Hasonló árban van a Megan Racing, nem tudom, van-e az adott típusra.
Nagyon régen vettem a 4genre, belement 300-350e km (nem tudom pontosan), nem volt még vele baj.
Ezekkel az a baj, hogy ilyen “low budget” cuccok. Szépen néz ki de se az anyag minősége se a vastagsága se a hegesztés nem hosszútávra van tervezve, egy max két év és szinte biztos, hogy ereped. Sokan csinálják, hogy vesznek pl. egy ilyet , mert a forma jó meg a 4-2-1 illik a k24-hez de elviszik és kipuffos szakival lekopiztatják ergo be sem kerül az autóba. Tudom vonzó az ára de nem tart sokáig.
J2 Engineering-től hallott, látott, használ valaki valamit?
Vagy bármi vélemény, hasznos megjegyzés, a nem túl sok rendelkezésre álló információból? Esetleg a már meglévő tapasztalatokkal összehasonlítva a képek+link alapján? Vajon P&P lehet? Azt ugye jól gondolom, hogy a katalizátorig ér, tehát az bent marad?
Akkor nálam nem az a gond, mert csak alapjáraton van valami (ami lehet csak az én képzelgésem.... ) menet közben haladásnál vagy ha oda is b*szok neki akár maxon, akkor sincsen csörgés vagy bármi hasonló, csak az egyenletes szép motorhang.
Alapjáraton lehetett hallani a csörgést vagy menet közben is és/vagy/stb,?^^
Komolyan érdekel, mert az enyémnél hallok valamit, de csak alapjáraton és nem igazán tudom, hogy mi lehet^^ De tény, hogy nem vészes, de azért érdekelne, hogy pontosan milyen volt nálad és mikor/hogyan produkálta a "csörgést".
2019. február 23. 06:55:42: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #137032 2019. február 22. 19:28:00: megválaszolva eisento 0 által,
→ #137029
Ja, az én 130-at futott 2007-es accordomon is most volt pár hónapja cserélve. Héfal kft.-nál csináltatta még az előző tulaj, szerintem nem lett teljesen tökéletes, valami halk ütemes surrogó hangot hallok alapjáraton. Ha kitekerem a kormányt nem sír, nem morog, meg nem is hangosodik a hang kormány tekerésre Szervófolyadék sem habosodik.
Mindjárt jön Dontwalk, és elkezdi bizonygatni, h csak a gyári a jó 130 ezerért.
Magyarul még egyszer meg akarja vetetni azt, ami gyárilag is szar, és mindenkinek ki kell cserélnie.
Nálam adott hangot az ugy cső pl. Üvöltött, mint a sakál a végállásokban, és alapzaja is volt. (mondjuk az ugy cső az 30e Ft volt nekem, nem 3.)
Majd vehettem meg a gyárit 130e Ft-ért. Akkor még nem voltak ilyen olcsón 100e Ft-ért gyári csövek. Így lett a móka közel 200e Ft-ba szereléssel, gyári olajjal, mindennel együtt.
Hali
Mindjárt jön Kázmér és bizonygatni fogja, hogy 3 ezerért valahol megcsinálták neki a csövet 5 éve és azóta is boldogan használja. De a szervíztapasztalat az (kérdeztem márkaszervízben), hogy ezek a tömlőgyártók nem tudják prezentálni a legyártás során pontosan ugyanazokat a szűkítéseket amik a gyári csőben jelen vannak. Vagy megváltozik a szervó keménysége vagy a szivattyú dolgozik feleslegesen stb. Van ahol hangot is adott és szar volt a szervóhatás. Tudom drága a gyári de ha nekem előjönne ebből azt venném.
Tehát ezzel a kommentel 1-0 a gyári kibaszott drága de atombiztos megoldás javára
2,5 éve van nálam egy 2006-os type-s, utolért a szervócsó betegség, kicsit "könnyezik" az egyik fittingnél,
tényleg működik, hogy hidraulika-műhelyben a gumicső-szakaszt kicseréltetem?
Csepeli honda bontónál új 100e, vagy meg lehetne próbálni ebay/aliexpressen rendelni?
(nem akarom egy rossz csővel a szivattyút is tönkretenni)
Főként oroszok eléggé rendelgetik onnan, és nem írtak rosszat.
előre is köszönöm a segítséget.
Az Accord nem is erről szól, hogy szaggassuk az aszfaltot. (mint írtam, nekem is 2 literes van, csak 7gen)
Alul jóval lightosabbra van hangolva, a K20A1-es blokkal rendelkező Stream-em nagyobb versenygép volt az ugyanúgy 2.0-ás Accord-hoz képest. (már lent direktebben reagált a gázadásra, de cserébe kicsit többet is evett mint az Accord...) Viszont fent, ha kell, akkor összeszedi magát és lehet előzni ugyanúgy, ha nem jobban.
De ez így jó, én így szeretem. Imádok vele közlekedni.
A viccen kívül amúgy úgy lehet jobban ösztökélni, hogy rá kell simítani a fékre is gázadáskor. Ekkor jobban felpörög a motor, s utána lehet lelépni a fékről. AZt nem mondom, h használ a váltónak..
Katalógus szerint 11.0.
Nem volt egy gyorsulásbajnok. Vagyis igazából kilőni nem tudott, ahhoz kevés volt a nyomaték, de ha összeszedte magát akkor mát egész jól haladt.
Pont mint a 7gen 1,4 Civic-em. Annak is pont ez volt a 0-100-ra "gyorsulási" értéke.
A 2 literes motor meg az automata miatt én reálisnak tartom az Accord esetében ugyanezt.
A mostani manuális, de szintén 2.0-ás Tourer-emnél egyszer ki kéne próbálnom nekem is, bár az ilyesmi már nem annyira mozgat^^
De amúgy sok vagy kevés? (ebben azért nem vagyok biztos )
No nem mintha az Accord a 2 literes motorjával és az automata sebváltójával a stresszes közlekedésről szólt volna
Áradt belőle a nyugalom.
Ehhez képest a Lexus egy felől persze még nyugisabb a csend miatt, viszont hátsókerekes mivolta miatt akár játszani is lehet vele, mert ellentétben mondjuk a sima Giuliaval, itt ki lehet kapcsolni a kipörgésgátlót, másfelől meg ha lepadlózom, ez azért nagyon megindul. Nem 450h-s szint, de 3 mp-cel beljebb van a 0-100, mint az Accordnál. És az már azért érezhető különbség
jol irtad....
A-bol B-be stresszmentesen...
Most Jöttünk haza egy Como-Milano-Verona turnérol...mintha karosszékban ültem volna közben beszélgetnénk....
a közlekedést kivéve semmi inger
Semmi zaj, néha elözésnél jött valami V6 hang, semmi razkodás, se válto sem kormány nem rezeg...még az index sem kattog, de még a valtot sem érzed mikor vált.......
kiváncsi leszek majd a szubjektív értékelésedre...
az accord (cu2) nem látványos, de egy nagyon jól egyben lévő konstrukció és műszakilag kikezdhetetlen...(legalábbis a type-s-ek)
azért az fn egy szinttel ez alatt van...tapasztalatból tudom...