A Subaru azért tudott ott jól elterjedni mert összerék hajtással adták sok modelljüket. Főleg a hegyes meg havas területeken mentek jól, pl. Colorado-ban is az a vezető márka a mellett, hogy a téligumit nem ismerik és nem használják olyan széleskörűen mint az EU-ban.
Ez így van, nagyon jól ment, nagyon jól fogyasztott, CVT csodálatos volt. Futómű pazar, kormányzás kiváló. Ezek a jók.
És van a többi, ami számunkra élhetetlenné tette. Főleg a kényelmetlensége keserítette meg az utazásokat. Ettől még másnak lehet minden szempontból kiváló autó, ahogyan pl. Sanyi bácsinak is az.
A CIVIC mellé ment??? Ne mondd, én csak a agjobbakat olvastam róla itt a fórumon tőled. Jól ment, keveset fogyasztott, élmeny volt a CVT váltó...stb....stb.. Mi volt a gond? El nem tudom képzelni mi nem tetszett benne. És annyira, hogy VW-t és KIA-t vennél utána??? Ez nagyon kíváncsivá tett itt a HONDA fórumon.
A Subaru durva azzal az USA-Canada piaci résszel, nem kicsit elsöprő a piaca ott. Amerikában nem tudom, de Canadában volt ismerős és valóban azt mondta, hogy annyi Subaru van mint égen a csillag.
A Hondának sem gondoltam a kínai piacát ilyen nagynak, persze ez gondolom csak a saját piacuk százalékos elosztása, így a Toyotának valószínűleg nagyobb ott a része globálisan, hiába arányosan kevesebb önmagán belül.
A Daihatsu nem szarozik sokat: ÁZSIA, kész, slussz-passz miközben az összes többinek az export piaca jóval nagyobb az otthoninál.
Ne is beszéljünk a németekről, VW, SKODA és Ford elég jól letarolja a piacot. De azért itt van ám Korea is rendesen, az is éppen leköröz többszörösen darabszámban. Valamit bizonyára igen jól csinálnak.
Én meg nem vagyok mérvadó abban, hogy egy Golf-ot egy lapon említsünk-e egy CIVIC-el. Nálunk a CIVIC eléggé mellé ment, tudod nagyon jól. Az összes eddigi autóink közül csak azt nem sikerült megszeretni sosem. Bizton állíthatom, előbb vennénk KIA-t és bizony VW-t is, mint újra HONDA-t. Soha ne mondjad, hogy soha, de szerintem soha többet nem fogunk HONDA-t venni mi (meg persze VW és SKODA autót sem).
egyik oldalról tényleg drágák lettek az autók és ez vélhetően szűkíti a piacot...
a másik oldalról a honda egész egyszerűen nem tud autót szállítani európának, mert vélhetően más, üzletileg fontosabb piacokra koncentrálnak...
ami pedig nincs, azt nem lehet eladni...
a civic hybridből "hegyeket" tudnának eladni, de egész egyszerűen nincs autó, nem rendelhető...
a kereskedők is "dühöngenek" miatta, de nem tudnak mit csinálni, nincs kontingens itthonra, de az eu-ra se sokkal több...
itt látható, hogy melyik piac a "fontos" a hondának...hát nem a szürke...
A Honda mindig is rétegautó volt, soha sem volt olyan óriási piaca.Európában mindig is a német autó volt a favorit, mégha szét is esik alattuk háromszor, akkor is az az isten.
Ha jól nézem, egy kb. a hondával egyenlő felszereltségű szaros 150 lovas hibrid golf 13-14 millió között van. Valahol itt volt a civic ára is.
Ne mond nekem, h azt a kotla golfot egy lapon tudnád említeni a civic-kel. És így is az európai vásárló azt fogja megvenni, mert német autó jó autó a szlogen......
A mazda sem tud nagy tömegben megjelenni, a nissan sem, a subaru sem, a daihatsu sem...... Sosem lesz tömegautó az EU-ban japán autó. Egyetlen üde kivétel a toyota, de sztem az egymaga nagyobb, mint az előbb említettek összesen.
Nekem nem úgy tűnik, hogy el lehet adni. Alig látni az utakon újabb HONDA-t. Ha ez értékesítési siker, akkor örülök a sikerüknek. Jó, viszonylag szűk területen van alkalmam pásztázni, Magyarország, Olaszország és Ausztria. A látott mennyiség említésre sem méltó kerekítési hiba őszintén szólva.
Az én olvasatomban ez az jelenti, hogy ennyiért nem lehet nagyobb mennyiségben eladni, ennyiért az emberek nem HONDA-t vesznek javarészt.
mi egy sportos modellért fizettünk egy árat, nem egy pálya autóért...
max a marketingje hitethette el, hogy egyébként ez milyen jól megy pályán is mert mentek vele egy időt...
de attól még ez egy utcai autó, annak is tervezték, annak minden kompromisszumával...
ezt persze mindenki a személyes értékítélete alapján lefordíthatja úgy is, hogy ennek bírnia kell "mindent", de a valóság nem ez...
ez egy jó sportautó, utcára, hétköznapi felhasználásra...arra viszont kiváló, talán a piacon a legjobb...
és a konkurenseihez képest elég megbízható is...
egyébként az eladott darabszám azért nem olyan kevés, a k20c1-es szériából (fk2, fk8, fl5) mostanra már kb. 70-80.000db lehet...
de természetesen az s2k 115.000 darabszámától messze van...
Valahol értem amit mondasz és igazat is adok, de nem 100%-ban.
Viszont mi pont hogy extra árat fizetünk a TypeR-ért, hogy akkor mégsem egy sima utcai stock autót veszünk hanem amit azért akár hosszabb távon is lehet nyelezni. Lehet, csak a user-nak kell tovább tolni bele a pénzt. (olaj hűtő, vastag vízhűtő,...)
Ez a logika meg sajnos ott bukik meg hogy a TypeR-t meg nem tömegben gyártják, így aztán meg minek is fejlesztenénk egy olyat hogy jó legyen.
a mérnöki munka mindig az optimum keresésről szól...
a stock autó normál utcai használat során nem melegszik el...
bármennyire is szeretnénk azt gondolni, alapvetően ezek nem pálya autók, csak azért mert mentek velük egy "jó" kört a nürburgringen...
és meg tudják oldani, hogy a pályán ne melegedjen el...
csak azt ebben a szegmensben már nem fizetné meg senki...
(JAS TCR FL5 Civic Type R price --- over $200,000)
Srácok egy jó barátom vett egy Civic hybridet, nem is tudtam hogy van ilyen típus (2008-as) automata váltóval.
Kérdésem az lenne hogy milyen ebbe a váltó, megbízható esetleg vannak gyermekbetegségei, és az hogy ez mitől hybrid???
Szép példája a pályázásra már nem használható tuningnak... 6:16-nál már elkezdett melegedni a motor és 1.24-nél mentek fel a pályára.
PS: A rev match-et vajon miért lőtték ki belőle?
De nem várhatjuk el, h mindig mindenben a honda legyen az első és a legjobb.
Bár nekem elég a motor meg a színválaszték is, van benne pont olyan, mint ami nekem kellett.Ráadásul még készleten is volt amikor eldöntöttem, h mi kell, nem kellett rá várni sem.
És akkoriban még jó áron is volt.
Igen, ez is felmerült, és valamennyire igaz de erre meg a mazdát mondanám. Ott is tök jó innovatív dolgok születtek az elmúlt időkben mind motorikusan, elektrifikacióban, külsőben és ők még kisebb ég mint a honda. És nem kötöttek például motorizációban olyan kompromisszumot hogy fiat vagy stellantis motpr legyen
De a honda egy kis vállalat, majdnem kis magáncég. A többi hatalmas vállalategyütteshez nézve.
Inkább maradjon ilyen önálló kis cég,kevés színnel, minthogy fiat motorral meg pözsó váltóval szerelt szar legyen.
Azért ez barokkos túlzás , inkább hőbőrgés aminek hangot adok, hogy miért ilyen bal..ok . Sokkal többen döntenének a honda mellett ha talán lehetne színt is választani.
Ok a porschét meg ezeket a típusokat csak azért hoztam be, mert ott személyes tapasztalat volt. De most csak arra céloztam hogy szinte mindenhol van egy halom szín, Hondáéknál miért nincs?
ui.: amúgy nyugodtan hasonlíthatunk porschét a hondához mert árban ugyan ott vannak már
Azért egy hondát ne hasonlítsunk porsche-hoz.
Ennyi erővel nézhetnéd a lambóhoz is, ami némely modell kb 50 színben kapható.
Ismerősömnek GT4-e van, és nyilván a legjobb színt (szerintem) kikapta onnan.
Civic-nél tényleg nem sok a színválaszték, de mivel 2 nagyon erős szín ott van, a szürke és a babakék, igazából bőven elég. Az őshondások meg a tojássárgát veszik szívesen valamiért(champ. w.)
Ha olyan csoda történne, hogy én újabb CTR vásárlása közelébe kerülnék, (É.CS. vagyis Égi Csoda ) ÉS valamiért a 10gen mellett döntenék, akkor tuti vennék egy "simát" (Limited-et fizesse ki a halál) és kapna egy ilyen sárga fényezést, (ha már lenne annyi pénzem, akkor legen erre is ) mert valamiért ebben a színben el tudom fogadni, még a seggét is, pedig az nálam csoda.
Igen, így teljes a sztori, csak szűkszavúan írtam telefonról. Azért az hogy civicre lehet kemény 5 színt kérni, tiszta szégyen, köztük az ezüst, meg piros, amit alapból kizárnak már sokan a választásból. Más márkáknál, Porsche, Citroen, KIA, Hyundai, stb 12-15 szín is van köztük nagyon izgalmas egyediek is. Emlékszem a régi 1992-es civicem volt hasonló sárga színű, bár az szerintem közelebb volt a citromsárgához, azt nagyon szerettem.
Utcai autó alatt ő szerintem a széria/alap Civic-eket vagy más modelleket értett, hogy azokra is mehetne ez a szín, nem csak CTR-re, pláne nem csak a Limited-re.