetooldali legzsak, ez peldaul nekem szempont volt, kinek mi. 96-tol a tukrok, kilincsek szinre lettek fujva, a belso elemeket teljesen feketek lettek. (elotte fekete es szurke volt). Mit szeretnel tudni? Kerdezz nyugodtan.
Sziasztok!
Segítségeteket kérném. Tegnap sikeresen belém tolattak a bal első indexem bánta. Szívesen vásárolnék valakitől egyet ha lenne. VT 2Gen. Előre is köszönöm.
Megmértem, de nem pont így.
Szóval az aljától a rugótányér aljáig 14cm, a felső peremig (ahol a zárás van és onnan jön ki a fényes rúd) 29,5cm.
Ha nem segített, akkor írj!
Megjöttek az Ultra SR-ek de nekem valahogy elég kicsinek tűnnek az elsők. Akinek kallódik esetleg elfekvő gyárija, megmérhetné hogy ekkora-e. KYB Ultra SR CRX első leng csill méret
Del Sol CRX vásárlásán töröm a fejem. Túlságosan nem ismerem a típus jellemzőit.
Volt, aki azt mondta, hogy nincs hozzá alkatrész, olvasni olyat viszont, hogy az 5gen Civic alapjaira épült.
Olvasgattam Népítéletet is már, szívesen vennék néhány tanácsot, véleményt, akár privátban is.
Köszönöm!
Kitől és mennyiért szerezted, ha nem titok? Mert az egyik beszállítónknál találtam egy pu szilentet, ránézésre olyannak tűnik, de az árával nem vagyok kibékülve. Még beszer áron is kb 20 lenne a kettő
Nem nehéz beszerezni ha még gyártásban van!
A Duna Autósoktól kértem árajánlatot, és 2-3 napos beszerzést írtak a többségre, de van amit hamarabb is tudnának.
Első leng. csill szilent az alsó lengőkarba ami nekem kell 23- napra írták (egyszer cseréltem max 2éve, után gyártott szilentre, semmit nem ér ki van tökösödve... )
Viszont a hátsó nagy szilentben gondolkozom rajta hogy poliuretán legyen-e. Érdekes módon, gyáriban nem bontja szét a hátsó lengőkart. Után gyártottan viszont lehet kapni.
Valakinek van bent pu. szilentje hátul? Tapasztalat?
A toyo proxes r1r nagyon lágy gumi, ha a futómű nincs beállítva, nagyon hamar lenyalja a gumit. Az import tuningosoknál van Poliuretán szilent, azzal nem lesz baj, vagy ebey-en is vannak fent, esetleg, ha gyárit szeretnél, akkor https://zsemito.hu/ -nél tudsz esetleg rendelni.