Néztem tegnap este robbantott ábrát és elvileg csak a kombiba került mélynyomó a csomi oldalába, a sedanban nem volt egyáltalán, helyette 2 ovál van a kalaptartóban.
Szedánod van? Ott a kárpitot kell megbontani , van két ilyen erősebb gumicsík meg 1-2 patent és be tudsz nyúlni a két (1-1) izzót tartó csatlakozóért. Elég trükkös, kipattintani még könnyű, hogy izzót cserélj benne de a visszarakás kis odafigyelést igényel. Nem egy negy dolog de előszörre odafigyelős.
Ha 177 ezret elment gyári kuplunggal, akkor mi kellhet jobb? Én örülnék, ha a dízelben lenne olyan kuplung, ami ennyit kibír. Különben a dízel gyárija is LUK.
Gyári van benne (elvileg).
Szimplán érdeklődök mert mint írtam a gyári LUK hamar megadja magárt tartós városi használatnál,legalább is olvastam ilyen förmedvényeket.
Nem erősítettben gondolkodtam természetesen, nem vagyok magam ellensége .
Vannak más gyártók is, Exedy esetleg mint szintén gyári beszállító??
Csak tapogatózok illetve próbálok infókat gyűjteni.
Most ezt nem értem. Most nem gyári van benne? Alighanem kibírt 177 ezret. Akkor mi a gond? A gyári az gyári. Szerintem átlagos felhasználásra a legjobb. Ha erősített kuplungot veszel és ennyit városozol a bal lábad egy fél év után kétszer vastagabb lesz mint a jobb. Ha meg elkezdesz nem erősített de valami aftermarket cucc után nézni garantálom , hogy megszívod( gyorsabb elhasználódás, egyéb minőségi hibák stb) Szóval nem értem mi a gond a gyárival ha most is az van benne...
Lenne egy kérdésem ami lehet valakinek bagatell de én azért kíváncsi vagyok a véleményekre.
A kocsim egy 8gen 2.0 benzin executive (2008 nfl) accord. 80%-ban városban használom. 177.xxxkm van benne.
Kuplungozni kell és a gyári LUK-ról olvastam elég sok negatívumot, ezért érdeklődnék,hogy van e jobb alternatíva a gyárinál (erősebb,tartósabb).
Fb csoportban(Accord club hungary) már meglebegtettem a kérdést de egyenlőre ott nem jutottam előrébb.
A válaszokat előre is köszönöm!
Accordban a Pro Kit kicsit komfortosabb lesz mint a gyári rugó mivel a Pro az Progresszív tejkercselésű a gyári meg nem.
A kisebb hibákat jobban elnyeli, de viszont nem enged nagy karosszáriadőlést.
Viszont az ígért 30-30-tól többet ültet leginkább elől, itt a fórumon páran 40-45mm körül mértük az első ültetést!
Hátul a felső lengőkart érdemes állíthatóra cserélni, akkor jó lesz a kerékdőlés értéke is, annélkül kicsit jobban fog terpeszteni mint kellene. Annyira nem vészes, hogy a gumit egye miatta.
Viszont a nonFl modellek esetén amúgy is érdemes a csere mivel a jobb hátsó kerék dőlése nem megfelelő egy idő után, Fl-után más fajta javított felső lengőkarral jöttek már ki az autók.
Szia, nekem a 7gen civic sedanban volt eibach pro kit, gyári új gátlókkal. G*ci kemény lett, ennek minden előnyével és hátrányával. Kanyarban jó utakon imádtam, olyan volt mint egy gokart. Rossz utakon viszont gyök2-vel mertem csak közlekedni, mert fájt a szivem a futómű miatt, ami akkorákat tudott csattanni egy-két kátyúban, hogy azt hittem kiszakad a lengőkar a helyéről. Nemrég vettem meg az accordot, én ebbe biztosan nem nyúlok a futóműhöz.
Félrekopni nem kopott egyáltalán a gumi, de voltam vagy 3 futóművesnél mire sikerült beállíttatni.
Sziasztok!
2003-as K20A6 Accordomba tervezem, hogy Eibach ültetőrugót teszek. Ez elől és hátul is 30-30 mm-t engedné lejjebb az autót.
Ha a magyar utakat vesszük, akkor ez mennyire elviselhető? Vezetési élményben lesz-e javulás? Félrekoptatja-e a gumikat?
Köszi!
Ja, azért írtam, ha találsz olyat bontottat, akkor nagy baja nem lehet. Csak nagyrészt a lemez megoldás szokott ott is lenni. Hangsúlyozd ki, h csak akkor kell a bontott, ha öntött vas.
A konkrét időt nem tudom, de reggel kellett ott hagynom, és este mehettem érte.
Megéri az öntöttvas , nekem már vagy 8 éve volt cserélve, és nincs baja. Ha már cserélsz, akkor ne bontottat vegyél, mert az is lemez, és tönkre fog menni. Hacsak nem találsz öntöttvasból bontottat.
Akkor érdemes megvenni, ha rossz a tied. Addig minek? Észre fogod venni, mert füstszag lesz az autóban belül is. Különben ha jól emlékszem, 6 év vagy 160 Ekm-ig kicserélték ingyen. Én is megcsináltattam még mielőtt baj lett volna vele. Az öntvény az nem reped, előtte valami lemezből volt, az meg tud repedni.
A tied még tuti nem volt kicserélve? Mert akkor jó sokáig bírta........
eddig minden Hondám nagyon gyorsan melegedett be....Ugyanabban az utcában, mire beszalltak a gyerekek, kijöttem a garűzsbol stb, kiértem a föutra szinte üzemmeleg volt az összes Accordom...5-6-7 genek....
A Lex az nem....bár takarékosabb mint az Accord, lehet ez az oka,
A Lexusnál amúgy szerintem akkor a hőbevezetéssel lehetnek gondok vagy nem gondok vannak, hanem egyszerűen kevesebbet engednek rá a fűtésre, de tuti azért hogy több hőt termel, mint a K24.
Vagy még egy lehet, hogy annyira takarékos az a Lexus V6, hogy egyszerűen kevesebb hőt termel, de ezt azért kötve hiszem, bár írod, hogy az üzemi hőmérséklet magasabb egy kicsivel a K24-nél, szóval akár még ez is lehet. (Hondán kívül nekem nincs tapasztalatom, szóval ezt te jobban meg tudod mondani )
cáfolom:-)))
Lexus V6 3.0 ahol a 7gen 2,4 már meleget fujt, kb középállásban a mutato, a Lexen még csak épp megmozdult ...
eléggé lassan melegszik.....bezzeg az ülésfütése gyors
Amugy Accordnál üzemmelegen 92-93 fokot mért az OBD, addig Lexusnál 87-88 fok.....
A 7gen 1.4 Civic nekem is lassan melegedett (de akkor teljesen jól fűtött) de van/volt 7gen CTR, az meg jóval gyorsabban. Nagyobb köbcenti meg K20, azok jobban melegednek, Accord is ezen okból melegszik gyorsabban/jobban, még a 2 literes is (nekem az van) pláne a 2.4-es
Nagyobb "erőmű", nagyobb hő. (volt 3.2 V6 Legend, az egy kis túlzással, de szinte egyből tolta a meleget, nem csoda )
Ma vizsgáztattam egy ford Tourneo-t 55 foknál lenn volt a mutató alul ami 60-nál van, 56-nál felvágtatott 75-re, 66 foknál tovább stabil 75 fokon. OBD2 vs kijelző.