De nekem eddig minden autóban lehetett úgy indítani, hogy a kuplung nincsen benyomva.
(ezzel együtt mindig benyomott kuplunggal indítok, mert így tanultam) Bár szoktam behajolva indítani néha (nem ülök be konkrétan) és egy kicsit zavarna, ha akkor nem indítana bármelyik. (tudom, ahogy írod is, a hülyéknek az jó, de én kiveszem üresbe vagy nincs is sebességben amikor indítok, szóval nekem nem kell, csak idegesítene... )
Egyetlen kivétel most öcsémék Toyota Auris-a, mert az tényleg nem indít, csak ha be van nyomva a kuplung.
szerk: 7gen Accord Tourer (2005) az eddigi legfiatalabb autóm és még az is indít simán, kuplung nélkül. (ennél csak régebbi autóim voltak/van ) Lehet a 8gen-ben már van ilyen, nem tudom.
Na látod, én még azt sem. Látatlanban úgy gondoltam volna, hogy gázadásra vagy fékezésre oldódik fel a tempomat. (nekem az lett volna a logikus) De akkor már a kuplung is oldja, megint tanultam valamit.
Látod én is felvállalom, különben nem írtam volna be utólag sem.
Nem tudok én semmit a tempmatokról, (különben biztos rájöttem volna miről beszélnek) egyszer volt a Legend coupe-mban, de azt sem használtam egyszer sem.
Nekem is 2.0 és 1-1.5 újnyi hely maradt elől a sárvédő és a gumi közt.
Másoknak is ajánlottam itt a fórumon ha visszakeresel volt aki még grafikont is csinált, hogy körbe hol mennyit változott a magasság és átlag 45mm vagy nagyobb lett az ültetés elől. Hátul kb 30-35.
Nem feltétlenül.
Neki 2 ezres benyás van (a legkönnyebb)
nálam a 2.4-esnél fél év alatt se ment lejjebb sőőőt... egy karikát simán ki lehetett volna vágni hogy normálisan álljon.
Szia!
Az Eiback Pro Kit ültetőrugót néztem, ez kb 3-4 cm-el gogja a kasznit lejjebb engedni. Ezt olvastam róla.
Nem tudom, hogy ez érezhető javulást fog-e produkálni, de nagyjából azt szeretném elérni, hogy autópályán meg jó minőségű utakon stabilabb legyen az autó.
Nagyon keményre nem szeretném, mert van egy gyerekem, aki nem biztos, hogy díjazná, ha kő kemény lenne a futómű
Szerinted?
2009-es 8. gen Accordnál az automata váltóban mennyi a váltóolaj csereperiódus?
A könyv 80e km-t vagy 4 évet ír, de valahol 60e km-t olvastam, sőt hallottam már 40e km-ről is.
Nekem most 152e km van benne, elvileg 108e km-nél volt benne váltóolaj csere, de a 4 év amúgy is letelik idén decemberben. Inkább a későbbiek miatt kérdezem a km csereperiódust.
Jól tudom, hogy csak gyári Honda váltóolajat érdemes beletenni, és kb. 4 liter kell bele?
Persze a króm és a nikkel a fő rozsdamentes ötvöző. A kinai maximum akkor lehet szar ha:
1. csalnak és hamisított bizonylatot adnak az anyag mellé
2. a gyártás során hiába adják hozzá a megfelelő ötvözőket az nem megfelelően épül be
Amúgy pont pár éve volt egy elég nagy világméretű botrány, hogy az egyik legnagyobb JAPÁN acélgyártó cég évekig meghamisította az anyag bizonyítványokat, azaz sokkal rosszabb minőségű agyagot adtak el megfelelőnek.
Ezt a részét ilyen szinten nem vágom, mondjuk anno tanultam ilyenekről (vas-szén állapotábra) de az már régen volt...
Számomra a lényeg, hogy a gyakorlat mit mutat.
A gagyitól "komolyabb" leömlők mint pl. a WeaponR vagy a PLM is törnek mint a ropi sajnos, pedig ezek árban sem a belépő kategória... és időben nem is kell sok, fél év, egy év elég.
Amit Sergey-től vettem (ő gyártatja, magyarázta is hogy melyik ötvöző mennyivel több mint a kínaiakban pl. nikkel) az már 5. éve van fent és hibátlan.
Nyilván nem csak az övé ilyen jófajta, pl. egy Toda vagy ASP is frankó, csak azok árban más kategória (1500-2000$)
Sziasztok!
Korábban már érdeklődtem a K20A6 ültetéséről.
Milyen márkájú ültetőrugót érdemes venni? Pár tapasztalatot leírnátok?
Még az érdekelne, hogy volt-e olyan tapasztalat, hogy az ültetés miatt a futóműalkatrészek idő előtt tönkrementek?
Köszi!
7gen Tourer (2.0) téli fogyasztása nálam 7.9 liter volt. (csak Ecser környéke meg 17.ker, igazi város nem, dugó nem volt benne) (örültem mint majom a farkának, mert a Stream-mel vért izzadva se tudtam soha 8l alá menni, sőt 8.3 volt a legjobb fogyasztásom vele, az is csak egyszer sikerült)
Erre öcsém kölcsönkérte egy kicsit, mert a melós szekerét szervizelték,
ment vele 200km-t, azt' csinált vele egy 7.6-ot. (anyád ) (jó, nála szinte csak vidéki (Pest megye) címek voltak most, szóval azért ennyi)
Azt azért tegyük hozzá hogy mi is a "real stainless steel". Rengeteg féle "stainless steel" van amúgy szabvány szerint. Ausztenites, ferrites, stb. Az autóiparban az új autókon is "stainless steel" a kipufogó de a 400-as sorozat ami Ferrites. Ez is real stainless steel! Ez korlátozott mértékben rozsdamentes és sokkal olcsóbb mint az ausztenites ami a 300-as sorozat (304, 316 és ezek L-es verziói). A ferrites is rozsdamentes mert akár 10-12 évig is kibírja a kocsi alatt, míg a sima szénacél meg 2-3 év és dobhatod le.
Amúgy az ausztenites 304 vagy 316-os is rohadhat ha olyan hatás éri illetve ha szénacél, vagy bevonat nélküli csavarokkal van összefogva vagy hozzáér bármilyen szénacélhoz, akkor azon is elindul a rozsda. Igaz, sokkal lassabban rohad de ennek fejében pont szerűen (pitting korrózió) és kilukad