Èrtem.
Esetleg javaslat hogy milyet keressek?
Nèztem egyèbkènt èn is hogy nagy Ivecokon is ilyen van.
Azèrt is gondoltam hogy inkàbb kèrdezek minthogy rosszat vegyek.
Segítségeteket szeretném kérni.
Tervben van hogy turbos lesz a Honda.D16A9.
Az volna a kérdésem hogy Holset HX35 turbót használ e valaki.Mik a tapasztalatok.
650x230 as 7 cm es cooler az jó lehet e neki.
Illetve valóban 2 wastegate kell neki hogy alacsonyabb fordulatról is kialakuljon a töltőnyomás?
Egyébként, én meg csak ezt az importosat ismertem. Még mikor turbósításon agyaltam, akkor néztem, de maradtam a magaskompresszió szívónál egyenlőre. Most progizható gyújtást építek meg tengely cserén agyalok. Aztán jövőre lehet kap egy szívó oldali swap-ot és majd csak utánna agyalok a turbón
Mondjuk jó embert kérdeztél Coli-nak, ha jól tudom ez volt az ew3-asába, de nem biztos, meg vitara dugók 1,7-tel tuti meg volt neki töltve. Youtube találsz videókat, hogy mit ment
Nekem D15 van építve. (1,5 bár)
Ami számomra negatív volt (abban az esetben ha nem kínai cuccokból akarod összerakni) hogy drágább hozzá a minőségi alkatrész mint a D16-hoz. Gondolok itt a hajtókarra például.
Igaz ez 3 éve volt, a mostani árakat nem tudom.
Előző blokkom széthullott, ezért új építésébe kezdek. Elég sokat gondolkozok a d15 vs. d16 között. Pár emberkétől olyat hallottam, hogy a d15 tartósabb és nincsenek olajozási problémái. Szeretnék pro kontra dolgokat hallani, lehetőleg olyantól, akinek tapasztalata is van, melyikkel érdemesebb összerakni. A nyomás 1 bar felett lenne. Köszönöm!
Sziasztok.
Van valakinek eladó komplett B-s turbószettje, vagy valami ismerősének?!
Elsősorban használt, kis nyomáson működtethető szett érdekelne.
Klímabarát leömlős izgat.
Kipurendszerből milyen átmérő kéne?
ECU-m már van.
Köszi
Van aki turbó konfigba Ferrea 6000 Competition szelepeket használ?
A gyártó oldalán az szerepel, hogy ez a típus kiszolgálja a magas fordulatú, turbós motorokat is, de ott van ugye a Ferrea Competition Plus amit meg minden körülmény között "örök életre" írnak és a kettő között igen nagy az árkülönbség. Ha persze az sokkal biztosabb kifizetem érte, csak lehet, hogy felesleges mert a 6000 Competition (hasraütök) mondjuk jó 500 lóig a Plus meg 1000 fölött is.
A kettő közöt vacilálok, B16 turbo 1.2bar a sztori jelenleg gyári szelepekkel.
Valakinek esetleg valami hasznos tapasztalat?
Hello
Bocsánat a késői válaszért!
Megfontolandó ez a szempont is.
Megkérdezem őket osztok szorzok aztán meglátom..
Sajnos minden forintért meg kell keményen dolgozni szóval hosszú folyamat lesz mindenhogy..
Köszönöm a segítséged és a tanácsokat!
Itt úgyis jelezni fogom ha elindult valamilyen irányba a dolog..
Jah gyári moci kisnyomáson, az még azért kevesebb b@szódás, bár ott is van elég.
Azt meg lehet úszni egy turbószett beépitéssel, progival, injektorral, kábelezéssel, ecu + talán még kipuf csere
0,4 bár, nem elefánt csiga, észjáték és többnyire bírja, ha nem vót széttaposva a motor, de garit ne várj
300 lónál már az istenf@szát is cserélni kell benne, hibalehetőség is hatványozódik.
Törik a féltengely, nem 100%-ra rakja össze a gépmühely a mocit, belehullik a szelep, aztán lehet huzakodni hogy ki a hibás, kicsit a hűtő, kevés a fék, kuplung csere, váltó módosítás, nem teszi le a nyomatékot rendesen első kerékre, benzinnyomás, darton, blockguard, acl race, arp, wiseco, ferrara, supertech, milegyen nelegyen, megőrülsz
Aztán ha mindent megoldottál és beletoltál 3 misit, akkor is 300 lovat igen nehéz ám uralni első keréken elsőre a friss élmény hatása alatt, (még 1 év múlva is) aztán összetörhet az első sarkon (veled együtt), ellophatják, elveszi a rendőr a forgalmit, vagy csak simán csapágyas lesz 10k km után.
Próbáld meg ŐKET, vagy őket de aki ilyet csinál annak elég kevés ideje van még arra is hogy bekerülj hozzá, nemhogy szaktanácsokat osztani órákon keresztül hátha 1-2 hónap után meggondolod magad, addig megcsinál x autót akik bejutottak oda már
Legjobban akkor szoktak járni az emberek ha vesznek egy ilyen autót készen, azok mindig olcsóbbak mint amibe a tulajnak benne van, többnyire be is vannak járatva, persze mellé lehet nyúlni.
Persze az élmény kárpótol..
Dekurváraráértem
2017. január 12. 19:08:17: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #22549
Mit értesz az alap setup alatt?Gyári motor?
Olvasgattam utánna és rettentő sok pénz az biztos.
Relatív nem sürgős a dolog csak jó lenne megtalálni a koncepciót,hogy miből mit
meg miért vegyek,és apródonként össze állna a dolog.A tervek szerint persze...
Én tuti megforditanám a dolgot hogy egy alapsetuppal mire mész nagyjából, mennyibe kerül motorbontás nélkül
és ezen felül mi az a másik 1000 dolog a nagyobb nyomáshoz kell és megér e annyit neked.
2017. január 11. 01:11:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #22547
Szeretnék építeni egy B16A turbós blokkot.
300 lóerő környéke volna a cél.
Esetleg valakinek ötlete hogy kihez fordulhatnék tanácsért ezügyben?
Jóminőségű alkatrészekből szeretném összehozni,inkább tartson tovább csak nagyon nagyon
f..sza legyen.
Ha ismertek olyat aki rakott már össze ilyet,megköszönném ha jeleznétek.
Sziasztok!
OFF kocsimban (dízel) olyat vettem észre, hogy hirtelen gázadáskor egy fütyülő "felpörgő" hangot hallok, ami kevesebb, mint 1 másodperc. Ha szépen megyek köznapi életben nem veszem észre, csak, ha jócskán rálépek a gázra. Ez sajátossága a turbónak, vagy valami baja van? Ez az első turbós autóm, úgyhogy nincs tapasztalat sajnos(?).