Sziasztok!
7-ik generációs (2007-es), 2.0 Sedan Accord-hoz keresnék szervízkönyvet, ha lehet magyar nyelven, de angol is megfelelne. Van esetleg valakinek digitálisan?
Köszi!
Enyém volt, az elmúlt 2 hétben 2db ilyet adtam el, ez konkrétan pénteken ért haza és szombaton már fizették is. jó kis autók. Megbízható, jó konstrukció, mint minden korabeli Honda.
Szia, gyanítom a féknyereg és a csonkaállvány is a 280-as tárcsához van kialakítva. Nem hiszem, hogy csakúgy simán lehet váltani nagyobb átmérőre... De majd megírja, aki tudja, hogy mit kell cserélni
Az ültetésen túl vagyok, de a hátulja furán viselkedik. szerintem a szemmel is jól látható túl nagy hátsó kerdékdőlés miatt .
Telóval - 3-3,5 fok dőlést mértem...
Ezt szeretném visszahozni 1 környékére. elég csak a felső lengőkart lecserélni állíthatóra ?
Üdv,
-R-
Nekem is volt olyan felnim, amit többször kellet görgőzni , pedig csak ugyan úgy "mentem" pár kört vele a Mecseken
Szóval erősen függhet a felni minőségétől is, hogy mit bír
De a másik irányba nincs képviselő, emlékszem régen még az mps-el mentem arra és azzal lehetett játszani hogy a naviról le lehet e olvasni a feliratot úgy rázott
Mert nem tudnak vezetni, és szétbasszák. utána meg ráfogják a rossz utakra.
Nagyon régen elhagyatm már az 1 millió km-es vezetést, de még sosem kellett görgőzni egyik felnim sem nekem sem.
Ha minden kerékcserénél elöl lecentríroztatod az bőven megfelel. Általában 5-10g amit kér, de azt nem igazán lehet érezni, ha meg évente a felni is eldeformálódik akkor ott nem csak az úttal van baj, hanem a sofőrrel is.
Hidd el én is sokat törődtem és törődök a kocsimmal a prevenció zászlaja alatt néha még túlzás is amit művelek.
Ellenben soha nem volt egyik gumim se félrekopva akármikor néztem a 27 év alatt mióta Hondázom, és ezen tapasztalatok bírtokában mondom, hogy alapvetően ha nem húz félre a kocsi és egyenesen áll a kormány akkor tök felesleges a futómű állításra vinni. Azért a gyár is eléggé tág határértéket ad meg a futómű geometriákra pont ezért, mert ha nem így lenne akkor tényleg hetente kéne rohangálni futóműveshez. Persze ezt ugye futómű is válogatja. Vannak érzékenyebbek ahol mindent lehet éllítani meg a faék egyszerűségű ahol max összetartást tudsz állítani de az is betonbiztos.
De hogy ez eredeti kérdésnél maradjunk, nyilván vannak fokozatok a felni sérulések vagy alakváltozások terén és sokszor egy kis ovalitás semmit nem ront az autó viselkedésén és észre se veszed a gumis meg úgy állítja be hogy ez a világ vége és meg kell csináltatni. Inkább erről lehet szó sok esetben és nem arról hogy rossz.
Nem beszélve arról, hogy sokszor a vadonat új felni is üt meg ovális. Gyári új FK2 felniben is van kis ovalitás. megoldás: le kell szarni, mert semmit nem jelent. maximum a rossz utak majd kijavítják
A rázást nem érzed meg, pláne hátul, ezért ildomos évente lecentríroztatni, vagy ha kell görgőztetni. Nekem ez megkér 4.000 Ft. Összesen a 4 kerék centrírja.
A gumi kopást sem hiszem, hogy nézegeted. Akkor veszed észre, ha gumit cserélsz télen, és, hogy hopp, elől nincs belül felülete már a guminak. Egy prémium 30-50e Ft / db áras guminál szerintem nem vicces.
Amit mi csináljunk, az preventív, amit te, az meg már a tüneti kezelés. Kinek mi.
2évente nézek fékhatást és lengéscsillapító állapotot, műszaki vizsgának hívják.
Olajcsere nyilván kell. De a többit általában akkor szokták ha szar. Futóművet akkor nézik meg ha szar, elhúz a kocsi, vagy rosszul kopik a gumi. Minek nézni ha egyenesen megy és nem kopik félre a gumi? Akkor nyilván jó.
Ha ráz a felni azt érzed, azaz nem jó, ha nem ráz akkor jó. Minek megnézni valamit ha jó?
Gondolom a lengescsillapítók állapotát és fékhatás mérést is végzel minden évben ha kell ha nem.
Nem éreztem belőle semmit. Hátsó kerék volt mindegyik, kivéve az ep3-on éreztem fékezéskor, valamint nagyobb tempónál.
Futómű állítás, centrírozás, olajcsere... ezeket szoktam évente... tudom, hülyeségek, mert igazából bármelyik nélkül elmegy a kocsi 5 évet, és nem nagyon veszel észre semmit, ha elmaradnak.
Halkan írom, de pl. az EP3-al úgy a 8 év alatt jó ha 3x mentem gumishoz, akkor is csak azért mert gumit cserétem, de sose kért sok súlyt a 17-es gyári felni és semmi baja nem volt soha. A gyári 16-os sima Civic felni amit télre használtam se mondta soha hogy baja lenne Igaz azzal 1x voltam gumisnál a 8 év alatt
Ez az évente megyek centríroztatni nekem telejsen kimaradt, mert sose volt jele hogy ráz a kocsi vagy valami, pedig én aztán minden szart észreveszek.
Nekem életem során egyetlen egyszer kellett görgőztetnem de akkor is egy vidéki országúton elszenvedett gödör miatt Én sem értem aki éves szinten görgőztet...
Amúgy csak az extrém tojásfelnit lehet észrevenni mert beráz mint amikor rosszul van kiegyensúlyozva. Mert hiszen ettől ez is rosszul lesz kiegyensúlyozva De enyhe oválnál nem érzel semmit
Pontosan, ahogy írta wí. Gumis az éves centrírozásokkor megnézni, és szól ha gáz van.
Megmutatja a bácsi, és látod, hogy a felni üt, nem szép, egyenlete a futása.
Igen, ez a pörgetés sokszor megtörtént, 1992 óta, mégse kellett sose görgőzni egy felnimet se legyen az 13,14,15,16,17 és most 19 collos. Pedig 27 éve pesten autózom zömmel.
Gumisbácsi megmonnya. Gumi leszerelése után megkértem a gumisbácsit, hogy pörgesse meg a felnit a centrírozógépen.
Egyébként ha tibicsokikat kell felragasztani a felnire úgy, hogy nem alsókategóriás gumi van rajta, gyanúra adhat okot.