A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:
Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok!
hmm melyik Lamboba?... ülj be egy Bentlybe vagy Rollsba azután nem is kérdés mi a hetes/A8/S. De mint írtam érdekelne a szempont mi alapján készítették ezt a táblázatot, mert elég szubjektív mi a kényelmes/szép/luxy.
Az új hetes meg egy átlag márkánál is roszabb lett ( most volt teszt róla megnézhető) de ott is attól függ hogy vezetni akarod vagy jobb hátul lógatni a lábad.
Egy BMW, Merci, Audi mint luxus márka , vicc. Amikor ott van egy Bentley, Meserati, Ferrári, Lambo, Rolls-Royce stb. Mi alapján Premium/Luxury? mi lehetett a szembpont? Gondolom megkérdezték a tulajt minek tartja a kocsiját
The legal requirements for brake light operation are set out. The requirements are as follows:
Deceleration ≤ 0.7 m/s2: The signal shall not be generated
Deceleration between > 0.7 m/s2 and ≤ 1.3 m/s2: The signal may be generated
Deceleration > 1.3 m/s2: The signal shall be generated
Ha adaptív tempomat van, akkor fékez és világít a féklámpa, és ezzel az örületbe lehet kergetni a mögötted jövőt mert az hiszi hülye vagy hogy állandóan fékezgetsz.
Hát az E-ben a visszatöltés mértékétől függ hogy világít-e a féklámpa vagy sem. Ha 3 vagy 4-es fokozatban van akkor világít ha 1-2-ben nem. Igaz az egy gyenge motorféknek felel meg. Az adaptív tempomatnál viszont fékez és akkor világít a féklámpa. És a legjobb. Ha 100%-on van az aksi és úgy indulok el akkor elég levenni az amperpedálról a lábam már világít a féklámpa DE az autó szinte semmit sem lassul csak gurul üresben. 98% körül már nem csinálja. És ugye látom a műszerfalon a kis E hátulját és ott világít tehát hátul is világít.
Büntetőfékezőknek milyen könnyű dolguk van egy elektromos autóval
Bár ugyanazen már gondolkodtam a hagyományos gőzgépemben is, hogy pl tempomatos lassításkor ég e a fék lámpa?
Haver nemrég járt arrafelé de ő csak 5000m-ig fizetett elő. Mondjuk addig szinte ingyenes az egész, de komolyan megszenvedett a magassággal. Utólag mesélte hogy onnan kb 300m-rel feljebb van egy átjáró egy szakadék felett 5000 dollárért lehet átkelni rajta per fő.
Friss még az élmény , túl sok km-ert nem raktam bele.
Erős, nagy és megtud indulni a 2t-val rendesen ha sietek.
2011 es évjárat, 167 ezer km futott elvileg. Kb. valós lehet mert kivül belül szép állapotban van.
Tesom egy 2007 es RX400H-t hajt, abban közel 400 ezer km van, de az is kivül belül szépen tartja magát, műszakilag is problémamentes.
Nekem ez egy időbe nagyon mozgatta a fantáziámat, de mikor konstatáltam hogy 10m kell hozzá valahogy elment a kedvem az egésztől, a másik meg igen pont az hogy itt hagyok egy gyermeket félárván valahogy nem fancy. Amúgy alatta Rita bácsi elég komolyan tolja, 26x volt fent azt hiszem nem tudom pontosan.
1:20-hoz hogy leérsz onnan élve amúgy, nem valami biztató hogy a hegymászók 5%-nak lefő a kávé a hegyen...
ami mérnöki szempontból érdekes, az a komoly rendszerintegráció, hogy a különböző részegységeket egy logika mentén milyen szépen összehozták, úgy hogy költséghatékony is legyen...
a másik a moduláris felépítés, hogy "bármilyen" platformba beépíthető legyen...
tömeggyártásban ezek nagy fegyvertények...
nem véletlen a brutális profitabilitás...
ezzel összefüggésben érdemes követni a Munro Live-ot...
iszonyatos gyártástechnológiai különbségek (és ktg-ek) vannak az egyes mérnöki/gyártói megközelítésekben...
Hahu-n hirdetnek egy Lexus IS-F et január óta. Mivel eladtam az AE86 ot , így gondoltam veszek valami fiatalabb és erősebb autót.
Árban 10mFt ról indult.... sokáig figyelgettem és mikor 9mFt ra leesett az ára elmentem megnézni.
Nem alkudoztam, mondtam majd alszok rá egyet. Estére újra 10mFt lett az ára.... és azóta is hirdeti az árat le föl emelgetve.
Végül egy RX450H-t vettem.... hobbi autó mellőzve lett és lett egy erős családi.
3 hete bekukkantottam a bécsi BYD kereskedőhöz, gondoltam megnézem a kínálatot és jól megkritizálom a kocsikat. Hát sajnos nem sikerült belekötni semmibe sem Persze csak egy 10-15 percig nézegettem de sajnos jók lettek az autóik.
Nekem kisebb dologgal van ilyen sztorim, elmentem venni hangfalkábelt a kocsiba, vastag speckó kábel volt mert akkor 20 évesen ugye legyen zene, meg tánc...
Bementem mondom az kéne ott szembe, oké 6 lesz de csak kp (akkor még nem volt terminál kötelezettség) mondom elmegyek felveszek lét, 20 perc alatt megfordultam már 6500 volt!
Mondom ez hogy?? A válasz: a nagyker közben felárazta
Elmentem csak úgy megnézni egy autót az egyik szombaton. Láttam, hogy még pénteken egy jó fél millával olcsóbb volt. Rá is kérdeztem, hogy mi az ára, az meg csak kötötte az ebet a karóhoz a nagyobb árral. Hétfőn meg visszament azzal a féllel, lehet a hétvégén nem akarta eladni?
Amit én észrevettem mikor kerestem a leendőt még 1 éve,h. a tudottan jó modelleket azért keresték.
A kevés km jó állapot+jó felszereltség esetleg pluszok ( dupla aluszett stb.) valóban nem volt olcsó, de valahogy mindig elkeltek.
Viszont a kevésbé jó állapotú többet futott stb. darabokkal is mentek utána az árakkal, azok viszont nem keltek el olyan könnyen.
Tipikus hozzáállás. Ha azt elvitték ennyiért, meg annyiért, akkor én sem adom olcsóbban.
Az enyémet VW Polo hirdetnem sem kellett.
Ismerősi körben hárman is akarták. 17 éves volt, manuál klíma, elektromos ablak, tükrök, téli-nyári alu szettel, voltak esztétikai hibái, műszakilag tökéletes volt korához képest kevés kilométerrel 670-ért adtam oda friss komplett vezérlés cserével. (ehhez ragaszkodtam, nem hiányzott,h. haver lánya megveszi, aztán tologatja a szervizt és 1 hét múlva leugrik a vezérlés.)
Ha hírdetgetem elmehetett volna többért is, de nem akartam idiótákkal agyvérzést kapni.
(felnikupakok is meg voltak, csak itt nem volt rajta)
Körbenéztem a kínálatot és ahhoz áraztam az autót. Számomra furcsa, hogy ilyen áron mennek ezek az autók, de végülis minden drága.
Mondta nekem a vevő, hogy ezért az árért tudna ám venni új COROLLA-t, meg többféle KIA-t is, tisztában vagyok-e vele, hogy kicsit sokat kérek. Azért az üzlet végén jelezte az emberünk, hogy nagyon örül, már csak azt várja, hogy hívja a TOYOTA kereskedő a hírrel, megérkezett az új GR YARIS. Mindezt közel a hetvenhez.
Ja, meg azt is mondta szó szerint, hogy első dolgai között fog szerepelni, hogy lebassza a CIVIC-ről a négyévszakos misleneket, mert kanyarban igazán a PILOT SPORT 4 (vagy mi a neve annak a guminak) tart. Meg a YARIS GR gyárilag azzal jön majd.
Tavaly év végén, sőt idén év elején is voltak jelentkezők aki 10,5 millió Ft-ért megvették volna a CIVIC-et. Az összes érdeklődőnek kikötése volt, hogy jön megnézni és viszi is ha igaz ami a hirdetésben szerepel. Mondtam az sajnos nem lehet, nekünk még kell az autó. Mindenkinek azonnal kellett volna, senki nem várt.
Aztán jött a számomra akkor kedvezőtlen Ft/EUR árfolyam csökkenés, amit - reálisan nézve a kialakult helyzetet - részben nekem is alkalmaznom kellett. De így is az újan vásárolt árához képest 25 százalékkal többért ment el közel 3,5 évesen.
Nekem vagy 3-4 hónapig itt állt a Kia, pontosan nem tudom.. Monnyuk 10M felett tán már csökken az érdeklődés. 3-an hívtak fel ez idő alatt, 2-en nézték meg, s a második vitte.
Jó hát igazából én is 1 hét alatt adtam el a CIVIC-et onnantól számítva, hogy tényleg eladó is volt "azonnal elvihető" státuszban. Márpedig én árultam a legdrágábban a hahu-n az azonos évjáratúak között, ja és hirdetési áron kelt el árcsökkentés nélkül.
Annak tudtam be, hogy szerencsém volt. Ezek szerint tévedtem.
Nálunk is a Lidl-nél van egy ingyenes töltő, amerre járok tankolni mellé (Shell) és a boltba is sokszor megyek.
Hát ha sokat mondok, de talán heti 1 vagy 2 alkalommal látok ott tölteni valakit. Ez munkaidő utáni időpont, amikor arra járok, 17 óra után.
" igazi nagy pangás van a használt autó piacon."
Ennek ellenére 1 hét alatt adtam el az autómat (előtte soha ilyen gyorsan nem sikerült).
Az új autót meg másfél órányi várakozás után tudtam átíratni, az eredetiségvizsgára is 3 napot vártam, azelőtt másnapra volt időpont.
Sajnos az első körben 250-270 forint körül volt az 1 kWh ára, így ez is egy volt a sok közül a drága töltők közül. Ez azt jelenti, hogy kb 5000 forint 100 km. Most már 150-170 Ft körül van, ha jól tudom, így már 3000-3500 Ft 100 km ára. Viszont megtérülést nézve még mindig csak akkor éri meg itt tölteni, ha átutazóban van az ember. A 0 Ft-ossal persze ez sem vetekszik és a 70 forintos otthonival sem.
Mindegy milyen autóról van szó majdhogynem, igazi nagy pangás van a használt autó piacon.
Óhatatlanul mennek lefelé az árak már hónapok óta, még ha nem is túlzottan nagy mértékben. Kedvezőbb Ft / EUR árfolyam is csökkentett az árakon. Erősen kínálati a piac jelenleg, most lehet jó vételeket csinálni.
A múlt évben árajánlat kérésekor a TOYOTA/LEXUS is alig akart kedvezményt adni, most meg röpködnek a több milliós kedvezmények úgy, hogy még be sem mentél kedvességet kérni. Mondjuk az ilyen mértékű túlárazásból amit produkáltak a kereskedtek az elmúlt időszakban, van is mit engedni.