Megrendeltem az alábbi egységet. Ha van rá igény, majd beszámolok a fejleményről, bár állítólag kb. 3 hét, míg megérkezik.
Az árról csak annyit, hogy megkérdeztem egy másik céget is. Ők nem is foglalkoznak kimondottan ilyen típusspecifikus egységgel, de vállalnák. Becslés alapján is több lenne náluk. Maradtam az eredeti ajánlatnál.
Hö, akkor a 8 gen 1.8 hasonló a Vtec-E-hez.. Ott is takarékos vagy normál üzemállapot volt (Eco módban az egyik szívószelepet csak kicsit nyitotta, így szegénykeverékkel ment a motor).
- 8G Civic R18/R18 i-VTEC: - alapból "nagy" tengelyen fut és egy ECO profilra vált részterhelésen 1000-3500rpm között
- Accord/CRV és néhány L-es motor ugyanez.
- 7G Accord K20Z2, Civic VSA, FRV K20..stb csak szívó oldalon van VTEC, jellemzően 2200 körül vált viszont van szívó oldali VTC
- EP3, FN2...stb K20 szívó és kipu oldalon is van VTEC és 5500 környékén vált és szintén van szívó oldaon VTC.
- Újabb motoroknál van "Cruising" és WOT VTEC, turbósoknál jellemzően csak szívó oldalon, de szívó és kipu oldalon is van VTC.
Accord K24-nél, FN2-nél ...stb van értelme piszkálni a VTEC váltás, a többinél nem nagyon, de VTC-vel lehet játszani
Érdekes, h érezni nem annyira lehet, meg a hangja se nő meg, mint pl az EP2-ben.. Lehet elmék autózni, s megfigyelem. :-)
Anyám 1.2 Jazz-e is i-vtec, gondolom ott előbb nyit, mer az 6500 körül tilt. :-)
Ez az i-vtec nem folyamatosan változtatja a szívó szelepek emelését? Vannak fix értékek, mikor nyit jobban? HA igen, akkor tudod esetleg, h itt melyek ezek?
Azt néztem, h ennél a K24A3 motornál a legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszám 6800 (a pickupnál 4500 :-), úgyhogy eddig ez a legpörgősebb autóm. Anno kurvára szerettem a Celicámat, de az ugye max pároknak lehet használós autó. A Type-S kb ugyanazt tudja, alul tol, felül pörög, sportos, jó futómű, jó hang, de ebben elfér a plusz két gyerek, meg a csomagok is. Viszont emiatt nem olyan szép, sportkocsi forma.. vmit vmiért. :-)
Ezek állítólag nem a gagyi kategóriák. Nekem nincs "kis műszaki érzékem" sem, jellemzően, ha olyanhoz nyúlok, amihez nem értek, csak több bajt okozok, mint amit spórolok azon, hogy megcsináltatom olyannal, aki ért hozzá, így ezt nem kockáztatom meg.
Meg az a baj, hogy a 3 évvel ezelőtti árak nem túl mérvadóak, azóta nagyon elszálltak az árak.
Nekem fontos lenne a kihangosító, és én is nagy részt navigációra használnám. Meg a tolatókamera is jól jönne...
Amúgy meg zenehallgatásra kellene még, mert a CD-tár elég macerás.
Junsun 4GB/ 32GB. Kb. 3 éve van meg, jó cucc, igaz én csak waze-t használom. 70.000 Ft körül van, adtak hozzá tolatókamerát, de azt nem szereltem be, mert gagyi volt. A beépített mikrofon sem jó. 250-et nem adnék érte, kis műszaki érzékkel simán beszerelhető.
Ha érdekelnek részletek írj rám privátban.
Szeretnék az Accordba (7. gen, benzines) androidos fejegységet a gyári helyett.
ilyet:
Egy állítólag jó minőségű cuccra tolatókamerával, beszerelve kb. 250e Ft-os árat kaptam.
Ez mennyire reális ár?
Ne gyertek azzal, hogy rendeljek Kínából, és szereljem be, mert egyrészt nem tudom milyet érdemes rendelni, ami jó is bele, és jó minőségű is. Másrészt annak nem lesz jó vége, ha én állok neki szerelni, inkább olyanra bíznám, akinek ez rutin feladat (olyan csinálná).
Ja a linket nem láttam, csak úgy rémlett, h a tied FL előtti. Azért nem egyezik a tieddel, mert a linkelt az 2008-as, a FL-nek teljesen más az órája. Az enyém is ilyen volt.2006-tól van a FL.
Lengyel alvázszám keresőt találtam, ami Type-S-ként azonosítja az enyémet, meg ezt az ezüstöt is. Csak nekem a forgalmiban is benne van, ennek meg nem..