Sziasztok!
2003-as 1,7 diesel civic-en ki villant az ESP lámpa. Elektromos szervezet vissza jelző és nem is működik.Ha valakinek ez a típus van és találkozott ezzel a jelenséggel kérem írja meg mi volt a problémája, köszönöm!
Feleségemnek van egy 2003-as EP1 Civic, olyan gondja lenne, hogy a hűtővíz szivárog a tűzfal és a blokk között. Van ott vmi fémcső ami a termosztáttól megy hátra, elég rozsdás,gondolom ott lehet a hiba. Esetleg vki tudja,cserélte milyen csövet vegyek oda?
A nemrég vásárolt Accordomban szerettem volna hűtőfolyadékot cserélni mikor láttam, hogy a hűtősapka szét van törve belül a darabkáinak fele pedig hiányzik.
A rugó szerencsére elakadt, azt ki tudtam halászni..
Kérdésem, hogy át tudnak ezek a darabkák jutni a hűtőn és a vízpumpába, motorba is bekerülhettek már?
Vagy elég lehet a hűtőt kivenni, kirázni fejjel lefelé mondjuk, mert ott lehetnek ezek a darabkák a hűtő tetejében?
6 gen civicbe akkucsere után irtó mélyre ejti a fordulatszámot amikor menetközben kinyomom a kuplungot, néha még le is fullad..
Néha jobb néha rosszab, de konstans sz@r,
Neten valami "re-learn"-t emlegetnek, de hátha valaki kapásból tudja megoldást
Köszi előre is
2004-es 7.gen Civic első fényszóró már többször is volt polírozva, most ősszel ismét szükséges.
De közben találtam egy bontott komplett fényszoró vásárlási lehetőséget.
Kérdés: hogyan mehetek biztosra, hogy valóban eredeti HONDA fényszórókat adnak nekem?
Igen, ettől tartottam, hogy csak a gyári lesz a megoldás, de az újak elég brutál áron vannak (ha jól láttam, kb. 250e/db).
A bontottól meg eléggé tartok, ráadásul nem is találtam sehol.
Hát lehet butaságot mondok, de első körben a felniket súlyoztatnám ki egy normális műhelyben, a második körben a féltengelyeket. Én most az asszony jazzével szívok 80-90 -110Km/h nál elég erős hang jön. Persze mikor szerelővel ( kollégámmal) néztük semmi, pedig kínoztuk rendesen! Fogyasztás hosszútávon normális, városban +1l, lehet a magyar benzin miatt. Valószínű hogy valamelyik csapágy a váltóban. Érdekes na.
2022. november 17. 15:24:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #125048
2006-os Accord Tourer 7gen (K24A3), nyáron kitörött a bal első féltengely, kicseréltettem mindkét oldalit utángyártottra, azóta kb. 35-40-es sebességnél remeg/ráz a kormány, utána már nem.
De ha pl. két felnőtt ül az autóban, akkor nem produkálja a problémát...
A szervízben már nincs ötletük, belepróbáltak egy másik új (szintén utángyártott) féltengelyt, semmi javulás.
Van valakinek ötlete? Esetleg valakinek otthon a polcon elfekvőben gyári féltengelye?
csak a jobb oldal, nem ő préselte.. azt is el kellett vinni, idő, meg haszonkulcs, meg egy kis átveréses-inflácó??!
De legalább nem esik szét a futómű útközbe..
Bár azért felhivott másnap hogy a sasszeget kihagyta az alsóból, vigyem mán vissza vmikor, meg nézzem már meg hogy nem e lehet kézzel/kulcsal tekerni, mert alvás helyett sokáig ezen meditált.. LoL?
Nem is ezmiatt vittem oda, a világitással van gond, na AZT nem tudták megoldani..Ketten vannak.. a villanyász 73 éves..megfájdult a dereka, má hagyjam őt békén ilyesmivel.. drága kenyér...
Ki lehet, nekem pont most cserélték, alsót+felsőt, préselni kellett, ahhoz meg kiszedték az ugye az egészet, lehet ugyannyiba jössz ki igy-is, úgy-is. Láttam a régit, jó hogy nem esett szét a kezembe, mondjuk az alsónak már olyan hangja is volt, hogy minjá szétesik...Azé megálltam nevetés nélkül mikor az teljes árat bemondta a végén. (50)
Aha. De azért kicsit korainak érzem egy négy éves kocsiban.
Még akkor is ha érzésre 3/4 részben városban van hajtva.
58e km és vége a gyári kuplungnak?!
Nane.
Az előző (5. genes) Civic-emben az együtt töltött 95-340e km alatt háromszor cseréltettem.
Most visszanéztem a táblázatot. 132e km (itt lett a gyári lecserélve), 187e km, 299e km.
Jó az első nem bírt sokat, de a második (amikor szintén nem gyári lett bepakolva) 100e km felett ment.
Kb. ua a használat. Értem én hogy erősebb a motor, de akkor is.
Pátkai? Mert ő tud ilyet, nem egy idegbeteg, te egy bibliában előadod mit tapasztaltál, mikor és hogyan/milyen helyzetben, erre rezzenéstelen arccal közli az ilyet.
Az más. Ilyet nekem csak az Accord csinált, meg a 7gen Civic-em, de akkor amikor már nagyon el volt használva a (kuplung)tárcsa.
Ez persze használat függő, de 56k km egy kicsit kevés ahhoz hogy elhasználódjon. Persze ki tudja milyenek már az alapanyagok meg ha marha sok kuplungozás/ főleg csúsztatás van, akkor elképzelhető, hogy megkopott annyira, hogy ennek "hangot adjon".
Ja: Civic-ben nálam kuplung csere 200.000km körül volt először, az Accorban viszont már 140k-nál, a német úgy használta, hogy ennyi idő alatt kinyírta. De láttam már 50-60k-nál is cserét....
Az 5gen-em (Civic) neg pl. ráz reggel hidegben csúsztatásnál, kicsit öreg már az is szegény. Idén biztos lesz csere abban is.
Jaja, Jazz-ben is öcsémnek, de az inkább reggel hidegen csinálta, utána nem annyira.
Plusz most abban egy ideje gyári új van, (kinyomó, tárcsa, minden) így most ott csönd van. Persze kérdés meddig.
Lehet félreérthető voltam. Nem a pedál.
Maga a kuplung amikor csúsztatom egyesben, néha kettesben meg hátramenetnél is hallani. Főleg amikor komolyabb nyomatékot kell átvinni (pl. mikor jövök fel a mélygarázsból az iroda alól (ott hallottam először)).
Ezek tényleg ilyenek. Én Accordban fújkáltam a pedálnál, akkor egy ideig csend, de aztán elölről kezdődik úgyis.
Az egyik CTR-emnél meg a Pátkai szervizben kenték meg valamivel egyszer a kérésemre, attól mondjuk jó sokáig jó lett, de őszintén nem tudom mit használtak és hogyan.
Sziasztok,
Valami tippetek lenne arra, hogy egy relatíve új autóban (10. gen. Civic) miért nyöszörög a kuplung?
Van benne 58e km, igaz többnyire városban van hajtva.
Főleg egyesben hallani és párásabb időben. Már lassan egy éve hallom, de most mintha rosszabbodna.
Sziasztok,
Tata környékén (max +50km) keresek hondás cartársat szerelői tapasztalattal, vezérműszíj csere lenne a munka B18C4 motoron. Anyag(szij, feszítő, rugó) van.
Köszi
Győződjön meg róla, hogy a tartályban (A) lévő fékfolyadék szintje a MAX (felső) szint vonalnál (B) van.
2. Csatlakoztasson egy átlátszó leeresztő csövet a légtelenítő csavarhoz.
3. Segédje lassan nyomja be a fékpedált néhányszor, majd alkalmazzon egyenletes nyomást.
4. A bal elsőnél kezdve lazítsa meg a fék légtelenítőcsavarokat, hogy a levegő kijuthasson a rendszerből. Ezután alaposan húzza meg a légtelenítőcsavart.
5. Ismételje meg a műveletet mindegyik keréknél az ábrán látható sorrendben, amíg nem jelenik meg több légbuborék a folyadékban.
6. Töltse után a főfékhenger tartályát a MAX (felső) szint vonalig.
7gen FL Accord fékfolyadék csere keréksorrendet meg tudná írni valaki? Illetve itt még ugye nem kell semmit mókolni szoftveresen, csak simán cserélhetem ugye?
Ha próbálkozni támad kedved van egy flakon bontatlan Ceratec-em valahol.
Füstölésre és olajfogyásra ajánlotta a szerelő próbaképp, meg hátha... (mindkettő volt városi dugóban) úgyhogy vettem egyet, de húztam halasztottam a betöltést aztán magától megoldódott.(Pukant egyet hátul a kipufogó, azóta fasza, most nem eszi, nem füstül...talán lerakódás lehetett?!? )
Köztünk szólva nekem eneosnál volt a legtöbb fogyás 10w40, (nem is értettem..) aztán 10w50 Total Quartz racing, ez már jobb volt, és mannol 10w60-nál egész türhető volt. (Mondjuk nekem egyel régebbi motorom van az is csigával)
Nekem ez mind gyűgyűcsere után volt, (más okból) amit TONX is emlitett.
Én a 7gen 1.4-esembe 14 évig 10W40-es Castrol Magnatec-et (Vagy használhatsz Edge-et is) használtam, sosem volt olajfogyasztásom. (főleg ilyen mérvű) 5W40-es sosem volt benne, arról nem tudok nyilatkozni, de egy próbát talán megér, nézd meg 10W40-nel, ha nem változik, akkor tényleg nincs más mint amit Tonx ír.^^
Ha meg elég sok km van a verdában (azt nem írtad) akkor ne is próbálkozz ilyesmivel, akkor nem fog ártani alapból a gyűrű szett.
Jeladó problémám sosem volt, így arról nem tudok nyilatkozni sajnos.
2005-ös 1,4-es D14Z6 motorú 7gen HONDA CIVIC vezérműtengely jeladó kb 20ezer km-enként megadja magát. Volt hasonló gondja valakinek?
Másik problémám az olajfogyasztás. Évente cserélem az olajat az éves futás kb 6-8 ezer km, ezalatt kb 2,5 liter olajat megeszik. Most ENEOS 5w40-es olaj van benne. A szerelő valami olajadalékot akart beleönteni, de én ettől tartok egy kicsit. "Vastagabb" olaj csökkenthetné az olajfogyasztást, ha igen melyiket ajánlanátok? Vagy bízzak a szerelőben és beletöltsem az adalékot?
Előre is köszi a segítséget!