Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Ezzel egyetértek, igazából az új autókból nekem ami kellene mondjuk a 7gen Accordba egy telefon tükrözésre képes kijelző, meg egy ledes fényszóró és tökéletes lenne.
De persze mindenkinek más, ez csak az én véleményem, meg már lehet öregszem.
Gondolom típusonként más a hangolás, én is vezettem olyan tiptronicot ami jó volt, de azzal a 2,5 tdivel szörnyű volt.
Az Abarthban viszont nagyon lassú, gondolkodott csak még sport módban is. Fürge kis autó a kis turbo motor pörög, közben nagyon jó hang, durrog meg minden, aztán sportban lazán elforgatja leszabályzásig szinte, aztán a váltás meg olyan lassú, hogy csak bólogatsz, leesik a fordulat, majd vársz és jön az újabb rúgás.
Én még olyan igazán szar automatával nem találkoztam, ez a Kia is csak meglepő volt, mert nem ezt vártam. A Sharanunkban is 5-ös tiptronic volt, mint abban a Superb-ben, s az hibátlan volt..
Köszönöm a lehetőséget, egyszer talán összefutunk! Sokat járok amúgy is Pesten, vagy majd valami autós rendezvényen esetleg.
Amúgy nekem a legrosszabb automata élményem, ami nagyon beégett, az régebben egy első generációs Superb 2,5 TDi Tiptronic, meg nem olyan régen egy Abarth 500 automata.
(Imádom az Abarthot, de az automata teljesen hazavágja az élményt.)
Igen, nekünk is a gyengébbekben van a 7es. Vannak Jetták, a 150 lovas az 6os, a 110 lovas az 7es. A 7es nagyon durván finomabb, de abból már kettő is megadta magát, mindenféle előjel nélkül megállt. Millió feletti javítási összeg volt, van még 6 db ilyen, már alig várom.
Viszont van olyan újabb Superb is ami 200 lóerős és 7es DSG, de az már lehet más kicsit.
Kézivel én sem találkoztam még ilyennel, de azt mondják ezekből is az újabbak ilyenek és valami környezetvédelmi dolog van ennek a programozása mögött is.
Azt sajnos sok más típusnál is tapasztalom, amikből cégesen több generáció volt/van, hogy amíg euro5-ös motorral vettük addig jó volt vezetni is és kevesebb probléma is volt, amikor jöttek az euro6osok, azóta csak a gond van mindegyikkel.
Francia és német vonalon is tapasztalom ezt, oldalakat tudnék írni...
Öö nem vagyok otthon Kiá-ban, meg nem is leszek, nem jönnek be a koreaiak.. :-) Amit tudok, h a kocsi 2020 februári volt, s újan vették a tesómék, a legmagasabb gyári felszereltséggel, amiben ez a duplakuplungos váltó is volt. Az lehet, h a Ceed-be mást tesznek.. Azt nem tom h ez olajos e, csak hogy 7 fokozatú.
Ha BP-i vagy valami környékén járaz valahol fussunk össze, megmutatom az automatát ( hibátlan az ), meg megnézzük a kézivel mizu. Nekem volt 2 kézi váltós is, és most dupla kuplungos automata van. Van még egy Ford is automatával, na azt is szívesem megmutatom milyen egy igazán szar váltó .
Jah, az olajos, 6-os DSG a megbízhatóbb. A 7-es, száraz kuplungosat a gyengébb kocsikba teszik a VW-nél.
Vezettem én is már több tucat automatát, de ilyen szarakodóst még sose. A pickupban egy full hagyományos, régivágású 4-es van, de ha megbököm a gázt, ugrik. Nagyon finoman is lehet menni vele, mint ahogy dinamikusan is term. A duplakuplungosról meg azt gondoltam, h az a legjobb, szerkezetileg egy automatizált kézi váltó, oszt tessék. De - mondom - a hangolása volt szar, egy jobb programmal azóta már helyre hozhatták. Viszont olyannal se találkoztam még, amit te írtál, h a kézi váltóval nem lehet finoman menni..
Akkor meg vagyok nyugodva, hogy nem jobb az automata, úgysem szeretem, akkor ugrálunk tovább boldogan...
Én is főleg németeket vezettem/vezetek automatában, a régi hagyományostól kezdve az első tiptronicon keresztül a mai DSG-ig. A DSG-k nagyon finomak, van több 6-os és több 7-es is a cégnél. A 7esek finomabbak, viszont azzal már többel is volt baj, 6-ossal még soha.
Ezt kipróbálhattad volna, ha átjössz.. Amikor meg nagyobb gázt adtam, h menjen már, akkor ugyanúgy megvolt a min 1 sec hatásszünet, csak utána megugrott, mint egy bakkecske. Anno egy haverom 2005-ben megvette a Passatot újan az akkor újdonság DSG-vel, s az tökéletes volt.
Na én pont erre lennék kíváncsi, hogy automatával milyen, ahogy ezt az előző hozzászólásomban írtam, de amit leírtál az nem túl bizalomgerjesztő.
Eddig automatával csak német és francia tapasztalatom van ( na jó, meg egy kicsi olasz, de az más világ volt. ),de nem vagyok automata párti.
Érdeklődnék, hogy próbáltál kéziváltósat és automatát is belőle esetleg? Ha igen, akkor nagyon kíváncsi lennék a tapasztalatodra. Ha nem, akkor majd írj légy szíves, ha már használod egy ideje, hogy milyen automatával.
Azért kérdezem, mert én fél éve használok egy Ceed SW-t azonos motorral, kéziváltóval. Nem Gt line, de az alatt a legmagasabb felszereltség, Platinum szint Ada és Luxus csomaggal. Ezzel nincs is semmi baj, nagyon jól felszerelt autó, pár apró dolog van ami nem tetszik, de semmi panaszom nem lehetne rá.
Ami viszont nagyon bosszantó, ezért lennék kíváncsi majd a tapasztalataidra, az az elinduláskor és a kis sebességgel való araszoláskor tapasztalható rángatás. Ez valami botrányos sajnos. Pedig régóta vezetek, sokat megyek, nagyon sok féle autóval és eddig soha nem tapasztaltam ilyet. De sajnos a Kianál is annyit mondtak, hogy ezek ilyenek...
Aki ismerősnek van ilyen kéziváltósban, az szintén mind ezzel a problémával szenved.
Én nem vagyok automata párti, de már azon vagyok, hogy ehhez az autóhoz lehet az kéne.
Ha induláskor nem találod el azt a nagyon-nagyon szűk fordulatszám tartományt és kuplung adagolást amivel normálisan el tudsz indulni, akkor rángat és nem akar menni akármit csinálsz, csak ha újra kuplungolsz és játszol a gázzal. Amúgy meg nagyon finom a motor, de érzékeny a gázpedál, ha kicsit több gázt adsz, akkor meg már nagyon pörög a motor. Ez hatványozottan igaz, ha lépésben kéne gurulni, azt pl kettesben alapjárat környékén kis gázzal, amit a legtöbb autó simán visz, azt ez nem tudja, csak remeg, rángat...
A legrosszabb az, amikor pl odaérsz egy kereszteződéshez, de nem kell megállni teljesen, de már csak picit gurul az autó, nyilván azt egyesben próbálnád, de az megoldhatatlan feladat neki. Ilyenkor inkább meg kell állni és úgy elindulni.
Ami még ezt tudja fokozni, ha bekapcsolod a klímát. Érezhetően gyengébb az autó és sokkal jobban rángat. Azt gondolná az ember, hogy egy mai modern, 160 lóerős autóban a klímát már nem venni észre ennyire.
Lassan ár elhiteti velem ez az autó, hogy béna vagyok és nem tudok autót vezetni...
Akinek eddig kölcsönadtam az mindenki sokkot kapott és mint a bakkecske kb úgy indult el vel.
Nagyjából meg lehet szokni, meg vannak trükkök, amivel már sokszor ki tudom ezeket kerülni, de nem mindig és persze a legrosszabbkor rángat mindig. De elég bosszantó, hogy minden elinduláskor rendesen koncentrálni kell, hogy mivel kerüld el a rángatást.
Amúgy nagyon finom autó, jó vele utazni, nem is eszik sokat, de a turbo ellenére eléggé pörgetni kell, kicsit szívó jellegű a motorkarakterisztika. Van német TSI-nk is a cégben, az sokkal nyomatékosabb alul teljesen másképp viselkedik. De azért nem bánom, hogy nem németben ülök.
Jut eszembe, kipróbáltad az automatát?? Mert a nálam levő Sportage-ben is duplakuplungos automata volt, s engem nagyon idegesített a késlekedése. Ha már ment, akkor gyorsan váltott, nem azzal volt gond, hanem az elindulással, de főleg akkor, ha már gurult a kocsi, s a gázra léptél. A körforgalmaknál pl tök szar volt, h nem indult el gázadásra, hanem várt legalább egy másodpercet. Hiába nyomtam meg a sport gombot, akkor nagyobb gázzal indult meg, de ugyanaz volt a késlekedés. Ezt amúgy a tesztekben is leírták, nem csak engem zavart. De sztem egy jobban megírt vezérlő szoftver azóta már megoldhatta.
Ezek az 1.5-ös motorok sztem mindenre IS jók, pláne ugye, hogy turbósak. 160 ló? Tökéletes az
Én az 1.5 szívóval is teljesen elvagyok a 114 lovával, no persze ha nagyobb kasztni lenne hozzá mint ennél, akkor kellene pár plusz lovacska, de a tiédben meglesz.
Az automata meg jó, pláne egy 7-es, de én még nem vagyok elég öreg hozzá. Adott helyzetben persze biztosan meg tudnám szokni én is.
Szaki cartárs beszélt rá...
Deee mindenképp jobb lesz így, anyának egyre többször kell majd mennie képzésekre (Budapestre is), nem akkora baj, ha nem kell állandóan a "lekvárt kevernie".
Gt line pro (van sport is).
Cégautó adó végett csak 1.5 turbó, 160 ló.
7-es automata váltó, mindenféle jó dologgal, plusz panorámatető és vonóhorog. Orange fusion színben.
Meg mesélj kicsit, nem ismerem a Kia-t és hadd ne nézzem meg a katalógusban, milyen motorral érkezik, hány pacit szorítottak bele, hány gangos vagy nem gangos, (automata) stb-stb.? Most fosd a szót, ne amikor nem kell. ( )
Volvo nem igazán került a látómezőbe. Köszönöm, hogy eszembe juttattad, de már meg van rendelve az új. Ha minden jól meg, a karácsonyi kacsamájat már az autóban fogyaszthatom el!
Igen de itt is már mind a 4 sárvédő sarkán kezdődő rozsda, kicsit elüt a szín a lökösön is. De biztos h szebb mint a másik.
Amit megnéztünk, még egy- két finomság
Motorház kitámasztó végéről hiányzik a műanyag a fém a fémmel találkozik úgy támasztható ki.
Króm csík a motorháztetőn úgy van feltaknyolva ragasztóval, és ecsettel lekenve, ahogy még az is látszik h frissen van festve a tankbetöltő is.
Fura, szerintünk valami nagy hőhatás lehetett a jobb hátsókerékjárati ív aljában, az alv.védő megsárgulva lerepedve.
Alja viszont szépnek tűnt,teteje is gyári vastagság,meg a jobb hátsó ajtó talán, máshol minimum 1réteg, plusz gitt.
Nagyon szerettem volna egy ilyet, de egyre kevesebb az esély ..
Az egy dolog ha ez az ár alja de attól még nem mindegy mennyit kell rá költeni .
Persze el fogják ezt is vinni ennyiért . Ezt a kereskedő nagyon jól tudta akinél jártunk .
Ha meg 2.4 Type-S-t keresnék, kézi váltóval, akkor konkrétan egyet se találtam a németeknél (mobile) vagy az angoloknál (autotrader). Lehet, h ott az Exe-t vette a nép, vagy nemtom..?
HA ki van repedve a bőr ülés, akkor abban nem ennyi a méter.. Monnyuk sztem ez az ár az alja, amennyiért használható 2.4i kéziváltós sedant lehet venni, 2-essel kezdődő kilométerrel. Kint se látok occsóbbat.
Körbe volt festve.
Az első lökhárító lóg. Maszk sérült , hiányos .
Jobb első köd burkolat facsavarral rögzítve (Depó-s lámpa benne)amúgy làtványosan törött is.
A bal első sárvédő nincs a helyén.
A bal küszöb borítás hátsó sarka rozsdás facsavarral rögzítve.
A bal a oszlop alján repedés van.
A bal hátsó ajtónyílás hátsó sarkán csúnya sérülés nyomai láthatók.
A bal hátsó sárvédő vastagon gittelve és így is látványosan rohad.
A jobb első ajtó küszöb (belső fele is)vastagon festve.
Hátsó lökhárítón repedt a festés pár helyen.
Vezető ülés bal oldala kirepedve (bőr)
Az anyós ülés jobb oldala csúnyán karcos .
Az autó alja volt a legszebb. Nem láttam sehol komolyabb rozsdát rajt.
Kartergáz ( szerintem) sok .
Az olajbetöltőn benyúlva vastag olajlerakódást találtam.
Első és hátsó tárcsák is minimálisan válasodva vannak.
Szervo olajtartály környéke olajos.
Motorhang jó, könnyen indul hidegen is.
Kipuffgáz egészségesnek tűnik .
Füstöt nem láttam .
Katalizátor alatta van.
Szervizkönyv nincs.
Klíma , fűtés működik .
Belső tere viszonylag rendben van.
Minden funkció működik.
Csúnya (szubjektív ) felni van rajt.
Kopás határon levő nyári gumik.