szép...
pár havonta át szoktam nézni a piacot, van e valamilyen "érdekesség"...
az tudható, hogy mikor raktad fel...?
volt e már rá komolyabb érdeklődő...?
kösz...
Ezt nem tudtam, hogy a váltója cserélve lett, de attól még lehetett jó az autó. Utoljára én is akkor láttam közelebbről a kocsit mikor még Lacié volt.
VT-k is elkoptak, nem csoda, hogy megy fel az áruk.
Amúgy váltója haverom 5g-jébe landolt az biztos. Így nem tudom mennyire van az még egyben.
A vicc még , hogy 10-en éve 500-600ért mentek a 4G VT-k. Az enyémet szétbontottam és kiárultam mert a kutya nem vette meg. Haveromnál volt mad/boti ex VT-je, az talán 8éve ment el tőle 650e körül sperres váltóval. Most meg Mise exét simán megvette haver 2ért. Hozzáteszem EU-ban nézve a legolcsobb 4G VT volt! Németeknél igazán elbaszott morcositott krom felnis kotlák mennek 8-10e eu körül. Ami szebb jobb az már 15e inkább.
Örök szerelem a 4G VT számomra, de ennyiért már biztos nem fogok venni.
Nyílván érzelmi vagy egyéb alapon megveszik az emberek ennyiért a 4G-t vagy az ITR-t is... viszont aki azt nézi mit kap a pénzéért (mint pl Én is) az nem fog értük ennyit adni. Az beleül egy 7G CTR-be vagy egyéb off autoba pl. Clio Rs vagy más...
Nem olyan rég ment el újra DC2310 régi intije. Ha jól emlékszem 3.6M körül volt fent a végén, mert 4ért nem ment el sokáig.
Volt akinek én is ajánlottam miután az enyém a nem gyári színe miatt nem kellett, mondtam neki ha jó intit akar akkor azt vegye meg
Bocs, rosszul fejeztem ki magam. Úgy gondoltam hasonló eset. Az hogy spoon vagy jdm laikus pont leszarja. Amúgy is spoon egy irreálisan drága kiegészítőket áruló cég. Semmi átlagon felülit nem nyújt ellenben az ára kegyetlen. Mai viszonylatban dc2310 itr-je se 4milla lenne az biztos, amilyen szinten megugrottak az utóbbi években az árak.
Azért nemegészen. DC2310 reáis áron árulta, és még így is nehezen ment el.
Tele volt minőségi spoon, és gyári új alkatrésszel. Az megérte a 4M Ft-ot anno. Ott egyedül a piros színnel volt gond. Az autó patika volt. Semmi frontmódosítás, stb.. gyári volt, néhány profi kiegészítővel.
Ugyan az a kategoria mint DC2310 itr-je volt. Aki nem tudja mit jelent azok a bizonyos JDM kiegészítők beszerzése időben/energiában és az árakról ne is beszéljünk... azok nyílván egy kalap alá veszik a taknyosra rugott trágyaszórókkal. Én speciel éveken át kerestem mire találtam EK9 hátsó stabrudat, ami nincs szarrá rohadva és vállalható áron. Ha be kellett volna mennem a hondához és megrendelni az újat, nagyságrendileg 70e lett volna a stabrud, 2 felfogató és a 2db szilent.
Mellékesen ebay-en és egyéb más oldalakon nézelődve már vészesen fogynak a gyári cuccok. Amit még 5-10éve úgy dobtak utánad az mára már brutális áron megy, feltéve, ha talál az ember.
Pár éve még megvontam a vállam ha szétrepül a motor akkor ez van...most már kicsit beszaribb vagyok!
Nem biztos hogy szembejön veled mégegy ilyen állapotú inti itthon, ráadásul eredeti balos és JDM fronttal. De külföldön se nagyon van eladó hasonló, csak a szétfaragott vagy szétrohadt kotlák. Részletes a leírásom, aki ért angolul, el tudja olvasni mi van benne és a képek magukért beszélnek. Nem bojrészer kategória, pontosan ezért is van így árazva. Aki komolyan keres ilyen kategóriában autót, az meg nem az árát kezdi el először firtatni, na pontosan ezeknek a vevőknek van hirdetve. Egyébként biztosan meg tudja építeni "hasonlóra" bárki, de Aki úgy vélekedik, hogy kihozná fele pénzből, azokat csak bíztatni tudom, én már ezt végigjártam.
Kint kokain árban van az 5-6g vti és a 4G vt is!
Az ilyet nem lehet itthon eladni. Egy barátom árulja most a törésmentes manuál turbos 300zx-et és csak ruppotlan álmodozo fácánok jönnek rá.
Nem inkább azért, mert ennyiért itthon úgysem veszik meg? Amúgy ami kinn is drága annak vagy tényleg faszának kell lennie vagy valami olyant tudnia ami az árat tükrözi. Külföldön is nagyon sokan elszállnak az árakkal és évekig hirdetik és nem kell kutyának sem.
Lesz-e aki megveszi?? Nem fog eltünni az a réteg? Gondolok azokra ,akik most 10-15 évesek. Ezeket màr nem érdekli az auto ,csak a rozsaszin telefontok ,nem??
Enyém az autó, szerencsére ennek FeriO-hoz semmi köze, ez gyárilag balkormányos volt, én építettem át JDM frontosra. Az árról... nos pont ilyenek miatt nem hirdetem itthon.
Dehogy az övé. LIZ ITR kocsja. Tekerj lejjebb ebben a topikban. Ami a videóban van, abban kb 350e km van.
ITR kocsija gyári, accord felnis, és új állapotu.
2020. szeptember 16. 09:53:38: megválaszolva LZITR 0 által,
→ #33252