Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Valahol mindig is ez volt a vágy, csak az ára tartott vissza tőle, de ezt az autót sikerült megvenni a kereten belül.
Szépen mutat a garázsban az ep3 mellett
Ez igen! Gratulálok! Ez a legjobb hír egy Honda fórumon! Akkor a Hondás vér nem válik vízzé. Akkor volt értelme benézni ide. Ahogy látom Macska felhasználó ismét sikeresen közremüködött. Egy éve nekem is itt a fórumon adta a tippet.
csak nem hagyott nyugodni a dolog, és elmentünk egy tesztvezetésre....nem csalódtam, tényleg egy nagyon jó autó. Aztán megláttunk egy szürkét az egyik kereskedésben, és ott el is dőlt mindent, tudtuk, hogy ez lesz a mi autónk. Azóta el is hoztuk, és így pár nap használat után is azt tudom mondani, hogy ez volt a legjobb választás
Nekem még nem szóltak sem jót, sem rosszat. Ha legkésőbb januárban nem kapom meg, akkor megyek asztalt borogatni. Akkor és ott mondták, hogy nagy eséllyel karáronyra meglesz, de legkésőbb január. Szóval addig várok. Ne akarják megvárni, hogy be kelljen battyognom.
Nem akarnak neked új autót. Vagy nem tudják annyiért szállítani mint a szerződésben. Így tologatják míg már kifutó modell lesz és akkor adnak maguktól maguknak kedvezményt amitől pont annyiba kerül minta szerződésben.
Ahogy Tonx is írta, egy féle motor van és 3 féle felszereltség. Az alap is 15 120 000 listaáron, és annyit fűzött hozzá a kereskedő, hogy esetleg a metálfény árát elengedik......
A villanyautó nem opció még, mert nem tudom otthon tölteni (nincs meg hozzá az infrastruktúra, és a közös képviselő semmi jóval nem bíztatott mikor rákérdeztem, hogy mégis milyen opciók lennének egy normális töltőre) valamint sokat megyünk hosszútávon, és nekem az a para nem kell, hogy mikor és hol fogom tölteni és mennyi ideig
Az biztos, h ha új, én is olyat rendelnék, amilyenre fáj a fogam, max később jön. Addig meg venni vmi occsó tucat, jó állapotú bármit, amit ugyanannyiért tovább is lehet adni, ha már nem kell..
Azt mondta a kereskedő, hogy még egy advance is itt lenne áprilisra, egy elegance még akár hamarabb is. Mindenhol kb ez a 3-5 hónap a szállítási idő mostanában szinte minden márkánál, amiket megkérdeztem
Az egy év az nem férne bele, ez a 3-4-5 hónap is necces, de valahogy megoldanánk, ezért jobb lenne egy azonnal elérhető szalonautó, de mindeegyikben van valami, ami miatt inkább rendelnénk, és akkor olyan lesz mint amilyet szeretnénk...ha már ennyi pénzbe fáj egy új autó
Iszonyatos árak vannak. De az mindenütt van, egy ilyen kategóriájú autóhoz sosem lesz olcsó alkatrész.
A probléma azzal van, h a rengeteg költségük nem a fenntartási alap dolgokból áll, hanem műszaki hibából adódik.
Tényleg rossz az Artheonok híre, de a két millió önmagában még nem jelent semmit abból kiindulva, hogy az egyik ismerősöm vw tiguanon féktárcsák, fékbetétek cseréjére másfél milliós ajánlatot kapott márkaszervizben...
Akkor gondolom nem kellett kifizetni, belefért a garanciába. Mondjuk ha a 30ezres olajcsere periódust tartják,azzal jó pár szöget vernek az autó koporsójába, flottást vásárolni ezért is necces.
Persze ezer más probléma lehet, nekem a múlkor az OMV Maxxmotion dízel tankolása után,autópályán elkezdett rángatni az autó kegyetlenül, a pillanatnyi fogyasztás az egekbe szökött. Így jöttem vele 35km-t, majd bementem a Shellhez tankolni, 2km után nem szaggatott,azóta sem csinálta, igaz nem is tankoltam ott azóta.
Sajnos az üzemanyag miatt is elég sok gond akadhat, a dízelek igazán érzékenyek rá, de a közvetlen befecskendezéses benzinesek is.
Még 100 ezer sem volt benne, máris valami 2 millás számlájuk volt a legutolsó javításra.Ez csak az övén. A többin is volt baj bőven. Konkrétan nem emlékszem mik voltak a bajok, mert nagyon együtt tudok vele érezni az amarok után, és nem mentem bele, mert a VW szó hallatán is már sírógörcsöt kapok....
Ebben az az érdekes hogy 2 ismerősömnek is van, az egyiknek 2.0TDI a másiknak 2.0TSI. Igaz a TDI még csak fél éve, de 180ezer km felett van már. Ő most havi 4-6ezer km-t megy vele és nem igazán volt vele problémája. A másik az 3 éve van meg, 140ezret futott, ebből 80ezret ő tett bele, kopóalkatrészeken kívül mást nem cseréltek. Utóbbi pedig erősen japán párti, van mellette egy Pajero-ja és egy Mazda 6 MPS-ből ült át az Arteonba.
Egyszer utaztam vele, nekem rohadtul bejön minden téren az Arteon.
Nemrég beszélgettem egy sráccal, a céges autóik arteonok. A botrányos, és a hányadék volt a legkedvesebb szava róla. Tök újként kapják, talán 4 évig használják, milliós értékű javítások. Már unja az állandó szervizlátogatásokat. Azt mondta, amint lejár ezeknek a garija, menekülni kell tőlük a lehető legmesszebbre, annyira botrányosan szarok.
Igen, a toyotát benéztem, az a D4D D-CAT istencsapása volt. Bár elvileg a 177 LE-sekkel kevesebb volt a baj, de azzal is volt azért. Ellenben a Honda meg a Mazda 2.2-vel.
A mazdánál 2.0TD az messze nem a 2.2 MZR-CD. Természetesen minden elromolhat, és nem akarok hitvitát indítani, csak azt szerettem volna közölni, hogy kis odafigyeléssel lehet jó mazdát venni (kb. 2008-tól), ha nem német import. És más is le tud rohadni meg el tud romlani ugyan úgy. A használt autó meg mindig mocskos nagy lutri.
Röviden a "mazda=rohad" nem releváns, ahogy a többi f@szság se, hogy Ford-Fiat-Francia... Mondjuk az első kettőből én se vennék, de sok japán meg német használ már Renault meg Peugeot motorokat, vagy közös konszernt.
Az 1.8-ban van. Az olaj téma annyira nem vészes, nekem sem eszik, és sokakanak.
Abban igazad lehet, nem gondoltam át, hogy a mostani bódék már nagyobbak, mint a Prius3/CT/Auris, így valóban érezhetően kijöhet a különbség a két motor között.
És a fogyasztás se tűnik rossznak.
Ahogy a Suzuki 1.0 közösségben is voltak/vannak hypermiller-ek, így igen, látom, hogy a Toyota hybrid csoportban is vannak, és képesek rettentő irritánó közlekedéssel kipréselni a legkisebb fogyasztást, hogy este legyen mire huzogatni
Fél év után már látom, hogyan lehet lahadva, de a rendszert jól használva közlekedni, így városban nekem az Auris-szal eddig 5,5 volt, most hidegebb időben 6...szóval, akkor nem tűnik számottevőnek a fogyasztáskülönbség
Ahogy danithebig írta, a mi hybrid generációnkban legalábbis nem sok értelme van a módválasztónak, nem tudom, hogy az újabbakban milyen.
Az én tapasztalatom meg hogy ahol melóztam ott mazda és vw is volt bőven de a mazda mindig jóval szarabb állapotban volt mint egy vw audi. Az alsó képen a vw meg törött lehetett mert sosem láttam vw-t ott rohadni. Az első sárvédőnél igen ahol azt a szivacs szarságot belerakták de az ajtó közepén sosem, merci igen.
Mondják... Az újról is MONDJÁK. Nyilván vannak mindenre példák, és ellenpéldák, de én a saját tapasztalataimnak hiszek (meg a fényező barátomnak). Mivel nem alu, mint mondjuk az Audi A2, ezért rohadhat, pont annyira, amennyire pl. a Honda accord is (havernak 2 hátsó ív teljes csere, mert széjjelrohadt), meg a volkswagenek is. Az igazság ott keresendő, hogy rengeteg Németországból behozott darab került a magyar piacra, és az akkori német só, amivel az utat kezelték, az ette szét a kocsik nagy részét, amire a mazda különösen érzékeny volt (elvileg az óta már nem azzal sóznak). Az enyém francia import volt, és 10 évesen is makulátlan. Aztán, hogy ki milyen tapasztalattal rendelkezik, nem tudom. Ami tuti: kb. 40 mazda 3 és mazda 6 került rövid időn belül átnézésre általam a 2007 és előttiekből, és AZ ÖSSZES rohadt.
De ahogy mondtam, nem márkaspecifikus ez (kivéve ezt a szériát a mazdától). Pl. a legalsó képen egy ezeknél bőven újabb passat látható.
Nekem ez a mazdám volt 2.2 dízel. Ez pedig legendásan hibamentes. 500+E km felettieket is láttam. Ez hasonló a Honda 2.2 dízeléhez, meg a toyota is ilyet használt még a Lexus-ban is.
Öö a Mazda Skyactiv diesel nem annyira jól sikerült, meg sztem az előző (2-es szériás 6-os) se, szal maradjon a benyás. Arteon nekem is tecc, sokkal előbb, mint egy fhanszia.. :-)
Forma, interior, helykínálat. Bármikor elgurul egy előttem, utánafordulok, hogy "miaf@faszomvoltez,dejólnézki", aztán leesik, hogy az 508. Ami még brutálmód tetszik, az a VW Arteon, de azzal is úgy vagyok, hogy VW? Valahogy nehezemre esik elhagyni a japán vonalat. Mondjuk még sosem volt más. A japánok meg nem nagyon igyekeznek normális nagy autót csinálni. Accord nincs (nálunk), toyota mondjuk nagy, de ott az interior, meg a szoftver borzalom. Egyedül a mazda maradt nekem a szigetről. Szóval dilemma a váltás.
És ja, csak automata és csak benzin. Esetleg ha francia, akkor lehet dízel. Bár a Mazda dízele is jó. Mondjuk a skyactice-ról nem tudok sokat. Az enyém az hibátlan volt.
Formára tetszik ennyire? Az ízlés dolga végülis.. de semmi olyan műszaki tulajdonságát nem hallottam, ami miatt vágyni kéne rá. :-) A mostani Mazda6 az télleg nem rohadós, 2.5 benyával, s automatával teljesen ok.