egész sokáig bírta...(n22-nél nekem már 80k körül dobálta, főként város miatt)
ahogy a többiek is írták vannak a tisztításra szakosodott cégek...
és ezek nem mezei gőzborotvás mosások...
ha vissza jön a hiba, akkor keverékképzési probléma is lehet...
ennél a km-nél már érdemes komplexen gondolkoni...
Szia nekünk Cr-v van. 2.2 I-dtec Ugyanezzel a hibaval talalkoztunk... En leszereltem kompletten, es elvittem egy Tisztito ceghez aki ezzel foglalkozik DPF Tisztitas... 170€ ert kipucolta azota jo... es 1ev garanciat vallalt .. MAsfel eve megy hiba nelkül....
Sziasztok, rég jártam itt, de talán tud valaki hasznos tanácsot adni.
Jelenleg egy 2013as 2.2es I-Dtec Civicem van, hiba nélkül használom 3 éve, lassan 150 ezer km óta,és most 281.000kmnél bedobta a felkiáltójeles dpf hibát. Aki már találkozott a problémával, hogy oldotta meg? Gyári szűrő 1.98 millió ft, azt kihagynám, utángyártott szűrő 9gen Civichez nincs, csak Accordhoz, és CRVhez találtam. Mosást nem ajánlják, mondván sokat nem megy el vele, én meg havi 4-5 ezer kmt megyek. Ha cseréltetem a betétet, az 450 ezer ft, egy év garanciával. Köszönöm ha valaki tud tanácsot adni.
Hát igen, különbözőek vagyunk. Engem HONDA nem tudott felidegesíteni - mindig pont úgy jó, ahogy van. Nem mindig minden tökéletes, de a hibákat elnézem nekik. Nem tudom elképzelni, hogy saját összegyűjtögetett pénzemet bármilyen más autóra költeném. De én elfogult vagyok már 1986 óta, amióta az első Prelude ott parkolt a szomszédban a Balatonon és HONDA motor uralta az F1-et.
Hát a civic és az új hrv is mellé ment nekünk is. Nekem pont a CVT váltó, a 100 évvel lemaradt fedélzeti rendszer hiányosságok és problémák, az elbaszott hrv elektromos csomgatérajtó ( megállás után akkor nyílik ki amikor ő akar, 4-5x megnyomod a gombot és semmi, majd megmozdul de nem nyílík ki hanem megragad és se visszazárni se tovább nyitni nem lehet). Nincs értelmes szín ( csak rohadt sötét színek és 1 fehér van), nincs csak 1 típusú motor, létezik 1 belső szövetkárpit és slussz, és még sok dolog .
Civic el lett adva fél év után, a hrv még megvan de, most akarom beszámíttatni ( vagy a Kugát ) egy elektromos autóra ( koreai vagy kínai lesz nem német ) szülőknek. Igen, tudom, én nem vagyok mérvadó már egy ideje fújok a hondára hogy lehetett így elbaszni a palettát az elmúlt 10+ évben . Hosszú idő után most az FL5 type-r végre felkeltette az érdeklődésemet, de az ára vicces lett
De ezeket nehéz leírni, szóban jobban össze lehet foglalni, és rámutatni a bosszúságokra amikkel nem tudtam együtt élni, pláne nem úgy hogy például közben ott áll mellette egy koreai típus ( vagy másik is ) amiknél ezeknek nyomát sem látod. És akkor inkább azokkal megyek, tökömnek sem hiányzott hogy megyek valahova és az indulás után 10 percel még mindig nem indultak el a dolgaim a kocsiba, pedig már megy az egyeztetésem, de az a szar még nem tudta felfogni, hogy melyik telefon van nálam és azt kellene kihangosítani, és bőszen nyomkodom miközben lavírozni próbálok a forgalomban, és egyszercsak beleüvölt a rádió a beszélgetésbe mert rájött 3-4 perc után hogy a párosítás nem fog létrejönni és elindítja a rádiót , Vagy rohanok meccsre odaérek van még 2-3 percem kezdésig és akkor az a buzi csomagtartó nem nyílik. Nem lehet vele sehova sietni nem arra lett kitalálva ezzel a "bőgető" motorral-váltóval .Igen, van akiket ez nem zavar, én sajnos elég impulzív vagyok engem ezek nagyon felbasznak. Nah mind1 egy kicsit csapongó volt de remélem érthető. Mindenkinek mások a mindennapjai és olyan járművet próbál választani ami az életritmusához életviteléhez passzol. Nekem MOST nem, de késöbb bármi változhat, a remény hal meg utoljára.
A Subaru azért tudott ott jól elterjedni mert összerék hajtással adták sok modelljüket. Főleg a hegyes meg havas területeken mentek jól, pl. Colorado-ban is az a vezető márka a mellett, hogy a téligumit nem ismerik és nem használják olyan széleskörűen mint az EU-ban.
Ez így van, nagyon jól ment, nagyon jól fogyasztott, CVT csodálatos volt. Futómű pazar, kormányzás kiváló. Ezek a jók.
És van a többi, ami számunkra élhetetlenné tette. Főleg a kényelmetlensége keserítette meg az utazásokat. Ettől még másnak lehet minden szempontból kiváló autó, ahogyan pl. Sanyi bácsinak is az.
A CIVIC mellé ment??? Ne mondd, én csak a agjobbakat olvastam róla itt a fórumon tőled. Jól ment, keveset fogyasztott, élmeny volt a CVT váltó...stb....stb.. Mi volt a gond? El nem tudom képzelni mi nem tetszett benne. És annyira, hogy VW-t és KIA-t vennél utána??? Ez nagyon kíváncsivá tett itt a HONDA fórumon.
A Subaru durva azzal az USA-Canada piaci résszel, nem kicsit elsöprő a piaca ott. Amerikában nem tudom, de Canadában volt ismerős és valóban azt mondta, hogy annyi Subaru van mint égen a csillag.
A Hondának sem gondoltam a kínai piacát ilyen nagynak, persze ez gondolom csak a saját piacuk százalékos elosztása, így a Toyotának valószínűleg nagyobb ott a része globálisan, hiába arányosan kevesebb önmagán belül.
A Daihatsu nem szarozik sokat: ÁZSIA, kész, slussz-passz miközben az összes többinek az export piaca jóval nagyobb az otthoninál.
Ne is beszéljünk a németekről, VW, SKODA és Ford elég jól letarolja a piacot. De azért itt van ám Korea is rendesen, az is éppen leköröz többszörösen darabszámban. Valamit bizonyára igen jól csinálnak.
Én meg nem vagyok mérvadó abban, hogy egy Golf-ot egy lapon említsünk-e egy CIVIC-el. Nálunk a CIVIC eléggé mellé ment, tudod nagyon jól. Az összes eddigi autóink közül csak azt nem sikerült megszeretni sosem. Bizton állíthatom, előbb vennénk KIA-t és bizony VW-t is, mint újra HONDA-t. Soha ne mondjad, hogy soha, de szerintem soha többet nem fogunk HONDA-t venni mi (meg persze VW és SKODA autót sem).
egyik oldalról tényleg drágák lettek az autók és ez vélhetően szűkíti a piacot...
a másik oldalról a honda egész egyszerűen nem tud autót szállítani európának, mert vélhetően más, üzletileg fontosabb piacokra koncentrálnak...
ami pedig nincs, azt nem lehet eladni...
a civic hybridből "hegyeket" tudnának eladni, de egész egyszerűen nincs autó, nem rendelhető...
a kereskedők is "dühöngenek" miatta, de nem tudnak mit csinálni, nincs kontingens itthonra, de az eu-ra se sokkal több...
itt látható, hogy melyik piac a "fontos" a hondának...hát nem a szürke...
A Honda mindig is rétegautó volt, soha sem volt olyan óriási piaca.Európában mindig is a német autó volt a favorit, mégha szét is esik alattuk háromszor, akkor is az az isten.
Ha jól nézem, egy kb. a hondával egyenlő felszereltségű szaros 150 lovas hibrid golf 13-14 millió között van. Valahol itt volt a civic ára is.
Ne mond nekem, h azt a kotla golfot egy lapon tudnád említeni a civic-kel. És így is az európai vásárló azt fogja megvenni, mert német autó jó autó a szlogen......
A mazda sem tud nagy tömegben megjelenni, a nissan sem, a subaru sem, a daihatsu sem...... Sosem lesz tömegautó az EU-ban japán autó. Egyetlen üde kivétel a toyota, de sztem az egymaga nagyobb, mint az előbb említettek összesen.
Nekem nem úgy tűnik, hogy el lehet adni. Alig látni az utakon újabb HONDA-t. Ha ez értékesítési siker, akkor örülök a sikerüknek. Jó, viszonylag szűk területen van alkalmam pásztázni, Magyarország, Olaszország és Ausztria. A látott mennyiség említésre sem méltó kerekítési hiba őszintén szólva.
Az én olvasatomban ez az jelenti, hogy ennyiért nem lehet nagyobb mennyiségben eladni, ennyiért az emberek nem HONDA-t vesznek javarészt.
mi egy sportos modellért fizettünk egy árat, nem egy pálya autóért...
max a marketingje hitethette el, hogy egyébként ez milyen jól megy pályán is mert mentek vele egy időt...
de attól még ez egy utcai autó, annak is tervezték, annak minden kompromisszumával...
ezt persze mindenki a személyes értékítélete alapján lefordíthatja úgy is, hogy ennek bírnia kell "mindent", de a valóság nem ez...
ez egy jó sportautó, utcára, hétköznapi felhasználásra...arra viszont kiváló, talán a piacon a legjobb...
és a konkurenseihez képest elég megbízható is...
egyébként az eladott darabszám azért nem olyan kevés, a k20c1-es szériából (fk2, fk8, fl5) mostanra már kb. 70-80.000db lehet...
de természetesen az s2k 115.000 darabszámától messze van...
Valahol értem amit mondasz és igazat is adok, de nem 100%-ban.
Viszont mi pont hogy extra árat fizetünk a TypeR-ért, hogy akkor mégsem egy sima utcai stock autót veszünk hanem amit azért akár hosszabb távon is lehet nyelezni. Lehet, csak a user-nak kell tovább tolni bele a pénzt. (olaj hűtő, vastag vízhűtő,...)
Ez a logika meg sajnos ott bukik meg hogy a TypeR-t meg nem tömegben gyártják, így aztán meg minek is fejlesztenénk egy olyat hogy jó legyen.
a mérnöki munka mindig az optimum keresésről szól...
a stock autó normál utcai használat során nem melegszik el...
bármennyire is szeretnénk azt gondolni, alapvetően ezek nem pálya autók, csak azért mert mentek velük egy "jó" kört a nürburgringen...
és meg tudják oldani, hogy a pályán ne melegedjen el...
csak azt ebben a szegmensben már nem fizetné meg senki...
(JAS TCR FL5 Civic Type R price --- over $200,000)
Srácok egy jó barátom vett egy Civic hybridet, nem is tudtam hogy van ilyen típus (2008-as) automata váltóval.
Kérdésem az lenne hogy milyen ebbe a váltó, megbízható esetleg vannak gyermekbetegségei, és az hogy ez mitől hybrid???
Szép példája a pályázásra már nem használható tuningnak... 6:16-nál már elkezdett melegedni a motor és 1.24-nél mentek fel a pályára.
PS: A rev match-et vajon miért lőtték ki belőle?
De nem várhatjuk el, h mindig mindenben a honda legyen az első és a legjobb.
Bár nekem elég a motor meg a színválaszték is, van benne pont olyan, mint ami nekem kellett.Ráadásul még készleten is volt amikor eldöntöttem, h mi kell, nem kellett rá várni sem.
És akkoriban még jó áron is volt.
Igen, ez is felmerült, és valamennyire igaz de erre meg a mazdát mondanám. Ott is tök jó innovatív dolgok születtek az elmúlt időkben mind motorikusan, elektrifikacióban, külsőben és ők még kisebb ég mint a honda. És nem kötöttek például motorizációban olyan kompromisszumot hogy fiat vagy stellantis motpr legyen
De a honda egy kis vállalat, majdnem kis magáncég. A többi hatalmas vállalategyütteshez nézve.
Inkább maradjon ilyen önálló kis cég,kevés színnel, minthogy fiat motorral meg pözsó váltóval szerelt szar legyen.
Azért ez barokkos túlzás , inkább hőbőrgés aminek hangot adok, hogy miért ilyen bal..ok . Sokkal többen döntenének a honda mellett ha talán lehetne színt is választani.
Ok a porschét meg ezeket a típusokat csak azért hoztam be, mert ott személyes tapasztalat volt. De most csak arra céloztam hogy szinte mindenhol van egy halom szín, Hondáéknál miért nincs?
ui.: amúgy nyugodtan hasonlíthatunk porschét a hondához mert árban ugyan ott vannak már