A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
Úgyvan. Azért a világ elég nagy... és 10$ sok embernek annyira számít, mint neked fél gombóc fagyi, vagy 1 szál gyufa.
Igen, nagyon nagyon jól lehet élni belőle, ezért csinálja boldog boldogtalan.
A múltkor elment mellettem egy ilyen új Ranger Raptor, nyomta is neki a tag, de vhogy nem fogott meg a hangja, náthás elefántra emlékeztetett. :-) Azt nem tudom megítélni, h télleg nem annyira jó, vagy csak mivel lassan 4 éve V8-at használok, ezért erre állt át a fülem.
Mi ebéd után indulunk, sztem családostul, mer a lányom is jönne gokartozni. A számod vmiért nem találom..
Tervezem a gyerekekkel, ráadásul most egy szép narancssárga Raptorral mászkálok szóval állhatunk egymás mellé , így látszódni fogok én is melletted . Igaz nem V8 csak egy V6 de egész jó hangja van.
Valóban, 8R-t akartam írni, ne egyél meg Erdő Ernő.
De ha elolvastad volna, amit írok, összkerék, stb, összerakhattad volna a képet, na mindegy.
Miért lenne más a célközönség a 8R és a typeR között? Semmiért. Mind a kettő egy kispolgári autó erős változata. Egyik sem supercar.
Ha meg a komolyabb változatát nézed a hondának, nsx, akkor oda azért betették a normális váltót... nem kell kanalazni. És ott ki a célközönség? Amcsiba fiatalok veszik.
Ha lesz esetleg régi ford service manual akkor olyan lehet kelleni fog. Amit kaptam az autóhoz az sajnos összeállt egy darabba Amúgy meg elfér hátul nem túl nagy, mármint a fiam
Az ártól eltekintve egyetlen szavaddal sem értek egyet.
Mi a fenének dsg váltó? Egyáltalán nem az a célközönség.
Ne egy type-r-t hasonlíts össze egy síma utcai autóval. Összehasonlíthatatlan a két gyártó megbízhatósága mind a mai napig.
Nemrég beszélgettem egy nagy cég vezetőjével, ők pl. arteonokat vesznek szolgálati autónak. Már sírnak lassan ha be kell ülni az autóba. Minden elromlik ami csak elromolhat bennük, milliós tételekről van szó azonnal. 1 éves korára annyi baj volt már az autóval, h leszívesebben felgyújtotta volna. És nem egy db volt belőle. Különben autók minőségbiztosításával, minőségellenőrzésével foglalkoznak. Azért vettek VW-t, mert jó a flotta ajánlat rá. De már keresik az utódokat, ami biztos, h nem VW lesz.
(Nekünk meg 26 db amarok van. A leghitványabb kotla, ami csak létezik.)
Kicsit árnyalnám a képet.
A "sorban mennek" erős állítás. Ugyanakkor nagyon úgy néz ki, hogy alapvetően júzer error van a dologban, ami nyilván előbb kihozza a motor tervezési "hibáit".
Nem egy FK2-ről tudok (igaz nem itthon) amik bőven 200k km felett vannak már és minden gyári rajta és nincs bajuk. Más alatt meg széthullik 40 ezer km után...
USA-ban meg az FK8-al hullanak "sorban", de azok 99%-a már tuningolt autók.
Hozzáteszem nem helyes a Type-R-ekkel összehasonlítani egy sima VW utcai autót. Helyesebb lenne a sima civic-eket nézni amiket nyugodtan vehetünk 100x megbízhatóbbnak és hibamentesebbnek mint egy VW-t.
Minőségben simán nem rosszabb szerintem a vw, mint a honda.
Nézd meg az fk2 type-R-eket. Itt a forumon kevesen írják, de sorba mennek motorfeljútásra.... ami erősen 1-2 Millás tétel, és még el sem érték a 200e km-eket.
Mindamellett a honda nem fejleszt, és még a régi hagyományos technikáit sem tudja normálisan megcsinálni.
Egy szégyen, hogy az fl5 24-25 millió, és nem fejlesztettek bele egy jó dsg váltót.
Egy 8-as golf keresztbe lenyeli minden szempontból. Ott az összkerék és az automata váltó benne.
Kevés ember szereti már a fapad typeR hondákat, talán azért is gyártják kevés db számban, és így kicsit elhitetve az emberekkel, hogy nehéz megszerezni, kifizetik a mértéktelenül túlárazott értéket az elavult technikáért. Marketingben legalább jók.
Elvileg mehetünk, de a fiam is jön velünk Viszont attól félek hogy rákattanok hogy a fordokat meg kellene csinálni és elkezdek vásárolni. Mondjuk meg kellene csinálni legalább egyet belőlük.