Egész egyszerüen a kocsi ( futómű, motor ) nem arra való!
Egy pécsi cimbi 4 éven keresztül rallyzott vele.....
Aszfalton mindig "szinte" verhetetlen volt, de a klasszikus pályákon ( murva, földút, erdei vegyes) rendre elvérzett a finom és precíz futómű miatt.
Rallyra robosztus, könnyen állítható, és cserélhető futómű kell, más váltó áttételezés, alúl is nyomatékos motor, hatékonyabb fékek...had ne soroljam!
Ez egy kiváló alap pálya kocsi, bűn máshol használni!
Illetve, van még egy sportág, ahol maximálisan megállja helyét kategóriájában, ez pedig a hegyi verseny!
Ott csak a váltó áttételt kell változtatni, anno rallys cimborám símán hozta a kat.No1-et!!!
2006. április 17. 10:54:12: megválaszolva Kard 0 által,
→ #164
Üdvözlet Urak! Egy haveromat érdekelné integrába gátlók! Tudja valaki hogy mennyiért mozognak és esetleg van valakinek használtba?Nagyon megköszönném a mihamarabbi választ.
Anitára olyan nagy hatással volt a DC5 feeling , hogy azóta is mindenkit meggyőz, hogy a Honda a legjobb autó. Mostmár a kert se hiányzik neki annyira, csak a 8000feletti tartomány!
Az accordot is tanulgatja vezetni. Majd a legközelebbi talin lehet ő is kiáll!