Azt mondta a szerelő, hogy a féltengely is eltört, s szétvert mindent, úgyhogy durvább a kár.. Jövő héten meglesz, majd beszámolok. Megvan a video is az ütközésről, nekem nem tűnik durvának, nem tom hogy tudott ekkora kárt csinálni.
2020. augusztus 26. 16:58:57: megválaszolva Tonx + által,
→ #4069 2020. augusztus 26. 13:44:57: megválaszolva Kázmér + által,
→ #4066 2020. augusztus 26. 13:38:16: megválaszolva rooby + által,
→ #4065
Csak a polora meg egyéb szerelésekkel jutsz el ide. Összetörni meg ritkán szokta az ember, így egy vásárlásnál eszembe sem jut abból kiindulni.
Akkor már venni kell egy csepel biciklit, ahhoz olcsó minden.
De akkor is nagyon keménynek tűnik az ár, kellett neked felköltözni a nagyvárosba, ott még a ceruza is vastagabban fog.
Jah, a facebookos csoportba már töltött fel képeket a szerelő. Ilyen esetben jobban járna az ember pl egy Poloval, mer ahhoz olcsóbb az alaktrész, meg jobban van bontott..
Majd egymillió úgy, h még a motor meg a váltó sérülés sincs belekalkulálva?
Az egész alját lebontotta?Mert így képen alig látszik baj......Mármint az egymilliós számlát nézve.
720 ezer az ajánlat, plusz némi villamos (kábelösszekötési) meló, plusz klímatöltés (meg áfa a végén, mer szlás). Így még éppen rentábilisnak tűnik a javítás, úgyhogy anyám zöld utat adott rá. Oszt majd kiderül.. Akkor sérül a matek, ha a váltó vagy a motor megnyekkent, mert akkor más a matek.
Csak az előző fotóm van.. A szerelő azt mondta, h a kereszttartó elnyomott motort, váltót, mindent. Váltóolaj, hűtővíz elfolyt, anyám így jött haza vele..
2020. augusztus 17. 11:56:42: megválaszolva Tonx + által,
→ #4051
11 E volt a vonószem.. Jó kocsi a Jazz, de ha alkatrész kell, akkor szívás..
Ma viszonylag szorosan követett. :-) Elvittem a X kerbe a Jazz szerelőhöz, van neki lakatos kollégája is, úgyhogy reményeim szerint hamar lesz verdikt, h érdemes e megmenteni. HA a motor és váltó is kuka, akkor nem biztos..
2020. augusztus 17. 11:14:50: megválaszolva Tonx + által,
→ #4049
Thx. Itt azt is mutatja, h hol kellene lennie az emelőnek, ami itt nuku.. Másik Hondánk nix, majd reggel megkérdezem az autóalkatrészest, h tud e szerezni.
2020. augusztus 10. 19:22:35: megválaszolva Tonx + által,
→ #4044
Fiúk, lányok! Vki megmondaná, h hol van a 2009 utáni Jazz-ben a vonószem? Anyám összekúrta a kocsi elejét (még a motor is arrébb ment), el akartam volna vontatni, s nem volt mivel. A Fiestáé nem jó bele.. Ill Kunparaszt olvtárs azt mondta, h van egy kék szütyő a pótkereke mellett (neki a korábbi modell van), s abban kéne lennie az emelővel meg kerékkulccsal együtt, na ezeket sem találtam..
Tegnap nekem is sikerült egy-egy órás próbaútra elvinnem az új Jazzt és az E-t. A JAZZ-ről itt, az E-ről másik topikban írok majd. Korábban írt véleményekhez annyit tennék hozzá, hogy nekem élőben kimondottan tetszett az új Jazz. Minőség érzetre kívül belül szintet lépett felfelé az előző generációkhoz képest. Nyugodt közlekedésre tökéletesen alkalmas (és a Jazz vásárlók 99,9%-ka erre használja) városon kívül belül, ebben az esetben észrevétlenül és nagy csendben dolgozik a hajtáslánc. Állásból elinduláskor nagyon dinamikusan tud megindulni, ez kimondottan tetszett, menetközben kelletlenül veszi tudomásul a hirtelen gyorsítási igényeket. Ezzel rá is szoktatja a felhasználót a közlekedésben való intelligens, értem ez alatt a hirtelen gyorsítások és lassítások nélküli részvételre. Szerintem szuper kis autó lett. Aki jól felszerelt, gazdaságos, automata, praktikus mindenre jó autót keres, és szerintem elég sokan vannak az ilyen vásárlók, az meg fogja venni. Nekem nem kéne, de én az autóvásárlók kézi váltós VTi-n és Type R-en szocializálódott 1%-nál is kisebb rétegébe tartozom. Tökéletes átmenet az elektromos autózás felé tartó világban, de az E-ről egy másik topicban.
Én próbáltam a crv-ben a hybrid rendszert de öszintén megmondva nem voltam hasraesve tőle. Sőt szerintem rohadt nagy csalódás. Ha lepadlózod ordít a motor, városi használatra jó de ha kell az erő akkor én nem bírnám sokáig. Sőt a tesztkör végén is már ki akartam szállni belőle. Hangos és ahhoz képest nem megy jól, és rohadt nagy luxusnak tartom hogy egy benzinmotorral termelek áramot amivel meghajtok egy villanymotort. Miért nem lehetett úgy hogy a benzinmotor is hajt és a villanymotor rásegít és fékezés közben termelek áramot vagy rögtön 230V-ról tudom tölteni.
Alul jól megy, villanymotor ugye. De amikor mondjuk mész 60-al és nyomsz egy padlót, akkor van a 2.5 sec késés. Megvárja míg a benzinmotor felpörög és elég áramot termel ahhoz hogy ráadja a kakaót a villanymotorra.
Amúgy jól ki lehet látni az osztott A oszlop miatt (aminek a szélvédő melletti része műanyag borítású fényezett elem). Városban fürge amúgy, de városon kívül hát nem tudom. Szép meg jó, viszont a navi képernyőjén semmit nem lehet látni annyira halvány, bár lehet, hogy állítható de nem keresgéltem. A menüje tragédia. De lehet csak szokni kell mint mindent.
"Megérkezett a Jazz legfrissebb generációja, egy rövid menetpróba erejéig el is vittem ma, ráadásul a Crosstar verziót, ami fel van öltöztetve szabadidő autónak.
Jópofa, de felesleges.
A prémiumba hajló kivitelezés tetszetős, a szokás szerint világverő variálhatóságon nem változtattak, szerencsére, bár ez kihívás volt technikailag, mert mostantól minden Jazz hibrid, ami azt jelenti, hogy az akkunak hely kell.
80-as sebességig a benzin motor nem vesz részt a hajtásban, csak energiát termel, 80-120 között egy fix áttételezéssel a benzines hajt, a fölött hibridként viselkedik ismét. Városi tempónál egy erős villanymotorra bízhatjunk magunkat, amikor a 4 henger beröffen, akkor sem bőg, generált fordulatszám lépcsőkkel játsza el nekünk azt, hogy valójában ő hajt, pedig nem, csak az áramot termeli a villanymotornak.
Hasonlít az Amperához, a rendszer lényege pedig már ismert a CR-V-ből. Kár, hogy nincs hír PHEV verzióról.
Aki arra számít, hogy belépőmodell lesz a Honda kínálatban a Jazz, csalódni fog, 7 millió fölött kezdődik az árlista. Ha egy alsó-közepes automatával hasonlítjuk össze, nem dráma.
Ha azzal, hogy régen hová volt pozícionálva, akkor viszont az."
Azért 6 nap az elég kevés. Nem szívta le valami? Mondjuk simán lehet szar az akksi is, van amikor a szalonban kell cserélni akksit új autóban is mert elromlik.
6 nap alatt lemerült a Jazzünk annyira, hogy se kép se hang... Fél éves az autó. WTF?! Ilyen van?? Pár perc és jönnek, bebikázzák. Utána kell hibakód olvasás szervizben? Garancia van akku lemerulesre?
Ha jól tudom a Jazz motorban (már a 130LE-s változatról van szó) csak a szívó oldalon van VTC és van benne VTEC, a Civic 1.5T meg dual VTC de nincs VTEC. Biztos rá lehet műteni a turbót, de akkor esélyes hogy kipufigó szelepet is kell cserélni nátrium töltésűre. Meg mivel elektromos wastgate van rajta az ECU-t is érdemes átvariálni vagy izé.