Az akkor elég jó, most már értem a befektetés részét is, ("sima" FN2-nél is értettem volna, de így pláne) mert ez a gyárilag sperr-es CTR nem folyik a csapból, az biztos. Legritkább utolsó szívó Type-R modell.
Nàlam is bezàrult egy korszak.9 év accordozàs utàn elengedtem a kezét a 2. accordomnak.Hibàtlan nagyon jo és szép auto volt ,de màst is akrok kiprobàlni.
Nàlam az utod most egy FN2 CW. Olyanom még nem volt Nyilvàn az accord komolyabb és dràgàbb auto ,de nekem nem a minden ,hogy ujabb és minél több extràval felszerelt legyen.
A FN2-t valoszinüleg megis tartom majd ,mint egy befektetést.
2-3 év mulva meg majd egy FK8 vagy lexus vagy valami 4 ajtos megint.
ja ez igaz
Mondjuk a suzuki bár jó autó és racionális választás, de ugye ő azért feltételezhetően nem adja azt a komfortot amit szembe lehet állítani egy izgalmasabb autóval szemben.. bár igaz ami igaz, az egy tuti városi cirkáló bemenni a városba padkára felállni, egyszer járna vele hónapokig megvan ám annak a varázsa..
Nem is tudom, hogy utóljára mikor értettem egyet Veled ennyire?!
Én most először az új 2019-es Corolla 180LE-s hibrid kombi kapcsán gondolkoztam el azon, hogy lassan eljut ez a technika is arra a szintre ami nekem is bejövés - és nem 20mFt új korában...
Az.. Steril.
Nézd, van akinek ez oké van akinek ez nem oké.
Én rájöttem nekem ez tetszik.
hogy mondjam: mazda ufo ctr
itt látszik, az ufo ctr 0.9 seccel rosszabbat fut a kakucsringen mint a hétköznapi (bár inkább hétvégi)gyerekhordozós autóm amit te is vezettél ugye és hát elég nyugdíjas, tehát elvileg taposhatnám neki mert a zúgó zötykölődő tájper nem ellenfél.
namost.
Ez nem érdekel. elmegyek vele 1000 km-t közben rájövök szerintem nem is forgattam el tiltásig, autóúton persze előzgetek, de alapvetően örülök hogy az itthoni netemre vpnen felcsatlakozva megoldottam hogy a mazdávan a gyári pandora rádió szól. Szépen zenél, beállítom valami jó kis zene csatornára, hátradőlök autózom. Néha be beugrik 1-1 gyorshajtás mert azért gyorsan megyek, de igazából nem érdekel, nem kopnak el a fékek idő előtt, full nyugalom.
Ennyi. Ez így jó.. A gs450h-t anno túl sterilnek gondoltam, majd többször mentem vele, jó az.. nagyon jó.
Hogy ezt akarod, vagy a nagy kipuffot, a porig ültetést, kirázza a vesédet, olyan mintha legurítanának egy hegyről egy dobozban, ezt neked kell eldönteni..
Mindkét verziónak megvan a szépsége, én spec tudom mindkettőt élvezni, bár a nyugdíjas üzemmódu autót a véletlenek összejátszása tette a seggem alá, de megleltem benne azt ami szép, így a fórumtárs döntését maximálisan el tudom fogadni és megérteni, nemcsak jópofiból nyomtam rá a pluszt, hanem mert így is gondolom, de azt is elfogadom ha valaki vesz valami pörgős szekeret azt csapat vele, mert az is jó.
De egyszer megöregedsz te is, eljön az a nap.. kivárjuk. van időnk
csak süss pizzát
És egyelőre engem pontosan az utolsó bekezdésed tart (most még) vissza egy ilyentől. Valahogy nekem ez még túl steril. Vagy nem akarnék még ennyire előremenni az autózás egyedfejlődési történetében. Úgy is ilyen irányba megy minden hát én meg még szeretném ha (valós) ingerek érnének... Aztán persze lehet egy szép napon majd másképp fogom gondolni és rájövök, hogy az inger nem minden. Beülök és én is suhanni akarok A-ból B-be...
de van hangja, csak a hangnak köze nincs a szokásos motorhanghoz..
Még valamikor 2008ban írtam amikor haverom megvette a gs-t és mentem vele.
Ülök a kocsiban, megy a táj, tekerem a kormányt, valahol messze valaki nekiáll füvet nyírni.. majd betelik a fűgyűjtő zsák, lekapcsolja a gépet.. én autózom tovább..
kiüríti a fűgyűjtőt megint beröffenti vág egy kicsit.. majd lekapcsolja.
majd újra nyír picit majd abbahagyja..
megállsz a lámpnál csönd van.. hirtelen hallod valaki raccsingolni akar melletted mert pörög a motor megy a rajtautomatika.. körbenézel senki. majd hirtelen motor leáll.. csönd megint..
Idővel megszokod, mert nem feltűnő, halk a fűnyíró is, alapvetően nincs vele semmi gond, csak nem az, amit megszoktál. Ennyi a titka..
De mivel nem versenyautó főleg ez a 300h nem az, itt a cél egy kényelmes A és B pont közötti eljutás, ezt tökéletesen teszi. Beülsz kényelmes, nem akarsz versenyezni, soha nem fogsz sportkipuffogó boltba betérni, nem akarsz nagyobb fékeket, tulajdonképpen nem akarsz semmit, átszellemülsz és rájössz, kerek a történet, a legjobb kerek történet amit választhattál, ha már 20 éves elmúltál.
A szomorú tény az, h per pill nincs bennem Honda utáni vágy...
És igazából ez az egész márkahűségi dolog is egyfelől jó, persze, kimondhatom és is, h '93 óta Hondázom, de másfelől meg elmegy melletted egy csomó más autó, amik esetleg jobban tetszenek, jobban megfelelnének az igényeidnek.
Nagyon szepen koszonom a gratulaciot mindenkinek.
Az Accordot ma reggel elvittek, jo kezekbe kerult. Innen a forumrol egy read only markatars.
Passzentosabb, mint az Accord, de amiket en mostansag nezegettem, az mind passzentosabb. Nagyon minosegi, sokkal jobban megy, sokkal kevesebbet fogyaszt
Es igen. Mashogy szep. Van koztuk ugye 5 ev, az Accord jo 10 eves forma, de ma is ahogy elneztem, az egy kurvaszep auto. Az egyok legszebb Hondak egyike. Tudom, szubjektiv, de nekem az
Az más azért ha kifelé jelzi majd az elektromos, hogy jön. (mert annak tényleg semmi hangja) De nem befelé a vezetőnek, hogy elhiggye van benzines V6 a hibrid/elektromos autójában, mert az vicces.
Ha egy autónak nincs hangja, mert hibrid vagy elektromos, akkor az olyan és kész. Abban épp az a jó. (vagy nem jó, ki hogy gondolja)
De majmolni bármilyen motorhangot csak azért, hogy legyen, az tényleg nagyon láma szerintem is.
Ha nem járnál szerencsével a csepeli Honda bontónál esetleg, akkor megpróbálhatod itt fórumon "TypeV" kollégát is. (Laci)
Eddigi tapasztalataim szerint még kicsit lejjebb is dolgozik árban, mint a csepeliek.
Meg becsekkolhatsz még "zse" kollégához is, ő is foglalkozik új alkatrészekkel, többek között, mondjuk az ő árairól nincsen tapasztalatom.
Egyszer minden jó véget ér.
Véget ért az Accordos korszak, h átadja a helyét a Lexusos korszaknak.
Közel 7 és fél évet töltöttünk együtt, csodálatos élményt nyújtott
Nem tudom, h leszek-e még hondás, majd 8-9 év múlva meglátjuk. Addig is maradok itt mint háttérben figyelő, ha pedig főleg világítással kapcsolatos dolgok vannak, azzal bármikor zargathattok
Nekem még el kell mennem az új nyári gumikért. Mondjuk most is van valami a felnin, de azt inkább eladom. De még nem merném feltenni a nyárit. Lapátoltam még 30cm-es havat márciusban is.
Az enyém olyan mocskos, hogy az udvarról sincs pofán kiállni vele...
Én már a tavaszt várom, hogy felkerülhessen a Delta felni, meg az új nyári gumi. Akkor lesz fotó :-)