Pont, hogy inkább az ellenkezője. 60-70e Ft-ot ne adjon ki használt lerúgott, több 100e km-t futott 15 éves felnikért, pláne ilyen pici 16"-os méretben.
Én gyári 16-os typeS felnit görgőztettem, nem egyszer. És ahogy írod, erős anyag, a hátránya, hogy esélyes, hogy törik. Szerencsére én megúsztam kerekenként egy 8e Ft-os görgőzéssel, nem törtek el.
Sziasztok!
De reg jartam erre...
Az lenne a kerdesem, h 2003-as NFL ATS-be kompatibilis-e egy 2008-as angol Accord Tourer elsö fenyszoroja? Illetve, ha mar annyira matt az eredeti lampa bura, h alig latok sotetben, akkor mi a tapasztalatotok: polirozas, jobb allapotu bontott vagy uj utangyartott a megfelelo megoldas a problema megoldasara?
Koszi a valaszokat!
Basszus most hogy kicserélték az első futóműben a kormányösszekötő gömbfejet és az axiál csuklót, olyan a kormányzás a csere előtti állapothoz képest mintha valami sportautó lenne.
Szerintem inkább gyárit vegyél használtan! 16-osban elérhető áron vannak, 65-70 körül megvan a szett és fain japán minőség (Enkei), jobban bírja a strapát, nem kell görgőztetni minden szezonban (soha szinte ).
Ezekre gondolok:
Type S-hez járt:
http://hondabonto.hu/2016/03/22/gyari-honda-5x114-3-16-alufel
ni-2db/
Sport felszereltséghez adták:
https://www.autoalkatresz.hu/auto-gumifelni_egyben/nokian-nya
ri-205-55-r16-84-t-tl-2013-gyari-alufelni-honda-accord-16x6-5
-1902385?force_desktop=true
Ezt tanúsíthatom, amit White ír, cimborámnak is húzott jobbra-balra, pedig gyári felnin gyári méretű gumival közlekedett (7x17, 225/45, ET55).
Kipróbálta a sajátom (8x18 ET48, 225/40), és az övéhez képest szinte semmit nem húzott semerre...
Aztán ledobta a gumikat, és láss csodát, elmúlt a kóválygás... (3-4 éves Bridgestone Turanza volt talán, eléggé "kocka/sarkos" oldalfallal) Az általam használt Hankook S1 Evo2 inkább gömbölyű, lehet ez is közrejátszik, hogy kevésbé vezeti a nyomvájú...
Nyilván nem kell úthenger széles szekérkerékkel közlekedni, de egy ET45 a gyári 55 helyett nem a világ vége szerintem...
A nyomvályúkat a szar vagy kemény oldalfalú gumik miatt érezted.
Az ET45 nem rángatja sehova a kormányt, teljesen jó az. Pláne ilyen babakocsi felniméretben (16), mint amit a cartárs venni akar.
Én is ET45-tel megyek télen az ET55 helyet, tökéletes. Nem venni észre különbséget ilyen szűk felniknél.
Sziasztok! A 7gen accordba ha bedugok egy OBD2-Bluetooth pöcit (ez a klasszik ELM327) azzal ki tudom menet közben olvasni az olajhőmérsékletet esetleg?
Nekem nyáron ET45-el van 7x17" 215/50R17 gumikkal, én nem érzek nyomvályúzást.
Télen ugyanez a méret van, mint amit linkeltél, csak ET50-el (5mm különbség) 6,5x16" és 205/60R16 gumikkal, azzal sem érzek nyomvályúzást.
Persze lehet valaki érzékenyebb erre és tény, hogy a gyári méret az ET55, de szerintem egy ET45-től még nem kell besz*rni, 1 cm különbségről beszélünk, annyival kerül kijjebb összesen a kerék. Ez szerintem még belefér.
(kanyarban sincsen semmi gond, sőt)
ET40-et vagy 35-öt (vagy kevesebbet) azért én se raknék fel, az igaz.
Tudom nem olyan menő mert bent van a kerék, de a futómű ahhoz van tervezve.
Nekem volt ET42 az Accordon(Előző tulajtól) még 195-ös gumival is érezted a nyomvájúkat,
ki akarta szedni a kezedből a kormányt. A gyári ET55 téli garnitúrával 195 gumival semmi hasonló nincs.
Meg ennyi pénzért mér találsz gyári felnit is, biztos találni szép megkimélteket, itt is láttam már több jó állapotú 16-os szettet.
Sziasztok!
Olyan problémám van h van egy 7gen accordom, és az ülésmagasság állító karom nem működteti a magasságot csak kattog ahogy állítanám. szerintetek?
Köszi.
Sokat állt elvileg... Bár nem tudom. 195 ezer km van benne, 4 év alatt. céges autó volt, szóval inkább pályáztak vele. mentem vele 5 ezer km-t, eltűnt a hibakód. CE nem világít már egy ideje, akkor is egyszer feljött egyszer kialudt, épp akkor kellett jönnie amikor videót csinált róla Oomen
Dayco-t meg kínában is! szerintem ennek semmi köze a minőséghez.
Manufacturing Plant & Technical Center
Dayco (Suzhou) Co., Ltd.
Building E05, No. 1801 Pangjin Road
Wujiang Economic Development Zone
Wujiang, Jiangsu Province PC215200
China
Manufacturing Plant
Dayco (Guizhou) Power Transmission Co.,Ltd
No. 55 Zongzhi Road, No. 876 Baiyun North Road
Guiyang City, Guizhou Province PC550014
China
Contitech van az autómban nincs vele baj-szépen jár a keréken.Kíváncsi vagyok hogy milyen ütemben fog nyúlni mert az előző gates volt 30.000-nél már 2mm-rel keskenyebb lett ki is dobtam.(ezek a szíjak nem barátai a tuningnak)
Contitechet én megettem. Most ott van kiakasztva a garázsomban az egy hetes szíj, mivel eddig használtam. Az autonak jó szar hangja lett tőle, gondoltam majd összekopik. Aztán egyre rosszabb lett. Megnéztem, szitálva járt a tárcsán mint ami szálszakadásos. Vettem daycot ami fele annyi volt, és egyből csend lett. Aztán felvilágosítottak, hogy néhány éve románék gyártják a contit, úgyhogy én már lemondtam róla.
Hát a konstrukció is érdekes volt.
Elől torziós rugók amik törésre hajlamosak voltak, hátul félmerev híd, benne egy torziós rugós taggal ami zörgött benne mint az istennyila.
Viszont olyan egyszerű autó volt hogy bárki meg tudja szerelni.
Hát ezzel a régi Hondák jobbak voltak kijelentéssel fenntartásaim vannak. Összességében nem voltak jobbak, sőt.
Nekem volt egy 1985-ös gyártású 1.3-as Civic-em, amit 1992-ben 6.5 évesen vettünk 120 ezer km-el. 4 évig volt meg. Persze imádtam és a motor meg a váltó mindent kibírt, de ami azon túl volt az a maiakhoz képest egy szar:
- rohadt a bal hátsó ív elég csúnyán (6 évesen már lukas volt)
- 8 évesen már kirohadt a taposólemez. Mikor beszálltam mindig roppant egyet a talpam alatt
- elszakadt az első stabilizátor pálca, stabilizátor nékül jöttem haza Németországból
- egyik télen beszart a gyári termosztát, csere (még mindig csak 8 éves és 140 ezer km)
- elfolyt a hűtővíz mert elszállt a gyári vízpumpa, igaz víz nélkül feljöttem vele Egerből Pestre és semmi baja nem lett a motornak
- 1 évvel később kilyukadt a gyári hűtő. Kiszerelték és meghegesztették.
- hátsó dobfék beragadt, munkahenger csere
Ez 4 év és 50 ezer km termése. A 7 gen CTR-em sokkal jobb minőségű volt minden tekintetben, pedig szar Angol gyártás és az már ugye nem igazi honda.
Ha ez egy mai autónál fordulna elő mindenki leszarozná, de 30 éve ez még nem volt nagy baj és "jó" kocsi volt.
Azért szarozzák a Hondát mert megszokták a 80-as, 90-es évek megbízhatóságát amitől messze vagyunk már (lásd sok típushiba), hiába még mindig az egyik legjobb. A többi nemzet autója meg nem csak az alkatrész minőség miatt szar, hanem mert szarul van tervezve. A újabb Hondák is tele vannak nem japán beszállítókkal. De mit értesz az alatt hogy semmiben nem közelíti meg a gyári alkatrészt? Ezt most komolyan kérdezem, mert én minőség romlást nem érzékelek ebből kifolyólag az autóimon. Nem az történik hogy kivan cserélve 20-30 alkatrész utángyártottra és onnantól azok működnek csak kicsit szarul, és mellé még cserélgetem fél évente őket. Mindig jön valami de sosem ugyan az, szóval a gyári elfáradt amit javítok.
Azért hangsúlyozzuk a japán autót mert a konstrukció attól még jobb marad mint a többi. Ha pl alul van méretezve egy alkatrész az gyárilag sem megy el sokat.
Egyébként nekem már megfordultak olasz autók a fejemben.
Én nem látom a spórolást csak annál, aki nem tart meg sokáig egy autót. De ha elolvasnád rendesen amit írtam ebben a témában (esetleg ha gondolod linkelhetem neked), akkor látod, h nekem egyáltalán nincs bajom azzal, aki utángyártott alkatrészt használ, mindenki azt csinál amit akar. A baj a sok nyafogóval van, h ez is meg az is elromlik a hondáján, szar minőségben gyártják már ezeket, miközben telepakolja olcsó szarokkal az autóját. Ennyi erővel mi a fasznak vesszük meg a japán autókat, ha sorban kihangsúlyozzuk, h a megbízhatóságuk az egyik legnagyobb érv mellettük, ha pont mi szarunk bele, és rakjuk tele francia meg olasz alkatrészekkel? Akkor citromot kell venni meg pözsót, sokkal olcsóbbak, cserélni meg azt is ugyanolyan utángyártott alkatrésszel lehet.
De ahogy írtam, nincs ezzel baj, csak ne szarozzák a Hondát.
Értem hogy nem megy el annyit mint a gyári, de a "bármiben is" alatt mit értesz? Tönkremegy bármi a kocsimon, kicserélem valami utángyártottra és én csak annyit érzek hogy működik, teszi a dolgát. Ezek szerint te sem raksz mindenbe gyárit. Engem tavaly leoltottál, hogy szar nipparts lengőkart miért rakok az Accordba (7e), mikor van gyári (50e). Beleraktam és teljesen jó a futómű, nem érzek semmit nem oda illő dolgot 1,5 éve.
Stabpálca nekem 3e volt a Delphi (Civicbe 5 éve van), azért az a néhány ezer ft 7-8e, vagyunk sokan akiknek számít, kibírnám fizetni de minek? Inkább másra költöm ami nekem fontosabb, amíg nálam van az autó sokkal kevesebbet költök rá miközben működik ugyan úgy, ez az ami számít nekem (nekünk, ahogy látom többen vagyunk), persze volt már garis alkatrészem, de vastagon spórolok összességében.
Vezérlésben gyári echte honda szett nyüszögött, Mitsuboshi/gates meg nem. nem egyszerű itt okosnak lenni.
első lengőkarból vettem már többféle márkásat, a lengyel olcsó vált be legjobban.
Szia!Én is úgy gondolom,hogy kellett az alvázvédelem,de egy kicsit zavart,hogy lehet nem volt gondos a munka.Ezért megnéztem toyotás és mazdás fórumokat is és csak a Mazda MX-5 oldalon volt 1 szinte új kocsi amit kimaszkoltak, a többit nem.Ezen a helyen szinte az egész kocsit lefóliázzák,a kormányt és az ülést is,de maszkolás nem volt,csak az új Mazdánál. Pedig néztem az ország szinte minden részéből készült fotókat és nincs maszkolás.A fotók alapján, még a nagyon dicsért és több autós oldalon is helyet kapó Rusztika Bt.-nél sem.Lehet,hogy ezt külön kell kérni.