Valahol értem amit mondasz és igazat is adok, de nem 100%-ban.
Viszont mi pont hogy extra árat fizetünk a TypeR-ért, hogy akkor mégsem egy sima utcai stock autót veszünk hanem amit azért akár hosszabb távon is lehet nyelezni. Lehet, csak a user-nak kell tovább tolni bele a pénzt. (olaj hűtő, vastag vízhűtő,...)
Ez a logika meg sajnos ott bukik meg hogy a TypeR-t meg nem tömegben gyártják, így aztán meg minek is fejlesztenénk egy olyat hogy jó legyen.
a mérnöki munka mindig az optimum keresésről szól...
a stock autó normál utcai használat során nem melegszik el...
bármennyire is szeretnénk azt gondolni, alapvetően ezek nem pálya autók, csak azért mert mentek velük egy "jó" kört a nürburgringen...
és meg tudják oldani, hogy a pályán ne melegedjen el...
csak azt ebben a szegmensben már nem fizetné meg senki...
(JAS TCR FL5 Civic Type R price --- over $200,000)
Srácok egy jó barátom vett egy Civic hybridet, nem is tudtam hogy van ilyen típus (2008-as) automata váltóval.
Kérdésem az lenne hogy milyen ebbe a váltó, megbízható esetleg vannak gyermekbetegségei, és az hogy ez mitől hybrid???
Szép példája a pályázásra már nem használható tuningnak... 6:16-nál már elkezdett melegedni a motor és 1.24-nél mentek fel a pályára.
PS: A rev match-et vajon miért lőtték ki belőle?
De nem várhatjuk el, h mindig mindenben a honda legyen az első és a legjobb.
Bár nekem elég a motor meg a színválaszték is, van benne pont olyan, mint ami nekem kellett.Ráadásul még készleten is volt amikor eldöntöttem, h mi kell, nem kellett rá várni sem.
És akkoriban még jó áron is volt.
Igen, ez is felmerült, és valamennyire igaz de erre meg a mazdát mondanám. Ott is tök jó innovatív dolgok születtek az elmúlt időkben mind motorikusan, elektrifikacióban, külsőben és ők még kisebb ég mint a honda. És nem kötöttek például motorizációban olyan kompromisszumot hogy fiat vagy stellantis motpr legyen
De a honda egy kis vállalat, majdnem kis magáncég. A többi hatalmas vállalategyütteshez nézve.
Inkább maradjon ilyen önálló kis cég,kevés színnel, minthogy fiat motorral meg pözsó váltóval szerelt szar legyen.
Azért ez barokkos túlzás , inkább hőbőrgés aminek hangot adok, hogy miért ilyen bal..ok . Sokkal többen döntenének a honda mellett ha talán lehetne színt is választani.
Ok a porschét meg ezeket a típusokat csak azért hoztam be, mert ott személyes tapasztalat volt. De most csak arra céloztam hogy szinte mindenhol van egy halom szín, Hondáéknál miért nincs?
ui.: amúgy nyugodtan hasonlíthatunk porschét a hondához mert árban ugyan ott vannak már
Azért egy hondát ne hasonlítsunk porsche-hoz.
Ennyi erővel nézhetnéd a lambóhoz is, ami némely modell kb 50 színben kapható.
Ismerősömnek GT4-e van, és nyilván a legjobb színt (szerintem) kikapta onnan.
Civic-nél tényleg nem sok a színválaszték, de mivel 2 nagyon erős szín ott van, a szürke és a babakék, igazából bőven elég. Az őshondások meg a tojássárgát veszik szívesen valamiért(champ. w.)
Ha olyan csoda történne, hogy én újabb CTR vásárlása közelébe kerülnék, (É.CS. vagyis Égi Csoda ) ÉS valamiért a 10gen mellett döntenék, akkor tuti vennék egy "simát" (Limited-et fizesse ki a halál) és kapna egy ilyen sárga fényezést, (ha már lenne annyi pénzem, akkor legen erre is ) mert valamiért ebben a színben el tudom fogadni, még a seggét is, pedig az nálam csoda.
Igen, így teljes a sztori, csak szűkszavúan írtam telefonról. Azért az hogy civicre lehet kemény 5 színt kérni, tiszta szégyen, köztük az ezüst, meg piros, amit alapból kizárnak már sokan a választásból. Más márkáknál, Porsche, Citroen, KIA, Hyundai, stb 12-15 szín is van köztük nagyon izgalmas egyediek is. Emlékszem a régi 1992-es civicem volt hasonló sárga színű, bár az szerintem közelebb volt a citromsárgához, azt nagyon szerettem.
Utcai autó alatt ő szerintem a széria/alap Civic-eket vagy más modelleket értett, hogy azokra is mehetne ez a szín, nem csak CTR-re, pláne nem csak a Limited-re.
Nem akarok nagyképünek tünni ,de nekem meg màr pont hiànyzik még 40-50 le az FL5-böl. Szerintem eleve 350-360 le-vel kellett volna kiadni, màr csak a konkurencia miatt is ,még utoljàra egy nagyot durrantani a hondànak. Igy a nagyon nagy durranàs szerintem elmaradt. Az biztos ,hogy az FL5 jobb auto mint az FK8 , de lett volna még pàr ötletem amivel még jobb lehetne. Amugy az asszony és màsok szerint is az FK8 ülés kényelmesebb mint az FL5 ülés. Én idén 2x voltam vele otthon és kivàlo (1100 km) ,de nekem nincsennek nagy igényeim.
Szépen összefoglaltad. Nekem ez alapján úgy tűnik, hogy az FL5 -re ezeket a hibákat mind kijavították.
Tudom, drága, és nem ér annyit, meg minden, de az egy kész autó - infotainmenttel és minden támogató rendszerrel együtt úgy jó, ahogy van. Simán, kényelemben mentem vele 13 órás utakat is - bár ilyen távolságokra már inkább repülőgép való.
Nekem ez a teljesítmény utcára már sok. Autópályán persze élvezetes, de egy kanyargós mellékúton és városban rövid szakaszokon is olyan sebbeségre képes, hogy az nekem szó szerrint félelmetes.
Ha bugira vágyom, akkor az FN2 a nyerő - az a számomra élvezetes, kezelhető teljesítmény szint, és a hangja is jobb. Ha hosszú útra indulok, akkor meg FL5.
Szerintem az arany középút a CTR Sportline. Abban már a fészliftes cuccok vannak, így azokkal már nem kell vesződni.
Kinézetben meg a Sportline szárny szerintem 100x jobban néz ki.
Ahhoz még veszel egy LE ADS-t és az alappal kész vagy.
Ha viszont célszerszámként akarod használni, akkor bizony kellenek cuccok hozzá.
Az 1.5 Sportot is ha elkezded célszerszámmá alakítani, akkor ahhoz is kellenek dolgok.
Mondjuk több minden mint a ctr-hez.