A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
Apámnak voltak Bogarai, az utsó 1.6-os, s azt mondta, h gyárilag ez volt a legnagyobb motor, kemény 50 lóval. Ebből a korosztályból engem egy V4 motoros Saab érdekelne, de akár egy GT40 Ford is. :-)
Ez nem ilyen fellengzős ócska duma, tényleg nem érdekelnek az európai autók. Hidd el, itthon is, európai országokban is és Japánban is elég sok ritka európai autóban ültem (korai éveimben 2 Zsigulit is elfogyasztottam, bár az se nem európai, se nem autó ), de nem és kész. Formailag (viccen kívül!) nekem a Bogár jön be a mai napig, egy 61-62-esbe bármikor beülnék. Persze ha legalább egy 2 literes Bubu moci hajtja.
se-se-se
Ha már annyim van, akkor itt van Házon belül is gyors-szépautó
Én már attól viszketek kicsit, hogy 19év Japán autózás után a következő autóm alvázszáma nem J-vel fog kezdődik.
Bár totoja, de jobb híján angliai összeszerelésű lesz...
Most is kukkol mindenki utánad. Max nem zümmögnek hanem figyelik a böngészésed a telefon használatát a gps poziciódat egyszerűbb mint mindenkire egy fix embert beállítani aki aztán irányítja a drónt. És most önként dalolva adjuk meg ezeket az adatainkat.
Eddig pl. működött a távirányító a telefonon, majd jött egy frissítés és már csak akkor működik ha a gps be van kapcsolva és engedélyezem a helymegosztást. Minek is? Passz, azóta nem használom a távirányító funkcióját a telefonnak, pedig tök jó volt minden egy helyen.
Szerinted ezt ki tartja be? Mit csinálok, feljelentek egy ismeretlen repülő szart? Mert lehet sok-sok száz méterről repülgetett, sosem lesz meg, mert fejbe is baszna a rendőr, ha ilyen piti dolgokkal targatnám.
Mert ezt nem nehéz továbbgondolni. Beindulnak majd a futárszolgálatok helyett, az éttermek kiszállítása helyett, a gyógyszer, a minden ezzel történik. Aztán egyszer csak azt veszed észre, h megszűnt a privát szférád, ezrével tolonganak a légtérben ezek a szarok, zümmögnek jobbra balra a házad, az udvarod fölött keresztül kasul. És, h éppen az kiszállító drón lesz-e, vagy csak símán a millió ferde hajlamú ember küldi kukkolni a gépeit, azt ki tudja majd.....
Egyszer valaki szórakozott velem az udvarom felett, esküszöm úgy felkúrta az agyam egy idő után, h ott jártam, mindjárt lelövöm a faszba azt a szart, utána baszakodjon a parasztja.
De miért? Lásd a videó első része, Ruandában ezzel szállítják a vért a szükséges eszközöket a kórházakba. Itthon 5-6 ember önkéntes munkával kékvillogó sziréna és száguldoznak keresztül az országban városban, egy-egy adag vérrel. Azért az egy komolyabb megoldás mint ami itthon van.
Tetőfedő, bádogost keresek. Van köztetek, vagy tud valaki megbízhatót, normális áron dolgozót ajánlani?
Kis munkáról lenne szó, szerintem max 2 nap lazán dolgozva.
Adott egy 27 m2-es ferde tető, le kell szedni a régi cserepet, léceket, majd fólia, lécezés, új cserép fel+ 4m csatorna és egy kis bádog javítás, csere, ha szükséges.
Budapesten van az épület,s 2-6 hónapon belül szeretném megcsináltatni.
Előre is köszi a segítséget.
Tegnap néztem meg, igen jól érted sztem
Szegény csajt sajnálom, elég sok sebből vérzik szegény autó, ahogy néztem a kati helyén is csak egy középdob van. Amúgy még innen sem reménytelen, csak normális szerelők kezébe kéne kerüljön, plusz egy zsák pénz.
Mondjuk ez is eggyel több, mint aminek lennie kellene, de a képeket elnézve valóban hihetetlennek tűnik.
Főleg a pár napja Ausztriában történt balesethez képest, ahol sajnos 3 magyar vesztette az életét...
Nekem soha nem ment 6 fölé, még Pesten sem. Meg kell tanulni úgy vezetni, h végig égjen az ECO. Pályán is, 120-al mentem óra szerint, akkor még égett. Ha meg kialudt kövérebb géz miatt, akkor gázelvétel-ECO-tartott gáz. :-)
Én ugye most is élem és jelenlegi állás szerint kb. SOSEM adom el, ha egy mód van rá.
Teljes átlag fogyasztás 1 évre nézve 5.7liter, nyáron 5-5.5liter és télen sem ment egyszer sem 6.4 fölé nálam. (nyilván nem füstölő kerékkel indulok el minden lámpánál, de na.)
Most megyünk lassan lakatolásra, mert a 2 hátsó ív elfáradt kissé, de ennyi. Vizsgán is hiba nélkül mentem át vele.
5 kilós verda hybrid fogyasztással. Ennyi.
Hey, de jó kocsi volt ezzel a VTEC-E motorral, ebben a méretkategóriában azóta se láttam jobbat. A zasszonynál 5 körül, nálam 5.5-5.8 közt evett, vegyesben.. A mienk 2018 ősze óta hatóságilag ki van vonva a forgalomból, nem tom miért.. JA, s ez volt a legtöbbet forgó autóm, 7200-nál szabályozott le, eddig a sportosabbak se pörögtek (Celica, MX_5).
Milyen patinás, bizalomgerjesztő objektum. Sajnos manapság már nagyon nehéz ezekből a régi kocsikból értelmeset találni, nekem szerencsém volt hogy sikerült kifogni egy egytulajos példányt még 6 évvel ezelőtt. Igaz nem volt meg túl sokáig, fizikailag kicsi volt nekem ez a bódé, úgyhogy hamar túladtam rajta. De ahogy nézem a jármű nyilvántartásból, még mindig boldogan használja a kedves vevő.
Kinti árakat nem néztem mostanában, de itthon nagyjából ennyiért hirdetik őket. Érdekes, hogy ezeknek a nagy köbcentis batároknak sem ment le az áruk, sőt inkább feljebb ment, pedig azt hittem a 600 Ft feletti benzin árak mellett bezuhan az áruk. Reménykedtem, de hiába.
Sok mindentől függ az ár, lepukkant, leharcoltat ki lehet fogni sokkal olcsóbbért is (itthon is volt), de arra lehet többet ráköltesz, mint amibe egy jó állapotú kerül. Persze utóbbival is meg lehet szívni. Többek között ezért is nem merek bevállalni egyet.
Nem tudom ez ténylegesen milyen állapotban van de nem tűnik rossznak. Mondjuk az érdekes, hogy nem működik egyik ablak, meg a tetőablak sem. 5m-ért férjen már bele, hogy ezt megcsinálják.
Én nem értek egyet a csávóval, minden további nélkül bevállalnám, a mai felhozatalból az "észszerű" keretek között szinte tuti, hogy ezt választanám, gondolom láttad, de ezt küldtem át pár napja Neked.
Ez minden tekintetben olyan, amit egy használt Jaguar-tól elvárnék (szín, állapot, lekérdezhetőség, felszereltség).
viszont az XK árát, amit küldtél, lejjebb vitték...
Ja. Nápolyban pl ahonnan mi mentünk be volt egy ilyen kb Váci út szélességű szakasz ahol reggel 5 sáv ment befelé és egy kifelé. Délután ez meg volt fordulva, 5 ment kifelé egy befelé Sávok természetesen nincsenek felfestve mert semmi értelme amúgy se...
Jah. Én 2005-ban voltam délen utoljára, s akkor volt egy demarkációs vonal vhol Róma s Nápoly közt, amit abból vettél észre, h elkezdtek nyomulósabbak lenni a népek, s simán beálltak melléd - belülről vagy kívülről - az amúgy egysávos úton, ha forgalmi okból meg kellett állni. :-) Sz'al eléggé érzeni lehetett észak s dél közti különbséget.
Észak-Olaszba már hunyott szemmel járok, elég sokszor voltam ott. De vezettem délen is, Nápolyban ,és most nyáron megint leautóztam Rómából Nápolyba.
Való igaz, hogy más a két olasz közeg de én délen is kíválóan éreztem magam attól, hogy senki nem tart be senkinek, szabályokat nem úgy értelmezik mint az osztrák, hogy megy egy traktor megy a hegyi úton 5km/h-val és hát záróvonal van akkor bizony Hochenzoller am Labanc-see-ig mögötte megyek hanem megelőzik. Ezt értsd jól.
Tény, hogy délen ultralazák és tény, hogy Nápolyban bizony oda kell figyelni no de még se az megy mint itthon, hogy feláll egy ilyen hierarchikus piramis, miszerint a BMW, Audi meg Merci van felül és akkor pusztulj az útjából bárhol is mész hanem az autó az autó legyen ráírva akármi. Közlekednek az emberek mindenféle hülye komplexusok nélkül.