HONDA fórum
2024. június 8. szombat, 08:43,  Medárd, Ellák Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve: Autóvásárlás topikja

Nyitotta: Devilsmile + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | vége >> 

Téma információk
Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.


OFF autók kitárgyalása is ér!

Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com

Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.


Külföldi autó honosítása:


1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)

2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.

3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)


Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...


Hasznos linkek:



Neppertrükkök kezdőknek, így add el az autódat!
Hogyan fotózzuk le szépen az autót?

Gépjármű honosítás, magyarországi forgalomba helyezés és biztosítás

autodna.hu - Külföldi autók lekérdezése alvázszám alapján

hu.vin-info.com - alvázszám ellenőrzés

Járműéletút-adatszolgáltatás (km óra lekérdezés, tulajdonosok száma, azonosító változások, műszaki és eredetvizsga fotók... )


Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 1000 hozzászólást őrzi meg.
#32361 Mykee +  2023. szeptember 4. 08:29:42 re: #32358 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát ez egy ordas nagy baromság márkától függetlenül :D . Ez a csávó akkor látott autót amikor kinyitotta a burdát :D
Az az első hogy ez alapján szépen látszik, hogy nem a kocsi vagy a típus rossz, hanem a gazdája igénytelen fillérbaszó. Akkor pedig mind1 milyen motor van alatta annak annyi. Onnantól hogy minden típusra azt mondta szar majd az Alfa G.-ra ezt írta "még mindig tudja azt a klasszikus hothatch életérzést, ami már évek óta kihalt szinte az összes riválisából." hát teljesen hiteltelen. Megane RS, Tpye-R civic, Focus RS/ST, Golf R vagy az i30N szerinte szar hot hatch :D , márpedig a régebbi Alfák valóban szépek de mind foglalkozós mert sok-sok kisebb gyerekbetegsége van.
Az is mekkora öngól hogy azt írja "Az 1.6 T-GDI pedig eleve egy sportosabb használatra szánt kivitel, tehát joggal feltételezhetjük, hogy aki használta, az csapatott is vele rendesen" apám , hogy csapatsz egy családi SUV-al ? :D . Mert ez a motor van mindenbe az i30/Tucson/Santa Fe/Veloster stb ben. Ennyi erővel nem veszel semmilyen VW-t mert a GTI golfban 1.6 os motor van és azt minden fiatal széthajta. Mind1 hogy te egy családi egyterűt veszel 1.6-os motorral ;) . Vagy nem veszel Ford Kugát/Focus/stb-t mert az ST-ben lévő motort minden nyomi széthajtja és az a motor van más típusokban is. Ezen filozófia alapján ne vegyél még Seatot, Reanult, Skodát, Alfát, BMW-t, Audit, Mercit, Hondát stb mert ezeknek mind vannak sportos motorjai amit széthajtanak [SMIL:/szetvert.gif]
Hát emmeg "épp ezért mi a telepen ezeket már nem szívesen vesszük meg" :D , 2 éve amikor az egyik hatchback i30N-t hirdettem aznap az első telefonálók mind nepperek voltak, aham nem akarják megvenni :D , majd egy magánszemély vette meg másnap 1.5 millióval drágábban mint ahogy újonan vettem. A Tucson-t fel sem kellett raknom hirdetni, a Hyundai kereskedő egyik dolgzója megvette magának. Szóval a Tucsonnal mentem és az Ioniq-al jöttem el. Inkább olyanokkal beszélj akik normális tulajok ( nem fillérbaszók, hogy erre nem kellett költeni már 10 éve semmit [SMIL:/szetvert.gif] ) és használják 3-5-10 éve esetleg hasonló típusokat.
2023. szeptember 4. 08:33:44: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32363 

#32360 JohnyFirpo +  2023. szeptember 4. 08:16:25 re: #32359 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Az eszem, praktikum és a családi béke azt mondja, hogy CR-V. A szívem meg FK2 vagy 1.5 T. Ami reális lehet. Kilencven százalék, hogy a CR-V lesz a befutó.
2023. szeptember 4. 14:41:55: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32382 
2023. szeptember 4. 13:59:30: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32381 
2023. szeptember 4. 08:32:05: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32362 

#32359 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 08:01:45 re: #32345 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy kialakult már autóvásárlási irány? :-)
2023. szeptember 4. 08:16:25: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32360 

#32358 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 07:41:29 re: #32316 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mai TC cikk.

Hyundai-t szintén nem javaslom, mert számos rossz tapasztalatunk van a motorjával, pont amiket felsorolt, ráadásul az utastér sem öregszik valami szépen, mert bóvli anyagokból van. Az 1.6 T-GDI pedig eleve egy sportosabb használatra szánt kivitel, tehát joggal feltételezhetjük, hogy aki használta, az csapatott is vele rendesen. Ha mégis ilyet vásárol, akkor mindenképp legyen zsebben 1-1,5 millió forint a motorfelújításra - épp ezért mi a telepen ezeket már nem szívesen vesszük meg.
2023. szeptember 4. 08:29:42: megválaszolva Mykee +  által, → #32361 

#32357 Tibor67 +  2023. szeptember 1. 11:25:56 re: #32356 (hrv2003 + )  ←  ‹›  0 | rejt
oké, köszi

#32356 hrv2003 +  2023. augusztus 31. 18:42:47 re: #32355 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
szamodra lényegtelen.
2023. szeptember 1. 11:25:56: megválaszolva Tibor67 +  által, → #32357 

#32355 Tibor67 +  2023. augusztus 31. 17:58:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Abban kérnék segítséget tőletek, hogy egy használt autó hirdetésében az is szerepel, hogy az autó ÁFÁS, az pontosan mit is jelent? Én magánszemélyként akarok autót venni. Az esetleges szájbarágós válasznak is nagyon örülnék. :) üdv
2023. augusztus 31. 18:42:47: megválaszolva hrv2003 +  által, → #32356 

#32354 KawaBazsy 0  2023. augusztus 25. 09:04:24 re: #32353 (malazs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Anno úgy lőtte be a VW vezér, h a VW-t feljebb pozicionálta a kommersz, s a prémium kategória közé. Ennek helyére jött a Skoda, a piacon nem a budget (mint Dacia), hanem a normál kategóriába. Kicsit olcsóbb beltéri anyagok, kicsit kevesebb zajcsillapítás, cseh összeszerelés, de a műszaki tartalom azonos. Az Audi a prémium, s ugye feljebb is van, a Bentley..

#32353 malazs +  2023. augusztus 25. 07:44:43 re: #32352 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egészítsük ki hogy már nem nevezhető a VW olcsó márkájának, sőt. Újkorában azonos felszereltség mellett hasonló az árazás, használtan meg drágább a Skoda. A 3. generációs Octavia-val pl lábon lőtte magát a konszern, jobb minőség lett az eredmény, keresettebbek voltak mint a VW és használtan jóval értéktartóbbnak bizonyult.
2023. augusztus 25. 09:04:24: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32354 

#32352 KawaBazsy 0  2023. augusztus 23. 17:09:39 re: #32351 (andré 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ha már a VW olcsó márkáját veszi a dolgozó, legyen legalább fullos. A Daciából se az alap fogy a legjobban. :-)
2023. augusztus 25. 07:44:43: megválaszolva malazs +  által, → #32353 

#32351 andré 0  2023. augusztus 23. 16:48:35 re: #32350 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Arra utaltam, hogy a skodák itthon, használtan látszólag jobban felszereltek, mint a golfok. Legalábbis nekem ez a benyomásom, lehet, hogy téves.
2023. augusztus 23. 17:09:39: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32352 

#32350 KawaBazsy 0  2023. augusztus 23. 16:12:33 re: #32349 (andré 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Prémium az az Audi3, a Golf meg a kettő közt. :-)
2023. augusztus 23. 16:48:35: megválaszolva andré 0  által, → #32351 

#32349 andré 0  2023. augusztus 23. 15:56:46 re: #32348 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi, nekem sem sikerült eddig más megoldásra jutnom, műszaki paramétereik látszólag egyébként azonosak. Mondjuk octavia vs golf kérdésben olyan érdekességek is feltűntek, hogy a vw-ban simán előfordul manuál klíma (sok a fapad?), míg a skodákban ez nem jellemző. Premium vs népautó :)
2023. augusztus 23. 16:12:33: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32350 

#32348 malazs +  2023. augusztus 23. 14:54:53 re: #32344 (andré 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Biztosra nem tudom,de elvileg csak a programozás, ha minden igaz a biztosítási összeg miatt van így elvileg.
2023. augusztus 23. 15:56:46: megválaszolva andré 0  által, → #32349 

#32347 [TypeV] +  2023. augusztus 23. 14:13:00 re: #32346 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Gondoltam majd akkor én rásegítek. :D

#32346 KawaBazsy 0  2023. augusztus 23. 13:44:12 re: #32345 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Plusszolhatnám, h 0 legyen, de így viccesebb.. [SMIL:/smile6.gif]
2023. augusztus 23. 14:13:00: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32347 

#32345 JohnyFirpo +  2023. augusztus 23. 13:05:57 re: #32340 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
..szom! Plusz akart lenni!
2023. szeptember 4. 08:01:45: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32359 
2023. augusztus 23. 13:44:12: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32346 

#32344 andré 0  2023. augusztus 23. 11:29:11 re: #32340 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia! Hátha te tudod: mi a különbség a konszernen belül az 1.4 TSI-k között? Azt látom, hogy a Skodákban szinte mind 140, később 150 LE, míg ugyanez az 1.4 TSI felirat a Golfoknál 125-130 LE jellemzően.
2023. augusztus 23. 14:54:53: megválaszolva malazs +  által, → #32348 

#32343 malazs +  2023. augusztus 22. 18:59:02 re: #32342 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Abban is, de az Octaviaban is. Amennyiben jól rémlik a kategóriája legnagyobb térkínálatával rendelkezik. Bőséges a lábtér elöl-hátul, a csomagtartó pedig hatalmas.

#32342 KawaBazsy 0  2023. augusztus 22. 18:51:50 re: #32339 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha benzinesben gondolkodsz, a szíjas TSI-k tényleg rendben vannak. Én a Superbet nézegetném inkább, abban brutál hely van.

https://totalcar.hu/tesztek/2021/02/11/hasznaltteszt_skoda_oc
tavia_2016_1_4_tsi/
2023. augusztus 22. 18:59:02: megválaszolva malazs +  által, → #32343 

#32341 LasiIS250 0  2023. augusztus 22. 18:32:25    ‹›  +2 | rejt
Vegyétek, vigyétek... jönnek az ikrek, kell a pénz pelenkára [SMIL:/szetvert.gif]
Caterham replika

#32340 malazs +  2023. augusztus 22. 18:07:30 re: #32339 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szia! Akár nyílvánosan is. Mi az ami érdekel? Azt kell mondjam nem igazán találtam volna "egyszerűbb+ megbízhatóbb autót. Ami az 1.4TSI-vel nem jó párosítás az a DSG, ebben nyűgös, de az 1.8TSI-ben és a 2.0 dízelekben nem. Igazából szívem szerint leginkább az 1.8TSI-t választottam volna, viszont mivel a kezdetben saját cégre vettem, annak dupla annyi lett volna a cégautó adója. A fogyasztás az enyémnél is igen baráti, jellemzően 5.5 és 7 liter között van, kellően dinamikus, lehet kicsit "fapadosabb" mint egy audi, cserébe viszont megbízhatóbb. Az 1.8 TSI is minimálisan fogyaszt többet, cserébe ott van +29Le, illetve az hogy annál a dupla befecskenezés miatt nincs kokszosodás. Nem mellékesen a Láncos motoroknál 2013 előtt pont az 1.8TSI volt a leginkább kerülendő, ennek az lett az eredménye hogy a 2013 utániaknál az áruk alatta van az 1.4TSI-nek. Ami még hataémas pozitívum, sokan foglalkoznak VCDS kódolással, így fillérekből számtalan dolog aktiválható, személyre szabható. Vezetés terén pedig nagyjából azt a feelinget hozza amit anno a 4.gen Accord.
2023. augusztus 23. 13:05:57: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32345 
2023. augusztus 23. 11:29:11: megválaszolva andré 0  által, → #32344 

#32339 JohnyFirpo +  2023. augusztus 22. 17:58:17 re: #32338 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!
Gondolom alaposan utánajártál te is a vásárlás előtt a Skodáknak. Megosztanád a tapasztalataidat, ha megkérlek? Akár privátban is. Különös tekintettel a tévhitek eloszlatása témakört írd körbe nekem, ha kérhetlek! Azokból hallok, olvasok a legtöbbet! :)
Köszi!
2023. augusztus 22. 18:51:50: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32342 
2023. augusztus 22. 18:07:30: megválaszolva malazs +  által, → #32340 

#32338 malazs +  2023. augusztus 22. 17:14:40 re: #32337 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez az elmélet kb 2012-es évjáratig állja meg a helyét. Az azt követőkre nem igazán.
2023. augusztus 22. 17:58:17: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32339 

#32337 KawaBazsy 0  2023. augusztus 22. 17:00:39 re: #32336 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sztem a láncosra gondolt ő is. Én ha VW konszern kocsit nézek, akkor dieselt választok a jobbak közül, s automatával, ezek a megbízhatóbbak.
2023. augusztus 22. 17:14:40: megválaszolva malazs +  által, → #32338 

#32336 malazs +  2023. augusztus 22. 16:55:38 re: #32314 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen gondjai vannak a TSI-knek? Csak mert sokan leragadtak a 2013 előtti láncosoknál, azután még a Vödör csavar 1.2 és 1.2 is vállalható motor lett. Az 1.4 rendkívül jó, az 1.8 méginkább, az 1.5-nél van annyi hogy csipegetik az olajat,de ez leginkább a hengerlekapcsolásos szarság számlájára írható.
2023. augusztus 22. 17:00:39: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32337 

#32335 [TypeV] +  2023. augusztus 22. 15:27:07 re: #32334 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Akkor ezekben az autókban élettartam motorolaj van. Húzza ameddig húzza. :D :D :D

#32334 JohnyFirpo +  2023. augusztus 22. 15:03:13 re: #32333 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tankolókártya nem bírja el az olajat, én meg saját zsebből egy fillért nem költök a cégre. :)
Egyébként nem lehet. Legalábbis aztatat mondotta ja főnök! :D
Szóval ment a levesbe. :D :D :D
2023. augusztus 22. 15:27:07: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32335 

#32333 [TypeV] +  2023. augusztus 22. 13:45:08 re: #32332 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem is lett rátöltve ?
2023. augusztus 22. 15:03:13: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32334 

#32332 JohnyFirpo +  2023. augusztus 22. 13:15:21 re: #32331 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Deeehogynem.... Mennyi a csereperiódus? 30.000 km. Van benne annyi? Nincs. Akkor viszont látásra. Nálunk a cégnél így megy. :)
2023. augusztus 22. 13:45:08: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32333 

#32331 [TypeV] +  2023. augusztus 22. 12:53:40 re: #32330 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És a szerviz sem tett bele olajat ?
Nem is jelezte, hogy alacsony az olajszint ?
2023. augusztus 22. 13:15:21: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32332 

#32330 JohnyFirpo +  2023. augusztus 22. 12:35:44 re: #32329 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Több dolga lesz a szervíznek. Ez a cél! :)
Nálunk a céges Navarában már 16.000-nél csattogott a motor, egy csepp olaj sem volt benne, nem is tehettünk bele, mert csak a szervíz végezheti el. 46.000 km-nél beállt mint a gerely, motorcsere. Valahol ez a céljuk, szinte biztos. Legyen nagyobb létjogosultsága a szervíznek.
2023. augusztus 22. 12:53:40: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32331 

#32329 [TypeV] +  2023. augusztus 22. 12:28:55 re: #32328 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most azon tanakodok, hogy én is fullra ráállok a gyártó előírásaira. Semmi plusz szeretetes megelőző karbantartást nem eszközölök. De tényleg semmi pluszt nem teszek. Ebbe beletartozik a 30.000 km/1 éves olajcsere periódus is többek között.
2023. augusztus 22. 12:35:44: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32330 

#32328 JohnyFirpo +  2023. augusztus 22. 12:24:54 re: #32327 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
:D [SMIL:/szetvert.gif]

Imádlak! [SMIL:/szeret/inlove2.gif]
2023. augusztus 22. 12:28:55: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32329 

#32327 [TypeV] +  2023. augusztus 22. 12:23:26 re: #32326 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ahogy leírtad.
Ha a gyártó azt mondja, akkor annyi. Ki ő, hogy a gyártót felülbírálja miközben nem ért hozzá és nem is érdekli.
2023. augusztus 22. 12:24:54: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32328 

#32326 JohnyFirpo +  2023. augusztus 22. 12:19:58 re: #32325 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
De Laci bácsi! Ez olyan mint a 30.000 km-es olajcsere! "Háhogyan?!"
2023. augusztus 22. 12:23:26: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32327 

#32325 [TypeV] +  2023. augusztus 22. 12:18:14 re: #32323 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a Ford előírás azt mondja.
Végülis időben van ha így nézzük.

Csak meglepődtem, mert az 1.0T 10gen CIVIC motorjai sokkal korábban igénylik az ilyen szervizt.
Plusz a Ford-nál ez a művelet fele annyiba sem kerül hozzávetőlegesen.
2023. augusztus 22. 12:19:58: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32326 


2023. augusztus 22. 12:20: Szerkesztve [TypeV] +  által, megtekintés

#32324 Kázmér +  2023. augusztus 22. 12:17:31 re: #32322 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
Persze, csak mindenki meg van győződve róla, h az ő 400 ezret futott 8. gazdás autója tök hibátlan, és mindig a gondos gazdák birtokolták....

#32323 JohnyFirpo +  2023. augusztus 22. 12:14:06 re: #32321 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jah... vezérlést 160.000-nél cserélni... :D
2023. augusztus 22. 12:18:14: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32325 

#32322 [TypeV] +  2023. augusztus 22. 12:13:13 re: #32321 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez így van. De az embereket nem érdekli általában az autó, egy tárgy, amin nem szükséges tanakodni. :D
2023. augusztus 22. 12:17:31: megválaszolva Kázmér +  által, → #32324 

#32321 Kázmér +  2023. augusztus 22. 12:08:32 re: #32319 ([TypeV] + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezeken látszik jól, h milyen felelős autótulajok vannak...
2023. augusztus 22. 12:14:06: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32323 
2023. augusztus 22. 12:13:13: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32322 

#32320 KawaBazsy 0  2023. augusztus 22. 09:46:09 re: #32319 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet h pl a hosszútávok, értelmes sebességgel nem nyírják. De ugye van sok ellenpélda is..

#32319 [TypeV] +  2023. augusztus 22. 07:41:40 re: #32315 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy kedves partnerünk most vásárolt nálunk vezérlés szettet az egyéb cullangokkal együtt az 1.0T Ecoboost motoros C-Max autójához.

9 éves az autó, van benne 160.000 km és még nem volt vezérlés csere. Pedig a szíj az olajban futó kivitel. Sőt, semmi gondja nem volt még annak az autónak, új korától rálátok.
2023. augusztus 22. 12:08:32: megválaszolva Kázmér +  által, → #32321 
2023. augusztus 22. 09:46:09: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32320 


2023. augusztus 22. 07:42: Szerkesztve [TypeV] +  által, megtekintés

#32318 JohnyFirpo +  2023. augusztus 21. 21:09:03 re: #32312 (Mykee + )  ←  ‹›  0 | rejt
Óh, ne gondold túl. :)
Akkor úgy fogalmazok, hogy nagyságrendekkel több negatívumot tapasztalok mindenhonnan. Ezek a legtöbb esetben használtautósok véleményei. :)

#32317 KawaBazsy 0  2023. augusztus 21. 20:07:12 re: #32316 (Mykee + )  ←  ‹›  0 | rejt
A Sportage-t én vittem kötelező szervizre Vácra, Az is 100 ezren felül volt kicsivel, semmi hiba nem volt.
Nem ismerem ezt a T-GDi motort, nekem ezt olyan írta, aki eléggé ért hozzá, de rá kell keresni a neten, biztos több info van ott. Meg megkérdezni a tulajokat, pl Ferit.. :-)

#32316 Mykee +  2023. augusztus 21. 20:00:03 re: #32314 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát érdekes hallani, mert egyetlen darabot sem láttam még az elmúlt jópár évben,abban a hyundai kereskedésben ahol ismeretségem van. Sőt 90%-ban az összes N-es magyar tulaja megvan, egy közösségben ( i20/i30, veloster, Kona N ) de még 2017-óta összesen 1db motorcsere volt egy 2019-es Fl elötti i30N-ben. Én is megjártam mind a hatchbackel mind a Fastbackel meg FL-el is a Hungaroringet, Euroringet, Szlovákia ringet, vezetéstechnikai napokat de a szar utak miatt létrejövő tetőablak zörgésen kivül semmi gond nincs. Kopp, kopp :) . Szóval nem tudom milyen hőterhelésre gondol a költő :) . De valószínűleg inkább a tulajdonostól függ mi hal meg és mi nem.
Ez meg "A KIA meg -ahogy hallom- nemigen tüsténkedik ilyenkor helytállni, a motorcsere meg ugye horror összeg" hát semmilyen autógyártó sem iparkodik ezt betartani :( . Az audival mint írtam elég rossz tapasztalataim vannak ennél kisebb ügyekben is, míg mondjuk amikor a Hyundai Tucsont megette a nyest normálisak voltak a márkaszervízben és garanciális javításnak letudták a modul cserét ami egy laza cirka 200.000 fájt volna. Szóval mindenre van jó példa és rossz is. Most az i30N FL 3 hete kötelező szervizen. Pollenszűrő, légszűrő, fékolaj, olajcsere + a 2. éves kötelező szervíz 66.156 FT. A Ford kugánkra ez 107.850 [SMIL:/szetvert.gif] ami egy semmilyen autó....
2023. szeptember 4. 07:41:29: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32358 
2023. augusztus 21. 20:07:12: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32317 

#32315 KawaBazsy 0  2023. augusztus 21. 19:47:24 re: #32314 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy anyósoméknak 1.0 turbós Focus van, az is jó szar motor, oszt még annak sincs gondja.. nem is 4 évesen, 30 ezer kilométerrel lesz, hanem 10 évvel később, 150 ezernél monnyuk.
2023. augusztus 22. 07:41:40: megválaszolva [TypeV] +  által, → #32319 

#32314 KawaBazsy 0  2023. augusztus 21. 19:45:53 re: #32313 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem én mondom, hanem a Besze Sanyi, ő A Befecsis Motorok Szervize tulaja, a fiával viszik a céget. Rendszeresen publikálnak szakmai cikkeket az Autótechnika újságba ( a honlapon jobboldalt találod az írásokat), szakértőnek is rendszeresen felkérik őket, eléggé vágják a témát. Honlap: https://injektor.hu/
Nekem ezt írta, amikor jeleztem, h van egy ilyen T-GDi-m eladó:
"..a TSI gondjai eltörpülnek a koreaiak 1,6 GDI motorjához képest. Csak a mi ügyfeleink közül is többnél kpl. motorcsere volt, extrém hőterhelés következtében, megragadt dugók, kihajlott hajtókar, dugó lyukadás... A KIA meg -ahogy hallom- nemigen tüsténkedik ilyenkor helytállni, a motorcsere meg ugye horror összeg.."
2023. augusztus 22. 16:55:38: megválaszolva malazs +  által, → #32336 
2023. augusztus 21. 20:00:03: megválaszolva Mykee +  által, → #32316 
2023. augusztus 21. 19:47:24: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32315 

#32313 Mykee +  2023. augusztus 21. 19:37:15 re: #32296 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mondj egyet :) , én nem találkoztam problémával vele pedig a Tucsonban ilyen 1.6 T-GDI motor volt 180LE-vel. Most adtam el fél éve és vettünk egy Ioniqot helyette. A kötelező szervizen kívül semmi gond nem volt vele, pedig azért megjárta európát a családdal.
2023. augusztus 21. 19:45:53: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #32314 

#32312 Mykee +  2023. augusztus 21. 19:34:44 re: #32292 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem tudok olyat aki fújolna rá, maximum a kinézete nem jön be mindenkinek. Technikailag a leg megbízhatóbbak között van. Miért nem kérdezel meg minket? Van/volt már vagy 7db itthon 2017 óta. elektromos és benzines is. Gergicének is. Miért olyanok véleményére adsz akiket nem is ismersz? :(
2023. augusztus 21. 21:09:03: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #32318 

 << eleje | 20 | 19 | 18 | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.53, 0.47, 0.39
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.071 mp, 9 query