Nekem se volt ilyen, pedig volt, h kifogyasztottam a 635-öst, de indult pöccre, ahogy visszabuszoztam a kannával. :-)
Most meg már 0-n állt a mutató, nem kockáztattam, inkább megtankoltam. A tavalyi benzin nagy része úgy is eltávozott már. Azt nem tom, h ennek érdemes e 100-ast adni, de azt kap.
Nem tudja az aljáról felszívni, mert nem közvetlen az aljáról szív. Ha már annyira kevés a benzin, hogy nem éri el a szivattyú, a tartály alján még akkor is marad benya, amiben az esetleges szennyeződés megmarad.
Én meg a 32 év alatt sose tapasztaltam ilyet. Pedig mikor évekig csóró voltam rendszeresen szárazra koptattam a tankot vagy csak pár litert tankoltam bele. Még az EP3-nál sokszor ezzel szórakoztam hogy mennyit bír ki a lámpa kigyulladásától kezdve...
Ha tele van akkor is az aljáról szív. Ezt sose értettem amúgy, tök mindegy ha tele van ha nem, a trutyi az aljára ül le ahonnan amúgy is szív a szivattyú. Ezért is van ott is dupla szűrő.
Tavalyi benzinnel vettem, így gyorsan rátankoltam 100-ast, h nehogy gond legyen. Ki akarom járni belőle minél jobban, h már csak a friss benzin legyen a tankban, s ezért lenne jó tudni, h mennyit megy még el..
A "mennyi" kilómétert mehetsz adott benzinnel" kijelzése információim szerint sose volt, (majd kijavítanak, ha mégis) fogyasztásban sem vagyok biztos. Talán 8gen-ben már volt, de azt meg ennyire se tudom.
Szerk: Egy biztos, 7gen 2.0 Comfort-ban egyik sem volt, az tuti.
Hiányzik a fedélzeti computer a kocsiból, nem tudom h mennyit eszik, meg hogy mennyi kilométert mehetek még adott benzinnel.. egyikben sem volt, vagy csak ehhez a felszereltséghez nem adtak (7 gen)?
Persze, hogy nem akart átverni, annyira ismerem.
Nálam nem torpant semmit, ez a lényeg. Mondom ismét, "nem műértő", teljesen meg voltam vele elégedve, ezért nem is érdekelt a többi.
Szabb nem akar és nem is akart soha senkit átverni. De sajnos Ő sem látott rá arra mi történik, mivel Szergej mindent zárolt gépen keresztül csinált. Volt nálam több ilyen autó, hogy nézzek rá elő adattal minden okés-e. Volt ami jó volt, volt ami nem. Volt olyan akinek jók voltak az értékek, de VTEC váltáskor volt egy torpanás. Tulaj kérdezte tudok-e többet kihozni belőle és én elmondtam, hogy addig nem tudok erre válaszolni amíg nem csinálom meg. Autója válogatja, neki kell eldöntenie, hogy marad az ami most van, vagy csináljunk másikat. Ő végül maradt annál ami van és elvan a torpanó VTEC-el is. De láthatod, a nagy profi chiptuning cégekben is mindenki megbízik aztán tessék. És ez már a sokadik ilyen szituáció és ha én kijelentem ezek után, hogy XY szar akkor sokan nekem ugranak, mert nekik jó lett, ott a mérés szóval tuti profik és én beszélek hülyeséget. De sebaj, ez van, a tudatlanok jól alszanak Én ha látok valami nagyon szart, akkor inkább kiposztolom, hátha fel tudom nyitni pár ember szemét.
Nem tudom, hogy mi volt belül. Nyílván, nálam, működött a bizalmi faktor is, megbíztam Szabiban, nem is feltételeztem, hogy át akar ejteni, ahogy most, így utólag sem feltételezek ilyesmit. Egyszerűen sok volt a pozitív visszajelzés mindenhonnan, ezért szerettem volna én is megcsináltatni. Aztán, hogy a finomhangolás megtörtént-e anno távoli kapcsolattal vagy sem, nem tudom.
Olvasd el a Civic topikban a #186774-es posztomat. Azt profi műhely csinálta, arra az autóra írva, padon mérve. Az autó jobb lett, és hatalmas gondok azért felhasználói oldalról nem voltak vele. Mondjuk ha beesett volna az üzemanyag nyomás vagy beszart volna a 2-es szonda, akkor úgyse dobott volna hibát
Laikusnak elég az ha jobbnak érzi vagy papíron jobbat mutat és nem érdekli valójában mi van a háttérben, ahogy téged se érdekelt Akinek meg gondja van általában az se megy vissza reklamálni. Neked egy sablon fájl lett feltöltve, és ha jól gondolom, nem lett megnézve milyen az üzemanyag arány a program után, milyen a gyújtás és knock control értékek...stb. Sajnos a tuning cégek nagy része ugyanígy csinálja, az embereknek meg jó ez is. Nekem nem volt elég és törekszem arra, hogy jobb legyen. Bár igény alig van rá, mert tőlem is sokszor csak egy "gyors Stage1"-et kérnek, de én legalább annál is megnézem, hogy tuti jó-e minden.
Biztosan így van, nem vagyok programozó. Az enyémre töltötték fel a programot, gondolom erre a specifikációra írták mert nagyon fasza lett. Teljesen más lett a karakterisztikája. Sosem volt gondom vele, de ettől nyílván lehetett szar, csak nem láttam bele és ahogy mondtad is, nem is érdekelt, hiszen lényegesen jobb lett.
A VTEC váltás terhelésre is szabályozható. Padlógázon lejjebb vált, de ha nem padlót nyomsz akkor marad a 6000. Magyarán 5500-as fordulaton is tudsz menni úgy, hogy nem vált a VTEC, hiába van lejjebb rakva. Olvasd el pl ezt.
Azt nézem a fokozatkiosztási diagramon, hogy 6-ban 5500-as fordulatnál 227-el megy a kocsi. Ez azt jelenti, h nyugodtan lehetne lejjebb is a Vtec váltás, nincs az, h nagyobb, állandó sebességnél sokat zabál.. Lehet tudni, h miért ilyen magasra tették? Olyan lehetőség van, h semmit nem babrál bele az ember a computerbe, csak ezt állítja lejjebb (akár belülről)? Amúgy én nem bánom, ha mesélsz ezekről, szívesen tanulunk.. :-)
Órákig tudnék mesélni neked a "reflash"-ről. Pl, hogy immo és 2-es szonda ugye alapból ki volt kapcsolva ha ECU-t vettél, de szerintem ha a tiedet flashelték akkor is. Több leömlős autónál vtec felett miért volt szegény a keverék? Az 1:1 gázreakció miért butább mint az enyém, aminél még közel sincs 1:1 a gázreakció?
Igen jobb lett tőle az autó, de ahogy nálam a "Stage1 reflash" sem működik rendesen minden autónál, így az a reflash sem. A különbség csak az, hogy annál senki nem tud állítani semmit sem. Kapsz amit kapsz aztán vagy jó, vagy nem és ha jónak érzed, úgyse fogod elkezdeni logolni, hogy valójában miket mutat.
Tegnap voltam egy cangás kört megint Esztergom-Párkány irányba, csak most Visegrádról indultam. A zasszony is jönne, mer a gyerek meg szeretné nézni Esztergomban a múzeumokat, kincseket.. ha ti is jönnétek, ki lehetne próbálni azt a parasztos kaját akár.. :-) De persze ha nagyon lefoglal az autóvétel, úgyse lesz időd..
Megberregtettem kicsit az ATS-t. Télleg érezni 6000-nél a hegyesebb profilt, de ugye 7300-nél vége a dalnak.. Próbálgattam 1-2 ill. 2-3 ban is, túl kicsi ez a sáv, váltáskor alá esik a fordulat.. Átprogramozni nem akarom, de JF említette, h volt Usa-ban olyan lehetőség, h kiadtak computert X dollárért, amiben fix módosítások voltak, pl Vtec váltás 4500-nál, max fordulat 8000-nél. Olyat nem lehet, h venni egy ilyet, mellékötni, s lehetne gombbal váltani a 2 közt?
Nekem CD-táras ban benne. Úgy tudom az AUX csatlakozó a hátulján van. Nemsokára ki lesz szedve, megnézem majd, mert nekem nem egyértelmű, hogy a CD -tár az AUX-ra van kötve, vagy van külön AUX is. De az enyém ráncfelvarott már.
Nézegettem a gyári hifit, B típus van a kocsiban. Azt írják, h opciósan kazettás egyság is kérhető volt hozzá.. Annak hol lett volna az etető nyílása? Ill. van olyan gomb, h "CD/AUX", de külső bemenetet nem láttam.. hol kéne keresnem?
Nézegetem az adatokat, az Usa kivitelű Accord K24A4 motorja 160 lovat tud csak csúcsban, mindezt 5500 fordulaton. Azt feltételezem, hogy ez harmonikusabb az aut. váltóval, mint az A3, ami ugye 6800-as fordulaton tud 190 lovat. Persze látni kéne a nyomatékgörbét is.. Egy dolgot nem értek, az Accord Euro R K20A motort kapott, 217 lóval.. Miért nem ezt a K24-et tekerték jobban fel, úgy nyomaték is több lenne alul, ami jobban illik egy nehezebb, középkategóriás szedánhoz..? Ennek a K24-nek nincs nagyon 200 ló feletti változata.