más hondában csináltam, hogy csak a támlát cseréltem meg, de az nem volt légzsákos ülés...(b1 megkapta a j1 támláját)
azt gondolom technikailag megoldható...
viszont nálad emlékeim szerint lesz benne oldallégzsák...
jobbkormányos csere esetén ez elvileg nem probléma...
balkormányos esetén, a csere után logikusan rossz helyen lesz az oldallégzsák...(ha nem kötöd be, az biztonsági szempontból visszalépés plusz vélhetően srs hibajel lesz, de ez utóbbira biztos van megoldás...)
Sport felszereltségű non-fl 7gen Accordom van amiben csak a vezető oldalon van deréktámasz. Páromnak nagyon rossz a gerince és segítene rajta, ha az ő oldalán is lenne főleg hosszabb utakon. Lehet betenni pl. bontott vezetőülést amiben van deréktámasz, akár jobbkormányosból? Akkor még a hajtókák is szembe lennének egymással. Úgy tűnt a két ülés ülőfelülete, mindene ugyanúgy néz ki csak az anyósban nincs támasz
Van ennek szerintetek valami akadálya vagy simán be lehet tenni? Csinált már valaki ilyet?
Köszi a segítséget előre is
a kényszerregenerálás a honda (és más gyártók) standard eljárása...
ha ez valamilyen műszaki szempontból nem lenne megfelelő, akkor nyilván nem lenne ennek része...
az egy más kérdés, hogy ez bizonyos telítettségi szint felett ez sem tud hatásos lenni és mint eljárás nem teljeskörű...
Nem akartam szétoffolni a dolgot, nem is kapcsolódik a mai versenyedhez inkább az OFF-os beszélgetéshez.
Találtam autótesztes szöggyári Swift Sport 1.4T-ről mérést ami nem a hivatalos gyári adat:
0-100km/h: 7.86sec
0-402m: 15.72sec @146.50km/h
Vagyis mint egy szöggyári ATS. Azé' az nem olyan rossz. Persze nyilván az jobban megérzi a súlyt mint egy 1450kg-s Accord.
majd jönnek a "megmondó emberek" és jól megmondják hogy az ilyen összehasonlítós videók nem érnek semmit.
másik kedvencem pedig a "és a passatos tudta hogy verseny van?!"
Nos...
Rég volt nagy kavalkád ebben a topicban így hát gondoltam életet lehelek beléje
Történt minap, hogy egy VW Passat 2.TDI 4motion (240Le, 500Nm) erősködött mellettem végig a cityben. Aztán ahogy kiértünk a városból úgy adta a forgalom, hogy elé kerültem a német autópályafelhajtón és besorolásnál nyomtam egy kövéret és egyből húztam a belsőbe . Jött utánam. Itt szinte azonnal utolértem egy drága bogárkát aki belül szerencsétlenkedett 110 km/h-val de lehúzódott szinte egyből. Szóval seggemben a legerősebb dízel Passattal volt egy parketta. Nyomta a dezső is.
130km/h-tól úgy nyúltam el mint a rágógumi ,tag arca a volán mögött elég szomorkás volt
Esélye nem volt pedig Ő jött szélárnyékban.
Aztán gondolkodtam ,hogy lehet ez, hogy egy 500NM-es 240 lovas gőzmozdonyt otthagyok
Aztán betoltam ezt a két videót.
Az elsőn egy ilyen Passat a másodikon jóöreg Dénes barátunk üvegel
Itt 1:00-nál kezdődik a 0-200
Itt 0:12-nél
Egyszerre elindítva a két videót látszik, hogy az Accord mennyivel megy mikor a Passat mondjuk 140 km/h-val araszol...
Én.
Különben meg örülök, hogy gazdagon meg van hírdetve itt a fórumon külön topicban... hátha erről is lemaradok mint a velenceiről... ajóédeskurvaanyámathogymiértnemvagyokfészenhiszanélkül
nincsélet
Nekem ebben a méretben ET38 volt, szerintem az a vége. Én a 35-öt már nem vállalnám be.
Persze felni és felni közt is különbség van, valamint, hogy milyen gumit teszel fel majd rá. A slick-kesebbek szélesebbek, mint a sima utcai gumik, az pl nem jó választás egy ilyen ET-hez.
2019. március 18. 23:46:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #137123
Sziasztok!!!
7 genes Accordom van és felni vásárlás előtt állok. Hátul 17-es 8" széles felniből meddig mehetek le az ET-vel ?
A JR-nél 30, 35 ET lenne ami tetszene. . Ha van valakinek tapasztalata kérem ossza meg.
Üdv Mindenkinek!!!!
szerk: de tudom, K20-hoz.
Akkor ahhoz lehet van tényleg MFactory is mondjuk.
Persze nem tudom melyiket egyszerűbb beszerezni és beszerelni, de FN2-ből nem sok sperr-es példány van tudtommal, így azt én nehezebbnek és lehet drágábbnak is gondolnám beszerezni. (vagy nem, de az biztos )
Talán az MFactory gyárt olyat, (nekem EP3-ban van) ami az Accordba is jó, de ezt nem tudom biztosra.
(mondjuk nem tudom, hogy K20-hoz vagy K24-hez kell neked)
Jaja Toyotáéknál már elég régóta megvan.
Yaris-os csajszi ismerős már trélerezni akarta mikor fel lett homályosítva miért van az, hogy másnak mindíg indul a kocsi nála meg nem.
indulásnál kell a kuplung utána tökre felesleges.. (kivéve ha nagy a súly, 1-2 tonnával megpakolva már jobb kuplungolni
2 tonna felett meg elég az úton tartani