Az immo és a 2-es lambda azért lett kikapcsolva mert úgy kérte a tulajdonos.
Egyébként nem mindegyiknél volt/van kikapcsolva a 2-es lambda figyelés.
Immozni meg nem akartattak így az is ki lett kapcsolva de természetesen meglehet csinálni anélkül is.
A keverék szegényedik fordulaton, gyári ecu-val is ha kap egy leömlôt, de pl. Fn2-nél még egy direktszûrô esetén is.
Annyi hogy gyárilag elég dúsra van megírva.
A gázreakció is jobb lett mint gyárilag persze lehet még érzékenyebbre állítani.
Sergey tud rajta állítani kb. bármit, de az tény hogy én nem.
Persze ettôl még teljesen jól mûködik, vannak akiknek már több 100 ezer km. óta.
VAn ez a pohártartó középen, a váltó mögött, annak nem marad zárva a fedele. Nagyon nem zavar, mert oda pakolok, de bonyi kiszedni, megjavítani, csinált vki már ilyet?
Ill. láttam ma egy bézs belsős Accordot, tök teccett. Létezett ilyen Type-S-ben is, vagy ehhez csak fekete?
A két szélső kisebb profilú bütykök se egyformák. Ez azárt van mert így kis fordulaton is lehet biztosítani a jó keverékképzést, örvényléssel. Itt jól látszik
A két szélső bütyök közel azonos profilú a középső a nagy profilú.
VTEC alatt a két külső bütyök mozgatja a két szelepet, VTEC felett meg az egy nagy középső mozgatja a két szelepet.
Létezik 3 stage VTEC de az más.
Yepp.. gondolom a másodikra olyan 2500-3000 körül vált, mert onnan király a középtartomány 5000-ig, bármilyen forgalmi szituban elég az erő. Feljebb még a pályá is csak azért forgattam, mer jól esett. :-)
Teljesen más a kettőnél a VTEC rendszere.
K20Z2: VTEC csak szívó oldalon van, ott is csak két bütyök. VIDEO
K24A3: Szívó és kipu oldalon is 3 "bütykös" VTEC van.
Összehasonlítva a K20Z2-t, ill. a K24A3-at, ugye írtad, h a kisebbnél már 2200nál a nagyobb profilra vált a Vtec, a K24-nél meg csak 6000-nél.. lehet tudni, h miért ez a különbség?
Ill. még azt találtam, h a K24-nél 500-al feljebb van a redline, viszont a kisebb "négyzetes" motor, megegyezik a furat s a löket, a nagyobbnál csak a löket hosszabb, ami elvben nyomatékosabb karaktert ad, a pörgősséggel szemben..
Ilyen volt nekem a Civicben. Mp3 lejátszáshoz teljesen jó. Rá tudod dugni a telefont is, de pendrive-ról is működik. A gyári rádióról lehet vezérelni, mintha CD-tár lenne.
Ezt még én is be tudtam üzemelni. Rádió ki, kütyüt bedugod a CD-tár foglaltba, a csatlakozókat meg bevezeted a kesztyűtartóba.
Ha csak ennyi az igényed, arra teljesen jó.
Arra figyelj, hogy jó legyen a csatlakozó, hogy ne kelljen buherálni utólag.
Én komolyabbat szerettem volna, főleg hogy nekem gyakran kell a navigáció, és elég macerás telefonról.
Az általam linkeltre gondoltam, nem tudtam, h létezik ilyen. De akkor ezek szerint te ilyen nagyobb tudású egységet szeretnél.. Engem nem mozgat meg, volt a fullos Kia-ban is, ami itt volt nálam, de egyszer se kapcsoltam be. Öregszem, vagy mi. :-)
Az általad linkeltre gondolsz, vagy amit én rendeltem?
Előbbi esetben:
Hasonló kütyü van Accordhoz is, pár ezer ft-ért rendelhető Kínából. Civic-emben volt ilyen.
Utóbbi esetben:
Ez egy Androidos fejegység, tulajdonképpen egy tablet, ami vezérel mindent, amit a gyári rádió is (klíma, ventilátor, rádió stb.), sőt a kormány gombjai is működnek. Emellett azt telepítesz rá amit akarsz (navigáció, böngésző, youtube, stb.), meg telefont is tudsz tükrözni. Bluetooth-os kihangosítóként is működik.
Tulajdonképpen azt tudja majd a 17 éves autóm, amit sok új autó tud.
Az enyém már elvileg úton van, lassan meg kellene érkeznie. Ha be lesz szerelve, összefuthatunk, és megmutathatom.
Elírtad, hadd javítsalak ki, tévedett
A két szó jelentéstartalma között elég nagy a különbség. Szerintem az eladó (mellesleg a barátom) azért mondta, hogy ültetett, mert előzőleg én mondtam neki. Én ugyanis úgy emlékeztem, hogy többek között az is különbség a sima 2.4 exe és type-s között, hogy a type-s az 1cm-rel ültetve van. Ezek szerint nem így van, tévedtem. Nem volt semmi szándékosság, vagy megtévesztési szándék az információ mögött. Béke.