HONDA fórum
2024. június 9. vasárnap, 10:11,  Felicián, Félix Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: Barnus 2.2i 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:



A turbósítás


G2IC Turbo Guide v2.0 (EN) - Ha érdekelnek a turbók, itt kezdd!

TurboFast.com TurboCalc (EN) - Ingyenesen letölthető turbóválasztási segédlet sok hasznos funkcióval.

Not2Fast T.E.F. (EN) - Turbó Hatékonysági Térképek

HT Turbo Kit Install (EN) - Általános Turbó kit beszerelési útmutató.

Homemade Turbo (EN) - Olcsó(bb) turbósítás, technikai cikkek.

HT Crankcase Evacuation Topik (EN) - A megnövekedett forgattyúház nyomás problémájának kezelése.


Átépített turbós Hondák behangolása mérőpadon Pécsen, tschokker fórumtársnál
#22588 Gladiator +  2017. február 9. 23:34:31 re: #22586 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
D16-ra nagyon pici lesz a k03...szerintem ;)
2017. február 9. 23:41:12: megválaszolva bütyök +  által, → #22589 

#22587 -Törölt felhasználó- 2017. február 9. 18:16:37 re: #22586 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
Rendben.
Köszönöm szépen a segítséget!

#22586 bütyök +  2017. február 9. 14:23:21 re: #22585 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
K03 vagy ha feljebb kívánod a lökést akkor T3/T4.
2017. február 9. 23:34:31: megválaszolva Gladiator +  által, → #22588 
2017. február 9. 18:16:37: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22587 

#22585 -Törölt felhasználó- 2017. február 9. 09:22:06 re: #22584 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Èrtem.
Esetleg javaslat hogy milyet keressek?
Nèztem egyèbkènt èn is hogy nagy Ivecokon is ilyen van.
Azèrt is gondoltam hogy inkàbb kèrdezek minthogy rosszat vegyek.

2017. február 10. 09:43:07: megválaszolva Honda imádó +  által, → #22590 
2017. február 9. 14:23:21: megválaszolva bütyök +  által, → #22586 

#22584 PelyV(T)i +  2017. február 9. 07:40:58 re: #22583 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, elég lenne 1 is.

A turbóról nem sok mindent találtam, ezt inkább nagy köbcentis (5-6e cc) dieselekre rakják. Nem egy jó választás.
2017. február 9. 09:22:06: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22585 

#22583 -Törölt felhasználó- 2017. február 9. 07:38:18 re: #22582 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello.
A szavaidból azt vettem ki hogy elég egy wastegate.
Azonban azt még nem hogy jó e ez a turbó nekem.

Köszönöm szépen a segítséget.

Szép napot.
Üdv: Peti
2017. február 9. 07:40:58: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22584 

#22582 PelyV(T)i +  2017. február 9. 07:03:14 re: #22581 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hárommal jobb lenne...
Meg igazából egy GT45 is jobb lenne. Hogy biztosan és stabilan ne töltsön.
2017. február 9. 07:38:18: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22583 

#22581 -Törölt felhasználó- 2017. február 8. 12:19:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

Segítségeteket szeretném kérni.
Tervben van hogy turbos lesz a Honda.D16A9.
Az volna a kérdésem hogy Holset HX35 turbót használ e valaki.Mik a tapasztalatok.
650x230 as 7 cm es cooler az jó lehet e neki.
Illetve valóban 2 wastegate kell neki hogy alacsonyabb fordulatról is kialakuljon a töltőnyomás?

Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!

Szép napot mindenkinek!
2017. február 9. 07:03:15: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22582 

#22580 juhilaci +  2017. február 8. 10:23:07 re: #22579 (Jaffa + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát felemeled a telefont és lesz válasz egyből.
Szabin voltam, mától vagyok.

#22579 Jaffa +  2017. február 1. 22:07:38 re: #22578 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Miért én izguljak? Csak szerettem volna nála pénzt költeni... így nehéz lesz! :)
2017. február 8. 10:23:07: megválaszolva juhilaci +  által, → #22580 

#22578 Kázmér +  2017. február 1. 20:47:34 re: #22577 (Jaffa + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Türelmes ember vagy.......... [SMIL:/smile2.gif]
2017. február 1. 22:07:38: megválaszolva Jaffa +  által, → #22579 

#22577 Jaffa +  2017. február 1. 15:29:42 re: #22576 (juhilaci + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
kedves Laci! Írtam egy prvit pár hete, ránéznél? Köszi!
2017. február 1. 20:47:34: megválaszolva Kázmér +  által, → #22578 

#22576 juhilaci +  2017. február 1. 12:15:32 re: #22572 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az enyémben 9 éve fut, mit első szériás ilyen autó... de mivel rengeteg embernek van ilyen, inkább írjanak mások róla :)

0 panasz volt rájuk :)
2017. február 1. 15:29:42: megválaszolva Jaffa +  által, → #22577 


2017. február 1. 12:15: Szerkesztve juhilaci +  által, megtekintés

#22575 juhilaci +  2017. február 1. 12:13:26 re: #22556 (bbubby00 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
van mindenem turbosításhoz, ha érdekel csörögj rám, számom az adatlapomon.

#22574 degumentes 0  2017. január 28. 17:48:35 re: #22572 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
Egyébként, én meg csak ezt az importosat ismertem. Még mikor turbósításon agyaltam, akkor néztem, de maradtam a magaskompresszió szívónál egyenlőre. Most progizható gyújtást építek meg tengely cserén agyalok. Aztán jövőre lehet kap egy szívó oldali swap-ot és majd csak utánna agyalok a turbón ;)

#22573 degumentes 0  2017. január 28. 17:39:40 re: #22572 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mondjuk jó embert kérdeztél:) Coli-nak, ha jól tudom ez volt az ew3-asába, de nem biztos, meg vitara dugók 1,7-tel tuti meg volt neki töltve. Youtube találsz videókat, hogy mit ment:)

#22572 bütyök +  2017. január 28. 15:34:00 re: #22569 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez milyen lehet?
Én ezzel szemezek.
2017. február 1. 12:15:32: megválaszolva juhilaci +  által, → #22576 
2017. január 28. 17:48:35: megválaszolva degumentes 0  által, → #22574 
2017. január 28. 17:39:40: megválaszolva degumentes 0  által, → #22573 

#22571 degumentes 0  2017. január 27. 05:28:27 re: #22570 (kigyosi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ahogy megírtam a kérdést, utánna már fel is fogtam:)

#22570 kigyosi +  2017. január 26. 23:26:34 re: #22569 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ahogy irtam az elobb en peldaul Pauter hajtokarokat raktam D15-be.
2017. január 27. 05:28:27: megválaszolva degumentes 0  által, → #22571 

#22569 degumentes 0  2017. január 26. 15:52:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen hajtókart raktatok D15-be, mert én csak egy félét találok.
2017. január 28. 15:34:00: megválaszolva bütyök +  által, → #22572 
2017. január 26. 23:26:34: megválaszolva kigyosi +  által, → #22570 

#22568 kigyosi +  2017. január 26. 14:10:02 re: #22567 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én annó kértem ajánlatot a Pauter Rods-tól és drágább volt a D16. (igaz a D15 is egy vagyon volt)

#22567 PelyV(T)i +  2017. január 26. 14:04:50 re: #22566 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
3 éve is olcsóbb volt a d15 kar mint a d16. És kb ebben ki is merült a különbség
2017. január 26. 14:10:02: megválaszolva kigyosi +  által, → #22568 

#22566 kigyosi +  2017. január 26. 13:40:53 re: #22564 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem D15 van építve. (1,5 bár)
Ami számomra negatív volt (abban az esetben ha nem kínai cuccokból akarod összerakni) hogy drágább hozzá a minőségi alkatrész mint a D16-hoz. Gondolok itt a hajtókarra például.
Igaz ez 3 éve volt, a mostani árakat nem tudom.
2017. január 26. 14:04:50: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22567 

#22565 Csabber +  2017. január 26. 01:30:44 re: #22561 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
A B szériához

Ferrea 6000 Series Competition ~90-100e
Ferrea Competition Plus ~130-140e

#22564 -Törölt felhasználó- 2017. január 25. 00:18:49    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Előző blokkom széthullott, ezért új építésébe kezdek. Elég sokat gondolkozok a d15 vs. d16 között. Pár emberkétől olyat hallottam, hogy a d15 tartósabb és nincsenek olajozási problémái. Szeretnék pro kontra dolgokat hallani, lehetőleg olyantól, akinek tapasztalata is van, melyikkel érdemesebb összerakni. A nyomás 1 bar felett lenne. Köszönöm!
2017. január 26. 13:40:53: megválaszolva kigyosi +  által, → #22566 

#22563 JDM EK4 +  2017. január 24. 16:37:09 re: #22553 (Csabber + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Supertech blacknitrid szelep futott 4 évet majd görbült, ebből 2 év 1,1 majd 1,4 E85 el
3 éve Ferrea Comp Plus 1.6 barral 100-as benzinnel

2017. január 24. 16:37: Szerkesztve JDM EK4 +  által, megtekintés

#22562 PelyV(T)i +  2017. január 23. 21:15:06 re: #22561 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
100+ kb

#22561 bütyök +  2017. január 23. 21:14:21 re: #22558 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kb. mibe kerül egy ilyen szelepszett?
2017. január 26. 01:30:44: megválaszolva Csabber +  által, → #22565 
2017. január 23. 21:15:06: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22562 

#22560 kigyosi +  2017. január 23. 12:04:36 re: #22559 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bocsánat, elírtam :D
Tavasszal nyáron és ősszel használom csak a kocsit. :)
Télen alszik :D

#22559 Tonx +  2017. január 23. 11:24:07 re: #22558 (kigyosi + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
És ősszel?
2017. január 23. 12:04:36: megválaszolva kigyosi +  által, → #22560 

#22558 kigyosi +  2017. január 23. 11:00:40 re: #22553 (Csabber + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ferrea Com Plus van nekem.
1.5 turbo (1,5 bar)
Hibátlan eddig 3 éve (csak tavasszal, nyáron és télen használva)
2017. január 23. 21:14:21: megválaszolva bütyök +  által, → #22561 
2017. január 23. 11:24:07: megválaszolva Tonx +  által, → #22559 

#22557 PelyV(T)i +  2017. január 22. 20:29:03 re: #22556 (bbubby00 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Klímabarát leömlőm az van. 30e.

#22556 bbubby00 0  2017. január 22. 20:01:05    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.
Van valakinek eladó komplett B-s turbószettje, vagy valami ismerősének?!
Elsősorban használt, kis nyomáson működtethető szett érdekelne.
Klímabarát leömlős izgat.
Kipurendszerből milyen átmérő kéne?
ECU-m már van.
Köszi
2017. február 1. 12:13:26: megválaszolva juhilaci +  által, → #22575 
2017. január 22. 20:29:03: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #22557 


2017. január 22. 20:02: Szerkesztve bbubby00 0  által, megtekintés

#22555 Csabber +  2017. január 22. 16:12:27 re: #22554 (rprezident + )  ←  ‹›  0 | rejt
Beszéltünk már korábban facen! :) Viszont az nem mindegy ahogy írtam is, hogy melyik Ferrea szelep volt.

#22554 rprezident +  2017. január 22. 14:11:07 re: #22553 (Csabber + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ferrea volt nekem, 1.5 barnál feladták a harcot, azóta gyári van és működik...
2017. január 22. 16:12:27: megválaszolva Csabber +  által, → #22555 

#22553 Csabber +  2017. január 22. 09:42:16    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hallo!

Van aki turbó konfigba Ferrea 6000 Competition szelepeket használ?

A gyártó oldalán az szerepel, hogy ez a típus kiszolgálja a magas fordulatú, turbós motorokat is, de ott van ugye a Ferrea Competition Plus amit meg minden körülmény között "örök életre" írnak és a kettő között igen nagy az árkülönbség. Ha persze az sokkal biztosabb kifizetem érte, csak lehet, hogy felesleges mert a 6000 Competition (hasraütök) mondjuk jó 500 lóig a Plus meg 1000 fölött is.

A kettő közöt vacilálok, B16 turbo 1.2bar a sztori jelenleg gyári szelepekkel. [SMIL:/szetvert.gif]
Valakinek esetleg valami hasznos tapasztalat?

Köszönöm!
2017. január 24. 16:37:09: megválaszolva JDM EK4 +  által, → #22563 
2017. január 23. 11:00:40: megválaszolva kigyosi +  által, → #22558 
2017. január 22. 14:11:07: megválaszolva rprezident +  által, → #22554 

#22552 tRebroN +  2017. január 21. 23:30:44 re: #22551 (rolyboy + )  ←  ‹›  0 | rejt
Belfegor Turbo a 8. kerületben, gyári cuccokkal újítanak fel nem pedig szar fos kínaival mint sokan.

#22551 rolyboy +  2017. január 19. 10:04:37    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,

Turbófelújító céget keresek , Dízel motorhoz...
Bejáratott, megbízható előnyben:)

Üdv,
Roly
2017. január 21. 23:30:44: megválaszolva tRebroN +  által, → #22552 

#22550 grego +  2017. január 16. 11:24:14    ‹›  0 | rejt
Olvasni való :)

#22549 -Törölt felhasználó- 2017. január 12. 19:08:17 re: #22548 (Gladiator + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hello
Bocsánat a késői válaszért!
Megfontolandó ez a szempont is.
Megkérdezem őket osztok szorzok aztán meglátom..
Sajnos minden forintért meg kell keményen dolgozni szóval hosszú folyamat lesz mindenhogy..
Köszönöm a segítséged és a tanácsokat!
Itt úgyis jelezni fogom ha elindult valamilyen irányba a dolog..

Szép estét!
Üdv: Peti

#22548 Gladiator +  2017. január 11. 03:34:39 re: #22547 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +5 | rejt
Jah gyári moci kisnyomáson, az még azért kevesebb b@szódás, bár ott is van elég.
Azt meg lehet úszni egy turbószett beépitéssel, progival, injektorral, kábelezéssel, ecu + talán még kipuf csere
0,4 bár, nem elefánt csiga, észjáték és többnyire bírja, ha nem vót széttaposva a motor, de garit ne várj ;)

300 lónál már az istenf@szát is cserélni kell benne, hibalehetőség is hatványozódik.
Törik a féltengely, nem 100%-ra rakja össze a gépmühely a mocit, belehullik a szelep, aztán lehet huzakodni hogy ki a hibás, kicsit a hűtő, kevés a fék, kuplung csere, váltó módosítás, nem teszi le a nyomatékot rendesen első kerékre, benzinnyomás, darton, blockguard, acl race, arp, wiseco, ferrara, supertech, milegyen nelegyen, megőrülsz :)

Aztán ha mindent megoldottál és beletoltál 3 misit, akkor is 300 lovat igen nehéz ám uralni első keréken elsőre a friss élmény hatása alatt, (még 1 év múlva is) aztán összetörhet az első sarkon (veled együtt), ellophatják, elveszi a rendőr a forgalmit, vagy csak simán csapágyas lesz 10k km után.

Próbáld meg ŐKET, vagy őket de aki ilyet csinál annak elég kevés ideje van még arra is hogy bekerülj hozzá, nemhogy szaktanácsokat osztani órákon keresztül hátha 1-2 hónap után meggondolod magad, addig megcsinál x autót akik bejutottak oda már :)

Legjobban akkor szoktak járni az emberek ha vesznek egy ilyen autót készen, azok mindig olcsóbbak mint amibe a tulajnak benne van, többnyire be is vannak járatva, persze mellé lehet nyúlni.

Persze az élmény kárpótol..

Dekurváraráértem :D
2017. január 12. 19:08:17: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22549 

#22547 -Törölt felhasználó- 2017. január 11. 01:11:24 re: #22546 (Gladiator + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mit értesz az alap setup alatt?Gyári motor?
Olvasgattam utánna és rettentő sok pénz az biztos.
Relatív nem sürgős a dolog csak jó lenne megtalálni a koncepciót,hogy miből mit
meg miért vegyek,és apródonként össze állna a dolog.A tervek szerint persze...
2017. január 11. 03:34:40: megválaszolva Gladiator +  által, → #22548 

#22546 Gladiator +  2017. január 11. 00:51:44 re: #22545 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elöször is végy egy nagy halom pénzt, majd szorozd meg kettővel :)

itt egy recept pl
Vagy egy magyarabb 2 misiért infláció elött :)

Én tuti megforditanám a dolgot hogy egy alapsetuppal mire mész nagyjából, mennyibe kerül motorbontás nélkül
és ezen felül mi az a másik 1000 dolog a nagyobb nyomáshoz kell és megér e annyit neked.


2017. január 11. 01:11:24: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #22547 

#22545 -Törölt felhasználó- 2017. január 11. 00:12:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

Szeretnék építeni egy B16A turbós blokkot.
300 lóerő környéke volna a cél.
Esetleg valakinek ötlete hogy kihez fordulhatnék tanácsért ezügyben?
Jóminőségű alkatrészekből szeretném összehozni,inkább tartson tovább csak nagyon nagyon
f..sza legyen.

Ha ismertek olyat aki rakott már össze ilyet,megköszönném ha jeleznétek.

Szép estét!

Peti
2017. január 11. 00:51:44: megválaszolva Gladiator +  által, → #22546 

#22544 grego +  2017. január 6. 11:10:02 re: #22543 (danithebig + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mutasd meg valakinek aki ért hozzá.

#22543 danithebig +  2017. január 5. 15:50:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
OFF kocsimban (dízel) olyat vettem észre, hogy hirtelen gázadáskor egy fütyülő "felpörgő" hangot hallok, ami kevesebb, mint 1 másodperc. Ha szépen megyek köznapi életben nem veszem észre, csak, ha jócskán rálépek a gázra. Ez sajátossága a turbónak, vagy valami baja van? Ez az első turbós autóm, úgyhogy nincs tapasztalat sajnos(?).
2017. január 6. 11:10:02: megválaszolva grego +  által, → #22544 

#22542 gpetee +  2016. december 24. 20:36:37 re: #22538 (Mikey 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
https://www.facebook.com/flowturbo/?fref=ts

itt minden van ami turbo, de kínai vaccakal nem foglalkoznak ;)


2016. december 24. 20:39: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#22541 juhilaci +  2016. december 11. 22:42:20 re: #22538 (Mikey 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha megvan Milyen turbót szeretnél tudok segíteni kicsiben - nagyban ...

#22540 Mikey 0  2016. december 11. 21:28:40    ‹›  0 | rejt
áhhh ott minden 1.9tdi

#22539 tricikli +  2016. december 11. 21:12:48 re: #22538 (Mikey 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
ITT?

 << eleje | 444 | 443 | 442 | 441 | 440 | 439 | 438 | 437 | 436 | 435 | 434 | 433 | 432 | 431 | 430 | 429 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.32, 0.33, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.085 mp, 9 query