Én P Zero Nero-t cseréltem a PS4-gyel (azzal vettem az autót), de hát ugye egy lejárt guminál mindig jobb lesz egy friss, szóval nem tudom hogy amúgy milyen a Pirelli, sosem vettem még újként. A PS4-et nagyon szerettem, meglepően halkan futott és mindenhol jól tapadt, még pályáztam is vele.
Jah nekem most Pirelli P zero van de nem az igazi . Minden N tulaj véleménye ugyan ez, hogy baromira csúszkál. PS4-et vennék sok jó véleményt hallotam róla, bár most hiány van belőle.
PS4-nél van egy tartomány amikor jól tapad. Hidegen nem tapad annyira aztán jól tapad de amikor nagyon meleg lesz akkor se az igazi. Éjszaka a hűvös aszfalton is tud meglepetéseket okozni.
Nem találom, de láttam egy interjút a Michelin egyik vezető mérnökével, ő azt mondta, a SuperSport egy hangyányit jobb szárazon a PS4-nél, de minden más esetben a PS4 a jobb nála. (Én PS4-et vettem, eddigi legjobb gumim volt)
Láttad, hogy a bordó RCFen is az volt? Ment egy karikát a kocsimmal és már rendeltük is neki
Amúgy már egy kicsit romlott azóta a tapadás, jobban riszál a segge. Lehet, hogy ezeken gyárilag van valami baromi lágy bevonat ami miatt jobb a tapadás, fene tudja... De misinél jobb azért még mindig
Elkiabáltam a jó tapasztalatokat a Nokian Weatherproof (négy évszakos) gumival kapcsolatban. Két év után észrevettem, hogy aggasztóan repedezik a futófelület, a minta tövénél. A gumi oldalán semmi probléma, újszerű. Jelenleg várom a Marso visszajelzését, elvileg garanciában kopásarányosan visszatérítenek.
Nekem is az van a Type-s-en, azért vettem, mert előtte a Sportrac 5 is bejött a 90 lovas Civicen.
A Satin még jobb, halk, jó az irányíthatóság, jól betapad, oldalfala egyenes, jól mutat.
Én használtam a LANCER-en Ultrac Satint 215/45R18 (gyári) méretben. Plusz Édesapám most is azzal tolja a CR-V -n szintén gyári 225/60R18 méretben.
Fasza gumi, úgy ahogy van. Ha nem létezne nagyévszakos gumi, én újra azt vennék nyárinak.
Az Uniroyal gumik pont hogy esőben rohadt jók, kis túlzással oda lettek tervezve. Szárazon nem is brillíroznak annyira állítólag. (konkrétan sosem próbáltam, ezt csak hallásból "tudom", de tényleg ezt mondják róla)
90 lóval 225 széles gumiban még jó hogy van tartalék és meg se rezzen. Kipörgetni nem tudja annyi lóerő^^
(az 1.4-es Civic-emen volt 205 17-es felnikkel, azt is alig tudtam kipörgetni, csak kis mértékben tudtam maximum megcsikkantani. El tudom képzelni milyen lett volna 225-tel. Maga a biztonság, az mondjuk tuti. )
Az esőben ma ennek a b.zi nagy kerékdivatnak az előnyét éreztem. A 90 lóerős Bravon gyárilag 225/45 R17 van, s meg se rezzen, még Barum gumival se, nagy gáznál se. Még egyszer ennyi ló tartalék van benne legalább. :-)
Ami számomra nagyon meglepő, az Uniroyal abroncsok! Ma vittem Bajára a Jazz-t, szakadó esőben, nagyon kiválóan lehetett repeszteni vele! Kanyarokban, előzèsekkor, elinduláskor, abszolút pozitív!
Köszi, Tonx-nak is. Nekem még sose volt ez a márka, s hogy tudjam, hova lőjem be, ha promotálom.. a kocsit meg úgy akarom eladni, h alap ár kisebb (15") alufelnivel, a 17-es garnitúrát meg külön, felárért (újan lett véve, a felni is, cakkpakk 234E volt, szla van)
Jazz-en az van nálunk, mentem vele és meg kell mondjam, hogy elég jó, sőt. Nem is volt olcsó, de nem is gyenge, nagyon jó. Esőben is nagyon jól tapadt.
(185-ös van fent, a nevét meg nem mondom, de ha hazajön öcsém, megnézhetem)
A lényeg, hogy egyáltalán nem rossz gumi, sőt. Lehet nem prémium konkrétan, de középszinttől szerintem feljebb van.
Sok gumis isteníti. Egyébként nem gyárt rossz gumikat. Általában a teszteken az első harmadban végeznek. Mikor jó régen megvettem az accordot Sportrac 3 volt rajta. Egy szezont még használtam aztán következő évben új gumit vettem. Emlékeim szerint a tapadással nem volt gond...sőt egész jó volt ,meg is lepődtem.
Ismeri vki a Vredestein márkát? Az Alfára azt vett a haverom (Ultrac Satin 215/45 R17), vmi Giugiaro design is van az oldalfalán, mintha ez vmi prémium cucc lenne (van, amelyik gumis webáruház ilyen kategóriásnak hirdeti), de nekem ez ilyen közép szintnek rémlik..
Eladtam a Fiestát, a vevő vitte a 16"-os kerék garnitúrát is a négyévszakos abronccsal. 2 teljes telet használtam, s egyszer sem volt 2-3 cm-nél több hó, hogy legalább kipróbálhattam volna, h milyen hóban.. Minden más időjárási körülmény közt viszont szuper, úgyhogy én már nem veszek ezentúl mást.
Nekem mondjuk XL volt a Fleva, lehet neki nem az, ezt nem írta. De attól még persze lehet puhább. Mondtam kicsit túl kell fújni, javul az attól is, na persze akkor meg csökken a komfort.
" sokkal komfortosabb, nem érezni minden úthibát" vs. " a T1R minden kormány mozdulatot azonnal követett, ennél van pár tized késés, és olyan érzés mintha rágógumin mennék és nyúlna oldalra,"
Mert puhább az oldalfala! Valamit valamiért. A kettő együtt nem megy.
Nekem is volt Fleva és kb. az eddigi legjobb gumim volt. (Accord Tourer 2.0-án)
Nincs még neki elég meleg és még nagyon új. Egy kicsit bekopik és melegebb lesz, jó lesz az. Én olyat kanyarodtam az Accord vonatommal, hogy el se hittem, szóval nem lesz azzal gond.
Hidegben/nem elég meleg aszfalton viszont valóban kissé kelletlen tud lenni, de ez amúgy minden eddigi Yokohama gumimra igaz volt. Ez ilyen.
(és nem tudom mennyire fújtad, de ha kicsit túlfújod, az jót tesz neki)
Ja, és a legkiegyensúlyozottabb Yokohama ever, ezért is szerettem. Esőben is teljesen jó volt nálam.
Az 5gen Civic is tuti ilyet kap majd nyárra. (ha lesz rá pénzem )
Sziasztok!
Felkerültek a Yokohama Advan Fleva V701 gumik 195/50 R15 méretben a CRX-re.
Első benyomások az előzőleg fent lévő Toyo T1R után.
A gumi halkabb, és sokkal komfortosabb, nem érezni minden úthibát. Tapadás megfelelő, a határokat nem feszegettem.
Ami miatt viszont nem tetszik, hogy míg a T1R minden kormány mozdulatot azonnal követett, ennél van pár tized késés, és olyan érzés mintha rágógumin mennék és nyúlna oldalra, szóval szlalomozni számomra borzalom, még a hirtelen kikerülése valaminek is fura érzés vele ....... Lehet csak meg kell szokni.
Lehet inkább a TR1 lett volna a nekem való.... Arról tudna valaki írni ilyen szempontból?
Ezért is írtam nem lenne túl optimális, DE ha megnézed a gyártók oldalát ( pl. Yokohama A052, Toyo R888R , Achilles ATR-K sport ...stb. ) akkor ott megadnak -tól -ig méretet az adott gumihoz. 225/50 R15-höz az alsó határ 6".
Ettől függetlenül jobb választás lenne a 16" mert ott nagyobb a választék, meg akkor szóba jöhetne 225 fölötti méret is.
6" szélességre a 225 az elég gáz, az alsó határt sem éri el (ami 6 és fél col) így kb. olyan lenne a felnin mint kisgyereken a felnőtt 3XL méretű gatya.....
És vicc nélkül, egyben veszélyes is már.
Idézném a nálam egyik örök érvényű zsebpiszok táblát: (de jó szerintem)
225-höz azért minimum egy 7 vagy 7 és fél col szélesség kellene inkább^^
Szóval szerintem kell az a nagyobb felni VAGY ugye le kell mondani a gyáriról és venni 7 vagy nagyobb szélességű 15-ös felnit, JR vagy mittudomén.
Van pár gyártónak (yoko, toyo, achilles...) 225-ös gumija 15"-ra de az ubiszelő emlékeim szerint 6" széles (már nem emlékszem) arra meg a 225 nem tudom mennyire lenne optimális, de talán a 6" az alsó érték amire felmehet.
Én váltanék 16"-ra és legalább 225 előre. Hátulra akár mehet 205.
Nyilván nem bohóckodásból tettem fel a kérdést, hanem a nálam tapasztaltabbaktól kérnék tanácsot. A gyári 15" ubiszeletelőre szeretném, megtartva a gyárias kinézetet. Akkor erre milyet ajánlasz? Vagy vegyek inkább 16-os felniket?
Amúgy, csak érdekességképpen írom: az FK2-n a gyári Contira 235/35R19 van írva, de ha leméred, akkor 225 széles. Ugyanezt a PS4S-en megméred vagy bármely másik gumin, azok rendre 235 szélesek, csak a Conti 225.
Nekem Ad08R van és Én csalódtam benne. Én mai ésszel inkább vennék olcsóbban Nakankg Ns2R-t vagy ha drágább kategória akkor Toyo R888R vagy Nankang AR-1 -et.
Melékesen nem tudom milyen méretben szeretnél, nekem 215/45 R16 de ez kb nekem elég a kb. 200lóhoz.
El kéne már itthon felejteni a 195 meg 205 gumikkal bohóckodást 250-300lovas vagy akár ettől erősebb autókon! Lehet az bármilyen jó gumi ha nincs meg hozzá a felület. Nézzük már meg milyen széles gumikkal jöttek ki az Fk2/8-ak nem véletlenül.
hogyhogynem, nekem pont AD08R-em van, pont ebben a meretben, pont B16 turbo 300++ LE. egyedul sperrem nincs...Keveset tudtam menni vele, amig a gyari dugattyu nem adta meg magat, de a feltengely nem tort. Viszont en gondolkozoba estem szelesebb gumin 205/50 vagy idealis esetben a 215/50 lenne a jo valtomeret, de olyat nem talaltam. 195 vekonyka ennyi loerohoz szerintem. Egyben ugyanugy zero tapadas - gurulobol is -, kettoben mintha lenne mar valami...Viszont az RS verzio sokkal gagyibb es kevesbe tapados, mint az R szoval ebbol abszolut a szelesebb kellene szvsz.
Sziasztok, tanácsot kérnék. Szeretnék semi slick gumikat az autómra (sperres B16 turbo, kb. 300++ LE), mert a jelenlegi normál gumikkal szinte zéró a tapadásom az első két fokozatban.
Ajánlották a Yokohama Neovát, a kérdésem pedig az lenne, hogy ha ez betapad, mennyire töri/törheti a féltengelyt? (illetve nem csak ez, bármelyik semi slick) Nyilván nem hülyegyerek módjára szétforgatva az egyes-kettest, de azért néha elrugdosva.
Valamint segíti-e az úttartást? Mert egy komolyabb gyorsításnál úgy érzem, hogy leesek az útról.
Tegnap végre bekerült az Eibach Pro-Kit (-35mm) a 6gen VTI szedánom alá, viszont sajnos nem sikerült túl jól, gyakorlatilag mindenhol leér az orra, ha nem lépésben kanyarodok, horzsolom az első védőműanyagot, kvázi élhetetlen... de persze gyönyörű! Ennek nyilván lehet oka a 16"-os kerék is (JR3 ET40, 16x7), vagy a /45-ös gumi, de ahogy olvasgattam a fórumon, inkább a gyári gátlóra gyanakodnék először.
Találtam használtan 100 ezerért egy komplett Koni Sport szettet, a sárgát. Szerintetek ez lehet megoldás? Ha megveszem, használjam a saját rugójával, vagy maradjon az Eibach, ami mégis csak vadi új?
4 éve én is azért vettem PS4S-t meg egész Anglia azt vette meg istenítette az FK2-re. Azon a klímán vagy esőben vagy mittomén miben lehet az a legjobb, de itt nekem nagyon nem.
Én is furcsállom, mert többen használják, nem igazán értem, hogy működik másnak.
Barátom beírt az amcsi Lexus fórum RCF topikjába, hogy milyen gumit vegyen. Kivétel nélkül a PS4S modták.
Az ottani klímában meg aszfalton lehet jó, fene tudja...
Lényeg, hogy végre van jó gumim.
Nekem a Continental nem jött be eddig semmin, volt olyan, h a motoromon esőben 6-ban kövér gázra elforgott a hátulja.. Repült is le. A Michelinnel viszont csak jó tapasztalataim vannak, pl h 10+ évesen is hibátlanul tapad, meg motoron rohadt sokat el tudtam menni vele jó tapadással.